Iddquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:46 schreef Foreverblue het volgende:
Bart is gelijk helemaal weer in zijn nopjes... sprong of een verhoginkje heen
Dat denk ik welquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:46 schreef Foreverblue het volgende:
Bart: weer eens genoeg mensen achter de knoppen om iedereen in de gaten te houden, ook weer eens leuk.
Zal hij nu de regie bedoelen?
Werk sequote:Op donderdag 2 februari 2006 13:49 schreef DaMook het volgende:
Nu is bart eenzaam
Ik ben trouwens weer wegMoet nog douchen en eten en moet om half 3 werken
Tot vanavond![]()
Tot vanavondquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:49 schreef DaMook het volgende:
Nu is bart eenzaam
Ik ben trouwens weer wegMoet nog douchen en eten en moet om half 3 werken
Tot vanavond![]()
Tozztraksquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:50 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben weer ff weg... tot later allemaal
Doei FBquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:50 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben weer ff weg... tot later allemaal
Daar heb ik gisteravond heel eventjes iets van meegekregen, die Harry en z'n vrouwtje stonden toen buiten bij het vertrek van de andere gasten en vertelden het aan Bart, de ambulance was er intussen en Bart zei dat ze er verder maar niet meer over moesten praten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:49 schreef cuall het volgende:
Bart belt nu met de redactie over iets ergs wat gisteravond buiten de poort was gebeurd. Iets over overrijden![]()
Misschien staat dat incident wel bij het regionale nieuws van Aalsmeer of de site van de Politie?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Daar heb ik gisteravond heel eventjes iets van meegekregen, die Harry en z'n vrouwtje stonden toen buiten bij het vertrek van de andere gasten en vertelden het aan Bart, de ambulance was er intussen en Bart zei dat ze er verder maar niet meer over moesten praten.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:58 schreef BONG4002 het volgende:
De WC's worden verplaatst naar de jacuzzi
Lekker werkje, de stront liep eruit volgens Bartquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:58 schreef BONG4002 het volgende:
De WC's worden verplaatst naar de jacuzzi
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:58 schreef Inca het volgende:
KONINKLIJKE VERRASSING! Prinses Margriet in Hotel Big Brother!
KONINKLIJKE VERRASSING! Prinses Margriet zal als vertegenwoordiger van het Rode Kruis, een bezoek brengen aan Hotel Big Brother. Margriet heeft lang getwijfeld, maar nu het niveau van Hotel Big Brother -sinds Big boss Hen Krol- van aanvaardbare koninklijke niveau is, heeft de oudste zus van Beatrix haar medewerkig toegezegd. Overigens wil ook Rachel Hazes dolgraag in het Hotel dat geld inzamelt voor het Mapa Mundo Huis.
![]()
Tot straksquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:06 schreef cuall het volgende:
Ik ben ook even weg, boodschappen doen![]()
Tot straks wijffiequote:Op donderdag 2 februari 2006 14:06 schreef cuall het volgende:
Ik ben ook even weg, boodschappen doen![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:07 schreef Jumparound het volgende:
damn, waar is bart mee bezig!
micky als schoonzus![]()
oh, sorry, stond jij al onder de douche
Ook WB Jumpquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:07 schreef Jumparound het volgende:
damn, waar is bart mee bezig!
micky als schoonzus![]()
oh, sorry, stond jij al onder de douche
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:10 schreef BONG4002 het volgende:
BREAKING NEWS
Er wordt weer gefietst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |