abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34710189
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 10:53 schreef Iblardi het volgende:

[..]

du_ke! Hoe was het in Schinveld, jongen?
Schinveld? Daar ben ik nog nooit geweest volgens mij .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_34710282
fuck civ4 is verslavend. Ik kom niet meer toe aan wat ik wou doen .
pi_34710307
quote:
Russia Budget:
revenues: $176.7 billion
expenditures: $125.6 billion, including capital expenditures of NA (2005 est.)
Public debt:
15.6% of GDP (2005 est.)
Kijk Zalm, das een begrotingsoverschot .
pi_34710371
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:24 schreef du_ke het volgende:
fuck civ4 is verslavend. Ik kom niet meer toe aan wat ik wou doen .
Je komt niet meer toe aan bier drinken ?????????
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_34710395
Mohammed B. rechtvaardigt geweld tegen ongelovigen

Grappig om te zien hoe justitie te kijk wordt gezet. Door hem alsnog nodeloos te vervolgen (hij heeft al levenslang) krijgt hij een uitgebreid podium om nog honderden terroristen te rekruteren. Fantastisch slim!
pi_34710400
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Je komt niet meer toe aan bier drinken ?????????
Dat doe ik toch al niet zoveel momenteel .

Maar ik ga maandag op vakantie en moet nog veel regelen.
pi_34710430
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:28 schreef pberends het volgende:
Mohammed B. rechtvaardigt geweld tegen ongelovigen

Grappig om te zien hoe justitie te kijk wordt gezet. Door hem alsnog nodeloos te vervolgen (hij heeft al levenslang) krijgt hij een uitgebreid podium om nog honderden terroristen te rekruteren. Fantastisch slim!
quote:
Wel is Mohammed blij dat hij door het OM gezien wordt ''als de zwarte vaandeldrager van de islam in Europa''. Dat ''vervult mij met eer, trots en blijdschap.''
! Wordt het OM even te kijk gezet. Stelletje kneuzen werken daar.
pi_34710566
quote:
woensdag 1 februari 2006 15:29

Oud-directeur KNMI: 'Kyoto is onzin'

Regering en media varen ten onrechte blind op het Koninklijk Nederlands Meteorologisch Instituut (KNMI). Dat zegt ex-KNMI-directeur prof.dr.ir. Henk Tennekes deze week in een interview met het weekblad Elsevier.

De 69-jarige Tennekes was twaalf jaar hoogleraar in de Verenigde Staten en dertien jaar onderzoeksdirecteur van het Koninklijk Nederlands Meteorologisch Instituut in De Bilt.

Hij vindt het wetenschappelijk niveau van het KNMI onvoldoende om het beleid van het kabinet ten aanzien van klimaatverandering op te baseren. 'Het zijn ambtenaren en geen wetenschappers.'

Tien procent
Tennekes schat dat de klimaatwetenschap hoogstens tien procent van het klimaat begrijpt en vindt het daarom geldverspilling om middels het Kyoto-protocol een eventuele klimaatverandering tegen te willen gaan.

In Elsevier zegt hij: 'We weten niet genoeg om met voldoende zekerheid te zeggen hoe het klimaat er over vijftig jaar uitziet. Niet genoeg om de wereldeconomie overhoop te halen. Kyoto is onzin. Het klimaat is geen auto die je naar de garage kunt brengen voor een grote beurt. Met het geld dat Kyoto kost kun je veel dringender problemen aanpakken.'
Bron: Elsevier
pi_34710617
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:33 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik snap dat niet, ook al is het voor 100% bewezen dan nog is toch niet onverstandig een beetje zuinig met de natuurlijke hulpstofen om te gaan?
pi_34710623
Blowverbodsbord nu al gejat

Iemand met een joint op was het niet, want die hebben geen kracht er meer voor .
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:39:57 #86
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34710787
Heet van de pers: Meki klaagt Geert Wilders aan
pi_34710852
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ach ik vind Meki symphatieker dan Wilders .
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:42:41 #88
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34710898
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:41 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach ik vind Meki symphatieker dan Wilders .
Wie zou er minder gene hebben?
pi_34711016
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wie zou er minder gene hebben?
Ik las toch echt ff : Minder genen
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_34711052
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:34 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik snap dat niet, ook al is het voor 100% bewezen dan nog is toch niet onverstandig een beetje zuinig met de natuurlijke hulpstofen om te gaan?
Dat vind ik ook ja.
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:50:33 #91
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34711221
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik las toch echt ff : Minder genen
Een Freudiaanse gedachte?
pi_34711321
quote:
Britten willen godslastering niet bestraffen

door Sebastiaan Gottlieb, 1 februari 2006

De Britse regering heeft een gevoelige nederlaag geleden in het parlement nu het wetsvoorstel over blasfemie is afgewezen. Premier Blair wilde een wet invoeren die het spotten met godsdiensten aan banden legt. Maar veel parlementariėrs waren tegen dit wetsvoorstel, omdat het een te grote inbreuk zou maken op de vrijheid van meningsuiting.

Het is pas de tweede nederlaag die Blair lijdt in het parlement sinds zijn aantreden in 1997, maar wel een pijnlijke. De wet was bedoeld om alle godsdienstige groeperingen in Groot-Brittanniė gelijke bescherming te geven tegen belediging en bespotting. Nu geldt dat alleen expliciet voor joden en sikhs. Tegelijkertijd zou de wet het ook mogelijk maken om op te treden tegen extremistische moslims die aanzetten tot geweld. Volgens Blair hebben dat radicale uitspraken van deze groepering bijgedragen aan de aanslagen op de Londense metro in juli 2005. Op overtredingen van de wet zou maximaal zeven jaar gevangenisstraf komen te staan.

Verzet
Vooral van de kant van acteurs, cabaretiers, komieken en theatermakers kwam veel verzet. Zij zouden zich permanent moeten afvragen of zij zich niet schuldig maken aan godslastering. Volgens Rowan Atkinson, alias mister Bean, is de wet een onnodige inperking van de vrijheid van meningsuiting. "Iedereen moet kunnen zeggen wat hij wil over religie of over godsdienstige gebruiken. Gelovigen moeten dat gewoon accepteren. De vrijheid van meningsuiting kan alleen beperkt worden als iemand willens en wetens aanzet tot haat", aldus Rowan Atkinson.

Terreur
Het wetsvoorstel over godslastering wordt door veel Britse parlementariėrs gezien als verdere beperking van de burgerlijke vrijheden in de strijd tegen terreur. De Britse regering heeft daartoe al een aantal maatregelen genomen, zoals het langer vasthouden van verdachten in voorarrest en het zwaarder straffen van misdrijven met een terroristisch oogmerk. Het nieuwste wetsvoorstel ging in de ogen van veel parlementariėrs te ver. De film "The Life of Brian" van Monty Python, een satire over het leven van Jezus, had dan bijvoorbeeld niet gemaakt kunnen worden.

Godsdienstvrijheid
Ook veel godsdienstige organisaties waren tegen het wetsvoorstel, omdat zij daarin ook een beperking van hun godsdienstvrijheid zien. De Conservatieven in het Britse parlement noemden de wet slecht doordacht en onzorgvuldig uitgewerkt. Zelfs uit Blairs Labour partij kwam kritiek: daarbij ging het vooral om de traditie van vrijheid van meningsuiting in Groot-Brittanniė.

Inschattingsfout
Het is dan ook onbegrijpelijk dat Blair - met zoveel weerstand tegen een omstreden wet - de stemming in het Britse lagerhuis niet zelf heeft bijgewoond. Door zijn vroegtijdig vertrek uit het parlement, verloor de regering de stemming met precies een stem verschil. Als Blair wel had meegedaan aan de stemming, dan was het wetsvoorstel aangenomen. Een grote politieke inschattingsfout van de Britse premier, waar veel Britten hem dankbaar voor zullen zijn.
http://www2.rnw.nl/rnw/nl(...)sfemie?view=Standard

pi_34711544
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:33 schreef pberends het volgende:
Interessant. Precies mijn probleem met al die milieufanatici. Ze weten er vrijwel niets over maar komen wel met de meest afschuwelijke conclusies.

Morgen even de Elsevier kopen .
pi_34711737
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:35 schreef pberends het volgende:

Iemand met een joint op was het niet, want die hebben geen kracht er meer voor .
Shit, ik had er een op m'n kamer willen hebben
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_34711771
Zo, weer genoeg overlegd voor deze week.

Dit overleg was niet geestdodend. Nu nog even twee uurtjes kantoortijgeren en dan mag ik weer naar huis.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_34712228
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
quote:
racistisch denkgedachte.
.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_34712249
Er wordt hier verschrikkelijk gescheten op de Mauritskade
pi_34712276
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:35 schreef pberends het volgende:

Betekent dat bord overigens dat het in de rest van het land wel legaal is om op straat te blowen? Anders zou het toch niet nodig zijn?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_34712304
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:20 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Betekent dat bord overigens dat het in de rest van het land wel legaal is om op straat te blowen? Anders zou het toch niet nodig zijn?
.

Heerlijk van dit soort onzinacties. Zo'n bord is knetterduur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')