Dat wilde ik net zeggen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:27 schreef peaceman het volgende:
TVP
nee, inderdaad... heb er nog nooit van gehoord, eerlijk gezegd...quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:27 schreef bukgeit het volgende:
Eigenlijk verdien je het punt ook niet.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:37 schreef MadMaster het volgende:
Tom & Jerry
(Punt is welkom, maar kan helaas geen vervolgvraag stellen, aangezien ik zo weg ben).
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:43 schreef peaceman het volgende:
Anouk
Placebo
Franz Ferdinand
Racoon
Tool
Dat is 1quote:
dat is 2quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:40 schreef Ascaroth het volgende:
Opeth komt ook dacht ik.
En dat is 3quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:50 schreef lubje25 het volgende:
Veto, hoorde ik komt ook.
Dát zou nog és leuk zijnquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:24 schreef ranja het volgende:
Television personalities?
close.... het is veel simpelerquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:24 schreef ranja het volgende:
1 = The Juniors? The Ewings? Television personalities? Texas? The Cowboys? Sons and Daughters?
ooops jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:31 schreef lubje25 het volgende:
Veto is al gezegd
En dat maakt de 5 volquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:34 schreef lubje25 het volgende:
En die onderste is Volbeat volgens mij.
Wie'sda?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:34 schreef lubje25 het volgende:
En die onderste is Volbeat volgens mij.
Echte namen van hiphoppersquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:40 schreef lubje25 het volgende:
Een zware bevalling.
Wat hebben
Johnatan Smith
Calvin Broadus
Levell Crump
en
Alvin Joyner
gemeen* en wie zijn zij?
* en ik bedoel dan niet de voor de hand liggende dingen, ben op zoek naar een specifiek iets.
Neleos + 1quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:50 schreef Neleos het volgende:
Snoop Dogg, Xzibit, en nog 2 rappers,
Ze spelen in Twisted Transistor, de nieuwe clip van Korn
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:35 schreef Z het volgende:
Willy Nelson?
newbiedoobiedoo + 1quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dr John the nighttripper
Ik ben alleen maar blij dat good-old Willie nooit heeft toegegeven aan de piercing-rage in dit gevalquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
dat kuiltje in zijn kin was me nooit eerder opgevallen..
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:11 schreef dolle_hond het volgende:
vandaar die sig van nbdb
Namens Z:quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:06 schreef peaceman het volgende:
Amorica - Black Crowes
(22 mrt Paradiso)
Ik ook niet, maar diaan welquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:36 schreef Captain_Redbeard het volgende:
ik heb niet eens een dvd-speler![]()
gokje op REM live ofzo...
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:34 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Of anders misschien Kaiser Chiefs, in de andere categorie?
Was ook goedquote:

Oké, in de herkansing dan:quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:12 schreef Mark het volgende:
Oh, als jij een vraag hebt, mag dat wel, Sack. Ik moet toch zo naar het zwembad.....
quote:Au, au papa, dat doet pijn *dat doet pijn*
Au, au papa, 't is te klein *'t is te klein*
Au, au papa, dat doet pijn *dat doet pijn*
Au, au papa, toch vind ik wel een beetje fijn
Auw-scaroth+1quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:26 schreef Ascaroth het volgende:
Hans Teeuwen.
Juistja, de briljante Vliegende Panters.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
The Flying Panthers, weet je
quote:
Oke.. nou ja.. ik heb geen idee....moet nu ook weg, laterquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:50 schreef cafca het volgende:
[..]zo\'n weggeefhint was het nou ook weer niet...maar deze band heeft wel een duidelijke voetbal-link
Nee, mag niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:45 schreef bukgeit het volgende:
Mag ik nog acht voetbalgerelateerde bandnamen?
Je shift-toets en spatiebalk kapot?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:12 schreef peaceman het volgende:
greenday?
diezijninstakingquote:Op zondag 5 februari 2006 18:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je shift-toets en spatiebalk kapot?
quote:Op zondag 5 februari 2006 19:58 schreef wlsandman het volgende:
Bloc Party!
quote:Dit jonge Britse viertal uit Liverpool laat zich inspireren door de meest uiteenlopende artiesten waaronder : The Clash, A Certain Ratio, Lee Perry, The Skatalites en The Cure.
De band bracht reeds een aantal singles uit in afwachting van het nog te verschijnen full-album.
Leuk trucje om het ledenaantal van je fanclub op te krikken :')quote:Op zondag 5 februari 2006 20:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Bloc Party tourt alleen voor fans
Bloc Party gaat in maart een serie van concerten spelen in Groot Brittannie waar alleen leden van hun fanclub toegang tot hebben. De rockers zijn vanaf 2 maart voor 8 data aan het touren op het Britse vasteland.
Trouwens..mocht je ineens de enorme behoefte te hebben lid te worden van de fanclub moet je gaan naar www.blocparty.com/marshals.
wlsandman +1 en nieuwe vraag!
lastigquote:Op zondag 5 februari 2006 20:55 schreef peaceman het volgende:
die waren van de week vaak op 3fm....
mag ik tien bands/artiesten met een Y
Dolle Hond +1quote:Op zondag 5 februari 2006 21:13 schreef dolle_hond het volgende:
The Yardbirds
Yellowcard
Yngwie malmsteen
Young Heart Attack
Yes
Yonderboi
yazoo
yazz
yello
yellowman
Y&T
waren begin jaren 80 wel leuk.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:34 schreef ranja het volgende:
Oja. Ook zo\'n \'ooit eens iets van horen\' bandje.
Prima.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:04 schreef bukgeit het volgende:
Little Richard
Chuck Berry
Bo Diddley
Fats Domino
Elvis
Gene Vincent
Buddy Holly
Jerry Lee (Lewis)
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's een baseballcap
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:54 schreef Berkery het volgende:
Ten Foot Pole?
quote:Every once in a while, a fairly well known artist will fall into obscurity without anyone taking much notice. Sometimes, nostalgic conversations will turn to "Hey, remember Pink?" or "I didn't know Jimmy Eat World was still around... That's neat."
But, when someone asks you, "Remember?", the answer should be a sudden shot of panic and a soft "Oh, shit", like you just remembered you havn't fed your girlfriend's cat in 2 weeks since she left town and asked you to take care of it.
The fact that no one knows whereis, or what she's doing, is scary as hell. In a perfect world, some forward-thinking coalition of experts and concerned citizens would have tagged her to stay informed of where she is at all times, or followed by satelite, or her legs shackled, or tethered to a sign post, or something.
In a perfect world, I wouldn't have to sleep with a gun under my pillow, afraid thatwas going to sneak into my room and write a song based on the pattern of dead skin flakes that she'd find on my pillow.
But the world is not perfect. And now, she's out there. Somewhere. She could be anywhere. No matter where she actually is, its not a surprise, because she's. If she had a hit single or was part of a well known tour, we'd know what she's doing, and we'd know it was safe to turn our backs because
was occupied.
And that is whywins the award for Scariest Absence.
search64 + 1quote:Op zondag 5 februari 2006 23:27 schreef search64 het volgende:
Bjork?
Bukgeit +1quote:Op zondag 5 februari 2006 23:49 schreef bukgeit het volgende:
Van The Kink Controversy.
=Kontroversy met een 'K'=
Sting heeft Little Wing gecoverdquote:Op maandag 6 februari 2006 00:00 schreef bukgeit het volgende:
Een enorme trivialiteit, maar wat was de relatie van Sting tot Jimi Hendrix?
quote:Op maandag 6 februari 2006 09:44 schreef Berkery het volgende:
Siouxsie & The Banshees?
quote:Op maandag 6 februari 2006 09:50 schreef cafca het volgende:
[..]![]()
Zowel Syd Vicious als Robert Smith speelden ooit met Siouxie
Syd heeft een poging tot drummen gedaan....quote:Op maandag 6 februari 2006 09:49 schreef belsen het volgende:
Bij mijn weten heeft er nooit een Pistol in Siouxsie gezeten, maar goed, ben benieuwd.
Sid... Damn, The Flowers Of Romance, natuurlijk...quote:Op maandag 6 februari 2006 09:50 schreef cafca het volgende:
[..]![]()
Zowel Syd Vicious als Robert Smith speelden ooit met Siouxie
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:50 schreef Mark het volgende:
Ziet er nogal hardcore uit: gok op Sick of it all
tja, ik vond hem ook nogal voor de hand liggen, maar het is wél een link natuurlijk...quote:Op maandag 6 februari 2006 10:56 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik bedoelde iets anders, maar het is natuurlijk wel goed.
cafca +1
Ik bewaar 'm voor een volgend puntjequote:Op maandag 6 februari 2006 11:10 schreef cafca het volgende:
[..]
tja, ik vond hem ook nogal voor de hand liggen, maar het is wél een link natuurlijk...
Maar bedankt voor het puntje, en ik ben natuurlijk wel benieuwd wat je nu eigenlijk bedoelde
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:11 schreef bukgeit het volgende:
Dat is Social Distortion.
Nee, dat is het niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:17 schreef cafca het volgende:
Ze zijn op dezelfde dag jarig
Pardon, ik had even een hardnekkig plakkende klantquote:Op maandag 6 februari 2006 10:48 schreef schaap001 het volgende:
De laatste vraag is alweer een uurtje geleden: komt er ff eentje tussendoor. WIE?
Maakt niet uit: dan gaan wij ff lekker verder, bedoelde ik...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:34 schreef Berkery het volgende:
[..]
Pardon, ik had even een hardnekkig plakkende klant
Maar aangezien bukgeit weg is, mag Berkery alsnog een nieuwe vraag stellenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:39 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Maakt niet uit: dan gaan wij ff lekker verder, bedoelde ik...![]()
... een storende factor, by the way, die klanten...
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:00 schreef Mark het volgende:
Iets van Avril Lavigne? Gokje op Sk8er boi
En ik dacht nog dat ik 'm te moeilijk had gemaakt.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:02 schreef schaap001 het volgende:
Ik dacht aan Complicated van Avril, daar zitten beelden van een shoppingmall in de clip, volgens mij
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:31 schreef dolle_hond het volgende:
suzie quattro?
erg hequote:Op maandag 6 februari 2006 12:42 schreef Mark het volgende:
Verhip, per ongeluk in ONZ verzeild
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |