abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34722042
Ik ben een beetje moe, dus vandaag zwaai ik een keertje éénmalig voor iedereen de aankomt en iedereen die weggaat
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_34722080
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:19 schreef Sjet het volgende:

[..]

Thanks Cuall
Mijn god, wat haalt Viool zich nou weer in haar hoofd?
Ja, het is haar naar het hoofd gestegen , maar de timing van die cap was wel sublliem
  donderdag 2 februari 2006 @ 19:21:35 #78
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_34722082
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:20 schreef Talitha het volgende:
Ik ben een beetje moe, dus vandaag zwaai ik een keertje éénmalig voor iedereen de aankomt en iedereen die weggaat
Welterusten

Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  donderdag 2 februari 2006 @ 19:22:13 #79
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_34722106
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:21 schreef cuall het volgende:

[..]

Ja, het is haar naar het hoofd gestegen , maar de timing van die cap was wel sublliem
Ik weet niet hoelang die email zichtbaar was, maar weet bijna zeker dat de regie de inhoud/impact van het mailtje over het hoofd heeft gezien
pi_34722116
quote:
Doei Talitha, ga maar lekker luieren
pi_34722149
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:22 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoelang die email zichtbaar was, maar weet bijna zeker dat de regie de inhoud/impact van het mailtje over het hoofd heeft gezien
Viola zal het zeker niet leuk vinden, het is per slot toch een privé mailtje die ze aan het maken was
pi_34722167
-knip-

[ Bericht 98% gewijzigd door Talitha op 02-02-2006 20:14:46 (waardeloze post, sorry) ]
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_34722176
quote:
Talitha
  donderdag 2 februari 2006 @ 19:26:46 #84
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_34722185
* BONG4002 gaat naar de reguliere

Tot straks
pi_34722218
Het schaatspak van Rintje Ritsma, met een ontzettend mooie meid met een string achterop.
pi_34722239
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:23 schreef cuall het volgende:

[..]

Viola zal het zeker niet leuk vinden, het is per slot toch een privé mailtje die ze aan het maken was
Waarom ze die dan in godsnaam in een huis met tig camera's aan het typen is... is mij compleet een raadsel
pi_34722284
Iemand zegt 'mooie cut mooie cut' ............
Ik snap wel dat ze iets uit de televisie wereld bedoelen maar als je het zo 'out of the blue' hoort......
pi_34722323
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:28 schreef Sjet het volgende:

[..]

Waarom ze die dan in godsnaam in een huis met tig camera's aan het typen is... is mij compleet een raadsel
Het is ws een volslagen raadsel voor bijna iedereen. Maar we hebben het over Viool, en dat verklaart erg veel.
Keep the Sunny Side Up
pi_34722341
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:30 schreef Sjet het volgende:
Ik snap wel dat ze iets uit de televisie wereld bedoelen maar als je het zo 'out of the blue' hoort......
Was volgens mij een reactie op Viool die voor de zoveelste keer zei dat haar zoon editor is,
tegen Viool: "dan zit jij voor de tv en zegt mooie cut mooie cut"
pi_34722345
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:30 schreef Sjet het volgende:
...heb ik gemist, maar kan me voorstellen dat het wat raar overkomt ja
pi_34722398
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:32 schreef nachtzuster het volgende:

[..]

Was volgens mij een reactie op Viool die voor de zoveelste keer zei dat haar zoon editor is,
tegen Viool: "dan zit jij voor de tv en zegt mooie cut mooie cut"
die is Viola ook al aardig zat denk ik dan
pi_34722453
Even wat typwerk verricht en het mailtje van Viola vertaald voor de nieuwe binnenkomers:

"Beste Jan,

Wat zou het geweldig zijn als ik de nieuwe DNA-pil mocht gebruiken.
Geen idee hoe het nieuwe PR plan rond dit middel in elkaar zit.
Las ergens dat Oprah Winfrey enthousiast is, wellicht leuk als, even onbescheiden, de Nederlandse Oprah Winfrey ik dus, althans, zo werd ik wel eens genoemd ook, spectaculair zou afvallen temeer omdat ik met Talpa in onderhandeling ben voor een nieuw eigen programma. Je kunt me vanaf heden nog 5 weken bereiken via dit emailadres , in het Big Brother Hotel waar ik bezig met met de Mappa Mondo aktie van het Rode Kruis, zie de live elke maandag 20.00 De mailcorrespondentie is vertrouwelijk, alleen telefoongesprekken kunnen we……..
MissJ. is een manier van leven...
pi_34722474
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Het is ws een volslagen raadsel voor bijna iedereen. Maar we hebben het over Viool, en dat verklaart erg veel.
Ja dat is waar.... Viool haar bewegings redenen te ontrafelen... niet aan beginnen
pi_34722517
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:33 schreef cuall het volgende:

[..]

...heb ik gemist, maar kan me voorstellen dat het wat raar overkomt ja
Ja ik had wel gehoord dat ze het over televisie en regiseren hadden... maar als iemand het 'cut' dan echt op zijn Nederlands uitspreekt...... dat klinkt dan ineens ff heel raar
pi_34722548
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:38 schreef MissJ. het volgende:
Even wat typwerk verricht en het mailtje van Viola vertaald voor de nieuwe binnenkomers:

"Beste Jan,

Wat zou het geweldig zijn als ik de nieuwe DNA-pil mocht gebruiken.
Geen idee hoe het nieuwe PR plan rond dit middel in elkaar zit.
Las ergens dat Oprah Winfrey enthousiast is, wellicht leuk als, even onbescheiden, de Nederlandse Oprah Winfrey ik dus, althans, zo werd ik wel eens genoemd ook, spectaculair zou afvallen temeer omdat ik met Talpa in onderhandeling ben voor een nieuw eigen programma. Je kunt me vanaf heden nog 5 weken bereiken via dit emailadres , in het Big Brother Hotel waar ik bezig met met de Mappa Mondo aktie van het Rode Kruis, zie de live elke maandag 20.00 De mailcorrespondentie is vertrouwelijk, alleen telefoongesprekken kunnen we……..
Ik zet deze even bij de cap in het streamverslag

Wat is fok weer traag
pi_34722560
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:42 schreef cuall het volgende:
Wat is fok weer traag
Ja waanzinnig
pi_34722720
tering zeg.... kom er eindelijk op. Maar moet niet vragen hoe...
Hallo allemaal
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_34722733
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:35 schreef cuall het volgende:

[..]

die is Viola ook al aardig zat denk ik dan
Was Ferri geloof ik, hij vertelde ook net iets over Bobo's in the bush, Viool zou als enige hebben gereageerd door gelijk haar vinger op te steken, toen iemand vroeg wie er zin had om te neuken
Kon het niet precies volgen, maar Viool ging direct in de verdediging door te roepen dat het natuurlijk maar een grapje was

Fok is traag....

Ferrie wil vragen of ze vanavond alleen kaarslicht mogen
Ze hebben zo'n last van het felle licht.

Er is 10.000 euro binnen, Ferri vraagt of ze Bart hiervoor wakker moeten maken, Monique en Ferri stellen voor om Viool op z'n bed te laten springen
pi_34722755

goedeavond

fok is traaag en de streams zijn
pi_34722841
Niet alle artiesten van gisterenavond waren vandaag op de tv te zien.
Dries en Dario geloof ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')