abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 februari 2006 @ 13:09:34 #101
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_34791808
quote:
Op maandag 6 februari 2006 01:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als ik me geld ergens zou zetten op dit moment dan zou ik op Guilianni gokken. Het is een Republikein, maar hoort niet tot de Bush-kliek.
[..]

En hij heeft door zijn optreden na 9-11grote nationale bekendheid gekregen.
Giuliani heeft wel een nadeel ten opzichte van Bush. Z'n achternaam is lastiger te spellen. .
  maandag 6 februari 2006 @ 13:11:03 #102
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34791846
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:09 schreef freako het volgende:

[..]

Giuliani heeft wel een nadeel ten opzichte van Bush. Z'n achternaam is lastiger te spellen. .
En daarnaast zal hij in 2008 aan de oude kant zijn. Te meer daar hij al eens ernstig ziek geweest is zal dit zijn kansen niet vergroten.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  maandag 6 februari 2006 @ 15:22:47 #103
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34795620
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:11 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

En daarnaast zal hij in 2008 aan de oude kant zijn. Te meer daar hij al eens ernstig ziek geweest is zal dit zijn kansen niet vergroten.
Hij is dan 64 weet niet of dat echt te oud is. Het is natuurlijk niet de jongste meer. Maar denk dat het met 64 best nog wel kan.

Ik kwam trouwens dit tegenop wikipedia:
quote:
According to a CNN poll reported on December 15, 2005, among Republicans, 30% would vote for Giuliani in the 2008 Republican Primaries, 22% would vote for John McCain, 18% for Condoleezza Rice, 7% for Senator George Allen (VA), 3% for Senate Majority Leader Bill Frist (TN), 3% for Massachusetts Gov. Mitt Romney, and 2% for Mississippi Gov. Haley Barbour. 15% were listed as "Other/Don't know". [18]
pi_37157046
Ik las vanmorgen dat Keryy van plan is zich weer verkiesbaar te stellen!

Meer info op: http://kerryforpresident2008.blogspot.com/

Zou volgens mij wel een primeur zijn dat een verliezend kandidaat zich nogmaals beschikbaar stelt.
pi_37157336
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef buachaille het volgende:
Zou volgens mij wel een primeur zijn dat een verliezend kandidaat zich nogmaals beschikbaar stelt.
Nee hoor, Nixon heeft dit ook al gedaan.
pi_37163523
Clinton kan het worden als ze het zwaar verkloten bij de GOP. In bijna alle polls staat ze btw achter op lui als McCain.
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:15:39 #107
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_37166856
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:31 schreef Chewie het volgende:
Pat Buchanan ook in 1992, 1996 en 2000 - maar hij was dan ook van de Reform Party, en die verliezen altijd natuurlijk...
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:17:24 #108
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_37166889
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:05 schreef NightH4wk het volgende:
Clinton kan het worden als ze het zwaar verkloten bij de GOP. In bijna alle polls staat ze btw achter op lui als McCain.
McCain is zo'n beetje de enige Republikein voor wie ik nog respect heb.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_37167198
McCain is een Dijkstal Republikein. Die man zou beter tot z'n recht komen bij de Democraten. Ik denk dat hij te veel moeite zal hebben om de Republikeinen aan zich te binden en hij zal daardoor de primaries niet overleven.

Hillary Clinton wordt geen president, omdat ze te gemaakt is, zelfs voor een politica.

Al Gore - de uitvinder van het internet - wordt het niet omdat hij een loose cannon is.

John Kerry wordt het niet omdat hij een koude gebotoxte man is die Bush in 2004 niet eens kon verslaan.

Ik geef Warner wel een kans. Obama mag het van mij ook proberen.

Zelf hoop ik op een echte Republikein. Condi vind ik wel symphatiek, maar ze is mij net iets te studentikoos. Ik houd het op een betrouwbare politicus die zichzelf al bewezen heeft: Mitt Romney, de huidige goeverneur van Massachusetts.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:36:56 #110
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37167288
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 18:32 schreef Lyrebird het volgende:
McCain is een Dijkstal Republikein. Die man zou beter tot z'n recht komen bij de Democraten. Ik denk dat hij te veel moeite zal hebben om de Republikeinen aan zich te binden en hij zal daardoor de primaries niet overleven.

Hillary Clinton wordt geen president, omdat ze te gemaakt is, zelfs voor een politica.

Al Gore - de uitvinder van het internet - wordt het niet omdat hij een loose cannon is.

John Kerry wordt het niet omdat hij een koude gebotoxte man is die Bush in 2004 niet eens kon verslaan.

Ik geef Warner wel een kans. Obama mag het van mij ook proberen.

Zelf hoop ik op een echte Republikein. Condi vind ik wel symphatiek, maar ze is mij net iets te studentikoos. Ik houd het op een betrouwbare politicus die zichzelf al bewezen heeft: Mitt Romney, de huidige goeverneur van Massachusetts.
Voor de Republikeinen zou Romney inderdaad een goede zet zijn. Als gematigde kandidaat uit het Noord-Oosten is hij misschien in staat om daar enkele staten te winnen en dat kan net voldoende zijn. Daar staat tegenover dat hij dan in het zuiden weer staten zal verlezen als de Democraten voor een zuidelijke kandidaat kiezen.
  zaterdag 22 april 2006 @ 00:48:52 #111
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37176423
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:09 schreef freako het volgende:

[..]

Ja maar hij heeft wel heel veel harten gewonnen met zjn optreden tijdens 9-11
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:30:06 #112
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37179935
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 00:48 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Maar dat is dan al weer zeven jaar geleden en daarnaast zal hij grote moeite hebben om de swing states in het Midwesten Zuid-oosten te winnen.
pi_37180136
Ik zou Al Gore weleens als president willen zien.
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:44:28 #114
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37180150
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:43 schreef Urquhart het volgende:
Ik zou Al Gore weleens als president willen zien.
Hij heeft al een keer de verkiezingen gewonnen.
pi_37180153
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:44 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

pi_37186337
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef buachaille het volgende:
Ik las vanmorgen dat Keryy van plan is zich weer verkiesbaar te stellen!

Meer info op: http://kerryforpresident2008.blogspot.com/

[afbeelding]

Als hij de kandidaat wordt voor de democraten dan weten we iig al dat de repulblikeinen nog 4 jaar aan de macht blijven
pi_37188050
John Edwars lijkt me een goede kandidaat. Hij heeft de Kennedy-looks en hij straalt uit wat Amerika zou moeten zijn.

Amerika was ontzaggelijk populair onder Clinton. Bush heeft dat beeld compleet vervaagd.
You don't need a weather man
To know which way the wind blows
pi_37188109
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:44 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Volgens de regels die in de VS gelden, heeft hij die verkiezingen niet gewonnen. Ergens is het natuurlijk wel vreemd dat hij George W. niet kon verslaan, terwijl Gore de tweelingbroer van Bill Clinton was.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_37188201
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 16:58 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
John Edwars lijkt me een goede kandidaat. Hij heeft de Kennedy-looks en hij straalt uit wat Amerika zou moeten zijn.

Amerika was ontzaggelijk populair onder Clinton. Bush heeft dat beeld compleet vervaagd.
Heb je wel eens naar Edwards geluisterd? De 2 Amerika's, met de haves en de have nots? Waarbij John Edwards duidelijk in de categorie haves valt en dan tegen ons zegt dat we ons meer om de have nots moeten bekommeren? Die man was niet erg geloofwaardig. En zoals al eerder werd gemeld is John Edwards op dit moment geen goeverneur of senator, waardoor het voor hem lastig wordt om weer in de publieke opinie te komen.

Overigens, wat betreft de Kennedy looks, in tegenstelling tot wat in de (Nederlandse) media beweerd wordt, was Kennedy bij lange na niet de beste president van de VS.
pi_37188211
George Pataki, voormalig gouverneur van New York lijkt me eigenlijk de meest sterke kandidaat voor de Republikeinse partij. Maar misschien doet hij niet mee.
pi_37188259
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 17:06 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Heb je wel eens naar Edwards geluisterd? De 2 Amerika's, met de haves en de have nots? Waarbij John Edwards duidelijk in de categorie haves valt en dan tegen ons zegt dat we ons meer om de have nots moeten bekommeren? Die man was niet erg geloofwaardig. En zoals al eerder werd gemeld is John Edwards op dit moment geen goeverneur of senator, waardoor het voor hem lastig wordt om weer in de publieke opinie te komen.

Overigens, wat betreft de Kennedy looks, in tegenstelling tot wat in de (Nederlandse) media beweerd wordt, was Kennedy bij lange na niet de beste president van de VS.
Dat heeft hij uiteraard niet kunnen bewijzen. Natuurlijk heeft hij steken laten vallen, bijvoorbeeld de landing op Cuba.

Ik had het hier echter over zijn looks. De man had charisma, dat zijn we met elkaar eens.
You don't need a weather man
To know which way the wind blows
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 22 april 2006 @ 17:38:51 #122
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37189000
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:30 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Maar dat is dan al weer zeven jaar geleden en daarnaast zal hij grote moeite hebben om de swing states in het Midwesten Zuid-oosten te winnen.
maar heeft keiharde cijfers achter zich qua veiligheidsbeleid in New York onder zijn bewind.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_37191115
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 17:09 schreef Lacoste-krokodil het volgende:

[..]

Dat heeft hij uiteraard niet kunnen bewijzen. Natuurlijk heeft hij steken laten vallen, bijvoorbeeld de landing op Cuba.

Ik had het hier echter over zijn looks. De man had charisma, dat zijn we met elkaar eens.
Ik heb het niet zo op mensen met charisma. Politici, acteurs en zangers/zangeressen zonder charisma krijgen bij mij vaak onbewust bonuspunten, omdat ze zo ver zijn gekomen zonder hun charisma. Dan zit het blijkbaar met de inhoud wel goed.

Maar helaas doet een goed bekkie zonder inhoud het nog steeds goed. Wouter Bos is daar in Nederland het beste voorbeeld van. Van Mierlo en Wiegel moesten het ook van hun charisma hebben, maar die zijn IMHO behoorlijk door de mand gevallen.
  zaterdag 22 april 2006 @ 19:27:34 #124
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37192243
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 17:01 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Volgens de regels die in de VS gelden, heeft hij die verkiezingen niet gewonnen. Ergens is het natuurlijk wel vreemd dat hij George W. niet kon verslaan, terwijl Gore de tweelingbroer van Bill Clinton was.
Geizen het feit dat hij zeer waarschijnlijk een meerderheid in Florida had heeft hij die verkiezingen wel degelijk gewonnen.
pi_37195698
Zeer waarschijnlijk <-> wel degelijk. Rara, hoe kan dat?
  zaterdag 22 april 2006 @ 21:51:47 #126
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_37196557
Ik weet in ieder geval nog niet op wie ik ga stemmen. Ik ben geregistreerd kiezer, maar niet geregistreerd voor een partij. Ik wacht af tot begin 2008, en zie dan we wie de beste kandidaten zijn. Het is nog zo vroeg, er kan nog van alles gebeuren.

Eerst komen in Nov. 2006 nog verkiezingen, o.a. gouverneur in California. Eens kijken of Ahhnold het gaat redden voor een tweede termijn.
-
pi_37200020
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 00:48 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Iemand die tot burgemeester van NYC gekozen kan worden kan nooit gekozen worden tot president. Zelfs de Republikeinen in die stad zijn veel te links-extremisten voor de kiezers in het zuiden en de midwest.
  zondag 23 april 2006 @ 01:07:59 #128
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_37201965
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 18:52 schreef Lyrebird het volgende:
Van Mierlo en Wiegel moesten het ook van hun charisma hebben, maar die zijn IMHO behoorlijk door de mand gevallen.
OT: ik zag wiegel een tijdje geleden in actie, en ik had eigenlijk iets van 'jeez. allemaal ontzettend flauwe debatingtrucjes, en vooral 't lef om dingen te zeggen die andere mensen niet durven te zeggen. Blijkbaar werkte dat in de jaren 70, maar anno nu heb ik toch echt wel betere debaters gezien, en die hadden soms inhoudelijk ook nog wat te melden ook.'
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_37210601
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:31 schreef Chewie het volgende:

[..]

En Adlai Stevenson (1956)
Amerikalog.com - Voor al mijn dagelijks nieuws over de Amerikaanse verkiezingen.
pi_37211415
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 16:58 schreef Lacoste-krokodil het volgende:

Clinton heeft wel nooit grote problemen gehad waar hij btw zelf wel op gehoopt had ("Bill Clinton often complained that history had denied him the sort of historic challenge -- a Great Depression or war -- that might have made his Presidency great."), en dat scheelt weer want je kan minder dingen fout doen. En een economie die op het eind loopt te boomen en andere factoren werken ook mee aangezien de fundamental attribution error snel wordt vergeten.

Iig, natuurlijk was Clinton OK voor het grootste deel.
  zondag 23 april 2006 @ 20:19:35 #131
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_37224255
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 17:01 schreef Lyrebird het volgende:
Het probleem is, dat we dat niet weten. Er is geloof ik met 600 stemmen verschil besloten dat Bush gewonnen had in een rechtbank, maar de rechter oordeelde ook dat de een deel van de Absentee Ballots (juist dat deel van de Amerikanen (Floridianen) die in het buitenland wonen) niet meegeteld hoeven te worden. En het is bekend dat Amerikanen die in andere landen wonen voor een meerderheid Democratisch stemmen.

Een ander probleem was dat er in overwegend Democratisch counties meer stemmachines niet goed werkten dan in overwegens Republikeinse counties.

Weer een ander probleem was dat zo'n 55.000 criminelen (voornamelijk Hispanics en Zwarten) op een verkeerde lijst waren terecht gekomen, waardoor hen het stemrecht werd ontzegd vanwege in het verleden gedane misdaden. Na de verkiezingen bleek dat een deel van deze 55.000 toch hadden mogen stemmen:
quote:
Between May 1999 and Election Day 2000, two Florida secretaries of state Sandra Mortham and Katherine Harris, distributed the scrub lists produced by the cleansing process to counties, and ordered the 57,700 people identified as "ex-felons" to be removed from voter rolls. Together the lists comprised nearly 1 % of Florida's electorate and nearly 3 % of its African-American voters. [citation needed]
At the time of the election, the purge list contained a number of false positives — people identified as felons who were not actually felons.
In ieder geval kunnen we stellen dat de verkiezingen in 2000 een enorm ZOOTJE waren, en de winnaar eigenlijk nooit echt vastgesteld is, omdat de rechtbank oordeelde dat er gestopt moest worden, en de resultaten van dat moment geldig waren.

In 2004 heeft Bush trouwens volledig eerlijk gewonnen. Een verschil van 3 miljoen stemmen op nationaal niveau is niet te wijten aan foutjes
-
pi_40170714
Ik ben d'r uit, het wordt waarschijnlijk http://blog.electromneyin2008.com/ Mitt Romney.

Hij is van alle kandidaten het meest uitwisselbaar met Bush (mits de Amerikanen die nog pruimen natuurlijk).
quote:
His entire speech, themed "There's something about America," touched on national topics. He focused on life, liberty and the pursuit of happiness, stopping on each point to tell an anecdote about a recent trip to Iraq and Afghanistan. He told several jokes, stories about South Carolina and a Boy Scout troop's flag that survived the Challenger explosion in 1986.

He spoke on the threat of Islamic Jihad, the need to reduce federal spending, the increasing competition America faces from Asia, and decreasing the country's dependence on oil.

"There are things about America," Romney said. "We like hard work. We value work. We like education. We're willing to sacrifice for our kids, and for their future. We believe in individual responsibility. We believe in risk-taking, in some cases, to invest in the future. We respect the value of human life, and the sanctity of human life. We respect the foundation of the family.

"All of these elements are part of our society and our culture, and all of those things, to a certain degree, are under attack. And we have to reaffirm how critical, how valuable they are to us, from the highest to the lowest position in our country."
Ook Bush zelf koestert tedere gevoelens voor hem zo te zien: http://www.thecommonwealthpac.com/images/200403256.jpg
Deze is ook nog wel aardig: http://www.thecommonwealthpac.com/images/20051216.jpg
  dinsdag 25 juli 2006 @ 16:44:01 #133
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_40171330
Potentiele Democratische kandidaten: http://en.wikipedia.org/w(...)residential_election
Potentiele Republikeinse kandidaten: http://en.wikipedia.org/w(...)residential_election
Potentiele kandidaten van andere partijen: http://en.wikipedia.org/w(...)residential_election

Uiteraard maken de kleine partijen weinig kans.

Onder de Democraten zou ik John Edwards wel als President willen zien.
Onder de Republikeinen zou ik het liefste John McCain zien.
-
  dinsdag 25 juli 2006 @ 16:44:03 #134
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40171331
Na acht jaar republikeinse puinhoop hebben we wel weer recht op een wat normalere wereld.

En een wat normalere Amerika.

Oh en die Romney gaat het natuurlijk niet worden Wees blij, veel te conservatief.

[ Bericht 20% gewijzigd door popolon op 25-07-2006 16:49:47 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_40171554
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 10:44 schreef buachaille het volgende:
Wordt het Clinton, Rice, Guiliani of toch....
T lijkt me leuk om Rice te zien in het rijtje krasse knarren op: http://en.wikipedia.org/wiki/President_of_the_United_States (kijk onder Office holders).

Groetjes van een Bush-fan
Wat mij betreft mag Condoleeza het wel worden.
Arnie lijkt me ook een topper.

Maar het liefst zie ik Bush nog een keer terug, echt de beste acteur allertijden!
Waarom denken jullie dat al die omhooggevallen hollywood acteurtjes allemaal tegen Ome Bush zijn?
Juist! omdat zij het gewoon niet kunnen uitstaan dat Bush veel beter kan acteren.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_40171671
Vergeleken met Bush is hij wel redelijk fiscaal conservatief. We zijn nog eens ooit buren geweest.

Ik vind 'm wel een toffe peer. Helaas is hij wat betreft abortus van standpunt veranderd. Dat vind ik wel een misser. Als gouverneur van Massachusetts had hij een redlijk liberale kijk op abortus, maar met zo'n kijk kom je niet ver in de Republican primaries.

Zijn assistent gouverneur, Kerry Healey, was/is trouwens een nieuwe Margaret Thatcher. Zij is een stuk conservatiever dan Romney. Ook voor haar zie ik een grote toekomst weggelegd.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 16:56:23 #137
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_40171759
Kek is wel dan Hillary $$$ krijgt van Rupert Murdoch (van News Corp., oa Fox)

Iig, er kan nog kenkerveel gebeuren dus valt weinig te zeggen. Zolang het maar geen senator is, die zijn meestal al verpest.
pi_40171784
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 16:44 schreef maartena het volgende:

Onder de Democraten zou ik John Edwards wel als President willen zien.
Onder de Republikeinen zou ik het liefste John McCain zien.
John John "two Americas" Edwards? Nah, die man is fake en heeft geen ballen.

John McCain is een aardige kerel, maar hij is geen Republikein en al helemaal geen conservatief. Ik snap dat jij 'm daarom in het Witte Huis wil zien, maar wat mij betreft mag hij zich in de race gooien als de Democratische presidentskandidaat.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 17:01:35 #139
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40171944
Guliani zou de enige republikein zijn die er weer eens wat van zou kunnen maken.

Maar zolang clwn Cheney zegt dat ie zich waarschijnlijk ook kandidaat stelt, net zoals Rice, zie ik het nog niet zo somber in voor de Democraten.

Misschien runt Cheney z'n campagne wel vanuit de bak.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 17:04:10 #140
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_40172036
De nieuwe POTUS heeft wel het tragische geluk dat in 2010 de tax cuts verlopen, als ze iig niet permanent worden gemaakt, en dus waarschijnlijk weer een surplus is. De inkomsten stijgen ook al als een gek atm.
pi_40172140
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 16:56 schreef NightH4wk het volgende:

Iig, er kan nog kenkerveel gebeuren dus valt weinig te zeggen. Zolang het maar geen senator is, die zijn meestal al verpest.
Billary zal het zeker niet worden. Wanneer er een vrouwlijke of zwarte president naar voren wordt geschoven door deze of gene dan moet die uit de conservatieve hoek komen.
Een vrouw of zwarte uit de fag-hoek kan gewoon niet, dat trekt dat conservatieve volk voor geen meter.

1 ding kunnen we wel zeggen; de Amerikanen zijn de superieurste westerlingen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_40173221
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 16:56 schreef NightH4wk het volgende:
Misschien verwacht hij wel dat ze dan genoeg campagne kan voeren om president kandidaat voor de Democraten te worden en dat ze daarna op haar bek gaat tegen de Republikeinen.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 18:01:37 #143
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_40173530
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 17:01 schreef popolon het volgende:
Guliani zou de enige republikein zijn die er weer eens wat van zou kunnen maken.

Maar zolang clwn Cheney zegt dat ie zich waarschijnlijk ook kandidaat stelt, net zoals Rice, zie ik het nog niet zo somber in voor de Democraten.

Misschien runt Cheney z'n campagne wel vanuit de bak.
Cheney heeft al officieel aangegeven dat hij geen kandidaat wordt. Als dat wel zou zijn, dan zou er niet eens speculatie hoeven te zijn voor een Republikeinse kandidaat, want dan zou de VP het automatisch worden.

Guilliani zie ik ook wel zitten als Republikein trouwens.
-
pi_40173862
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 17:48 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Misschien verwacht hij wel dat ze dan genoeg campagne kan voeren om president kandidaat voor de Democraten te worden en dat ze daarna op haar bek gaat tegen de Republikeinen.
Sluit ik me bij aan. Er is niemand die zo veel weerstand oproept bij Republikeinen als Hillary Clinton.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 18:37:00 #145
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40174552
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 18:01 schreef maartena het volgende:

[..]

Cheney heeft al officieel aangegeven dat hij geen kandidaat wordt. Als dat wel zou zijn, dan zou er niet eens speculatie hoeven te zijn voor een Republikeinse kandidaat, want dan zou de VP het automatisch worden.

Guilliani zie ik ook wel zitten als Republikein trouwens.
Ja ik ook wel, een beetje dan.

Ach, slechter dan waar we nu mee opgescheept zitten kan eigenlijk niet dus dat is dan wel weer een lichtpuntje.
pi_40177608
Amerikalog.com - Voor al mijn dagelijks nieuws over de Amerikaanse verkiezingen.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 20:50:51 #147
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_40178556
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:17 schreef Potus het volgende:
Bedoelen jullie deze Giuliani? http://www.metacafe.com/watch/154212/rudy_giuliani_in_drag/
Met Donald Trump
LOL
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 23:26:07 #148
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40184220
The Economist verwacht nog steeds vele van AL Gore. Hillary zit er volgens hun niet in.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40185294
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:17 schreef Potus het volgende:
Bedoelen jullie deze Giuliani? http://www.metacafe.com/watch/154212/rudy_giuliani_in_drag/
pi_40188132
Ik gok op een republikein, vooral omdat de democraten geen sterke mogelijke kandidaten hebben.
pi_40188185
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:09 schreef BaajGuardian het volgende:
hopelijk clinton.
bill that is.
Ben jij niet constant aan het zeiken over Bush, Osama, Irak en de onderdrukking van de Palestijnen?

En je hebt het dus over Bill "I would die for Israel" Clinton, de eerste man die Bin Laden als een grote bedreiging bestempelde, die ongekend grote raketaanvallen op Irak losliet om de aandacht van Monica af te wenden?

[ Bericht 28% gewijzigd door Evil_Jur op 26-07-2006 01:54:07 ]
pi_40198703
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 01:29 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik gok op een republikein, vooral omdat de democraten geen sterke mogelijke kandidaten hebben.
Barack Obama.

http://blog.washingtonpos(...)_barack_obama_1.html

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2006 12:50:35 ]
pi_40198965
quote:
Die verzamelt nooit genoeg stemmen.
  woensdag 26 juli 2006 @ 13:23:56 #154
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40199888
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Barack Obama.

http://blog.washingtonpos(...)_barack_obama_1.html
Obama zou geweldig zijn maar die stelt zich volgens mij niet verkiesbaar.

En dan nog zal hij mede dankzij zijn huidskleur en z'n ideeen, zeker voor conservatieven, geen optie zijn.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 26 juli 2006 @ 13:41:22 #155
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_40200538
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 13:23 schreef popolon het volgende:

[..]

Obama zou geweldig zijn maar die stelt zich volgens mij niet verkiesbaar.

En dan nog zal hij mede dankzij zijn huidskleur en z'n ideeen, zeker voor conservatieven, geen optie zijn.
hij moet nog even wachten, de volgende verkiezingen zullen die van hem worden!
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 27 juli 2006 @ 10:41:04 #156
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_40230630
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 13:41 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hij moet nog even wachten, de volgende verkiezingen zullen die van hem worden!
Hij is inderdaad nog te jong, wellicht maakt hij wel een kans als running mate. Al zal men daar gezien zijn huidskleur toch huiverig voor zijn, gezien het feit dat dit in het zuiden stemmen zal kosten, terwijl de Democraten daar toch enkele staten zullen moeten winnen om de verkiezingen te kunnen winnen.
  donderdag 27 juli 2006 @ 10:55:50 #157
124377 pmb_rug
salvation received
pi_40230968
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 10:41 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Hij is inderdaad nog te jong, wellicht maakt hij wel een kans als running mate. Al zal men daar gezien zijn huidskleur toch huiverig voor zijn, gezien het feit dat dit in het zuiden stemmen zal kosten, terwijl de Democraten daar toch enkele staten zullen moeten winnen om de verkiezingen te kunnen winnen.
HALLO
een links radicale AFRO ?:!?!?
are you kidding me? zelfs als running mate niet

geen kans, hans
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
pi_40234129
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 16:53 schreef Lyrebird het volgende:
Vergeleken met Bush is hij wel redelijk fiscaal conservatief. We zijn nog eens ooit buren geweest.

Ik vind 'm wel een toffe peer. Helaas is hij wat betreft abortus van standpunt veranderd. Dat vind ik wel een misser. Als gouverneur van Massachusetts had hij een redlijk liberale kijk op abortus, maar met zo'n kijk kom je niet ver in de Republican primaries.

Zijn assistent gouverneur, Kerry Healey, was/is trouwens een nieuwe Margaret Thatcher. Zij is een stuk conservatiever dan Romney. Ook voor haar zie ik een grote toekomst weggelegd.
Die Kerry "Muffy" Healey is inderdaad een pittige tante. Zie ook het GPS-voorstel dat ze heeft gedaan:
quote:
Gouverneur Kerry Healey van de Amerikaanse staat Massachusetts heeft voorgesteld om het global positioning system (GPS) in te zetten om de locatie van veroordeelde criminelen permanent te volgen.

Het zou de eerste keer zijn dat het GPS-netwerk op deze manier benut wordt. Healey zegt met haar voorstel slachtoffers van huiselijk geweld en getuigen van criminele activiteiten te willen beschermen. Doordat slachtoffers vaak door daders geïntimideerd worden, zien ze zich gedwongen om onder te duiken.

Click here to find out more!
Door daders wettelijk te verplichten een speciale GPS-monitor te dragen, kunnen slachtoffers altijd nagaan waar hun belager zich bevindt. De GPS-technologie waarschuwt het slachtoffer en de autoriteiten zodra een veroordeelde verboden gebied betreedt.
  donderdag 27 juli 2006 @ 13:17:01 #159
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40235547
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 10:55 schreef pmb_rug het volgende:

[..]

HALLO
een links radicale AFRO ?:!?!?
are you kidding me? zelfs als running mate niet

geen kans, hans
Links radicaal. Tuurlijk joh.
  donderdag 27 juli 2006 @ 14:08:21 #160
124377 pmb_rug
salvation received
pi_40237122
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:17 schreef popolon het volgende:

[..]

Links radicaal. Tuurlijk joh.
voor amerikaanse begrippen
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
  donderdag 27 juli 2006 @ 14:32:29 #161
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40237841
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:08 schreef pmb_rug het volgende:

[..]

voor amerikaanse begrippen
Voor normale Amerikaanse begrippen is ie wat linkser ja.

Voor conservatieven is ie links.

En mensen die hem radicaal noemen zijn niet goed bij hun hoofd, dan weet je in ieder geval zeker niet wat links radicaal inhoudt.

Obama is zeker niet zo links als dat een conservatief rechts is dus dat 'radicaal' gaat natuurlijk niet op.
pi_40242993
Hier in de kranten moet ik altijd lezen hoe geweldig Obama is. Ik heb 'm een paar keer zien spreken op TV en ik was eerlijk gezegd niet onder de indruk.

Ik heb ook z'n stemgedrag bekeken, en ook wat dat betreft is ie maar een doorsnee Democraat. De enige Democraat die een kans maakt op het presidentsschap, is een Republikein vermomd als Democraat. Bill Clinton kwam heel dicht in de buurt en heeft het mede daardoor bijna 8 jaar uitgehouden.

Het grote probleem voor de Democraten is dat de New York Times, Daily Kos, Hollywood, Cindy Sheehan en het hele zwikkie de partij in een linkse wurggreep houden. Moderate Democrats maken daardoor geen kans, en een onorthodoxe Democrat al helemaal niet. Een fiscaal conservatieve Democraat, sociaal gezien wat liberaler, met een Hawkish buitenlands beleid zou een goede kans maken. Helaas loopt er bij de Democraten niemand rond.
pi_40244871
Bill Clinton weer zsm terug. Volgens mij de beste president ooit.
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:13:32 #164
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40245524
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Bill Clinton weer zsm terug. Volgens mij de beste president ooit.
[afbeelding]
A) kan niet. Max 2 termijnen
B) De beste? Hij zegt zelf dat ie geen grote uitdagingen heeft gehad. Wel bijna een impeachment.. Dus tenzij je muziekaal talent telt als beste heb ik zo wat twijfels..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40246199
Laat maar
pi_40246438
Ik hoop (tegen beter weten in) op deze man.

Kucinich voted against the USA PATRIOT Act.
He has criticized Diebold Election Systems.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dennis_Kucinich

Legalise it.
http://www.talkleft.com/new_archives/002767.html

En als hij het niet wordt;
2008 NOBODY For President Campaign
http://www.nobodyforpresident.net/Home/home.html

[ Bericht 25% gewijzigd door Resonancer op 27-07-2006 18:54:45 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  Redactie Frontpage donderdag 27 juli 2006 @ 18:47:48 #167
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_40246447
Clinton
pi_40246583
De volgende verkiezingen wordt een vrouwelijke aangelegenheid: C. Rice versus H. Clinton. Oftewel weer vier jaartjes republiekeinen, alsof het iets uitmaakt
  Redactie Frontpage donderdag 27 juli 2006 @ 18:54:04 #169
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_40246639
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:51 schreef Dogbreath het volgende:
De volgende verkiezingen wordt een vrouwelijke aangelegenheid: C. Rice versus H. Clinton. Oftewel weer vier jaartjes republiekeinen, alsof het iets uitmaakt
Dan wordt het Clinton. De eerste vrouwelijke president ok, maar een negerin als president is weer 2 stappen te ver.
pi_40246725
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:13 schreef Napalm het volgende:

[..]

B) De beste? Hij zegt zelf dat ie geen grote uitdagingen heeft gehad. Wel bijna een impeachment.. Dus tenzij je muziekaal talent telt als beste heb ik zo wat twijfels..
Conspiracy lui hebben gelijk ook weer zat stof, alleen al CALEA (telefoontaps veel makkelijker, zonder aanleiding gemaakt) en EO 13083 waar hij heel veel rechten indamt. Hij is wat minder liev dan veel mensen denken.
pi_40246745
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:47 schreef Resonancer het volgende:
Ik hoop (tegen beter weten in) op deze man.

Kucinich voted against the USA PATRIOT Act.
He has criticized Diebold Election Systems.
Inderdaad, tegen beter weten in. Amerikanen moeten niets van Kucinich hebben. In het liberale dorp waar ik een tijd geleden woonde, stond er eens een oudere mevouw voor Kucinich te folderen. Iedereen liep daar met een grote boog omheen. Niet dat dit het ultieme bewijs is, maar het geeft maar aan hoe de sfeer was.
  Redactie Frontpage donderdag 27 juli 2006 @ 18:59:20 #172
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_40246761
Misschien vinden ze een document waaruit blijkt dat buitenlanders toch President kunnen worden en dan krijgen we straks Schwarzenegger als president.
pi_40246904
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:54 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dan wordt het Clinton. De eerste vrouwelijke president ok, maar een negerin als president is weer 2 stappen te ver.
Het valt me op dat Rice geen kans krijgt toegedicht. Alsof Amerikanen - en dan vooral Republikeinen - per definitie racistisch zijn. Volgens mij zijn Amerikanen minder racistisch dan Nederlanders. Het kabinet van GWB heeft een significant aantal niet-blanke leden. Daar kan het Nederlandse kabinet niet aan tippen.
pi_40246949
In de polls doet Rice het maar iets slechter dan Clinton, iig kans dat mannelijke kandidaat bij GOP er uit komt is aardig wat groter imo.
pi_40247004
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:54 schreef SunChaser het volgende:

[..]

De eerste vrouw en/of neger zal van republikeinse huize komen, mark my words
  donderdag 27 juli 2006 @ 19:13:59 #176
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_40247139
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 19:08 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Dat klopt vermoedelijk en dat komt omdat zij in staat zouden zijn om zwarte/vrouwelijke kiezers bij de Democraten weg te lokken, waar een neger of vrouw bij de Democraten juist kiezers zou afstoten.
pi_40247206
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 19:08 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Zeker weten, en Rice is daar de vrouw voor. Als zij het 'goed' doet nu in Libanon kun je erop rekenen dat ze stijgt in de peilingen en Hillary voorbijstormt.
pi_40247309
Bork lijkt me ook wel ok, alleen is de kans extreem klein en hij wil vast ook niet.
  Redactie Frontpage donderdag 27 juli 2006 @ 19:21:47 #179
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_40247345
Misschien wil Oprah nog een gooi doen.
pi_40249545
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:13 schreef Napalm het volgende:

[..]

Ja, was ook tegen beter weten. Twee termijnen ja, jammer. Heeft ie dat echt gezegd? Zou kunnen, de man is zeer zeer intelligent, zo niet zwaar hoogbegaafd. Elke functie is voor hem nog te licht. Tja die saxofoon bespelen kan ie idd ook goed....

Maar hoe dan ook ik vind hem een intelligentere man en veel meer staatsman dan de huidige president....
pi_40250201
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 20:48 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ja, was ook tegen beter weten. Twee termijnen ja, jammer. Heeft ie dat echt gezegd? Zou kunnen, de man is zeer zeer intelligent, zo niet zwaar hoogbegaafd. Elke functie is voor hem nog te licht. Tja die saxofoon bespelen kan ie idd ook goed....

Maar hoe dan ook ik vind hem een intelligentere man en veel meer staatsman dan de huidige president....
Wat is er dan zo geweldig aan wat Clinton gedaan heeft?
  donderdag 27 juli 2006 @ 21:21:21 #182
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40250456
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 21:12 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Wat is er dan zo geweldig aan wat Clinton gedaan heeft?
Draai het eens om, wat is er zo geweldig aan wat Bush gedaan heeft?
  donderdag 27 juli 2006 @ 21:33:05 #183
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_40250816
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 21:21 schreef popolon het volgende:
Afganistan en Irak bevrijd van wrede dictatuur?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_40250869
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 21:21 schreef popolon het volgende:

[..]

Niet zoveel, maar ik houd ook niet van Bush ofzo, ik snap gewoon niet wat er zoveel beter is aan Clinton...
  donderdag 27 juli 2006 @ 21:40:42 #185
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40251027
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 21:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En de wereld een stukje veiliger gemaakt, inderdaad.

En hij heeft de economie weer in volle gang gezet, benzine is goedkoper dan ooit, de scheiding tussen zwart en wit was nog nooit zo klein, in San Franciso schieten de dijken uit de grond. Ik kan nog wel even doorgaan.

pff.

Irak is een complete chaos en een mislukking, als zelfs bepaalde republikeinen dit al gaan zeggen.

Ik ben pro- Amerika als land, de meeste mensen, de sport, het leven op zich, de ruimte.

Maar ik kan me maar niet vinden in de huidige politiek, verre van.
  donderdag 27 juli 2006 @ 21:45:17 #186
65103 Denocorp
Fasten your seatbelts
pi_40251176
Hillary Clinton met Barack Obama als vice-president, zou dat niet mooi zijn...

*ontwaakt uit droom... het zijn de VS waar we het over hebben...
Bankiertje
  donderdag 27 juli 2006 @ 21:53:58 #187
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_40251400
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 19:04 schreef Lyrebird het volgende:
Het valt me op dat Rice geen kans krijgt toegedicht. Alsof Amerikanen - en dan vooral Republikeinen - per definitie racistisch zijn. Volgens mij zijn Amerikanen minder racistisch dan Nederlanders. Het kabinet van GWB heeft een significant aantal niet-blanke leden. Daar kan het Nederlandse kabinet niet aan tippen.
Nee, in de Nederlandse Tweede Kamer ontnemen we ze het Nederlanderschap.... (flauw natuurlijk).

Ik denk persoonlijk dat Rice geen kans maakt doordat ze zo pal achter Bush staat, niet omdat ze zwart is. Bush doet het momenteel heel erg slecht in de polls, en je ziet dat er steeds meer republikeinse Senatoren zich distantieren van de het beleid van Bush. Ik denk dat de meesten nog even hun herverkiezing afwachten in 2006, maar dat niet snel daarna ook een aantal republikeinse potentiele kandidaten zich tegen Bush zullen keren.

De kandidaten die keihard achter het huidige beleid staan, en Bush continue steunen maken denk ik weinig kans op het presidentsschap. En helaas voor Rice en haar functie als security advisor staat ze dus altijd maar weer pal achter Bush, en dat zal haar de das om doen.

Ik denk dat Colin Powell, zelfs NA zijn mooie WMD toespraak voor de VN in 2003 nog een betere kans maakt als de eerste zwarte President. Voornamelijk omdat hij opgestapt is omdat hij steeds meer kritiek had op de oorlog en de manier waarop Bush het Congress wist te overtuigen.

Als een Republikein wil winnen, dan zal hij of zij zich moeten distantieren van het huidige Bush beleid, maar toch met een beleidsplan komen dat binnen de Republikeinse partij past. Met een approval rating van 37% momenteel hebben ze weinig keus.

Clinton had een approval rating van 65% aan het einde van zijn 2 termijnen, en een president met minder dan 50% approval rating voor langere perioden is eigenlijk heel ongewoon. Bush zit al sinds begin 2005 onder de 49%, en is nooit meer over de 50% uitgekomen..... en dat zegt al heel wat natuurlijk.

McCain is een Republikein waarvoor ik zou stemmen. Guilliani mischien ook. Maar ik wacht eerst even af wat de verkiezingen in November 2006 gaan doen, want de kans is erg groot dat na deze verkiezingen er een aantal nieuwe sterke kandidaten zullen opstaan. Niet eerder.

Meestal beginnen zich zo anderhalf jaar voor de Presidentiele verkiezingen (dus Lente 2007 in dit geval) pas echt een groep serieuze kandidaten te verzamelen.

We krijgen in begin 2008 wel twee Primaries trouwens...., een dubbele Super Tuesday dus! Intressant
-
  donderdag 27 juli 2006 @ 22:02:06 #188
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_40251658
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 21:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Afghanstan en Irak zijn waarschijnlijk beter af met een nieuwe regering in plaats van de regering die ze 4 jaar geleden hadden. Eensch.

Alleen had Bush in de zaak Irak gewoon moeten zeggen dat hij Saddam uit de weg wilde ruimen in plaats van eerst liegen over wapens (die er niet waren) en nadat ze niets vonden liegen over de link met Al Quada (die er nooit was) om de oorlog te rechtvaardigen.

De oorlog valt nu onder de "war on terrorism". En de helft van de terroristen in Irak woonden er niet eens voor de oorlog, en komen uit Syrie, Iran, en andere landen uit de regio. Dat is allemaal pas begonnen toen ze er al zaten..... Ik geloof dat ze nog geen 150 man verloren in de verovering van Irak, en sindsdien zijn ze 2800 man verloren. En er is geen einde in zicht.....
-
  donderdag 27 juli 2006 @ 22:10:49 #189
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40251903
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:02 schreef maartena het volgende:

En er is geen einde in zicht.....
Nee, in plaats daarvan wil Bush er nog een paar duizend die kant op sturen. 't Lijkt meer een kat in het nauw, hopen dat ie niet te rare sprongen gaat maken.

Ik geniet wel elke avond van de Daily Show en The Colbert Report op Comedy Central, kunnen we toch nog een beetje lachen om de politiek in de VS.
pi_40252604
Matige presidenten en nog foutere Congresses zat, maar laten we praten over 2008.

Ff zoeken wanneer de primaries exact beginnen.
  donderdag 27 juli 2006 @ 22:39:06 #191
65103 Denocorp
Fasten your seatbelts
pi_40252993
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:10 schreef popolon het volgende:

Ik geniet wel elke avond van de Daily Show en The Colbert Report op Comedy Central, kunnen we toch nog een beetje lachen om de politiek in de VS.
Ik ben zéér jaloers dat jij dat elke avond kan zien...
Bankiertje
pi_40314939
Geen Torrent daarvan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 30 juli 2006 @ 07:24:13 #193
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_40315357
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:10 schreef popolon het volgende:
Bill Maher op HBO is soms ook erg leuk!
-
  zondag 30 juli 2006 @ 12:32:10 #194
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_40319060
Zijn er al potentiele kandidaten aan beide kanten? H. Clinton zal het vast niet redden, terwijl ze wel potentie heeft. Maar ik kan me aan republikeinse kant ook geen topper bedenken.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_40319137
pi_40352874
Er zal de eerste 25 jaar geen vrouw en zeker geen neger(in) president worden,

you can mark my words.
^_
pi_40354101
quote:
Op maandag 31 juli 2006 14:45 schreef MadMarco het volgende:

you can mark my words.
Wat een visionair. Jouw opmerkingen maakten ze in Afrika ook: http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=76041
pi_40359984
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:31 schreef buachaille het volgende:

[..]

Wat een visionair. Jouw opmerkingen maakten ze in Afrika ook: http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=76041
Je kan zo'n gaar continent niet vergelijken met Noord-Amerika
^_
pi_40361479
quote:
Op maandag 31 juli 2006 14:45 schreef MadMarco het volgende:

you can mark my words.
In Nederland niet nee, maar in de VS? Het zou mij niet verbazen. Als Tiger Woods, Oprah Winfrey of Will Smith meedoet...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 1 november 2006 @ 12:06:04 #200
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43132406
zijn er nog ontwikkelingen?
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')