Als jij je afvraagt of Bush ooit (zoiets) doms heeft gezegd, verwacht jij dan oprecht dat mensen met oprechte, sterke argumenten komen?quote:Op maandag 6 november 2006 00:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sterk argument
Ja want Ketchup zei is echt dommer dan domquote:Op maandag 6 november 2006 01:01 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Als jij je afvraagt of Bush ooit (zoiets) doms heeft gezegd, verwacht jij dan oprecht dat mensen met oprechte, sterke argumenten komen?
volgens mij ontkennen we dat ook niet he...............quote:Op maandag 6 november 2006 01:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja want Ketchup zei is echt dommer dan dom
Met een voorbeeld, doel je dan op die grap over massavernietigingswapens, die grap tijdens Katrina, zijn overtuiging dat alles goed gaat in Irak of toch iets anders?quote:Op maandag 6 november 2006 01:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wil gewoon een voorbeeld, maar ja dat is net als voor Ketchup teveel gevraagd
Nee? Dan zou ik me toch maar even laten informeren, als ik jou was, voordat je gaat zeggen dat Bush geen idiote uitspraken doet.quote:Op maandag 6 november 2006 02:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik weet niet waar je het over hebt.
Popolon, Problimatique en Verbal zien het duidelijk anders.quote:Op maandag 6 november 2006 01:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij ontkennen we dat ook niet he...............
Jaquote:Op maandag 6 november 2006 00:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb je Bush ooit zo iets doms horen zeggen?
maar ik geloof dat die gisteravond niet in discussie lagen DAMquote:Op maandag 6 november 2006 05:51 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Popolon, Problimatique en Verbal zien het duidelijk anders.
Ja (ook al wordt het steeds voorgekauwd), bovendien komt het er erg onnozel uit.quote:Op maandag 6 november 2006 00:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb je Bush ooit zo iets doms horen zeggen?
Helaas, hij zei het wel: "Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we." Hij meende het natuurlijk niet, hoewel zijn voorspelling elke dag toch weer uitkomt.quote:Op maandag 6 november 2006 13:51 schreef ImmovableMind het volgende:
Lijkt me erg sterk, zelfs een figuur als Bush kan zich dit soort uitspraken niet permiteren
haha, geniaal en triest tegelijkquote:Op maandag 6 november 2006 13:56 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Helaas, hij zei het wel: "Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we." Hij meende het natuurlijk niet, hoewel zijn voorspelling elke dag toch weer uitkomt.
Nu kan DAM toch niet meer volhouden dat Bush niks doms zegtquote:Op maandag 6 november 2006 13:56 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Helaas, hij zei het wel: "Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we." Hij meende het natuurlijk niet, hoewel zijn voorspelling elke dag toch weer uitkomt.
Het was een slecht grapje, maar in de gehele context niet echt dommer dan dom, want bedoeld werd natuurlijk Bush, en je kunt nou niet zeggen dat Irak nou echt het slimste is dat de Regering Bush heeft gedaan.quote:Op maandag 6 november 2006 01:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja want Ketchup zei is echt dommer dan dom
Wat dat betreft dus hetzelfde als de verspreking van Bush die hier net is genoemdquote:Op maandag 6 november 2006 15:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het was een slecht grapje, maar in de gehele context niet echt dommer dan dom, want bedoeld werd natuurlijk Bush, en je kunt nou niet zeggen dat Irak nou echt het slimste is dat de Regering Bush heeft gedaan.
quote:AP: Giuliani takes step toward '08 bid
Former New York City mayor Rudy Giuliani, a moderate Republican best known for his stewardship of the city after the Sept. 11 terrorist attacks, has taken the first step in a 2008 presidential bid.
The former mayor filed papers to create the Rudy Giuliani Presidential Exploratory Committee, Inc., establishing a New York-based panel that would allow him to raise money to explore a White House run and travel the country.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |