Dolly Dot Esther en Robin, dochter Anita.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:17 schreef Snaptnix het volgende:
[afbeelding]
Wie zijn dit nou alweer
ok thanx voor de infoquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:21 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dolly Dot Esther en Robin, dochter Anita.
* Snaptnix zegt hoi terugquote:
Esther, is dat die Dolly Dot die een hersenbloeding had gehad?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:21 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dolly Dot Esther en Robin, dochter Anita.
Ja dacht het wel, Viool zei net tegen haar dat ze zo was geschrokken van het bericht en Esther vertelde dat ze nog rustig aandoet en nog niet aan het werk is.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:33 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Esther, is dat die Dolly Dot die een hersenbloeding had gehad?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:18 schreef nachtzuster het volgende:
Robin, dochter van Anita
[afbeelding]
Omdat ze alleen maar met zogenaamde styling en/of tv bezig isquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:35 schreef teamlead het volgende:waarom hoor ik toch iedere keer als ik de streams aanzet fiool zeiken over wat er op tv is..
Hai cuallquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:37 schreef cuall het volgende:
Ben ik weer![]()
Hai temlead, fijn dat je er weer bent![]()
![]()
Hoi superMOMquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:35 schreef teamlead het volgende:waarom hoor ik toch iedere keer als ik de streams aanzet fiool zeiken over wat er op tv is..
Vindt ze byzonder belangrijk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:35 schreef teamlead het volgende:waarom hoor ik toch iedere keer als ik de streams aanzet fiool zeiken over wat er op tv is..
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi superMOM
Ja, zie alleen de lamp niet branden![]()
streams op mute. werkt hierquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef bunnyma het volgende:
Oei..... schakel ik over naar Bart...............hoor ik die vreselijke stem van Krol![]()
Nou dat is niet zo moeilijk hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:45 schreef bunnyma het volgende:
Anita heeft al te horen gekregen dat ze gisteren is uitgezonden alsof ze een offday had.
Die heeft ze dan volgens mij altijd.
Was trouwens leuk om te zien, ik hoop dat de redactie door gaat met haar als dommie neerzetten.
Wanneer ga je dat doen dan? Ga ik mee om te filmenquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:51 schreef bunnyma het volgende:
Krol benadrukt zijn tientjes-actie weer.
Hij wil dat de hoteliers meer aandacht daar aan besteden.
Bij elk bezoek moeten zij iemand meenemen naar de PC om te laten zien.
Krol wil dat zij duidelijk een feestje vieren als er 10.000 euro op staat.
alleen om te filmenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wanneer ga je dat doen dan? Ga ik mee om te filmen![]()
Als het je alleen niet afgaat, kom ik zeker wel helpen hoor. Wil hem ook slaan, maar iemand moet het toch op film vastleggenquote:
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Die man moet nu ophouden met zich er mee te bemoeien, hij is niet meer de baas
![]()
Gelukkig niet zeg. Zou echt gestopt zijn met kijken als ie daar nu nog de baas liep te spelenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Die man moet nu ophouden met zich er mee te bemoeien, hij is niet meer de baas
![]()
Anitta gaat dan wel alleen op de buhnequote:Op donderdag 2 februari 2006 15:01 schreef bunnyma het volgende:
Geen lunch met de Dots, ook geen gala.
Rent iedereen huilend wegquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Anitta gaat dan wel alleen op de buhne![]()
Frank in een schaatspak, waar is dat nou weer god voor. Wil helemaal niet dat Frank zich in zo'n strak pakkie hijstquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:14 schreef cuall het volgende:
Begreep ik het nou goed, moet Frank in een schaatspak rond gaan lopen?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:14 schreef cuall het volgende:
Begreep ik het nou goed, moet Frank in een schaatspak rond gaan lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |