abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 februari 2006 @ 12:46:12 #51
66825 Reya
Fier Wallon
pi_34709063
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 12:45 schreef Chewie het volgende:
Hoi

Aardig lange downtijd
Dat was inderdaad bijzonder afkicken
pi_34709070
Haai, door de downtime ben ik maar alvast begonnen aan het bier
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_34709145
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_34709154
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 12:49 schreef sigme het volgende:
[afbeelding]
hihi
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_34709210
.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_34709255
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 12:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

hihi
dronkelap!

* thee op kantoor hiero

Zometeen weer overleg.. ik kan wel een borrel gebruiken.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_34709260
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 12:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Haai, door de downtime ben ik maar alvast begonnen aan het bier
STERF! Deze kantoorslaaf kan er niet zo goed tegen als anderen al aan het bier kunnen
pi_34709262
Die smilie moet er eigelijk standaard in. Hij is te leuk
pi_34709318
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 12:54 schreef Chewie het volgende:

[..]

STERF! Deze kantoorslaaf kan er niet zo goed tegen als anderen al aan het bier kunnen
Hoho, als jij lekker op je bedje ligt, ben ik vaak genoeg nog vrachtwagens aan het volpleuren met gorre meuk van een buffetfeesie ofzo hoor. Gun me dit pleziertje ff wil je
  donderdag 2 februari 2006 @ 12:57:09 #60
66825 Reya
Fier Wallon
pi_34709340
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 12:49 schreef sigme het volgende:
[afbeelding]
!

Overigens is een korenbier om je lunch weg te spoelen best lekker
pi_34709389
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 12:57 schreef Reya het volgende:

[..]

!

Overigens is een korenbier om je lunch weg te spoelen best lekker

Maar nu ga ik legoveren.
pi_34709422
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 12:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Hoho, als jij lekker op je bedje ligt, ben ik vaak genoeg nog vrachtwagens aan het volpleuren met gorre meuk van een buffetfeesie ofzo hoor. Gun me dit pleziertje ff wil je
nou vooruit dan maar, ik heb nu wel zin in bier trouwens
pi_34709477
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 12:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

nou vooruit dan maar, ik heb nu wel zin in bier trouwens
Genoeg kroegen al open bij je in de buurt voor een lunch break chewie
pi_34709538
wie vertaalt de topictitel even voor me?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_34709579
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Genoeg kroegen al open bij je in de buurt voor een lunch break chewie
Best een goed idee, in Belgie en Duitsland is het ook vrij gebruikelijk om bier te drinken in de lunchpauze.
pi_34709648
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:04 schreef Chewie het volgende:

[..]

Best een goed idee, in Belgie en Duitsland is het ook vrij gebruikelijk om bier te drinken in de lunchpauze.
Tis een ontspanning momentje he, zelfs bij werklunches van de regering word geborreld.
pi_34709669
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:04 schreef Chewie het volgende:

[..]

Leuk is dat he? Je ziet allemaal jonge moeders met een kinderwagen op het terras een biertje drinken, zo rond eenen. Ze moeten wel een goed openbaar vervoer hebben.
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:07:51 #69
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34709729
quote:
Belastingdienst VS heeft speciale pc voor Bill Gates

Donderdag 2 februari 2006, 08:00 - Volgens Bill Gates heeft de Amerikaanse belastingdienst een aparte computer om zijn financiële gegevens op te bewaren.
14 reacties Door Maarten Reijnders

"Hun normale computers kunnen niet met de getallen omgaan", vertelde Gates tijdens een conferentie in Lissabon. Dat meldt het persbureau AFP.

"Ik krijg voortdurend herinneringen dat ik iets niet heb betaald. Dat komt van de verkeerde computer vandaan", aldus Gates. "Vervolgens krijg ik een nieuw bericht met verontschuldigingen voor het eerste bericht."

Het Amerikaanse tijdschrift Forbes, dat een overzicht bijhoudt van de rijkste mensen, schat het vermogen van Gates op 47 miljard dollar.
pi_34709731
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:02 schreef Tafkahs het volgende:
Vertrekkende mod en die van de toekomst?

Ik snap het trouwens niet om steeds de lelijkste taal ter wereld te gebruiken...
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_34709793
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:06 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Leuk is dat he? Je ziet allemaal jonge moeders met een kinderwagen op het terras een biertje drinken, zo rond eenen. Ze moeten wel een goed openbaar vervoer hebben.
Jonge MILFS die drinken
pi_34709833
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:07 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Vertrekkende mod en die van de toekomst?

Ik snap het trouwens niet om steeds de lelijkste taal ter wereld te gebruiken...
Thanks, wie is de topicopener trouwens?
pi_34709935
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:02 schreef Tafkahs het volgende:
De vroegere en toekomstige koningin, volgens mij
pi_34710008
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:13 schreef Chewie het volgende:

[..]

De vroegere en toekomstige koningin, volgens mij
koningin lijkt me ook waarschijnlijk. La reine is de koningin in het Frans, dat lijkt er op.
pi_34710149
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:07 schreef RichardQuest het volgende:

Dat snap ik eigenlijk ook niet, zelfs voor de (medische) wetenschap lijkt mij engels een logischer en universelere taal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')