wb BONGquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:15 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Ben weer uitgespeelt
BEW dus aan allen hier![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Frank in een schaatspak, waar is dat nou weer god voor. Wil helemaal niet dat Frank zich in zo'n strak pakkie hijst![]()
cuall ik weet niet hoe ik bijpassende caps in de SV zet. Wil jij dat doen.....please?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:14 schreef cuall het volgende:
Begreep ik het nou goed, moet Frank in een schaatspak rond gaan lopen?
quote:
Frank gaat maandag in de live-uitzending rondlopen in eenschaatspak wat ene Walter voor Rintje Ritsma heeft ontworpen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Frank in een schaatspak, waar is dat nou weer god voor. Wil helemaal niet dat Frank zich in zo'n strak pakkie hijst![]()
Ik wil me daar niet eens een voorstelling van maken, laat staan werkelijk zien. Nou ja het is in ieder geval beter dan wanneer Viola zich in zo'n ultrastrak pakkie zou gaan hijsenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:19 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Frank gaat maandag in de live-uitzending rondlopen in eenschaatspak wat ene Walter voor Rintje Ritsma heeft ontworpen.
Er mag geboden worden op dat schaatspak en er is een gegarandeerde opbrengst van duizend euro.....![]()
Kijk dat zou ik weer wel prachtig vindenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wil me daar niet eens een voorstelling van maken, laat staan werkelijk zien. Nou ja het is in ieder geval beter dan wanneer Viola zich in zo'n ultrastrak pakkie zou gaan hijsen![]()
Dan wordt het meer een Sumo pakquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wil me daar niet eens een voorstelling van maken, laat staan werkelijk zien. Nou ja het is in ieder geval beter dan wanneer Viola zich in zo'n ultrastrak pakkie zou gaan hijsen![]()
Doe ikquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:16 schreef bunnyma het volgende:
[..]
cuall ik weet niet hoe ik bijpassende caps in de SV zet. Wil jij dat doen.....please?
Prachtig? Das complete horrorquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:22 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Kijk dat zou ik weer wel prachtig vinden![]()
![]()
Ja iddquote:
Gek he? Dat hebben nu al meerdere gezegd, hoe zou dat toch komen dat het op TV goedkoop overkomt en irl sjieker??quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:20 schreef BONG4002 het volgende:
De dochter van Anita zegt net dat het er beter uitziet in het echt dan op TV (dus de belichting etc)
* BONG4002 stemt met je meequote:Op donderdag 2 februari 2006 15:25 schreef bunnyma het volgende:
[..]
![]()
Zoeken ze niet een nieuwe mod ipv Ripley.
Ik stem voor jou.
Ik denk door een soort vervorming van het camerabeeld, die staan lichter afgesteld denk ik waardoor je meer "brightness" hebtquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Gek he? Dat hebben nu al meerdere gezegd, hoe zou dat toch komen dat het op TV goedkoop overkomt en irl sjieker??
Best een leuke en mooie meid om te zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |