Fok! is net als het nederlandse weerquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met juichen denk ik. Hij is erg wisselvallig![]()
Nog erger zelfsquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Fok! is net als het nederlndse weer
Ik huil met je mee... dan huilen we gewoon voor tweequote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:22 schreef newsman het volgende:
Das idd te vroeg gejuiched FB, tis nog steeds om te huilen
Snifquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik huil met je mee... dan huilen we gewoon voor twee![]()
zou tijd wordenquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:27 schreef newsman het volgende:
[..]
Snif, maar het is nu toch iets beter
![]()
From zero to nothing... in 60 secondsquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:26 schreef BONG4002 het volgende:
Nu weer snel
Zometeen weer helemaal niets
Keep your fingers crossed darlingquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:29 schreef White_Pearl het volgende:
Nah het lijkt aardig goed te gaan valt mee nu![]()
![]()
![]()
Het was opgelost toen... alleen zal er vanavond wel iets anders kapot zijn gegaan.quote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:28 schreef newsman het volgende:
Ik las op frontpage, ff heel snel, dat er een fileserver was uitgevallen en dat true, kort diensten heeft verleend aan fok.
Dat werkte dus ook niet
Wij beschermen je wel tegen boze modjes en FA'squote:
Die zullen nu wel gevaarlijk zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wij beschermen je wel tegen boze modjes en FA's![]()
Dat zal ik doen lieverdquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Keep your fingers crossed darling![]()
![]()
Ja hoor. Redelijk veilig iigquote:
Die zijn vast allemaal op een oor gaan liggenquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wij beschermen je wel tegen boze modjes en FA's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |