abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 februari 2006 @ 13:09:34 #101
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_34791808
quote:
Op maandag 6 februari 2006 01:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als ik me geld ergens zou zetten op dit moment dan zou ik op Guilianni gokken. Het is een Republikein, maar hoort niet tot de Bush-kliek.
[..]

En hij heeft door zijn optreden na 9-11grote nationale bekendheid gekregen.
Giuliani heeft wel een nadeel ten opzichte van Bush. Z'n achternaam is lastiger te spellen. .
  maandag 6 februari 2006 @ 13:11:03 #102
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34791846
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:09 schreef freako het volgende:

[..]

Giuliani heeft wel een nadeel ten opzichte van Bush. Z'n achternaam is lastiger te spellen. .
En daarnaast zal hij in 2008 aan de oude kant zijn. Te meer daar hij al eens ernstig ziek geweest is zal dit zijn kansen niet vergroten.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  maandag 6 februari 2006 @ 15:22:47 #103
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34795620
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:11 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

En daarnaast zal hij in 2008 aan de oude kant zijn. Te meer daar hij al eens ernstig ziek geweest is zal dit zijn kansen niet vergroten.
Hij is dan 64 weet niet of dat echt te oud is. Het is natuurlijk niet de jongste meer. Maar denk dat het met 64 best nog wel kan.

Ik kwam trouwens dit tegenop wikipedia:
quote:
According to a CNN poll reported on December 15, 2005, among Republicans, 30% would vote for Giuliani in the 2008 Republican Primaries, 22% would vote for John McCain, 18% for Condoleezza Rice, 7% for Senator George Allen (VA), 3% for Senate Majority Leader Bill Frist (TN), 3% for Massachusetts Gov. Mitt Romney, and 2% for Mississippi Gov. Haley Barbour. 15% were listed as "Other/Don't know". [18]
pi_37157046
Ik las vanmorgen dat Keryy van plan is zich weer verkiesbaar te stellen!

Meer info op: http://kerryforpresident2008.blogspot.com/

Zou volgens mij wel een primeur zijn dat een verliezend kandidaat zich nogmaals beschikbaar stelt.
pi_37157336
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef buachaille het volgende:
Zou volgens mij wel een primeur zijn dat een verliezend kandidaat zich nogmaals beschikbaar stelt.
Nee hoor, Nixon heeft dit ook al gedaan.
pi_37163523
Clinton kan het worden als ze het zwaar verkloten bij de GOP. In bijna alle polls staat ze btw achter op lui als McCain.
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:15:39 #107
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_37166856
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:31 schreef Chewie het volgende:
Nee hoor, Nixon heeft dit ook al gedaan.
Pat Buchanan ook in 1992, 1996 en 2000 - maar hij was dan ook van de Reform Party, en die verliezen altijd natuurlijk...
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:17:24 #108
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_37166889
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:05 schreef NightH4wk het volgende:
Clinton kan het worden als ze het zwaar verkloten bij de GOP. In bijna alle polls staat ze btw achter op lui als McCain.
McCain is zo'n beetje de enige Republikein voor wie ik nog respect heb.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_37167198
McCain is een Dijkstal Republikein. Die man zou beter tot z'n recht komen bij de Democraten. Ik denk dat hij te veel moeite zal hebben om de Republikeinen aan zich te binden en hij zal daardoor de primaries niet overleven.

Hillary Clinton wordt geen president, omdat ze te gemaakt is, zelfs voor een politica.

Al Gore - de uitvinder van het internet - wordt het niet omdat hij een loose cannon is.

John Kerry wordt het niet omdat hij een koude gebotoxte man is die Bush in 2004 niet eens kon verslaan.

Ik geef Warner wel een kans. Obama mag het van mij ook proberen.

Zelf hoop ik op een echte Republikein. Condi vind ik wel symphatiek, maar ze is mij net iets te studentikoos. Ik houd het op een betrouwbare politicus die zichzelf al bewezen heeft: Mitt Romney, de huidige goeverneur van Massachusetts.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:36:56 #110
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37167288
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 18:32 schreef Lyrebird het volgende:
McCain is een Dijkstal Republikein. Die man zou beter tot z'n recht komen bij de Democraten. Ik denk dat hij te veel moeite zal hebben om de Republikeinen aan zich te binden en hij zal daardoor de primaries niet overleven.

Hillary Clinton wordt geen president, omdat ze te gemaakt is, zelfs voor een politica.

Al Gore - de uitvinder van het internet - wordt het niet omdat hij een loose cannon is.

John Kerry wordt het niet omdat hij een koude gebotoxte man is die Bush in 2004 niet eens kon verslaan.

Ik geef Warner wel een kans. Obama mag het van mij ook proberen.

Zelf hoop ik op een echte Republikein. Condi vind ik wel symphatiek, maar ze is mij net iets te studentikoos. Ik houd het op een betrouwbare politicus die zichzelf al bewezen heeft: Mitt Romney, de huidige goeverneur van Massachusetts.
Voor de Republikeinen zou Romney inderdaad een goede zet zijn. Als gematigde kandidaat uit het Noord-Oosten is hij misschien in staat om daar enkele staten te winnen en dat kan net voldoende zijn. Daar staat tegenover dat hij dan in het zuiden weer staten zal verlezen als de Democraten voor een zuidelijke kandidaat kiezen.
  zaterdag 22 april 2006 @ 00:48:52 #111
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37176423
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:09 schreef freako het volgende:

[..]

Ja maar hij heeft wel heel veel harten gewonnen met zjn optreden tijdens 9-11
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:30:06 #112
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37179935
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 00:48 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ja maar hij heeft wel heel veel harten gewonnen met zjn optreden tijdens 9-11
Maar dat is dan al weer zeven jaar geleden en daarnaast zal hij grote moeite hebben om de swing states in het Midwesten Zuid-oosten te winnen.
pi_37180136
Ik zou Al Gore weleens als president willen zien.
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:44:28 #114
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37180150
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:43 schreef Urquhart het volgende:
Ik zou Al Gore weleens als president willen zien.
Hij heeft al een keer de verkiezingen gewonnen.
pi_37180153
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:44 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

pi_37186337
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef buachaille het volgende:
Ik las vanmorgen dat Keryy van plan is zich weer verkiesbaar te stellen!

Meer info op: http://kerryforpresident2008.blogspot.com/

[afbeelding]

Als hij de kandidaat wordt voor de democraten dan weten we iig al dat de repulblikeinen nog 4 jaar aan de macht blijven
pi_37188050
John Edwars lijkt me een goede kandidaat. Hij heeft de Kennedy-looks en hij straalt uit wat Amerika zou moeten zijn.

Amerika was ontzaggelijk populair onder Clinton. Bush heeft dat beeld compleet vervaagd.
You don't need a weather man
To know which way the wind blows
pi_37188109
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:44 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Volgens de regels die in de VS gelden, heeft hij die verkiezingen niet gewonnen. Ergens is het natuurlijk wel vreemd dat hij George W. niet kon verslaan, terwijl Gore de tweelingbroer van Bill Clinton was.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_37188201
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 16:58 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
John Edwars lijkt me een goede kandidaat. Hij heeft de Kennedy-looks en hij straalt uit wat Amerika zou moeten zijn.

Amerika was ontzaggelijk populair onder Clinton. Bush heeft dat beeld compleet vervaagd.
Heb je wel eens naar Edwards geluisterd? De 2 Amerika's, met de haves en de have nots? Waarbij John Edwards duidelijk in de categorie haves valt en dan tegen ons zegt dat we ons meer om de have nots moeten bekommeren? Die man was niet erg geloofwaardig. En zoals al eerder werd gemeld is John Edwards op dit moment geen goeverneur of senator, waardoor het voor hem lastig wordt om weer in de publieke opinie te komen.

Overigens, wat betreft de Kennedy looks, in tegenstelling tot wat in de (Nederlandse) media beweerd wordt, was Kennedy bij lange na niet de beste president van de VS.
pi_37188211
George Pataki, voormalig gouverneur van New York lijkt me eigenlijk de meest sterke kandidaat voor de Republikeinse partij. Maar misschien doet hij niet mee.
pi_37188259
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 17:06 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Heb je wel eens naar Edwards geluisterd? De 2 Amerika's, met de haves en de have nots? Waarbij John Edwards duidelijk in de categorie haves valt en dan tegen ons zegt dat we ons meer om de have nots moeten bekommeren? Die man was niet erg geloofwaardig. En zoals al eerder werd gemeld is John Edwards op dit moment geen goeverneur of senator, waardoor het voor hem lastig wordt om weer in de publieke opinie te komen.

Overigens, wat betreft de Kennedy looks, in tegenstelling tot wat in de (Nederlandse) media beweerd wordt, was Kennedy bij lange na niet de beste president van de VS.
Dat heeft hij uiteraard niet kunnen bewijzen. Natuurlijk heeft hij steken laten vallen, bijvoorbeeld de landing op Cuba.

Ik had het hier echter over zijn looks. De man had charisma, dat zijn we met elkaar eens.
You don't need a weather man
To know which way the wind blows
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 22 april 2006 @ 17:38:51 #122
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37189000
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:30 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Maar dat is dan al weer zeven jaar geleden en daarnaast zal hij grote moeite hebben om de swing states in het Midwesten Zuid-oosten te winnen.
maar heeft keiharde cijfers achter zich qua veiligheidsbeleid in New York onder zijn bewind.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_37191115
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 17:09 schreef Lacoste-krokodil het volgende:

[..]

Dat heeft hij uiteraard niet kunnen bewijzen. Natuurlijk heeft hij steken laten vallen, bijvoorbeeld de landing op Cuba.

Ik had het hier echter over zijn looks. De man had charisma, dat zijn we met elkaar eens.
Ik heb het niet zo op mensen met charisma. Politici, acteurs en zangers/zangeressen zonder charisma krijgen bij mij vaak onbewust bonuspunten, omdat ze zo ver zijn gekomen zonder hun charisma. Dan zit het blijkbaar met de inhoud wel goed.

Maar helaas doet een goed bekkie zonder inhoud het nog steeds goed. Wouter Bos is daar in Nederland het beste voorbeeld van. Van Mierlo en Wiegel moesten het ook van hun charisma hebben, maar die zijn IMHO behoorlijk door de mand gevallen.
  zaterdag 22 april 2006 @ 19:27:34 #124
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37192243
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 17:01 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Volgens de regels die in de VS gelden, heeft hij die verkiezingen niet gewonnen. Ergens is het natuurlijk wel vreemd dat hij George W. niet kon verslaan, terwijl Gore de tweelingbroer van Bill Clinton was.
Geizen het feit dat hij zeer waarschijnlijk een meerderheid in Florida had heeft hij die verkiezingen wel degelijk gewonnen.
pi_37195698
Zeer waarschijnlijk <-> wel degelijk. Rara, hoe kan dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')