quote:Op maandag 6 februari 2006 09:44 schreef Berkery het volgende:
Siouxsie & The Banshees?
quote:Op maandag 6 februari 2006 09:50 schreef cafca het volgende:
[..]![]()
Zowel Syd Vicious als Robert Smith speelden ooit met Siouxie
Syd heeft een poging tot drummen gedaan....quote:Op maandag 6 februari 2006 09:49 schreef belsen het volgende:
Bij mijn weten heeft er nooit een Pistol in Siouxsie gezeten, maar goed, ben benieuwd.
Sid... Damn, The Flowers Of Romance, natuurlijk...quote:Op maandag 6 februari 2006 09:50 schreef cafca het volgende:
[..]![]()
Zowel Syd Vicious als Robert Smith speelden ooit met Siouxie
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:50 schreef Mark het volgende:
Ziet er nogal hardcore uit: gok op Sick of it all
tja, ik vond hem ook nogal voor de hand liggen, maar het is wél een link natuurlijk...quote:Op maandag 6 februari 2006 10:56 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik bedoelde iets anders, maar het is natuurlijk wel goed.
cafca +1
Ik bewaar 'm voor een volgend puntjequote:Op maandag 6 februari 2006 11:10 schreef cafca het volgende:
[..]
tja, ik vond hem ook nogal voor de hand liggen, maar het is wél een link natuurlijk...
Maar bedankt voor het puntje, en ik ben natuurlijk wel benieuwd wat je nu eigenlijk bedoelde
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:11 schreef bukgeit het volgende:
Dat is Social Distortion.
Nee, dat is het niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:17 schreef cafca het volgende:
Ze zijn op dezelfde dag jarig
Pardon, ik had even een hardnekkig plakkende klantquote:Op maandag 6 februari 2006 10:48 schreef schaap001 het volgende:
De laatste vraag is alweer een uurtje geleden: komt er ff eentje tussendoor. WIE?
Maakt niet uit: dan gaan wij ff lekker verder, bedoelde ik...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:34 schreef Berkery het volgende:
[..]
Pardon, ik had even een hardnekkig plakkende klant
Maar aangezien bukgeit weg is, mag Berkery alsnog een nieuwe vraag stellenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:39 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Maakt niet uit: dan gaan wij ff lekker verder, bedoelde ik...![]()
... een storende factor, by the way, die klanten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |