Die klikken wel, zou leuk zijn als ze samen iets krijgenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:19 schreef Foreverblue het volgende:
Bart heeft het met Micky erover om samen naar een warm land te gaan
[afbeelding]
durf geen voorspelling meer te doen na Roel & Didoquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die klikken wel, zou leuk zijn als ze samen iets krijgen
Wat heb je gegeten dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:29 schreef cuall het volgende:
Zo, dat was lekker![]()
Wat zit Monique nou te zeuren dat ze zo aan het afvallen is? Ik vind haar nog gevuld genoeg hoor![]()
Ze zei gisteren dat haar vriend van stevige billen houdtquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:29 schreef cuall het volgende:
Zo, dat was lekker![]()
Wat zit Monique nou te zeuren dat ze zo aan het afvallen is? Ik vind haar nog gevuld genoeg hoor![]()
Viel me mee dat het niet geblokt werd op de streamsquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:30 schreef Foreverblue het volgende:
Bart heeft het tegen Micky over de veranderingen die hebben plaatsgevonden sinds ze weg is.
Dat ze niet meer weggestemd kunnen worden en dat er gewoon een uur uitzending is geschapt.
Geen ideequote:Op donderdag 2 februari 2006 13:29 schreef Snaptnix het volgende:
Mensen aan de poort, wie zijn dit?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:32 schreef cuall het volgende:
Mickey, de combi van reality soap en een goed doel, gaat nu wel werken.
Mickey haar moeder is héél ernstig ziek en kan niet meer beter worden![]()
Viel mij ook mee jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Viel me mee dat het niet geblokt werd op de streams![]()
Ik wist dat je zo zou gaan reagerenquote:
Mss zien ze toch wel in dat ze kijkers wegjagen met dat geblock enzoquote:
Moet je niet om lachen hoor, om zo'n oprecht geinteresseerde vraagquote:
Was vast ook niet echt de bedoeling, ze waren misschien te druk met de mensen die aan de poort stondenquote:
T heeft met iets te maken, je snapt het straks wel denk ikquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moet je niet om lachen hoor, om zo'n oprecht geinteresseerde vraag![]()
Ik had hem wel in de gaten hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T heeft met iets te maken, je snapt het straks wel denk ik
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:36 schreef Foreverblue het volgende:
Micky: Ik ga er weer vandoor...
Bart: Neeeee, je moet blijven
Iddquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:38 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft het echt te pakken hè![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:38 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:37 schreef BONG4002 het volgende:
Bart is weer helemaal opgeladen door het bezoek van Micky, hij straalt gewoon
Inderdaadquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:38 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig maar dat ik niks snap danquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T heeft met iets te maken, je snapt het straks wel denk ik
Ik krijg ook de indruk dat Mickey Bart wel leuk vind, maar meer nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd
Maar of het wederzijds is![]()
Idunno
Dat denk ik ook ja...quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik krijg ook de indruk dat Mickey Bart wel leuk vind, maar meer niet![]()
Als het zo is laat ze het in elk geval niet echt blijkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd
Maar of het wederzijds is![]()
Idunno
Hahaquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik niks snap dan![]()
Micky gaat alweer wegquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:43 schreef DaMook het volgende:
Hoi
Wat zijn ze in de slaapkamer aan het doen
En Mickey is er![]()
Hai Mookiequote:Op donderdag 2 februari 2006 13:43 schreef DaMook het volgende:
Hoi
Wat zijn ze in de slaapkamer aan het doen
En Mickey is er![]()
Iddquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:46 schreef Foreverblue het volgende:
Bart is gelijk helemaal weer in zijn nopjes... sprong of een verhoginkje heen
Dat denk ik welquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:46 schreef Foreverblue het volgende:
Bart: weer eens genoeg mensen achter de knoppen om iedereen in de gaten te houden, ook weer eens leuk.
Zal hij nu de regie bedoelen?
Werk sequote:Op donderdag 2 februari 2006 13:49 schreef DaMook het volgende:
Nu is bart eenzaam
Ik ben trouwens weer wegMoet nog douchen en eten en moet om half 3 werken
Tot vanavond![]()
Tot vanavondquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:49 schreef DaMook het volgende:
Nu is bart eenzaam
Ik ben trouwens weer wegMoet nog douchen en eten en moet om half 3 werken
Tot vanavond![]()
Tozztraksquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:50 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben weer ff weg... tot later allemaal
Doei FBquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:50 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben weer ff weg... tot later allemaal
Daar heb ik gisteravond heel eventjes iets van meegekregen, die Harry en z'n vrouwtje stonden toen buiten bij het vertrek van de andere gasten en vertelden het aan Bart, de ambulance was er intussen en Bart zei dat ze er verder maar niet meer over moesten praten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:49 schreef cuall het volgende:
Bart belt nu met de redactie over iets ergs wat gisteravond buiten de poort was gebeurd. Iets over overrijden![]()
Misschien staat dat incident wel bij het regionale nieuws van Aalsmeer of de site van de Politie?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Daar heb ik gisteravond heel eventjes iets van meegekregen, die Harry en z'n vrouwtje stonden toen buiten bij het vertrek van de andere gasten en vertelden het aan Bart, de ambulance was er intussen en Bart zei dat ze er verder maar niet meer over moesten praten.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:58 schreef BONG4002 het volgende:
De WC's worden verplaatst naar de jacuzzi
Lekker werkje, de stront liep eruit volgens Bartquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:58 schreef BONG4002 het volgende:
De WC's worden verplaatst naar de jacuzzi
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:58 schreef Inca het volgende:
KONINKLIJKE VERRASSING! Prinses Margriet in Hotel Big Brother!
KONINKLIJKE VERRASSING! Prinses Margriet zal als vertegenwoordiger van het Rode Kruis, een bezoek brengen aan Hotel Big Brother. Margriet heeft lang getwijfeld, maar nu het niveau van Hotel Big Brother -sinds Big boss Hen Krol- van aanvaardbare koninklijke niveau is, heeft de oudste zus van Beatrix haar medewerkig toegezegd. Overigens wil ook Rachel Hazes dolgraag in het Hotel dat geld inzamelt voor het Mapa Mundo Huis.
![]()
Tot straksquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:06 schreef cuall het volgende:
Ik ben ook even weg, boodschappen doen![]()
Tot straks wijffiequote:Op donderdag 2 februari 2006 14:06 schreef cuall het volgende:
Ik ben ook even weg, boodschappen doen![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:07 schreef Jumparound het volgende:
damn, waar is bart mee bezig!
micky als schoonzus![]()
oh, sorry, stond jij al onder de douche
Ook WB Jumpquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:07 schreef Jumparound het volgende:
damn, waar is bart mee bezig!
micky als schoonzus![]()
oh, sorry, stond jij al onder de douche
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:10 schreef BONG4002 het volgende:
BREAKING NEWS
Er wordt weer gefietst
Dolly Dot Esther en Robin, dochter Anita.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:17 schreef Snaptnix het volgende:
[afbeelding]
Wie zijn dit nou alweer
ok thanx voor de infoquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:21 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dolly Dot Esther en Robin, dochter Anita.
* Snaptnix zegt hoi terugquote:
Esther, is dat die Dolly Dot die een hersenbloeding had gehad?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:21 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dolly Dot Esther en Robin, dochter Anita.
Ja dacht het wel, Viool zei net tegen haar dat ze zo was geschrokken van het bericht en Esther vertelde dat ze nog rustig aandoet en nog niet aan het werk is.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:33 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Esther, is dat die Dolly Dot die een hersenbloeding had gehad?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:18 schreef nachtzuster het volgende:
Robin, dochter van Anita
[afbeelding]
Omdat ze alleen maar met zogenaamde styling en/of tv bezig isquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:35 schreef teamlead het volgende:waarom hoor ik toch iedere keer als ik de streams aanzet fiool zeiken over wat er op tv is..
Hai cuallquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:37 schreef cuall het volgende:
Ben ik weer![]()
Hai temlead, fijn dat je er weer bent![]()
![]()
Hoi superMOMquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:35 schreef teamlead het volgende:waarom hoor ik toch iedere keer als ik de streams aanzet fiool zeiken over wat er op tv is..
Vindt ze byzonder belangrijk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:35 schreef teamlead het volgende:waarom hoor ik toch iedere keer als ik de streams aanzet fiool zeiken over wat er op tv is..
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi superMOM
Ja, zie alleen de lamp niet branden![]()
streams op mute. werkt hierquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef bunnyma het volgende:
Oei..... schakel ik over naar Bart...............hoor ik die vreselijke stem van Krol![]()
Nou dat is niet zo moeilijk hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:45 schreef bunnyma het volgende:
Anita heeft al te horen gekregen dat ze gisteren is uitgezonden alsof ze een offday had.
Die heeft ze dan volgens mij altijd.
Was trouwens leuk om te zien, ik hoop dat de redactie door gaat met haar als dommie neerzetten.
Wanneer ga je dat doen dan? Ga ik mee om te filmenquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:51 schreef bunnyma het volgende:
Krol benadrukt zijn tientjes-actie weer.
Hij wil dat de hoteliers meer aandacht daar aan besteden.
Bij elk bezoek moeten zij iemand meenemen naar de PC om te laten zien.
Krol wil dat zij duidelijk een feestje vieren als er 10.000 euro op staat.
alleen om te filmenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wanneer ga je dat doen dan? Ga ik mee om te filmen![]()
Als het je alleen niet afgaat, kom ik zeker wel helpen hoor. Wil hem ook slaan, maar iemand moet het toch op film vastleggenquote:
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Die man moet nu ophouden met zich er mee te bemoeien, hij is niet meer de baas
![]()
Gelukkig niet zeg. Zou echt gestopt zijn met kijken als ie daar nu nog de baas liep te spelenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Die man moet nu ophouden met zich er mee te bemoeien, hij is niet meer de baas
![]()
Anitta gaat dan wel alleen op de buhnequote:Op donderdag 2 februari 2006 15:01 schreef bunnyma het volgende:
Geen lunch met de Dots, ook geen gala.
Rent iedereen huilend wegquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Anitta gaat dan wel alleen op de buhne![]()
Frank in een schaatspak, waar is dat nou weer god voor. Wil helemaal niet dat Frank zich in zo'n strak pakkie hijstquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:14 schreef cuall het volgende:
Begreep ik het nou goed, moet Frank in een schaatspak rond gaan lopen?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:14 schreef cuall het volgende:
wb BONGquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:15 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Ben weer uitgespeelt
BEW dus aan allen hier![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Frank in een schaatspak, waar is dat nou weer god voor. Wil helemaal niet dat Frank zich in zo'n strak pakkie hijst![]()
cuall ik weet niet hoe ik bijpassende caps in de SV zet. Wil jij dat doen.....please?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:14 schreef cuall het volgende:
quote:
Frank gaat maandag in de live-uitzending rondlopen in eenschaatspak wat ene Walter voor Rintje Ritsma heeft ontworpen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Frank in een schaatspak, waar is dat nou weer god voor. Wil helemaal niet dat Frank zich in zo'n strak pakkie hijst![]()
Ik wil me daar niet eens een voorstelling van maken, laat staan werkelijk zien. Nou ja het is in ieder geval beter dan wanneer Viola zich in zo'n ultrastrak pakkie zou gaan hijsenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:19 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Frank gaat maandag in de live-uitzending rondlopen in eenschaatspak wat ene Walter voor Rintje Ritsma heeft ontworpen.
Er mag geboden worden op dat schaatspak en er is een gegarandeerde opbrengst van duizend euro.....![]()
Kijk dat zou ik weer wel prachtig vindenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wil me daar niet eens een voorstelling van maken, laat staan werkelijk zien. Nou ja het is in ieder geval beter dan wanneer Viola zich in zo'n ultrastrak pakkie zou gaan hijsen![]()
Dan wordt het meer een Sumo pakquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wil me daar niet eens een voorstelling van maken, laat staan werkelijk zien. Nou ja het is in ieder geval beter dan wanneer Viola zich in zo'n ultrastrak pakkie zou gaan hijsen![]()
Doe ikquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:16 schreef bunnyma het volgende:
[..]
cuall ik weet niet hoe ik bijpassende caps in de SV zet. Wil jij dat doen.....please?
Prachtig? Das complete horrorquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:22 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Kijk dat zou ik weer wel prachtig vinden![]()
![]()
Ja iddquote:
Gek he? Dat hebben nu al meerdere gezegd, hoe zou dat toch komen dat het op TV goedkoop overkomt en irl sjieker??quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:20 schreef BONG4002 het volgende:
De dochter van Anita zegt net dat het er beter uitziet in het echt dan op TV (dus de belichting etc)
* BONG4002 stemt met je meequote:Op donderdag 2 februari 2006 15:25 schreef bunnyma het volgende:
[..]
![]()
Zoeken ze niet een nieuwe mod ipv Ripley.
Ik stem voor jou.
Ik denk door een soort vervorming van het camerabeeld, die staan lichter afgesteld denk ik waardoor je meer "brightness" hebtquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Gek he? Dat hebben nu al meerdere gezegd, hoe zou dat toch komen dat het op TV goedkoop overkomt en irl sjieker??
Best een leuke en mooie meid om te zienquote:
Helemaal mee eens, is een mooie meid. Beter als d'r moederquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Best een leuke en mooie meid om te zien
Iddquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, is een mooie meid. Beter als d'r moeder
Zekerquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, is een mooie meid. Beter als d'r moeder
Nou dat was denk ik meer toeval, want de stream stond (en staat nog steeds) opslotquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:31 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Zeker![]()
Dat vond de regie trouwens ook, ze was opvallend veel in beeld![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Best een leuke en mooie meid om te zien
20 vertelde Anta dacht ik.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd
Hoe oud zou ze zijn? Ik denk zelf een jaartje of 17 ergens
Oh? hier al een tijdje niet meer hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou dat was denk ik meer toeval, want de stream stond (en staat nog steeds) opslot![]()
Nu ook niet meerquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:32 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Oh? hier al een tijdje niet meer hoor.
oe..... ik ga gelijk klaar zitten. Waar is Ferry. Kom maar jochie, badjas open ajbquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:34 schreef cuall het volgende:
Snaptnix, let je goed op........Ferri gaat ontspannen en loopt in zijn badjas (hoog Roel gehalte)
Wordt hij straks ook gemasseerd?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:34 schreef cuall het volgende:
Snaptnix, let je goed op........Ferri gaat ontspannen en loopt in zijn badjas (hoog Roel gehalte)
Vast welquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:37 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wordt hij straks ook gemasseerd?![]()
Ik hoop het wel, maar ik zie hem niet meerquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:37 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wordt hij straks ook gemasseerd?![]()
Esther van de Dolly Dotsquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:40 schreef BONG4002 het volgende:
Wie is die andere vrouw eigenlijk naast de dochter van Anita?
Ik vrees dat ie al gemasseerd wordt, alleen laat de regie dat niet zien kennelijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, maar ik zie hem niet meer![]()
buzz me de volgende keer gelijk even wakker dan, nu heb ik m niet gezienquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, maar ik zie hem niet meer![]()
Thnxquote:
Doe ik hoor meid, hij was ook maar heel kort in beeldquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
buzz me de volgende keer gelijk even wakker dan, nu heb ik m niet gezien![]()
het duurde ff voordat ik zag wat het iig niet wasquote:
Massage is al geweest denk ikquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:54 schreef Snaptnix het volgende:
Gevonden... maar geen badjas![]()
[afbeelding]
Hoi MissJquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:56 schreef MissJ. het volgende:
Hoi ben er heel even. Wat leuk om Robin te zien. Ik kan me namelijk heel goed nog voorstellen hoe Anita toen zwanger liep en met haar dikke buik nog optredens deed. Na de geboorte stopte ze met de Dots. Wat een knappe meid zeg is het. Nou moeten jullie niet vergeten dat Anita ook een mooie dame was, ik vraag me al steeds af wat er met haar gebeurd is in de tussentijd.
Tot straksquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:56 schreef Snaptnix het volgende:
Nou ja, ik ga moet echt even boodschappen gaan doen. Tot later
Hij ziet er wel wat armoedig uit zegquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:54 schreef Snaptnix het volgende:
[afbeelding]
Wanneer doet ie dat stomme petje nou eens af![]()
Doei Snaptnix, tot laterquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:56 schreef Snaptnix het volgende:
Nou ja, ik ga moet echt even boodschappen gaan doen. Tot later
worden zware weken voor Regenworm.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:54 schreef Snaptnix het volgende:
[afbeelding]
Wanneer doet ie dat stomme petje nou eens af![]()
Wormpjequote:Op donderdag 2 februari 2006 16:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
worden zware weken voor Regenworm.![]()
Hi mIssJquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:57 schreef MissJ. het volgende:
Dag Jump......
Dag allemaal![]()
He wat is er allemaal gebeurd behalve dat Micky er ook even was?
Hard werken zekerquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wormpje heeft het heeeel erg druk
BEWquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:05 schreef frizti het volgende:
BEW.
Kijk eventjes in de SVquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:57 schreef MissJ. het volgende:
Dag Jump......
Dag allemaal![]()
He wat is er allemaal gebeurd behalve dat Micky er ook even was?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:06 schreef Jumparound het volgende:
ben toch benieuwd wanneer bart nou met me op vakantie gaat
Veel te hard werken, maar vanavond kom ik wel langs.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hard werken zeker
Nouja, vanavond ben je weer vrij neem ik aan
Dat was mn leraar frans op de middelbare schoolquote:
Ik denk dat je alleen gaat.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:06 schreef Jumparound het volgende:
ben toch benieuwd wanneer bart nou met me op vakantie gaat
opzich niet ergquote:
Hmmmnee....ik ook niet, al is het wel een aardig tijdverdrijf somsquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar zo leuk vind ik HBB ook niet meer.
....ik heb ook een kofferset hoor.......vergeten we even het feit dat ik getrouwd ben en kinderen heb.......quote:
doeiquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:14 schreef MissJ. het volgende:
Ja SV gelezen. Er zijn geen mailtjes voorgelezen????![]()
Ach welnee, die krijgt ze heus niet. Jammer was een fijne poging.
Ik ben weer weg tot vanavond alle.![]()
Dat wel maar ik vraag me steeds meer af zijn er geen zinnige dingen te doen dan naar HBB te kijken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmmmnee....ik ook niet, al is het wel een aardig tijdverdrijf soms
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:13 schreef Jumparound het volgende:
"3 oktbooooooooooober 3 oktoooooooober dan zijn we als een bal"
Nouja, ik wissel het af met zo nu en dan een game tussendoor (als gamen zinnig te bestempelen is natuurlijk)quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat wel maar ik vraag me steeds meer af zijn er geen zinnige dingen te doen dan naar HBB te kijken.
Ik heb er op gelet hoor, maar op de streams was het niet te zien. Vanmorgen heeft Chiel wel wat doorgenomen, maar Viola heb ik er niet over gehoordquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:14 schreef MissJ. het volgende:
Ja SV gelezen. Er zijn geen mailtjes voorgelezen????![]()
Ach welnee, die krijgt ze heus niet. Jammer was een fijne poging.
Ik ben weer weg tot vanavond alle.![]()
De invulling moet je zelf wetem.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nouja, ik wissel het af met zo nu en dan een game tussendoor (als gamen zinnig te bestempelen is natuurlijk)
ja, met FrancisC een boek schrijven of met Tann gaan pratenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat wel maar ik vraag me steeds meer af zijn er geen zinnige dingen te doen dan naar HBB te kijken.
Zijn er nog streams danquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
De invulling moet je zelf wetem.
Ga gewoon zitten browsen of tv kijken.
En heb ook geen drang meer van ik moet nu streams kijken zoals bij BB5
Nee die drang heb ik ook niet meer, alhoewel ik als het even kan wel gezellig meekijk, vooral om lekker hier mee te postenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
De invulling moet je zelf wetem.
Ga gewoon zitten browsen of tv kijken.
En heb ook geen drang meer van ik moet nu streams kijken zoals bij BB5
Van Viool over de DNA-pil (die niet eens werkt, maar dit terzijde).quote:
"De Nederlandse Oprah, ik dus"quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze lijkt wel een beetje wanhopig zeg![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:30 schreef frizti het volgende:
De DNA pil voor afvallen: tijd voor enige nuance
Welkomquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:34 schreef Jared het volgende:
Hallo Allemaal!
Ohhh...wat moet ik lachen om dat mailtje van Viola!! Die verbeeldt zichzelf echt heel wat.
Lijkt me meer een poging om ingehuurd te worden om reklame voor dat spul te gaan maken. Volgens mij zit ze gewoon zichzelf te verkopen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:32 schreef cuall het volgende:
[..]
..........ze is dus echt een lichtelijk wanhopig
![]()
Ze zal wel moeten afvallen voor haar nieuwe programma. Wel raar dat ze het Mappa Mondohuis ervoor gebruikt
Haiquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:34 schreef Jared het volgende:
Hallo Allemaal!
Ohhh...wat moet ik lachen om dat mailtje van Viola!! Die verbeeldt zichzelf echt heel wat.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt me meer een poging om ingehuurd te worden om reklame voor dat spul te gaan maken. Volgens mij zit ze gewoon zichzelf te verkopen.
En ja, BEW.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:38 schreef Jared het volgende:
Hai Bong!![]()
Wat leuk! Ik lees al een tijdje mee, dus ik heb het idee dat ik jullie al een beetje "ken".![]()
Ik irriteer me echt enorm aan Viola, maar dat is dan ook wel meteen weer de reden dat ik elke avond kijkZit elke avond tegen de TV te schreeuwen hoe irritant ze is
![]()
Ja grappig is dat he?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:38 schreef Jared het volgende:
Hai Bong!![]()
Wat leuk! Ik lees al een tijdje mee, dus ik heb het idee dat ik jullie al een beetje "ken".![]()
Heb ik ook altijd als ik moet werken, vandaar dat ik ook mijn bijdrage probeer te leveren als ik er tijd voor heb. Zo help je elkaar om bij te blijvenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:39 schreef Jared het volgende:
En hai Cuall!![]()
Ben ook altijd erg blij met de streamverslagen, omdat ik niet de hele dag naar de streams kan kijken![]()
Hoi en welkomquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:38 schreef Jared het volgende:
Hai Bong!![]()
Ik irriteer me echt enorm aan Viola, maar dat is dan ook wel meteen weer de reden dat ik elke avond kijkZit elke avond tegen de TV te schreeuwen hoe irritant ze is
![]()
Veel plezier en trek een dikke jas aanquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:45 schreef cuall het volgende:
Luitjes ik ben eventjes de hond uitlaten, melden jullie het wel als er belangrijke dingen plaats vinden(voor de Streamverslagen)
Tot vanavond danquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:47 schreef Jared het volgende:
Ik ben ook weer weg. Ga de kindjes ophalen![]()
Vanavond kom ik weer gezellig posten!![]()
Nee, Grand & Forsythe.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:53 schreef BONG4002 het volgende:
Is dat Rod Stewart die nu binnen is?
Duidelijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:05 schreef frizti het volgende:
Grant & Forsyth
Voormalig leden van de Britse groep Guys 'n Dolls, opgericht in 1975 als Engelse tegenhanger van Abba. In 1980 verhuizen zij naar Nederland waar ze met producer Gerard Stellaard gaan werken. Wanneer Guys 'n Dolls in 1984 uit elkaar gaat, gaan Grant & Forsyth als duo verder en houden zij zich, net als Saskia & Serge en geholpen door ondermeer producer Peter Koelewijn, op in de commerciële countryhoek. Hiermee zijn zij zeer succesvol. Zij scoren ook een aantal hits met enkele jaren zestig klassiekers.
Periode: 1984 - heden
Bezetting: Dominic Grant en July Forsyth.
bron:popinstituut.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |