quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt me meer een poging om ingehuurd te worden om reklame voor dat spul te gaan maken. Volgens mij zit ze gewoon zichzelf te verkopen.
En ja, BEW.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:38 schreef Jared het volgende:
Hai Bong!![]()
Wat leuk! Ik lees al een tijdje mee, dus ik heb het idee dat ik jullie al een beetje "ken".![]()
Ik irriteer me echt enorm aan Viola, maar dat is dan ook wel meteen weer de reden dat ik elke avond kijkZit elke avond tegen de TV te schreeuwen hoe irritant ze is
![]()
Ja grappig is dat he?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:38 schreef Jared het volgende:
Hai Bong!![]()
Wat leuk! Ik lees al een tijdje mee, dus ik heb het idee dat ik jullie al een beetje "ken".![]()
Heb ik ook altijd als ik moet werken, vandaar dat ik ook mijn bijdrage probeer te leveren als ik er tijd voor heb. Zo help je elkaar om bij te blijvenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:39 schreef Jared het volgende:
En hai Cuall!![]()
Ben ook altijd erg blij met de streamverslagen, omdat ik niet de hele dag naar de streams kan kijken![]()
Hoi en welkomquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:38 schreef Jared het volgende:
Hai Bong!![]()
Ik irriteer me echt enorm aan Viola, maar dat is dan ook wel meteen weer de reden dat ik elke avond kijkZit elke avond tegen de TV te schreeuwen hoe irritant ze is
![]()
Veel plezier en trek een dikke jas aanquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:45 schreef cuall het volgende:
Luitjes ik ben eventjes de hond uitlaten, melden jullie het wel als er belangrijke dingen plaats vinden(voor de Streamverslagen)
Tot vanavond danquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:47 schreef Jared het volgende:
Ik ben ook weer weg. Ga de kindjes ophalen![]()
Vanavond kom ik weer gezellig posten!![]()
Nee, Grand & Forsythe.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:53 schreef BONG4002 het volgende:
Is dat Rod Stewart die nu binnen is?
Duidelijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:05 schreef frizti het volgende:
Grant & Forsyth
Voormalig leden van de Britse groep Guys 'n Dolls, opgericht in 1975 als Engelse tegenhanger van Abba. In 1980 verhuizen zij naar Nederland waar ze met producer Gerard Stellaard gaan werken. Wanneer Guys 'n Dolls in 1984 uit elkaar gaat, gaan Grant & Forsyth als duo verder en houden zij zich, net als Saskia & Serge en geholpen door ondermeer producer Peter Koelewijn, op in de commerciële countryhoek. Hiermee zijn zij zeer succesvol. Zij scoren ook een aantal hits met enkele jaren zestig klassiekers.
Periode: 1984 - heden
Bezetting: Dominic Grant en July Forsyth.
bron:popinstituut.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |