Prima, niks druk met het kantoorbaantje, alle tijd om te fokken jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:42 schreef Iblardi het volgende:
En met jou, cullum caeruleum?
Had je wel gesolliciteerd?quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Prima, niks druk met het kantoorbaantje, alle tijd om te fokken ja.
Ik hou m'n blauwe kont, daaraan zal ik gekend worden. Ik zal geen blauwe user worden (godzijdank).
Ik zal het proberen, maar ik heb zijn wachtwoord niet, en dat heb je er wel voor nodig, toch?quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:47 schreef sigme het volgende:
Oh Floripas laivert, geef die vent van je even een avatar. Heb ik 'm laatst al bevolen, maar niemand gehoorzaamt mij.
Ja, inderdaad, er staat een syntaxisfout inquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:48 schreef Drugshond het volgende:
hmmz ik gooi mijn topic wel dicht en pas hier de TT aan
Zeg maar wat er had moeten staan, dan pas ik alles wel aan. En gooi de offtopic berichten wel wegquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:49 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, er staat een syntaxisfout in![]()
Ja, wachtwoord nodig. Stom.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:48 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, maar ik heb zijn wachtwoord niet, en dat heb je er wel voor nodig, toch?
Oh nee, hoera, hij kan wel!quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:49 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, er staat een syntaxisfout in![]()
Ja, met de kanttekening dat ik niet wou maar uit plichtsbesef me beschikbaar hield. Gelukkig hebben er echte kandidaten gesolliciteerd.quote:
Drugshond, dit is de slowchat. Wat nou off topic.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zeg maar wat er had moeten staan, dan pas ik alles wel aan. En gooi de offtopic berichten wel weg
Ja maar, jij zou het uitstekend kunnen!quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, met de kanttekening dat ik niet wou maar uit plichtsbesef me beschikbaar hield. Gelukkig hebben er echte kandidaten gesolliciteerd.
Ik heb zelf de kroon op mijn kop gezet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:53 schreef Iblardi het volgende:
Drugshond, dit is de slowchat. Wat nou off topic.![]()
En die bak van net, wat een gag. Wie heeft jou mod gemaakt?
Ik wil niet. Beetje spelen is veel leuker. Ik zou het uitstekend kunnen ja, dankquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:53 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ja maar, jij zou het uitstekend kunnen!
Plichtsbesef op FOK....
Die slimme Iblardi.quote:
Oho, een gravure! Wat gezellig.quote:LodewijkNapoleon heeft via mij deze voorgesteld:
[afbeelding]
Nou....nee, maar hij zit er dichtbij.quote:Omdat hij een theorie had: Iblardi=Petrus Abelardus op z'n arabisch?
Ha! Heloises neven hebben hem ontmand nadat hij haar zwanger had gemaakt (ja, 't waren net Mocro's, die Middeleeuwersquote:Ik vind 'm wel leuk, met jou als Heloise (hij wil SP stemmen? Je hebt 'm ontmand!)
Dan ben jij dus de broer van LodewijkNapoleon?quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb zelf de kroon op mijn kop gezet.![]()
We krijgen jou wel. Riepen we gisteren hosanna?quote:Maar het voelt aan als een doornenkrans.![]()
Allemachtig, heeft McCarthy gesolliciteerd als Mod?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:33 schreef McCarthy het volgende:
er is een kans dat ik binnnekort je collega ben
dan hebben we het er nog wel eens over
Nope, maar ik was wel de uitverkorende. Ik mocht zelf bepalen of ik de kroon op mijn kop wilde zetten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:01 schreef Iblardi het volgende:
Dan ben jij dus de broer van LodewijkNapoleon?
En waarom moet ik opeens aan het kruis getimmerd wordenquote:We krijgen jou wel. Riepen we gisteren hosanna?
Ga de spijkers maar halen...
Yup, Danny (the God himself) vond Fok! iets te veel linkse trekjes krijgen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:03 schreef Iblardi het volgende:
Allemachtig, heeft McCarthy gesolliciteerd als Mod?
...en je trok het martelaarskleed aan!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nope, maar ik was wel de uitverkorende. Ik mocht zelf bepalen of ik de kroon op mijn kop wilde zetten.
[..]
Hier, nog een slokje azijn uit deze shimmelige spons? Lekker, hoor!quote:En waarom moet ik opeens aan het kruis getimmerd worden![]()
En stop eens met het prikken met die speer.![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:59 schreef Iblardi het volgende:
Hij gaat SP stemmen uit vrije wil. Hij is tenslotte libertarier![]()
...heet hij Danny?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yup, Danny (the God himself) vond Fok! iets te veel linkse trekjes krijgen.
Ik ben mijn wachtwoord kwijt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
![]()
Waarom log jij niet met je eigen (mooie) username in?
Ha, Chewie! Hoe is het onder de broekriem? Genezen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
![]()
Waarom log jij niet met je eigen (mooie) username in?
Alles prima daar hoor maar wat was er aan genezing toe dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:13 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ha, Chewie! Hoe is het onder de broekriem? Genezen?
De digitale revolutie is begonnenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:11 schreef Iblardi het volgende:
...en je trok het martelaarskleed aan!
Aaah nee he, alweer zo'n periode dat vrouwen niet te genieten zijn.quote:Hier, nog een slokje azijn uit deze shimmelige spons? Lekker, hoor!
De echte boom-huggies zitten in [TRU]. Die geloven er tenminste nog ergens in.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:12 schreef Iblardi het volgende:
...heet hij Danny?
En als ik Iblardi mag geloven is Fok! zo rechts als...niet Hitler zeggen....niet Hitler zeggen...Hans van Baalen!![]()
Oh, dan was dat iemand anders die zo naar in z'n ballen was getrapt dat hij er bijna in bleef.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Alles prima daar hoor maar wat was er aan genezing toe dan?
Ik ben prima te genieten, zei Longinus, en sleep zijn lans.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:19 schreef Drugshond het volgende:
Aaah nee he, alweer zo'n periode dat vrouwen niet te genieten zijn.
[afbeelding]
Zou dit helpen ?!, niet voor het figuur maar een snoepje voor de gemoedstoestand.
Ja, maar daar ben ik dan weer allergisch voor.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De echte boom-huggies zitten in [TRU]. Die geloven er tenminste nog ergens in.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:23 schreef Iblardi het volgende:
Oh, dan was dat iemand anders die zo naar in z'n ballen was getrapt dat hij er bijna in bleef.
Voelt iemand zich aangesproken...?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:25 schreef Iblardi het volgende:
Ik ben prima te genieten, zei Longinus, en sleep zijn lans.
Yildiz construction works ?quote:Verdacht pakket gevonden in Den Haag
Gepost door Jorrit (Flem) UIN: 145948972 - Bron: ANP
Gepubliceerd: woensdag 1 februari 2006 @ 23:52 - Laatst bijgewerkt: 02 februari @ 00:17
De politie heeft vanavond een verdacht pakketje gevonden in Den Haag. Het pakketje lag in een portiek aan het Elandplein.
Zestien mensen hebben hun woning moeten verlaten na de vondst. Zij zijn opgevangen in een nabijgelegen buurthuis. De Explosieven Opruimingsdienst onderzoekt momenteel of het gaat om een explosief.
Update 00:17
Het pakketje betreft een "nepconstructie", die moest lijken op een echt explosief, zo heeft een woordvoerster van de politie zojuist gemeld. De bewoners van de omgelegen woningen kunnen inmiddels terug naar huis.
Nee dat was ik niet, meeste mensen hebben nu niet echt de neiging om mij in de ballen te trappen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:23 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Oh, dan was dat iemand anders die zo naar in z'n ballen was getrapt dat hij er bijna in bleef.
Zoek ander werk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:43 schreef sigme het volgende:
Zo. Overleg weer over. Weerlegd. De hersencellen hebben een nieuwe zelfmoordgolf nog net weten te voorkomen.
Hm, ik geloof ook dat het tijdens een sportevenement gebeurde. Sigme, hulp?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet, meeste mensen hebben nu niet echt de neiging om mij in de ballen te trappen.
Nee joh, ik werk graag niet. Dit is ideaalquote:
Vakkenvuller bij de Konmar?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee joh, ik werk graag niet. Dit is ideaal.
Net m'n vast contract binnen.. en liefste werkt bij Laurus. Ik hou me maar even gedeisd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |