Ben jij niet constant aan het zeiken over Bush, Osama, Irak en de onderdrukking van de Palestijnen?quote:
Barack Obama.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:29 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik gok op een republikein, vooral omdat de democraten geen sterke mogelijke kandidaten hebben.
Die verzamelt nooit genoeg stemmen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Barack Obama.
http://blog.washingtonpos(...)_barack_obama_1.html
Obama zou geweldig zijn maar die stelt zich volgens mij niet verkiesbaar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Barack Obama.
http://blog.washingtonpos(...)_barack_obama_1.html
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Obama zou geweldig zijn maar die stelt zich volgens mij niet verkiesbaar.
En dan nog zal hij mede dankzij zijn huidskleur en z'n ideeen, zeker voor conservatieven, geen optie zijn.
Hij is inderdaad nog te jong, wellicht maakt hij wel een kans als running mate. Al zal men daar gezien zijn huidskleur toch huiverig voor zijn, gezien het feit dat dit in het zuiden stemmen zal kosten, terwijl de Democraten daar toch enkele staten zullen moeten winnen om de verkiezingen te kunnen winnen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]hij moet nog even wachten, de volgende verkiezingen zullen die van hem worden!
HALLOquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij is inderdaad nog te jong, wellicht maakt hij wel een kans als running mate. Al zal men daar gezien zijn huidskleur toch huiverig voor zijn, gezien het feit dat dit in het zuiden stemmen zal kosten, terwijl de Democraten daar toch enkele staten zullen moeten winnen om de verkiezingen te kunnen winnen.
Die Kerry "Muffy" Healey is inderdaad een pittige tante. Zie ook het GPS-voorstel dat ze heeft gedaan:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:53 schreef Lyrebird het volgende:
Vergeleken met Bush is hij wel redelijk fiscaal conservatief. We zijn nog eens ooit buren geweest.
Ik vind 'm wel een toffe peer. Helaas is hij wat betreft abortus van standpunt veranderd. Dat vind ik wel een misser. Als gouverneur van Massachusetts had hij een redlijk liberale kijk op abortus, maar met zo'n kijk kom je niet ver in de Republican primaries.
Zijn assistent gouverneur, Kerry Healey, was/is trouwens een nieuwe Margaret Thatcher. Zij is een stuk conservatiever dan Romney. Ook voor haar zie ik een grote toekomst weggelegd.
quote:Gouverneur Kerry Healey van de Amerikaanse staat Massachusetts heeft voorgesteld om het global positioning system (GPS) in te zetten om de locatie van veroordeelde criminelen permanent te volgen.
Het zou de eerste keer zijn dat het GPS-netwerk op deze manier benut wordt. Healey zegt met haar voorstel slachtoffers van huiselijk geweld en getuigen van criminele activiteiten te willen beschermen. Doordat slachtoffers vaak door daders geīntimideerd worden, zien ze zich gedwongen om onder te duiken.
Click here to find out more!
Door daders wettelijk te verplichten een speciale GPS-monitor te dragen, kunnen slachtoffers altijd nagaan waar hun belager zich bevindt. De GPS-technologie waarschuwt het slachtoffer en de autoriteiten zodra een veroordeelde verboden gebied betreedt.
Links radicaal.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:55 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
HALLO
een links radicale AFRO ?:!?!?
are you kidding me? zelfs als running mate niet
geen kans, hans
voor amerikaanse begrippenquote:
Voor normale Amerikaanse begrippen is ie wat linkser ja.quote:
A) kan niet. Max 2 termijnenquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Bill Clinton weer zsm terug. Volgens mij de beste president ooit.
[afbeelding]
Dan wordt het Clinton. De eerste vrouwelijke president ok, maar een negerin als president is weer 2 stappen te ver.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:51 schreef Dogbreath het volgende:
De volgende verkiezingen wordt een vrouwelijke aangelegenheid: C. Rice versus H. Clinton. Oftewel weer vier jaartjes republiekeinen, alsof het iets uitmaakt![]()
Conspiracy lui hebben gelijk ook weer zat stof, alleen al CALEA (telefoontaps veel makkelijker, zonder aanleiding gemaakt) en EO 13083 waar hij heel veel rechten indamt. Hij is wat minder liev dan veel mensen denken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:13 schreef Napalm het volgende:
[..]
A) kan niet. Max 2 termijnen
B) De beste? Hij zegt zelf dat ie geen grote uitdagingen heeft gehad. Wel bijna een impeachment.. Dus tenzij je muziekaal talent telt als beste heb ik zo wat twijfels..
Inderdaad, tegen beter weten in. Amerikanen moeten niets van Kucinich hebben. In het liberale dorp waar ik een tijd geleden woonde, stond er eens een oudere mevouw voor Kucinich te folderen. Iedereen liep daar met een grote boog omheen. Niet dat dit het ultieme bewijs is, maar het geeft maar aan hoe de sfeer was.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:47 schreef Resonancer het volgende:
Ik hoop (tegen beter weten in) op deze man.
Kucinich voted against the USA PATRIOT Act.
He has criticized Diebold Election Systems.
Het valt me op dat Rice geen kans krijgt toegedicht. Alsof Amerikanen - en dan vooral Republikeinen - per definitie racistisch zijn. Volgens mij zijn Amerikanen minder racistisch dan Nederlanders. Het kabinet van GWB heeft een significant aantal niet-blanke leden. Daar kan het Nederlandse kabinet niet aan tippen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dan wordt het Clinton. De eerste vrouwelijke president ok, maar een negerin als president is weer 2 stappen te ver.
De eerste vrouw en/of neger zal van republikeinse huize komen, mark my wordsquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dan wordt het Clinton. De eerste vrouwelijke president ok, maar een negerin als president is weer 2 stappen te ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |