abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40188185
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:09 schreef BaajGuardian het volgende:
hopelijk clinton.
bill that is.
Ben jij niet constant aan het zeiken over Bush, Osama, Irak en de onderdrukking van de Palestijnen?

En je hebt het dus over Bill "I would die for Israel" Clinton, de eerste man die Bin Laden als een grote bedreiging bestempelde, die ongekend grote raketaanvallen op Irak losliet om de aandacht van Monica af te wenden?

[ Bericht 28% gewijzigd door Evil_Jur op 26-07-2006 01:54:07 ]
pi_40198703
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 01:29 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik gok op een republikein, vooral omdat de democraten geen sterke mogelijke kandidaten hebben.
Barack Obama.

http://blog.washingtonpos(...)_barack_obama_1.html

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2006 12:50:35 ]
pi_40198965
quote:
Die verzamelt nooit genoeg stemmen.
  woensdag 26 juli 2006 @ 13:23:56 #154
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40199888
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Barack Obama.

http://blog.washingtonpos(...)_barack_obama_1.html
Obama zou geweldig zijn maar die stelt zich volgens mij niet verkiesbaar.

En dan nog zal hij mede dankzij zijn huidskleur en z'n ideeen, zeker voor conservatieven, geen optie zijn.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 26 juli 2006 @ 13:41:22 #155
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_40200538
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 13:23 schreef popolon het volgende:

[..]

Obama zou geweldig zijn maar die stelt zich volgens mij niet verkiesbaar.

En dan nog zal hij mede dankzij zijn huidskleur en z'n ideeen, zeker voor conservatieven, geen optie zijn.
hij moet nog even wachten, de volgende verkiezingen zullen die van hem worden!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 27 juli 2006 @ 10:41:04 #156
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_40230630
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 13:41 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hij moet nog even wachten, de volgende verkiezingen zullen die van hem worden!
Hij is inderdaad nog te jong, wellicht maakt hij wel een kans als running mate. Al zal men daar gezien zijn huidskleur toch huiverig voor zijn, gezien het feit dat dit in het zuiden stemmen zal kosten, terwijl de Democraten daar toch enkele staten zullen moeten winnen om de verkiezingen te kunnen winnen.
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 27 juli 2006 @ 10:55:50 #157
124377 pmb_rug
salvation received
pi_40230968
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 10:41 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Hij is inderdaad nog te jong, wellicht maakt hij wel een kans als running mate. Al zal men daar gezien zijn huidskleur toch huiverig voor zijn, gezien het feit dat dit in het zuiden stemmen zal kosten, terwijl de Democraten daar toch enkele staten zullen moeten winnen om de verkiezingen te kunnen winnen.
HALLO
een links radicale AFRO ?:!?!?
are you kidding me? zelfs als running mate niet

geen kans, hans
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
pi_40234129
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 16:53 schreef Lyrebird het volgende:
Vergeleken met Bush is hij wel redelijk fiscaal conservatief. We zijn nog eens ooit buren geweest.

Ik vind 'm wel een toffe peer. Helaas is hij wat betreft abortus van standpunt veranderd. Dat vind ik wel een misser. Als gouverneur van Massachusetts had hij een redlijk liberale kijk op abortus, maar met zo'n kijk kom je niet ver in de Republican primaries.

Zijn assistent gouverneur, Kerry Healey, was/is trouwens een nieuwe Margaret Thatcher. Zij is een stuk conservatiever dan Romney. Ook voor haar zie ik een grote toekomst weggelegd.
Die Kerry "Muffy" Healey is inderdaad een pittige tante. Zie ook het GPS-voorstel dat ze heeft gedaan:
quote:
Gouverneur Kerry Healey van de Amerikaanse staat Massachusetts heeft voorgesteld om het global positioning system (GPS) in te zetten om de locatie van veroordeelde criminelen permanent te volgen.

Het zou de eerste keer zijn dat het GPS-netwerk op deze manier benut wordt. Healey zegt met haar voorstel slachtoffers van huiselijk geweld en getuigen van criminele activiteiten te willen beschermen. Doordat slachtoffers vaak door daders geīntimideerd worden, zien ze zich gedwongen om onder te duiken.

Click here to find out more!
Door daders wettelijk te verplichten een speciale GPS-monitor te dragen, kunnen slachtoffers altijd nagaan waar hun belager zich bevindt. De GPS-technologie waarschuwt het slachtoffer en de autoriteiten zodra een veroordeelde verboden gebied betreedt.
  donderdag 27 juli 2006 @ 13:17:01 #159
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40235547
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 10:55 schreef pmb_rug het volgende:

[..]

HALLO
een links radicale AFRO ?:!?!?
are you kidding me? zelfs als running mate niet

geen kans, hans
Links radicaal. Tuurlijk joh.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 27 juli 2006 @ 14:08:21 #160
124377 pmb_rug
salvation received
pi_40237122
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:17 schreef popolon het volgende:

[..]

Links radicaal. Tuurlijk joh.
voor amerikaanse begrippen
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
  donderdag 27 juli 2006 @ 14:32:29 #161
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40237841
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:08 schreef pmb_rug het volgende:

[..]

voor amerikaanse begrippen
Voor normale Amerikaanse begrippen is ie wat linkser ja.

Voor conservatieven is ie links.

En mensen die hem radicaal noemen zijn niet goed bij hun hoofd, dan weet je in ieder geval zeker niet wat links radicaal inhoudt.

Obama is zeker niet zo links als dat een conservatief rechts is dus dat 'radicaal' gaat natuurlijk niet op.
pi_40242993
Hier in de kranten moet ik altijd lezen hoe geweldig Obama is. Ik heb 'm een paar keer zien spreken op TV en ik was eerlijk gezegd niet onder de indruk.

Ik heb ook z'n stemgedrag bekeken, en ook wat dat betreft is ie maar een doorsnee Democraat. De enige Democraat die een kans maakt op het presidentsschap, is een Republikein vermomd als Democraat. Bill Clinton kwam heel dicht in de buurt en heeft het mede daardoor bijna 8 jaar uitgehouden.

Het grote probleem voor de Democraten is dat de New York Times, Daily Kos, Hollywood, Cindy Sheehan en het hele zwikkie de partij in een linkse wurggreep houden. Moderate Democrats maken daardoor geen kans, en een onorthodoxe Democrat al helemaal niet. Een fiscaal conservatieve Democraat, sociaal gezien wat liberaler, met een Hawkish buitenlands beleid zou een goede kans maken. Helaas loopt er bij de Democraten niemand rond.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_40244871
Bill Clinton weer zsm terug. Volgens mij de beste president ooit.
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:13:32 #164
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40245524
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Bill Clinton weer zsm terug. Volgens mij de beste president ooit.
[afbeelding]
A) kan niet. Max 2 termijnen
B) De beste? Hij zegt zelf dat ie geen grote uitdagingen heeft gehad. Wel bijna een impeachment.. Dus tenzij je muziekaal talent telt als beste heb ik zo wat twijfels..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40246199
Laat maar
pi_40246438
Ik hoop (tegen beter weten in) op deze man.

Kucinich voted against the USA PATRIOT Act.
He has criticized Diebold Election Systems.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dennis_Kucinich

Legalise it.
http://www.talkleft.com/new_archives/002767.html

En als hij het niet wordt;
2008 NOBODY For President Campaign
http://www.nobodyforpresident.net/Home/home.html

[ Bericht 25% gewijzigd door Resonancer op 27-07-2006 18:54:45 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  Redactie Frontpage donderdag 27 juli 2006 @ 18:47:48 #167
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_40246447
Clinton
pi_40246583
De volgende verkiezingen wordt een vrouwelijke aangelegenheid: C. Rice versus H. Clinton. Oftewel weer vier jaartjes republiekeinen, alsof het iets uitmaakt
  Redactie Frontpage donderdag 27 juli 2006 @ 18:54:04 #169
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_40246639
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:51 schreef Dogbreath het volgende:
De volgende verkiezingen wordt een vrouwelijke aangelegenheid: C. Rice versus H. Clinton. Oftewel weer vier jaartjes republiekeinen, alsof het iets uitmaakt
Dan wordt het Clinton. De eerste vrouwelijke president ok, maar een negerin als president is weer 2 stappen te ver.
pi_40246725
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:13 schreef Napalm het volgende:

[..]

A) kan niet. Max 2 termijnen
B) De beste? Hij zegt zelf dat ie geen grote uitdagingen heeft gehad. Wel bijna een impeachment.. Dus tenzij je muziekaal talent telt als beste heb ik zo wat twijfels..
Conspiracy lui hebben gelijk ook weer zat stof, alleen al CALEA (telefoontaps veel makkelijker, zonder aanleiding gemaakt) en EO 13083 waar hij heel veel rechten indamt. Hij is wat minder liev dan veel mensen denken.
pi_40246745
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:47 schreef Resonancer het volgende:
Ik hoop (tegen beter weten in) op deze man.

Kucinich voted against the USA PATRIOT Act.
He has criticized Diebold Election Systems.
Inderdaad, tegen beter weten in. Amerikanen moeten niets van Kucinich hebben. In het liberale dorp waar ik een tijd geleden woonde, stond er eens een oudere mevouw voor Kucinich te folderen. Iedereen liep daar met een grote boog omheen. Niet dat dit het ultieme bewijs is, maar het geeft maar aan hoe de sfeer was.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Redactie Frontpage donderdag 27 juli 2006 @ 18:59:20 #172
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_40246761
Misschien vinden ze een document waaruit blijkt dat buitenlanders toch President kunnen worden en dan krijgen we straks Schwarzenegger als president.
pi_40246904
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:54 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dan wordt het Clinton. De eerste vrouwelijke president ok, maar een negerin als president is weer 2 stappen te ver.
Het valt me op dat Rice geen kans krijgt toegedicht. Alsof Amerikanen - en dan vooral Republikeinen - per definitie racistisch zijn. Volgens mij zijn Amerikanen minder racistisch dan Nederlanders. Het kabinet van GWB heeft een significant aantal niet-blanke leden. Daar kan het Nederlandse kabinet niet aan tippen.
pi_40246949
In de polls doet Rice het maar iets slechter dan Clinton, iig kans dat mannelijke kandidaat bij GOP er uit komt is aardig wat groter imo.
pi_40247004
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:54 schreef SunChaser het volgende:

[..]

De eerste vrouw en/of neger zal van republikeinse huize komen, mark my words
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')