hihiquote:

dronkelap!quote:

STERF! Deze kantoorslaaf kan er niet zo goed tegen als anderen al aan het bier kunnenquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Haai, door de downtime ben ik maar alvast begonnen aan het bier

Hoho, als jij lekker op je bedje ligt, ben ik vaak genoeg nog vrachtwagens aan het volpleuren met gorre meuk van een buffetfeesie ofzo hoor. Gun me dit pleziertje ff wil jequote:Op donderdag 2 februari 2006 12:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
STERF! Deze kantoorslaaf kan er niet zo goed tegen als anderen al aan het bier kunnen![]()

quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:57 schreef Reya het volgende:
[..]
!
Overigens is een korenbier om je lunch weg te spoelen best lekker![]()

nou vooruit dan maar, ik heb nu wel zin in bier trouwensquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hoho, als jij lekker op je bedje ligt, ben ik vaak genoeg nog vrachtwagens aan het volpleuren met gorre meuk van een buffetfeesie ofzo hoor. Gun me dit pleziertje ff wil je

Genoeg kroegen al open bij je in de buurt voor een lunch break chewiequote:Op donderdag 2 februari 2006 12:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar, ik heb nu wel zin in bier trouwens![]()

Best een goed idee, in Belgie en Duitsland is het ook vrij gebruikelijk om bier te drinken in de lunchpauze.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Genoeg kroegen al open bij je in de buurt voor een lunch break chewie

Tis een ontspanning momentje he, zelfs bij werklunches van de regering word geborreld.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Best een goed idee, in Belgie en Duitsland is het ook vrij gebruikelijk om bier te drinken in de lunchpauze.

Leuk is dat he? Je ziet allemaal jonge moeders met een kinderwagen op het terras een biertje drinken, zo rond eenen. Ze moeten wel een goed openbaar vervoer hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Best een goed idee, in Belgie en Duitsland is het ook vrij gebruikelijk om bier te drinken in de lunchpauze.

quote:Belastingdienst VS heeft speciale pc voor Bill Gates
Donderdag 2 februari 2006, 08:00 - Volgens Bill Gates heeft de Amerikaanse belastingdienst een aparte computer om zijn financiële gegevens op te bewaren.
14 reacties Door Maarten Reijnders
"Hun normale computers kunnen niet met de getallen omgaan", vertelde Gates tijdens een conferentie in Lissabon. Dat meldt het persbureau AFP.
"Ik krijg voortdurend herinneringen dat ik iets niet heb betaald. Dat komt van de verkeerde computer vandaan", aldus Gates. "Vervolgens krijg ik een nieuw bericht met verontschuldigingen voor het eerste bericht."
Het Amerikaanse tijdschrift Forbes, dat een overzicht bijhoudt van de rijkste mensen, schat het vermogen van Gates op 47 miljard dollar.

Vertrekkende mod en die van de toekomst?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:02 schreef Tafkahs het volgende:
wie vertaalt de topictitel even voor me?

Jonge MILFS die drinkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:06 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Leuk is dat he? Je ziet allemaal jonge moeders met een kinderwagen op het terras een biertje drinken, zo rond eenen. Ze moeten wel een goed openbaar vervoer hebben.

Thanks, wie is de topicopener trouwens?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Vertrekkende mod en die van de toekomst?
Ik snap het trouwens niet om steeds de lelijkste taal ter wereld te gebruiken...

De vroegere en toekomstige koningin, volgens mijquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:02 schreef Tafkahs het volgende:
wie vertaalt de topictitel even voor me?

koningin lijkt me ook waarschijnlijk. La reine is de koningin in het Frans, dat lijkt er op.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
De vroegere en toekomstige koningin, volgens mij

Dat snap ik eigenlijk ook niet, zelfs voor de (medische) wetenschap lijkt mij engels een logischer en universelere taal.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:07 schreef RichardQuest het volgende:
Ik snap het trouwens niet om steeds de lelijkste taal ter wereld te gebruiken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |