quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:35 schreef Z het volgende:
Willy Nelson?
newbiedoobiedoo + 1quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dr John the nighttripper
Ik ben alleen maar blij dat good-old Willie nooit heeft toegegeven aan de piercing-rage in dit gevalquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
dat kuiltje in zijn kin was me nooit eerder opgevallen..
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:11 schreef dolle_hond het volgende:
vandaar die sig van nbdb
Namens Z:quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:06 schreef peaceman het volgende:
Amorica - Black Crowes
(22 mrt Paradiso)
Ik ook niet, maar diaan welquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:36 schreef Captain_Redbeard het volgende:
ik heb niet eens een dvd-speler![]()
gokje op REM live ofzo...
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:34 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Of anders misschien Kaiser Chiefs, in de andere categorie?
Was ook goedquote:

Oké, in de herkansing dan:quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:12 schreef Mark het volgende:
Oh, als jij een vraag hebt, mag dat wel, Sack. Ik moet toch zo naar het zwembad.....
quote:Au, au papa, dat doet pijn *dat doet pijn*
Au, au papa, 't is te klein *'t is te klein*
Au, au papa, dat doet pijn *dat doet pijn*
Au, au papa, toch vind ik wel een beetje fijn
Auw-scaroth+1quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:26 schreef Ascaroth het volgende:
Hans Teeuwen.
Juistja, de briljante Vliegende Panters.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
The Flying Panthers, weet je
quote:
Oke.. nou ja.. ik heb geen idee....moet nu ook weg, laterquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:50 schreef cafca het volgende:
[..]zo\'n weggeefhint was het nou ook weer niet...maar deze band heeft wel een duidelijke voetbal-link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |