Er werd druk gespeculeerd dat de Democraat Mark Warner, een populaire voormalig gouverneur van Virginia, zich kandidaat zou stellen. Maar die heeft zich onverwacht teruggetrokken.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:06 schreef rubbereend het volgende:
zijn er nog ontwikkelingen?

http://www.politics1.comquote:Op woensdag 1 november 2006 13:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waar kan ik peilingen vinden van de aankomende verkiezingen in de VS? Die van de senaat en huis van afgevaardigden?

Dat is opvallend, hij werd immers als één van de grote kanshebbers gezien. Bovendien maakte hij als zuiderling een behoorlijke kans om ook de verkiezingen te winnen.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:43 schreef freako het volgende:
[..]
Er werd druk gespeculeerd dat de Democraat Mark Warner, een populaire voormalig gouverneur van Virginia, zich kandidaat zou stellen. Maar die heeft zich onverwacht teruggetrokken.

Vergeet het maar.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is opvallend, hij werd immers als één van de grote kanshebbers gezien. Bovendien maakte hij als zuiderling een behoorlijke kans om ook de verkiezingen te winnen.

Daar zou ik niet al te prat op gaan, ook in de VS zijn genoeg problemen natuurlijk. Maar dat is een hele andere discussie.quote:Op donderdag 2 november 2006 06:11 schreef Stratos het volgende:
Die is allang dood, en zoveel haat jegens joden en minderheden is er niet in de V.S. zoals in Europa.

De linkse democraten weten inmiddels ook dat een zuiderling de beste manier is om de Rpublikeinen te verslaan. De laatste drie Democraten die het tot president geschopt hebben (Johnson, Carter & Clinton) waren alledrie afkomstig uit het Zuiden en dat is geen toeval.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:56 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Vergeet het maar.
In de Democratische partij hebben de linksen zoals Howard Dean en Hillary Clinton het voor het zeggen. Een gematigde Democraat als Warner heeft geen enkele kans in het linkse geweld. Ik had Warner een goede kans toegedicht in de uiteindelijke verkiezingen, omdat hij ook gematigde Republikeinen naar zich toe kan trekken, maar de primaries zou hij niet overleven.

Bush gooit natuurlijk heel weinig geld over de balk ...quote:Op donderdag 2 november 2006 06:38 schreef Lyrebird het volgende:
Ik heb Obama een paar keer zien spreken. Goede kandidaat, aardige vent, eloquent, intelligent. Maar ondanks alles blijft hij een big governmnent liberal. En daar zit ik niet op te wachten.

met dat hart van hem?quote:Op donderdag 2 november 2006 04:23 schreef BaajGuardian het volgende:
volgens mij word het cheney

Cheney wordt het niet, die is denk ik wel zo slim om zich niet kandidaat te stellen.quote:

Dat wordt zeker niet de tweestrijd gezien het feit dat de één donker is en de ander een vrouw. In de VS spelen dat soort zaken een belangrijke rol.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:23 schreef rubbereend het volgende:
Mocht Obama vs Clinton de tweestrijd worden dan moeten ze goed uitkijken dat ze elkaar niet kapotconcureren!

Wellicht.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:00 schreef PJORourke het volgende:
Is het niet wat vroeg voor Obama?
Nog niet veel. Maar hij zou niet de eerste zijnquote:Hij heeft nog niks laten zien.

Z'n huid.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:00 schreef PJORourke het volgende:
Hij heeft nog niks laten zien.

oh god alsjeblieft niet, als die nepnikker president word boycot ik amerikaquote:Op donderdag 2 november 2006 12:23 schreef Adelante het volgende:
Mevrouw Rice, de eerst vrouw en dan maar meteen een negerin

Heb net ff met George W Bush gesproken, die was aan het huilen en kon niet meer slapenquote:Op donderdag 2 november 2006 14:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
oh god alsjeblieft niet, als die nepnikker president word boycot ik amerika

quote:Op donderdag 2 november 2006 14:39 schreef BaajGuardian het volgende:
je kunt van haar kop aflezen dat het een hellemonster is en zich savonds in haar bad met poep volsmeerd.

Zo kan je aan deze user maar weer zien hoe dicht extreem links bij extreem rechts zit.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:39 schreef BaajGuardian het volgende:
je kunt van haar kop aflezen dat het een hellemonster is en zich savonds in haar bad met poep volsmeerd.

Nee, dat kan ik niet, maar dat zal wellicht in the eye of the beholder zo zijnquote:Op donderdag 2 november 2006 14:39 schreef BaajGuardian het volgende:

quote:Op donderdag 2 november 2006 14:25 schreef Verbal het volgende:
Rice is een onbetrouwbaar, eng sujet.
V.

zal hem leren, had hij maar niet de amnistad in washington moeten laten binnenvaren.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb net ff met George W Bush gesproken, die was aan het huilen en kon niet meer slapen

Die fout zullen ze niet nog eens maken, dat gejengel ging te lang door in de Kerry v. Edwards strijd.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:23 schreef rubbereend het volgende:
Mocht Obama vs Clinton de tweestrijd worden dan moeten ze goed uitkijken dat ze elkaar niet kapotconcureren!

Zullen we het maar inhoudelijk houden?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:52 schreef BaajGuardian het volgende:
rice moet gewoon met de stoomboot terug naar spanje

McCain heeft zich de laatste tijd te vaak voor Bush' karretje laten spannen als attack dog, dus die is niet geloofwaardig meer.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:05 schreef popolon het volgende:
McCain is, voor een republikein dan, nog helemaal niet zo'n slechte trouwens. Maar 't blijft behelpen met die lui.

touchequote:Op donderdag 2 november 2006 15:22 schreef tvlxd het volgende:
Oei, als je waarde hecht aan de Grondwet en aanhangsels, dan kun je beter maar niet op een Republikein hopen, dat hebben de afgelopen zes jaar wel duidelijk gemaakt.

Zoek eens naar wat speeches online, eindelijk weer eens een welbespraakt iemand die dingen vrij duidelijk weet uit te leggen en ontleden.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
McCain heeft zich de laatste tijd te vaak voor Bush' karretje laten spannen als attack dog, dus die is niet geloofwaardig meer.
Vooralsnog ziet het er redelijk armoedig uit. Kerry hoeft wmb niet meer, Hillary hoeft wmb ook niet. Gore mag van mij wel, maar ik ben toch voorstander van een nieuwe, frisse wind.
Ik ga Obama maar eens in de gaten houden, de komende tijd.
V.

Gelukkig Amerika heeft geen behoefte aan Europese racisten, die kunnen lekker in de oude continent rotten. Ik denk dat Australie beter bij je past als immigratie land.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
oh god alsjeblieft niet, als die nepnikker president word boycot ik amerika

Je vergeet een ding wel, immigranten! Het zuiden van de VS wordt overspoeld door immigranten in de laatste jaren en die zijn overwegend Democraat. Staten als Florida, Georgia en North Carolina kunnen zo blauwe staten worden in 2008. Steden als Atlanta, Charlotte en Miami zijn een van de snelst groeiende grote steden in de V.S. en daar vestigen steeds meer welgestelde zwarten en latinos. Florida was ook "too close to call"! Niet voor niets dat de Republikeinen veel minderheden op goede posities heeft zitten inclusief mevrouw Rice. En het is niet voor niets dat Bush ook zijn toespraken in het Spaans houdt tijdens de laatse verkiezingen. Over integratie gesproken. Daarnaast is de Republikeinse partij niet erg conservatief, onder Bush steeg juist de immigratie golf naar de V.S. die in de Clinton jaren begon.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De linkse democraten weten inmiddels ook dat een zuiderling de beste manier is om de Rpublikeinen te verslaan. De laatste drie Democraten die het tot president geschopt hebben (Johnson, Carter & Clinton) waren alledrie afkomstig uit het Zuiden en dat is geen toeval.

Kom op StefanP, wel de moed erin houden. Je weet net als ik dat de Democraten weer met net zo'n zak hooi als John Kerry of Howard Dean aan zullen komen zetten. De kandidaat van de Democraten zal alles behalve gematigd zijn en dat spreekt de gemiddelde Republikein niet aan. En die stem zullen de Democraten nodig hebben om de volgende president te mogen leveren.quote:Op zaterdag 4 november 2006 07:18 schreef StefanP het volgende:
OT: de republikeinen kunnen het wel vergeten... tenzij er een kluns kandidaat gesteld wort bij de democraten, is het godsonmogelijk dat een republikein die dodo Bush opvolgt.

Er zijn inderdaad heel wat Democraten die het wat betreft God, Guns & Gays beter bij de SGP passen dan bij de PvdA. Sommige Democraten kunnen inderdaad bij de VVD terecht. Maar er zijn ook erg veel Democraten die zo met Wouter Bos op campagne kunnen. Ik zie Howard Dean echt niet bij de VVD. En Al Gore zal het vast goed met mevrouw Halsema kunnen vinden.quote:Op zaterdag 4 november 2006 08:32 schreef popolon het volgende:
Ja SteefP, hou de moed er in hoor. Alsof de democraten 'links' zijn.....
Voor Nederlandse begrippen zitten zij zelfs aan de rechterkant van de VVD.

Ja tuurlijk.quote:Op zaterdag 4 november 2006 08:45 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad heel wat Democraten die het wat betreft God, Guns & Gays beter bij de SGP passen dan bij de PvdA. Sommige Democraten kunnen inderdaad bij de VVD terecht. Maar er zijn ook erg veel Democraten die zo met Wouter Bos op campagne kunnen. Ik zie Howard Dean echt niet bij de VVD. En Al Gore zal het vast goed met mevrouw Halsema kunnen vinden.

Ik heb al wel het een en ander van hem gezien, hoor. Vandaar dat mijn lichte voorkeur naar hem uitgaat. Maar welbespraaktheid maakt nog geen goede presidentquote:Op donderdag 2 november 2006 15:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Zoek eens naar wat speeches online, eindelijk weer eens een welbespraakt iemand die dingen vrij duidelijk weet uit te leggen en ontleden.Een verademing vergeleken met dat ophitsende en bangmakende gebrabbel van Bush.

Dean was toch idd een vrij conservatieve goeverneur van Vermont?quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:16 schreef popolon het volgende:
Dean zou een leuke VVD'er zijn, Gore is veel te rechts voor Famke maar dat wist je al.

quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:30 schreef Yildiz het volgende:
Óf het is een giant douche, of een turd sandwich.
Het is om het even.

quote:Op zaterdag 4 november 2006 08:32 schreef popolon het volgende:
Ja SteefP, hou de moed er in hoor. Alsof de democraten 'links' zijn.....
Voor Nederlandse begrippen zitten zij zelfs aan de rechterkant van de VVD.

Welnee, gewoon de noodtoestand afkondigen en de verkiezingen uitstellen. Komop zeg, bij je nou president of niet?quote:Op zaterdag 4 november 2006 07:18 schreef StefanP het volgende:
OT: de republikeinen kunnen het wel vergeten... tenzij er een kluns kandidaat gesteld wort bij de democraten, is het godsonmogelijk dat een republikein die dodo Bush opvolgt.

Als gouverneur van Vermont heeft hij het heel aardig gedaan. Goed op de winkel gepast. Ik wil goede ideeen van mensen als Al Gore, Howard Dean en Hillary Clinton horen. Maar het blijft bij gemopper op het huidige beleid. Dat kan iedereen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dean was toch idd een vrij conservatieve goeverneur van Vermont?

Wederom een van die zeldzame momenten dat wij het met elkaar eens zijn!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:30 schreef Yildiz het volgende:
Óf het is een giant douche, of een turd sandwich.
Het is om het even.

mopperen op elkaar; dat is toch de basis van de president verkiezingen?quote:Op zondag 5 november 2006 00:55 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Als gouverneur van Vermont heeft hij het heel aardig gedaan. Goed op de winkel gepast. Ik wil goede ideeen van mensen als Al Gore, Howard Dean en Hillary Clinton horen. Maar het blijft bij gemopper op het huidige beleid. Dat kan iedereen.

gebrek aan inteligentie hield Bush niet tegenquote:Op maandag 6 november 2006 00:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was ook echt een domme grap. Ketchup mist duidelijk intelligentie

Bush? Iets doms? Nee, nooit. Nooit.quote:Op maandag 6 november 2006 00:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb je Bush ooit zo iets doms horen zeggen?

quote:Op maandag 6 november 2006 00:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Als jij je afvraagt of Bush ooit (zoiets) doms heeft gezegd, verwacht jij dan oprecht dat mensen met oprechte, sterke argumenten komen?quote:Op maandag 6 november 2006 00:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sterk argument

Ja want Ketchup zei is echt dommer dan domquote:Op maandag 6 november 2006 01:01 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Als jij je afvraagt of Bush ooit (zoiets) doms heeft gezegd, verwacht jij dan oprecht dat mensen met oprechte, sterke argumenten komen?

volgens mij ontkennen we dat ook niet he...............quote:Op maandag 6 november 2006 01:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja want Ketchup zei is echt dommer dan dom

Met een voorbeeld, doel je dan op die grap over massavernietigingswapens, die grap tijdens Katrina, zijn overtuiging dat alles goed gaat in Irak of toch iets anders?quote:Op maandag 6 november 2006 01:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wil gewoon een voorbeeld, maar ja dat is net als voor Ketchup teveel gevraagd

Nee? Dan zou ik me toch maar even laten informeren, als ik jou was, voordat je gaat zeggen dat Bush geen idiote uitspraken doet.quote:Op maandag 6 november 2006 02:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik weet niet waar je het over hebt.

Popolon, Problimatique en Verbal zien het duidelijk anders.quote:Op maandag 6 november 2006 01:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij ontkennen we dat ook niet he...............

Jaquote:Op maandag 6 november 2006 00:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

maar ik geloof dat die gisteravond niet in discussie lagen DAMquote:Op maandag 6 november 2006 05:51 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Popolon, Problimatique en Verbal zien het duidelijk anders.

Ja (ook al wordt het steeds voorgekauwd), bovendien komt het er erg onnozel uit.quote:Op maandag 6 november 2006 00:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Helaas, hij zei het wel: "Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we." Hij meende het natuurlijk niet, hoewel zijn voorspelling elke dag toch weer uitkomt.quote:Op maandag 6 november 2006 13:51 schreef ImmovableMind het volgende:
Lijkt me erg sterk, zelfs een figuur als Bush kan zich dit soort uitspraken niet permiteren

haha, geniaal en triest tegelijkquote:Op maandag 6 november 2006 13:56 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Helaas, hij zei het wel: "Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we." Hij meende het natuurlijk niet, hoewel zijn voorspelling elke dag toch weer uitkomt.

Nu kan DAM toch niet meer volhouden dat Bush niks doms zegtquote:Op maandag 6 november 2006 13:56 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Helaas, hij zei het wel: "Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we." Hij meende het natuurlijk niet, hoewel zijn voorspelling elke dag toch weer uitkomt.

Het was een slecht grapje, maar in de gehele context niet echt dommer dan dom, want bedoeld werd natuurlijk Bush, en je kunt nou niet zeggen dat Irak nou echt het slimste is dat de Regering Bush heeft gedaan.quote:Op maandag 6 november 2006 01:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja want Ketchup zei is echt dommer dan dom

Wat dat betreft dus hetzelfde als de verspreking van Bush die hier net is genoemdquote:Op maandag 6 november 2006 15:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het was een slecht grapje, maar in de gehele context niet echt dommer dan dom, want bedoeld werd natuurlijk Bush, en je kunt nou niet zeggen dat Irak nou echt het slimste is dat de Regering Bush heeft gedaan.

quote:AP: Giuliani takes step toward '08 bid
Former New York City mayor Rudy Giuliani, a moderate Republican best known for his stewardship of the city after the Sept. 11 terrorist attacks, has taken the first step in a 2008 presidential bid.
The former mayor filed papers to create the Rudy Giuliani Presidential Exploratory Committee, Inc., establishing a New York-based panel that would allow him to raise money to explore a White House run and travel the country.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |