Nee, daar is nooit serieus sprake van geweest. En het zou ook zeker niet voor 2008 lukken.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
er was toch sprake van dat dat amendment gewijzigd zou worden
Clinton kan dus ook niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:50 schreef Tybris het volgende:
Mag iig hopen dat het Clinton / Gore wordt.
Ik denk dat hij ooit wel een keer mee gaat doen, maar in 2008 nog niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:59 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik denk Jeb Bush, als hij tenminste mee gaat doen (wat hij eerder nog heeft tegengesproken). En als hij de volgende keer niet meedoet, dan doet hij een andere keer wel mee en gaat hij winnen.
1928 was de laatste keer. Minister van Economische Zaken Herbert Hoover (R) tegen Gouverneur van New York Alfred Smith (D).quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is volgens mij voor het eerst sinds lange tijd dat er twee volledig nieuwe kandidaten zullen zijn. andere keren deed altijd een president of een vice-president mee.
ik?quote:Op zondag 5 februari 2006 19:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als je je eerst even wat gaat verdiepen in het Amerikaanse systeem![]()
Blijkbaar weet je toch niet voldoende van het systeem af want dan zou je Bill Clinton niet aanbevelen.quote:
Het kan alleen niet, want een president mag maar twee keer verkozen worden.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:04 schreef BaajGuardian het volgende:
juist wel clinton , hij is wat we nodig hebben op het moment , en had een geweldig plan
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het kan alleen niet, want een president mag maar twee keer verkozen worden.
Als het volk het wil kan het nog steeds niet, er moet eerst een wet voor veranderd worden en daar heeft het volk (net als hier in Nederland) weinig over te zeggen. Indirect uiteraad wel weer (door te stemmen op diegene die de wet wil veranderen, maar volgensmij zijn er niet zoveel mensen voor), maar ik denk niet dat de Republikeinen een wet gaan veranderen om Bill Clinton weer aan de macht te krijgen.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:05 schreef BaajGuardian het volgende:
als het volk het wil kan alles , neem ik aan..
tenzij het inderdaad zo is dat we met zn allen gedicteerd worden door onze facistische leiders
BaajGuardian bedoelde echt Bill hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 00:04 schreef Tybris het volgende:
[..]
op een paar na hebben we het hier allemaal over Hilary Clinton naar mijn weten.
Het bleek al dat je er veel verstand van hebtquote:Op maandag 6 februari 2006 00:53 schreef BaajGuardian het volgende:
ik bedoelde inderdaad bill , en ik heb veel contacten in de politiek dus ik weet heel veel van politiek met name in de vs.
Als je al niet eens weet wie wel en wie niet tot president van de VS mag worden verkozen...quote:Op maandag 6 februari 2006 01:01 schreef BaajGuardian het volgende:
jij blijkbaar niet
ik weet wie wel en niet kan worden verkozen maar ik weet ook hoe politiek achter de schermen werktquote:Op maandag 6 februari 2006 01:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als je al niet eens weet wie wel en wie niet tot president van de VS mag worden verkozen...
Maar laat verder maar en terug ontopic.
Goed zoquote:Op maandag 6 februari 2006 01:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik weet wie wel en niet kan worden verkozen maar ik weet ook hoe politiek achter de schermen werkt
en ik ga in mijn wensen door barrieres heen.
Waarom sprak je dan over "hij"?quote:Op maandag 6 februari 2006 00:04 schreef Tybris het volgende:
[..]
op een paar na hebben we het hier allemaal over Hilary Clinton naar mijn weten.
Je bent een goede vriend van Chelsea Clinton?quote:Op maandag 6 februari 2006 00:53 schreef BaajGuardian het volgende:
ik bedoelde inderdaad bill , en ik heb veel contacten in de politiek dus ik weet heel veel van politiek met name in de vs.
Verlicht ons dan met een les politieke strategie. We zullen aan je voeten liggen.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:04 schreef BaajGuardian het volgende:
ik weet wie wel en niet kan worden verkozen maar ik weet ook hoe politiek achter de schermen werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |