quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:13 schreef Jumparound het volgende:
"3 oktbooooooooooober 3 oktoooooooober dan zijn we als een bal"
Nouja, ik wissel het af met zo nu en dan een game tussendoor (als gamen zinnig te bestempelen is natuurlijk)quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat wel maar ik vraag me steeds meer af zijn er geen zinnige dingen te doen dan naar HBB te kijken.
Ik heb er op gelet hoor, maar op de streams was het niet te zien. Vanmorgen heeft Chiel wel wat doorgenomen, maar Viola heb ik er niet over gehoordquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:14 schreef MissJ. het volgende:
Ja SV gelezen. Er zijn geen mailtjes voorgelezen????![]()
Ach welnee, die krijgt ze heus niet. Jammer was een fijne poging.
Ik ben weer weg tot vanavond alle.![]()
De invulling moet je zelf wetem.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nouja, ik wissel het af met zo nu en dan een game tussendoor (als gamen zinnig te bestempelen is natuurlijk)
ja, met FrancisC een boek schrijven of met Tann gaan pratenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat wel maar ik vraag me steeds meer af zijn er geen zinnige dingen te doen dan naar HBB te kijken.
Zijn er nog streams danquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
De invulling moet je zelf wetem.
Ga gewoon zitten browsen of tv kijken.
En heb ook geen drang meer van ik moet nu streams kijken zoals bij BB5
Nee die drang heb ik ook niet meer, alhoewel ik als het even kan wel gezellig meekijk, vooral om lekker hier mee te postenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
De invulling moet je zelf wetem.
Ga gewoon zitten browsen of tv kijken.
En heb ook geen drang meer van ik moet nu streams kijken zoals bij BB5
Van Viool over de DNA-pil (die niet eens werkt, maar dit terzijde).quote:
"De Nederlandse Oprah, ik dus"quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze lijkt wel een beetje wanhopig zeg![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:30 schreef frizti het volgende:
De DNA pil voor afvallen: tijd voor enige nuance
Welkomquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:34 schreef Jared het volgende:
Hallo Allemaal!
Ohhh...wat moet ik lachen om dat mailtje van Viola!! Die verbeeldt zichzelf echt heel wat.
Lijkt me meer een poging om ingehuurd te worden om reklame voor dat spul te gaan maken. Volgens mij zit ze gewoon zichzelf te verkopen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:32 schreef cuall het volgende:
[..]
..........ze is dus echt een lichtelijk wanhopig
![]()
Ze zal wel moeten afvallen voor haar nieuwe programma. Wel raar dat ze het Mappa Mondohuis ervoor gebruikt
Haiquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:34 schreef Jared het volgende:
Hallo Allemaal!
Ohhh...wat moet ik lachen om dat mailtje van Viola!! Die verbeeldt zichzelf echt heel wat.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt me meer een poging om ingehuurd te worden om reklame voor dat spul te gaan maken. Volgens mij zit ze gewoon zichzelf te verkopen.
En ja, BEW.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:38 schreef Jared het volgende:
Hai Bong!![]()
Wat leuk! Ik lees al een tijdje mee, dus ik heb het idee dat ik jullie al een beetje "ken".![]()
Ik irriteer me echt enorm aan Viola, maar dat is dan ook wel meteen weer de reden dat ik elke avond kijkZit elke avond tegen de TV te schreeuwen hoe irritant ze is
![]()
Ja grappig is dat he?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:38 schreef Jared het volgende:
Hai Bong!![]()
Wat leuk! Ik lees al een tijdje mee, dus ik heb het idee dat ik jullie al een beetje "ken".![]()
Heb ik ook altijd als ik moet werken, vandaar dat ik ook mijn bijdrage probeer te leveren als ik er tijd voor heb. Zo help je elkaar om bij te blijvenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:39 schreef Jared het volgende:
En hai Cuall!![]()
Ben ook altijd erg blij met de streamverslagen, omdat ik niet de hele dag naar de streams kan kijken![]()
Hoi en welkomquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:38 schreef Jared het volgende:
Hai Bong!![]()
Ik irriteer me echt enorm aan Viola, maar dat is dan ook wel meteen weer de reden dat ik elke avond kijkZit elke avond tegen de TV te schreeuwen hoe irritant ze is
![]()
Veel plezier en trek een dikke jas aanquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:45 schreef cuall het volgende:
Luitjes ik ben eventjes de hond uitlaten, melden jullie het wel als er belangrijke dingen plaats vinden(voor de Streamverslagen)
Tot vanavond danquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:47 schreef Jared het volgende:
Ik ben ook weer weg. Ga de kindjes ophalen![]()
Vanavond kom ik weer gezellig posten!![]()
Nee, Grand & Forsythe.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:53 schreef BONG4002 het volgende:
Is dat Rod Stewart die nu binnen is?
Duidelijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:05 schreef frizti het volgende:
Grant & Forsyth
Voormalig leden van de Britse groep Guys 'n Dolls, opgericht in 1975 als Engelse tegenhanger van Abba. In 1980 verhuizen zij naar Nederland waar ze met producer Gerard Stellaard gaan werken. Wanneer Guys 'n Dolls in 1984 uit elkaar gaat, gaan Grant & Forsyth als duo verder en houden zij zich, net als Saskia & Serge en geholpen door ondermeer producer Peter Koelewijn, op in de commerciële countryhoek. Hiermee zijn zij zeer succesvol. Zij scoren ook een aantal hits met enkele jaren zestig klassiekers.
Periode: 1984 - heden
Bezetting: Dominic Grant en July Forsyth.
bron:popinstituut.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |