abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34668388
De meningen over deze speler zijn verdeeld, maar hoe je het ook wendt of keert, er is vooralsnog genoeg te babbelen over de carrière van Berry Powel. Tot voor kort maakte hij furore bij FC Den Bosch - en werd er dus in dat topic over hem geouwehoerd - maar na zijn overgang naar Millwall is hij wel een eigen topic waard.

Statistieken per 01-02-2006

In de zomer van 2003 werd de destijds 23-jarige Berry door FC Den Bosch weggehaald bij zaterdagamateurclub Roda '46 (2e klasse). Via veel invalbeurten en een spaarzame basisplaats wist hij 26 keer in actie te komen, waarin hij 9 doelpunten maakte. De belangrijkste maakte hij als invaller in de laatste wedstrijd van het seizoen. Thuis tegen Veendam werd het in de slotminuten 3-2 door Powel, en hierdoor kon het kampioenschap gevierd worden.

Het scheelde niet veel of hij had dit doelpunt helemaal niet gemaakt. Een week eerder werd hij namelijk - in de uitwedstrijd bij Cambuur - in de 60e minuut ingebracht, om tijdens de blessuretijd het veld weer te moeten verlaten van trainer Gert Kruys. Een week lang praten door assistent-trainer Wim van der Horst zorgde ervoor dat Berry toch bereid was om tegen Veendam zijn minuten mee te pakken. Het resultaat is bekend....

Een seizoen later werd het vechten tegen de bierkaai. Met wekelijks - bij gebrek aan beter - een hopeloos falende Powel in de spits, was FC Den Bosch onmachtig tegen eigenlijk alle overige eredivisionisten. Toen aan het eind van het seizoen eindelijk eens werd gewonnen (thuis van Twente met 1-0) werd Berry na rust in het veld gebracht, om een kwartier voor tijd de kleedkamer weer op te moeten zoeken. Daar was meneer het weer niet zo mee eens, en hij besloot nooit meer voor FC Den Bosch te willen spelen.

De laatste wedstrijden van het seizoen meldde hij zich "ziek", maar in de zomerstop kwam er geen club voor hem. Daarnaast liep zijn contract bij FC Den Bosch liep nog een jaar door. De nieuwe trainer Theo Bos wist Berry andermaal zover te krijgen om toch nog maar een keer het prachtige blauw-witte tenue aan te trekken. Dit tot ergernis van vele supporters die Powel inmiddels wel konden schieten, maar ook deze keer liet hij zijn voeten spreken.

Terwijl zijn beoogde 'opvolger' Prince Rajcomar (foto) liet zien niet bepaald een doelpuntenmachine te zijn, scoorde Powel tijdens de eerste seizoenshelft aan de lopende band. Tegen Omniworld zorgde hij persoonlijk voor de 2-3 overwinning, en een week later nam hij weer alle doelpunten voor zijn rekening tegen TOP (4-0). Thuis tegen AGOVV maakte hij er weer 3, en lange tijd liep hij 1 op 1 in de competitie.

De topscorer van de Eerste Divisie wekte uiteraard interesse van verschillende clubs, waarvan het Engelse Millwall FC in de winterstop toe wist te slaan. Die club scoort erg moeilijk, is hierdoor te vinden in de onderste regionen van de First Division, en ziet in Powel wellicht een reddende engel. Terwijl hij geschorst was voor de wedstrijd tegen MVV, bezocht Berry niet díe wedstrijd maar een van zijn toekomstige werkgever. Een dag later was het al rond en zag FC Den Bosch 125.000 pond op de bankrekening verschijnen.

Velen waren (en zijn) sceptisch over de overgang, maar het sprookje gaat vooralsnog verder in de Engelse First Division. Bij zijn eerste competitiewedstrijd tegen Cardiff City kwam Millwall al vroeg op een 1-0 achterstand. In de 57e minuut werd Berry in het veld gebracht, en binnen drie minuten was de stand gelijkgetrokken. Doelpuntenmaker? Berry Powel....
pi_34670334

Mooi verhaal.
  woensdag 1 februari 2006 @ 08:35:49 #3
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34671129
Ik neem aan dat het verwachte slotje er zo aankomt?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_34671168
Zoals er in de OP staat, de meningen zijn verdeeld...
That's all folks!
  woensdag 1 februari 2006 @ 09:31:15 #6
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_34671838
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 09:12 schreef TerroRobbie het volgende:
WE HAD THE POWEL
Inderdaad
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_34671839
Whehe. Puike OP
pi_34671932
Ik hoop dat hij het heel goed doet daar, des te meer beuren wij.
  woensdag 1 februari 2006 @ 09:43:42 #9
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_34672052
Best een goede spits denk ik. Was lekker op dreef hier 1e helft van seizoen
  woensdag 1 februari 2006 @ 09:45:11 #10
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_34672078
Hij blijft iig in het blauw spelen
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_34675641
Droomdebuut Berry Powel bij Millwall

1/2/2006 10:55

'Thank you Berry much', was te lezen op de website van Millwall. Berry Powel maakte direct indruk voor zijn nieuwe club.

Powel, die vorige week bij FC Den Bosch vertrok, maakte tegen Cardiff City zijn debuut voor Millwall. Het was er eentje om niet snel te vergeten. Binnen drie minuten na zijn entree was het al raak. Het doelpunt van de Utrechtse spits leverde Millwall een punt op (1-1).

'Hij heeft zijn doelpunt meegepikt en toonde zich een speler met vertrouwen', toonde Millwall-manager Dave Tuttle zich tevreden over de inbreng van zijn nieuwe spits. Ondanks het punt blijft de Londense club veroordeeld tot de voorlaatste plaats in het Championship.

Powel kreeg niet te maken met Glenn Loovens. De verdediger zat bij Cardiff de hele wedstrijd op de bank. Manager Dave Jones achtte de Feyenoord-huurling nog niet fit genoeg voor een plaats in de basis en had hem gaandeweg de wedstrijd ook niet nodig.

Bloed, zweet en tranen!
pi_34676397
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Zijn totaal stand zal wel op 3 komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_34677575
Is 125.000 pond niet een beetje weinig? Dat zijn bedragen waar Engelse clubs (ook uit de First Division) hun schouders over ophalen. Het geeft mij een beetje het gevoel van 'ach, voor dat bedrag kunnen wij er geen buil aan vallen'.
pi_34678088
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:15 schreef Beschouw het volgende:
Is 125.000 pond niet een beetje weinig? Dat zijn bedragen waar Engelse clubs (ook uit de First Division) hun schouders over ophalen. Het geeft mij een beetje het gevoel van 'ach, voor dat bedrag kunnen wij er geen buil aan vallen'.
125.000 pond = 190000 euro = meer dan 400.000 oud hollandsche guldens. Dat vind ik geen slecht bedrag voor een spits nog nog maar 3 maanden bij ons onder contract zou staan. En nooit en te nimmer bij zou tekenen. Ik ben er tevreden mee in ieder geval.
pi_34678579
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

125.000 pond = 190000 euro = meer dan 400.000 oud hollandsche guldens. Dat vind ik geen slecht bedrag voor een spits nog nog maar 3 maanden bij ons onder contract zou staan. En nooit en te nimmer bij zou tekenen. Ik ben er tevreden mee in ieder geval.
Ja, als je zo rekent, was zelfs 100 euro al aanvaardbaar geweest.
pi_34678642
Ik zit nu even m'n eigen OP terug te lezen. Heb ik eigenlijk best leuk gedaan, ik denk dat ik schrijver word .

En DG > ik had geen andere reactie van jou verwacht . Maar zoals Vaduz al meldde zijn de meningen over hem verdeeld, en juist daarom is hij een topic waard. Ik vind het ook niet alles wat ie bij onze FC heeft gedaan (of beter: wat ie juist niet heeft gedaan), maar een verhaal als dat hierboven maak je toch maar weinig mee...
pi_34678700
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:47 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Ja, als je zo rekent, was zelfs 100 euro al aanvaardbaar geweest.
Hoe reken jij dan
pi_34678879
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:51 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hoe reken jij dan
Ik bedoel te zeggen dat een waardevolle speler als Powel voor Den Bosch voor erg weinig geld zomaar weg gehaald wordt. Dat zijn contract afliep en er aan het einde van het seizoen helemaal niets te beuren zou zijn, doet hier niets aan af. Het getuigt toch van een slechte handelsgeest bij Den Bosch. Minstens een half miljoen (euro's); voor Engelse clubs moet dat toch geen probleem zijn?
pi_34685325
Wat een goalgetter is die jongen toch.

Wie houdt zijn puntenindex bij voor Millwall?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34685625
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:56 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Ik bedoel te zeggen dat een waardevolle speler als Powel voor Den Bosch voor erg weinig geld zomaar weg gehaald wordt. Dat zijn contract afliep en er aan het einde van het seizoen helemaal niets te beuren zou zijn, doet hier niets aan af. Het getuigt toch van een slechte handelsgeest bij Den Bosch. Minstens een half miljoen (euro's); voor Engelse clubs moet dat toch geen probleem zijn?
Nee, hem hier nog een wedstrijd of 10 laten ballen, 5 keer zien scoren, en aan het eind van het seizoen zonder er ook maar 1 cent voor te vangen laten vertrekken, dát is een fantastische handelsgeest...
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
Wat een goalgetter is die jongen toch.

Wie houdt zijn puntenindex bij voor Millwall?
Jij, denk ik. Anders gok ik niemand .
  donderdag 2 februari 2006 @ 06:35:16 #21
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34705495
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:49 schreef Yeahinho het volgende:

En DG > ik had geen andere reactie van jou verwacht . Maar zoals Vaduz al meldde zijn de meningen over hem verdeeld, en juist daarom is hij een topic waard. Ik vind het ook niet alles wat ie bij onze FC heeft gedaan (of beter: wat ie juist niet heeft gedaan), maar een verhaal als dat hierboven maak je toch maar weinig mee...
Hypocriet kutvolk,die Bosschenaren maar dat mag je niet zeggen natuurlijk.

Ik kan de reacties aan het eind van vorig seizoen nog wel herinneren en nu.....bah
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_34714852
Filmpje van de goals bij Cardiff - Millwall: http://media.putfile.com/wall-v-cardiff

Millwall speelt in geel, en de tweede is dus van Powel .
  zondag 5 februari 2006 @ 22:06:00 #23
67174 Dos37
Come on Twente
pi_34775978
Millwall
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_34776083
Gisteren niet gescoord in het degradatie duel tegen Cardif.
pi_34776599
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Gisteren niet gescoord in het degradatie duel tegen Cardif.
Tis dubbel f, en Cardiff was vorige week. Je bedoelt Sheffield Wednesday.
pi_34776712
Whatever. Gun Powel de tijd
pi_34779322
Bedoel ik inderdaad.
pi_34816136
quote:
Berry Powel schakelt moeiteloos over van Duits naar Engels

Maandag 6 februari 2006 - Londen - Berry Powel kon van FC Den Bosch naar Greuther Fürth. Hij vertrok naar Millwall om ook daar te scoren. Anoniem in Londen? Vergeet het maar…

Berry Powel (links) probeert de bal te controleren in zijn eerste thuiswedstrijd voor Millwall tegen Sheffield Wednesday. Foto Ady Kerry

Berry Powel, bij FC Den Bosch dit seizoen goed voor 19 competitiedoelpunten, beleefde afgelopen dinsdag een droomstart bij zijn nieuwe club Millwall FC. Binnen twee minuten nadat hij was ingevallen in het uitduel bij Cardiff, scoorde hij de 1-1. Dat puntje was heel hard nodig in de strijd tegen degradatie. ’Pow’s that for a start!’ en ’Berry good start!’ woordgrapten de Britse kranten.

Zaterdag moest er - met Berry in de basis - een thuisoverwinning op Sheffield Wednesday op volgen. Het ging in een bizar duel anders. En dan te bedenken dat Powel een paar weken geleden thuis in Amersfoort nog hele dagen Duits aan het praten was met zijn moeder, omdat hij hoogstwaarschijnlijk naar de Duitse eerstedivionist Greuther Fürth zou verkassen. Niet dat hij nou zo’n zin had om in Zuid-Duitsland te gaan wonen en zijn vriendin Kirsten (24) al helemaal niet. Maar het zou een aardige stap vooruit zijn, zowel sportief - Fürth maakt goede kans naar de eerste Bundesliga te promoveren - als financieel.

Toen meldde Millwall zich echter plots. Londen! Kirsten én Berry hoefden niet lang na te denken. Zeker toen bleek dat het contract van 2,5 jaar nóg betere voorwaarden had dan dat bij Fürth. Ook de transfersom die FC Den Bosch voor de spits toucheerde, was hoger: 125.000 pond, zo’n 190.000 euro.

De deal was zo snel afgerond, dat Kirsten in allerijl haar vriend achterna moest reizen met een koffer vol kleding. Powel: „Ik had bijna niks bij me. Kirsten had een koffer volgepropt en die bleek op Schiphol 19,8 kilo te wegen. Mocht net!“

Eigen pak
Ook op wedstrijddagen moet hij een eigen pak aan. Van een clubkostuum hebben ze bij Millwall nog nooit gehoord. De voetbalwetten blijken in Engeland toch behoorlijk af te kunnen wijken van die in Nederland, weet Powel nu al. Tijdens de thuiswedstrijd van Millwall tegen mede-degradatiekandidaat Sheffield Wednesday moet de doelman van de bezoekers vlak voor rust geblesseerd worden afgevoerd. Vervelend, maar er is altijd de reservekeeper nog. Toch? Niet bij ’Wednesday’. Trainer Paul Sturrock heeft er namelijk voor gekozen alle vijf beschikbare plaatsen op de reservebank te laten bezetten door veldspelers. Een gokje dat verstrekkende gevolgen had kunnen hebben. Wednesday stond tot zaterdag namelijk maar drie punten boven nummer voorlaatst Millwall. En aan het eind van de rit - nog veertien speelronden te gaan - vliegen er toch echt drie clubs uit.

Het pakt echter wonderwel goed uit voor Sturrock. Middenvelder Lee Bullen trekt het keepersshirt aan en en houdt in zijn eerste vijftig minuten ooit onder de lat ’de nul’. Dat is mede te danken aan de onbeholpen wijze waarop Millwall het vijandelijke doel probeert te bestoken. Het ’kick and rush’ bestaat nog steeds! Uitsluitend lange, hoge ballen van achteruit komen er op de twee spitsen, Powel en Williams af. Dat is niet echt lekker voetballen, erkent Powel na afloop. Hoewel zijn doelpunt van dinsdag in Cardiff wel zo ontstond.

Millwall scoort tegen Wednesday ook, maar verliest toch met 0-1. Over de absurde 62ste minuut zal nog heel lang worden nagepraat. Eerst denkt Millwall op voorsprong te zijn gekomen. De scheidsrechter wijst naar het midden en zeven Millwall-spelers, onder wie Powel, vieren een feestje bij de cornervlag als de leidsman zich plots bedenkt. Hij kent Wednesday een vrije trap toe. Die wordt snel genomen, zodat de zeven feestvierders te laat terug zijn om het doelpunt van de gasten te voorkomen! 1-0 of 0-1, dat maakt nogal verschil in een zespuntenwedstrijd.

’Cheat, cheat, cheat’ (oplichter), schreeuwen de bijna twaalfduizend Millwall-fans dan ook de rest van het duel richting de scheidsrechter. De 1581 (!) meegereisde Wednesday-supporters vieren feest. Lang na afloop zijn de gemoederen nog niet bedaard.

Verder valt het overigens wel mee met de aanhang van Millwall de laatste jaren. Niet dat het nou zulke lieverdjes zijn, maar het wijdverbreide hooligan-imago is vooral iets van het verleden. In die tijd van veldslagen met politie en bezoekende supporters bedachten de fans ook de slogan ’No one likes us, we don’t care’, die nog altijd op t-shirts prijkt die voor de wedstrijd in kraampjes worden verkocht.

Dopingcontrole
Ver na afloop van de wedstrijd komt Powel uit de kleedkamer. „Sorry, dopingcontrole. Ik kon niet plassen dat had ik tijdens de rust gedaan en vervolgens al het resterende vocht er uit gezweet. Ik heb net drie liter water gedronken, dus de rest van de avond zal ik wel naar het toilet blijven lopen.“ Dat klopt, blijkt tijdens het etentje waarbij ook z’n moeder en vriendin aanwezig zijn. Kirsten is bijna klaar met haar studie psychologie en werkt twee dagen per week in een tbs-kliniek.

Voorlopig blijft ze dat ook doen de overige vijf dagen gaat ze naar Berry. Gezellig samen in een volledig gemeubileerd huurhuis in de wijk Beckingham, waar ze binnenkort hun intrek nemen. Nu is het nog behelpen in een hotel. Berry’s moeder is van plan voor elke thuiswedstrijd van Millwall naar Londen te komen. Terug van het toilet vertelt Berry dat hij het fijn vindt dat Londen een grote stad is. „In Fürth zou bijna iedereen je herkennen als voetballer. Hier kun je lekker ongestoord rondlopen.“ Een half uur later wordt het tegendeel bewezen. Vlak voor het afscheid komt er op het trein- en metrostation Waterloo in het centrum van Londen een wildvreemde jongeman op Powel af
en schudt hem spontaan de hand. „Ik was in het stadion vandaag. Je speelde goed, man. Ga zo door en zorg dat we er in blijven.“

DE FEITEN

Opgericht in: 1885
Bijnaam: The Lions
Stadion: The New Den
(capaciteit: 20.146 toesch.)
Clubkleuren: Blauw en wit
Beste prestatie: Bereiken finale FA Cup in 2004 (3-0 verloren van Manchester United)
Stand op ranglijst: 23ste
Trainer: David Tuttle
Bekende oud-spelers: Teddy Sheringham, Dennis Wise, Tony Cascarino, John Fashanu, Ray Wilkins, Mick McCarthy.
pi_35149462
quote:
Berry Powel nog niet op schot bij Millwall
LONDEN Donderdag 16 Februari 2006 11:18 uur

Berry Powel verruilde vorige maand FC Den Bosch voor het Engelse Millwall, na een doelpuntrijke eerste seizoenshelft. Zijn debuut, uit tegen Cardiff, was nog succesvol. Powel bezorgde zijn nieuwe ploeg namelijk een punt, door de gelijkmaker te scoren: 1-1. Sindsdien doet Millwall het echter niet goed.

The Lions, zoals de bijnaam van de ploeg luidt, verloren achtereenvolgens van Sheffield Wednesday en Queens Park Rangers. Woensdagavond pakte de ploeg weer eens een puntje, door thuis met 1-1 gelijk te spelen tegen Hull. Powel scoorde evenals in de twee voorgaande duels niet. Wel verheugend voor hem is, dat hij een vaste basisplaats veroverd lijkt te hebben.

Millwall staat in de Championship met 28 punten uit 34 duels op een voorlaatste plaats (23ste). De ploeg uit Londen heeft nog twaalf wedstrijden om het dreigende degradatiespook af te wenden.
Bron
Die boort ons mooi dat extra geld door de neus.....
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  zaterdag 25 februari 2006 @ 16:16:28 #30
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35479127
En hij zit weer op de bank
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 16:57:35 #31
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_35480425
een Powel fantopic! Hopen dat ie t gaat maken daar bij die hooligans!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_35484210
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 16:57 schreef Elvislives het volgende:
een Powel fantopic! Hopen dat ie t gaat maken daar bij die hooligans!
Waar lees jij dat dit een fantopic is?
pi_35502344
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 06:35 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Hypocriet kutvolk,die Bosschenaren maar dat mag je niet zeggen natuurlijk.

Ik kan de reacties aan het eind van vorig seizoen nog wel herinneren en nu.....bah
Precies. De mensen die ik aan het begin van het seizoen hoorde roepen dat ze hem wel even van het trainingsveld af zouden stampen en dat hij op moest rotten, riepen na 3 wedstrijdjes alweer "We got the Powel"

Hoe gaat het ondertussen met Berry bij Millwall?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35502346
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:10 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Die boort ons mooi dat extra geld door de neus.....
Hij blijft ons naaien, die hond.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35522632
Het zijn meer de FCDB honden in dit topic
Bloed, zweet en tranen!
  zaterdag 4 maart 2006 @ 17:11:18 #36
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35714321
Hij zit niet eens bij de selectie vandaag
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35715195
Zoals verwacht.

They've got the Powel.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:11:51 #38
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35942302
En die kut mag vandaag starten...

Ik sprak trouwens afgelopen woensdag een Millwall-supporter en ik vroeg hem wat ie van Powel vond,zijn antwoord; That Black Twat?

Overal geliefd die jongen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35943052
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:11 schreef DutchGooner het volgende:
En die kut mag vandaag starten...

Ik sprak trouwens afgelopen woensdag een Millwall-supporter en ik vroeg hem wat ie van Powel vond,zijn antwoord; That Black Twat?

Overal geliefd die jongen.
En gek genoeg heeft dat vaak meer te maken met dingen buiten het veld dan erop..

Maargoed.. scoort hij weer de winnende is hij weer de held.
pi_35943816
Op het veld blijkt Powel ook aardig beperkt te zijn natuurlijk. Millwall staat 1-0 achter. 40 minuten te gaan nog.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 17:39:00 #41
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35944528
en meneer is uiteraard gewisseld in de 64e minuut
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35944625
Kloppen de geruchten DG dat Powell je ooit uitgescholden heeft?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 11 maart 2006 @ 17:42:57 #43
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35944646
Je weet je wel keer op keer voor lul te zetten he?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35944718
Geen idee, maar misschien kan je gewoon met ja of nee antwoorden
pi_35945020
Ja DG, nu ben ik wel benieuwd.
That's all folks!
pi_35945078
They've got the Powel.
pi_35981443
Wie zwijgt stemt toe?
pi_35986479
Date Competition Home Res Away Gls Crd

11/03/2006 Championship Ipswich Town 1-1 Millwall 0
25/02/2006 Championship Stoke City 2-1 Millwall * 0
18/02/2006 Championship Millwall 1-1 Crystal Palace 0
14/02/2006 Championship Millwall 1-1 Hull City 0 Y
11/02/2006 Championship Q.P.R. 1-0 Millwall 0
04/02/2006 Championship Millwall 0-1 Sheff. Wed. 0
31/01/2006 Championship Cardiff City 1-1 Millwall * 1
Appearances 5 (* + 2 as sub); Goals 1; Yellow cards 1; Red cards 0

Hij gaat goed.
pi_36000762
Millwal scoorde dan ook wel 5 goals in de 7 wedstrijden
pi_36003357
Dat heb je met een kutspits van het niveau Powel.
pi_36004639
Van de BBC-website, nav gelijkspel bij Ipswich:
quote:
Millwall manager David Tuttle:
"It was a fantastic performance. We started slowly. Ipswich were on top for 10 minutes but after that we coped very well and maybe deserved more than a point.
"All our players battled all the way through and all credit to them. All that matters is that we finish this season fourth from bottom because it is no good playing well and still getting relegated."
Powel was daar toch maar 64 minuten bij. Benieuwd of hij ook 'fantastic' was.
pi_36004904
Vast niet.
pi_36010716
quote:
Op maandag 13 maart 2006 21:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat heb je met een kutspits van het niveau Powel.
Scoorden ze vaker dan pre-Powell?
pi_36459823
Berry Powel kwijnt weg bij Millwall
door Max van der Put

Woensdag 29 maart 2006 - Londen - De overstap die Berry Powel medio januari maakte van FC Den Bosch naar Millwall, is niet goed uitgepakt. De spits, momenteel nog altijd topscorer in de eerste divisie met 19 treffers, zit in Engeland meer op de tribune dan dat hij in het veld staat. „Maar dat heeft weinig met voetballen te maken“, stelt Powel.

Berry Powel. Foto Ady Kerry

En hij had nog wel zo’n droomstart in Engeland. In zijn allereerste wedstrijd voor Millwall zorgde de spits drie minuten nadat hij als invaller het veld had betreden al voor de gelijkmaker tegen Cardiff City.
Nog drie wedstrijden volgden en vervolgens belandde Powel plots op de tribune. Volgens de speler heeft dat echter weinig met voetballen te maken. „De twee mensen binnen Millwall die het meest betrokken waren bij mijn komst, hebben vanwege allerlei perikelen de club verlaten.“
Schijnbaar had de huidige trainer Dave Tuttle, die ten tijde van Powels komst net tot caretaking manager was benoemd, geen bemoeienis gehad met het aantrekken van de Nederlandse spits. In ieder geval lijkt hij niet gecharmeerd van de voetballer Powel. Die dus de reservebank oversloeg en op de tribune belandde. „Alleen twee weken geleden niet, toen waren er een paar blessures en stond ik ineens weer in de basis. Volgens mij deed ik het goed en dat hoorde ik ook van veel mensen. Maar vorige week zat ik weer op de tribune, ongelooflijk. De supporters vroegen of ik geblesseerd was. Toen ik uitlegde wat er echt aan de hand is, snapten ze er niks van. Toen ik in mijn laatste wedstrijd werd gewisseld, klonk er vanaf de tribunes ook eerst een afkeurend boe-geroep en vervolgens kreeg ik massaal applaus.“
Er gebeurt nog wel meer dat Powel niet begrijpt. „Soms mag ik wel met de selectie meetrainen, soms niet. In het tweede team scoor ik geregeld. Morgen doe ik weer mee. Samen met Ben May, die de afgelopen vijf wedstrijden in het eerste team liefst vier doelpunten heeft gemaakt. Ongelooflijk toch?“
Vervelen doet Powel zich nog niet in Londen. Zijn moeder en zijn vriendin zijn vaak bij hem en geregeld komen er vrienden over. „Maar ik voel me in deze omstandigheden wel steeds meer toerist dan profvoetballer“, erkent hij.

Dure speler

De geboren Amersfoorter denkt niet dat hij nog veel toekomst heeft bij Millwall, hoewel zijn contract na dit seizoen nog twee jaar doorloopt. Stel dat we ons handhaven in het Championship (2de niveau in Engeland, red.), dan zal Tuttle wel blijven. Als we degraderen, vertrekt hij vermoedelijk. Maar dan zit de club op een laag niveau met een dure speler als ik te kijken. Dat willen ze liever niet, heb ik begrepen; Powels manager Chiel Dekker is al druk op zoek naar een andere club voor zijn speler. De spits weet dat hij nog altijd topscorer is van de eerste divisie. Daar sta ik wel van te kijken. Volgens mij heeft Sergio van Dijk, die niet ver achter mij stond, sinds de winterstop niet meer gescoord. Ik zou het wel leuk vinden als ik aan het eind van de competitie nog steeds topscorer ben, maar ik zie Santi Kolk van FC Zwolle mij nog wel voorbijgaan.
Powel staat op 19 treffers, Kolk op 18. Of op 17? Kolk: Volgens Teletekst 18, volgens Voetbal International 17. Dat verschil zit ;m in een doelpunt dat ik tegen FC Den Bosch heb gemaakt. Een schot van Arco Jochemsen ging er via mijn been in. Dus volgens mij komt-ie dan op mijn naam.

woensdag 29 maart 2006 @ 14:28:33 #55
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36461962
Heerlijk stukje
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36461998
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 17:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kloppen de geruchten DG dat Powell je ooit uitgescholden heeft?
pi_36463335
quote:
Berry Powel kwijnt weg bij Millwall

De overstap die Berry Powel medio januari maakte van FC Den Bosch naar Millwall, is niet goed uitgepakt. De spits, momenteel nog altijd topscorer in de eerste divisie met 19 treffers, zit in Engeland meer op de tribune dan dat hij in het veld staat. „Maar dat heeft weinig met voetballen te maken“, stelt Powel.

Berry Powel. Foto Ady Kerry

En hij had nog wel zo’n droomstart in Engeland. In zijn allereerste wedstrijd voor Millwall zorgde de spits drie minuten nadat hij als invaller het veld had betreden al voor de gelijkmaker tegen Cardiff City.

Nog drie wedstrijden volgden en vervolgens belandde Powel plots op de tribune. Volgens de speler heeft dat echter weinig met voetballen te maken. „De twee mensen binnen Millwall die het meest betrokken waren bij mijn komst, hebben vanwege allerlei perikelen de club verlaten.“

Schijnbaar had de huidige trainer Dave Tuttle, die ten tijde van Powels komst net tot caretaking manager was benoemd, geen bemoeienis gehad met het aantrekken van de Nederlandse spits. In ieder geval lijkt hij niet gecharmeerd van de voetballer Powel. Die dus de reservebank oversloeg en op de tribune belandde. „Alleen twee weken geleden niet, toen waren er een paar blessures en stond ik ineens weer in de basis. Volgens mij deed ik het goed en dat hoorde ik ook van veel mensen. Maar vorige week zat ik weer op de tribune, ongelooflijk. De supporters vroegen of ik geblesseerd was. Toen ik uitlegde wat er echt aan de hand is, snapten ze er niks van. Toen ik in mijn laatste wedstrijd werd gewisseld, klonk er vanaf de tribunes ook eerst een afkeurend boe-geroep en vervolgens kreeg ik massaal applaus.“

Er gebeurt nog wel meer dat Powel niet begrijpt. „Soms mag ik wel met de selectie meetrainen, soms niet. In het tweede team scoor ik geregeld. Morgen doe ik weer mee. Samen met Ben May, die de afgelopen vijf wedstrijden in het eerste team liefst vier doelpunten heeft gemaakt. Ongelooflijk toch?“

Vervelen doet Powel zich nog niet in Londen. Zijn moeder en zijn vriendin zijn vaak bij hem en geregeld komen er vrienden over. „Maar ik voel me in deze omstandigheden wel steeds meer toerist dan profvoetballer“, erkent hij.

Dure speler
De geboren Amersfoorter denkt niet dat hij nog veel toekomst heeft bij Millwall, hoewel zijn contract na dit seizoen nog twee jaar doorloopt. „Stel dat we ons handhaven in het Championship (2de niveau in Engeland, red.), dan zal Tuttle wel blijven. Als we degraderen, vertrekt hij vermoedelijk. Maar dan zit de club op een laag niveau met een dure speler als ik te kijken. Dat willen ze liever niet, heb ik begrepen.“ Powels manager Chiel Dekker is al druk op zoek naar een andere club voor ’zijn speler’.

De spits weet dat hij nog altijd topscorer is van de eerste divisie. „Daar sta ik wel van te kijken. Volgens mij heeft Sergio van Dijk, die niet ver achter mij stond, sinds de winterstop niet meer gescoord. Ik zou het wel leuk vinden als ik aan het eind van de competitie nog steeds topscorer ben, maar ik zie Santi Kolk van FC Zwolle mij nog wel voorbijgaan.“

Powel staat op 19 treffers, Kolk op 18. Of op 17? Kolk: „Volgens Teletekst 18, volgens Voetbal International 17. Dat verschil zit ’m in een doelpunt dat ik tegen FC Den Bosch heb gemaakt. Een schot van Arco Jochemsen ging er via mijn been in. Dus volgens mij komt-ie dan op mijn naam.“
  woensdag 29 maart 2006 @ 15:11:38 #59
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36463469
Of je plaatst hem dubbel
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36463886
Maar die heeft wel een foto
pi_36463972
WTF is dit... waarom stond dit topic dan ook niet gewoon bij MyAT?

Zal wel weer één of andere kut-bug zijn, waardoor ik niet had gezien dat hier vandaag al in was gepost . Heb em zelfs gezocht via de search .

Hup Berry .
pi_36464831
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:28 schreef Yeahinho het volgende:
WTF is dit... waarom stond dit topic dan ook niet gewoon bij MyAT?

Zal wel weer één of andere kut-bug zijn, waardoor ik niet had gezien dat hier vandaag al in was gepost . Heb em zelfs gezocht via de search .

Hup Berry .
Wel goed voor je postaantal! Ook leuk!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_36464977
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:52 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Wel goed voor je postaantal! Ook leuk!
Dat sowieso . Wéér een erbij nu .
pi_36465409
Maar heeft Berry je nou eigenlijk ooit uitgescholden dg? Ik ben ook wel benieuwd...

pi_36465481
Duidelijk is dat zijn punten-index bij Millwall ongeveer op eredivisieniveau met Den Bosch ligt.
www.thuisuiteten.nl
pi_36466187
Ach, bj Millwall heeft ie in ieder geval nog voor één punt gezorgd.

Kan me niet herinneren dat ie dat bij FC in de eredivisie voor elkaar heeft gekregen .
pi_36466404
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 16:29 schreef Yeahinho het volgende:
Ach, bj Millwall heeft ie in ieder geval nog voor één punt gezorgd.

Kan me niet herinneren dat ie dat bij FC in de eredivisie voor elkaar heeft gekregen .
RBC thuis, kopbal 2-1
  maandag 17 april 2006 @ 16:32:09 #68
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37035191
Veel plezier in de League One
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:08:13 #69
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37059250
Topscorer Gouden Gids Divisie degradeert

18/4/2006 9 :41

Met negentien doelpunten werd Berry Powel topscorer van de Gouden Gids Divisie. Die goals maakte hij tijdens de eerste seizoenshelft in dienst van FC Den Bosch. Na de winterstop verdedigde hij de kleuren van het Engelse Millwall, met welke club hij degradeerde.
Door een 2-0 nederlaag op bezoek bij Southampton op maandag is de neergang van Millwall een feit. De Londense club zal komend seizoen op het derde Engelse profniveau acteren.

Al met al was het een vreemd seizoen voor Powel. Waar hij bij Den Bosch de grote man was, kwam hij bij Millwall slechts sporadisch in actie. Hij moest het stellen met vijf basisplaatsen en vier invalbeurten waarin hij eenmaal trefzeker was.

'De trainer, Dave Tuttle, ziet het helaas niet in mij zitten', legde Powel zijn situatie uit in Voetbal International. De mensen binnen Millwall die verantwoordelijk waren voor zijn komst zijn inmiddels verdwenen. 'Ik heb mijn zaakwaarnemer laten weten dat ik hier niet wil bijven. Wat moet ik bij een club als ze me toch niet gebruiken?'

Mooi stukje
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_37059553
Heb even het hele topic doorgelezen, maar heeft Berry Powel u nou ooit uitgescholden, DutchGooner?
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:30:14 #71
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37059864
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 13:19 schreef Old_Skool het volgende:
Heb even het hele topic doorgelezen, maar heeft Berry Powel u nou ooit uitgescholden, DutchGooner?
Is DAM homo?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_37067281
Zei DAM nou dat Powell tijdens een oefenwedstrijdje "vetzak" zei tegen DG?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37071841
Lekker belangrijk. Als het waar zou zijn, is het tekenend voor een figuur als Powel. Beetje gaan schelden op fans die er vrijwel altijd zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_37072059
Je kunt als speler natuurlijk moeilijk schelden op fans die er nooit zijn.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37072799
lol
pi_37073236
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:48 schreef cultheld het volgende:
Je kunt als speler natuurlijk moeilijk schelden op fans die er nooit zijn.
Nee, maar als je hondstrouwe fans gaat beledigen ben je gewoon dom.
www.thuisuiteten.nl
pi_37073366
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nee, maar als je hondstrouwe fans gaat beledigen ben je gewoon dom.
Powel is dan ook geen groot licht. Ondertussen vult ie wel z'n zakken in Engeland.
  woensdag 19 april 2006 @ 10:59:32 #78
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37089680

Niet bepaald uitverkocht moet ik zeggen.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  woensdag 19 april 2006 @ 11:12:03 #79
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37089975
Wat doet het stadion van Preston in dit topic
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_37090022
That's all folks!
pi_37096384
Omdat ze daar tegen Millwall spelen?
  woensdag 19 april 2006 @ 22:24:42 #82
67174 Dos37
Come on Twente
pi_37110989
hij heeft gewoon snel even gezocht op Milwall in google

hier vult ie z'n zakken. Volgend jaar kampioen

pi_37213980
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 13:30 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Is DAM homo?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 01:12:43 #84
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_38461809
Powel op zoek naar nieuwe club
EINDHOVEN - Berry Powel mag op zoek naar een nieuwe club. De aanvaller is donderdag met de leiding van Millwall overeengekomen dat hij de Engelse club transfervrij mag verlaten. Dat heeft zijn zaakwaarnemer Dekker bevestigd. Powel verhuisde afgelopen seizoen van FC Den Bosch naar Millwall. De club degradeerde naar de tweede Engelse divisie.

whehehe
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_38464711
Dus een paar ton down the drain bij Millwall... wat een scoutingsbeleid.
pi_38465490
Denk niet dat ze bij Millwall nog vaak zaken zullen willen doen met Fred van der Hoorn. Hehehe
  vrijdag 2 juni 2006 @ 09:37:43 #87
148059 Pritt
Atheïst
pi_38465520
Transfervrij? hmm welke club zocht dat ook alweer, owja, nieuwe spits van Feyenoord!
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_38466041
Mag hij weg omdat ze degraderen, moet hij weg omdat ze gedegradeerd zijn of was hij gewoon waardeloos?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_38466211
Ik denk dat hij vrij aardig op de begroting drukt. Hij zou sowieso meer gaan verdienen in zijn 2e seizoen, ondanks degradatie. En hij was natuurlijk ook niet gepresteerd Geen goede prijs/kwaliteit verhouding.
pi_38527262
quote:
Powel mogelijk naar Utrecht
04 juni 2006, 12:50
Door: Robert Kuijpers
Berry Powel speelt volgend seizoen waarschijnlijk weer in Nederland. De aanvaller van Milwall mag gratis uit Engeland vertrekken en FC Utrecht is volgens de Engelse media één van de drie clubs die geïnteresseerd is in zijn diensten.
Powel verruilde in de winterstop van het afgelopen seizoen FC Den Bosch voor Milwall, dat actief was in het op één na hoogste niveau van Engeland. Het werd geen succes. De Nederlander speelde slechts twaalf duels, waarvan de meeste als invaller, en maakte één goal.

Ondanks dat hij Den Bosch halverwege het seizoen verliet werd de Amersfoorter toch topscorer van de Gouden Gids Divisie met 19 goals in 24 duels. Santi Kolk van FC Zwolle kwam nog dichtbij, maar kwam niet verder dan 18 goals en een discutabele treffer.

Bron:voetbalprimeur.nl

Hebben ze daar een neusje voor mislukte spitsen? Eerst Rajcomar nu Powel
  zondag 4 juni 2006 @ 19:57:00 #91
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_38537943
Volgens een niet al te betrouwbare bron is Excelsior ook met hem bezig hoorde ik gisteren
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_38538021
Wehehe, die gaat daar floppen .
pi_38561566
Heeft hij zich niet in de kijker gespeeld bij een Premier League-club dan?
www.thuisuiteten.nl
pi_38561612
Arsenal schijnt het wel in hem te zien zitten
pi_39909362
En is er al nieuws over deze held?
pi_39973443
Ik hoor nu geruchten dat ie misschien naar Telstar zal gaan .
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:22:07 #97
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40197719
De spits slaagde er niet in een contract te verdienen bij het Schotse Hibernian.
Powel stapte in de winterstop van het afgelopen seizoen over van FC Den Bosch naar het Engelse Millwall. Waar de aanvaller in Den Bosch negentien treffers produceerde in een half jaar, viel zijn productie bij Millwall grotendeeld stil. Powel kreeg immers weinig speeltijd en kreeg onlangs te horen dat voor hem geen toekomst meer is bij de club.

Daarop bood Hibernian hem een proefstage aan. Een contract verdienen lukte weliswaar niet, maar manager Tony Mowbray liet wel doorschemeren Powel scherp te blijven volgen.

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40206453
Dat wordt meedoen met het FIFPro-team voor Berry.....
www.thuisuiteten.nl
pi_40573897
quote:
De Graafschap haalt topscorer Powel binnen

7/8/2006 14:26

De Graafschap is erin geslaagd om Berry Powel aan te trekken. De topscorer van de eerste divisie van het afgelopen seizoen was op zoek naar een nieuwe club nadat hij zich had vrijgekocht bij het Engelse Millwall.

Het aantrekken van Powel is mogelijk gemaakt door een aantal externe geldschieters, zo maakte De Graafschap bekend. De 26-jarige aanvaller zette zijn handtekening onder een driejarig contract, waarin clausules zijn opgenomen voor een tussentijdse transfer.

Het seizoen 2005/06 kende een merkwaardig verloop voor Powel. De spits scoorde in de eerste seizoenshelft negentien keer voor FC Den Bosch. Die schotvaardigheid leverde hem een contract op bij Millwall.

Bij de Londense club slaagde Powel er echter niet in een basisplaats te veroveren. Millwall degradeerde zelfs uit het Championship en Powel kocht zich daarop vrij. Als pleister op de wonde bleek wel dat Powel door zijn goals voor Den Bosch nog topscorer van de eerste divisie was geworden.
pi_40574503
Ik hoop echt dat ie wel niet zó hard door de mand gaat vallen daar .

Clausule in contract voor tussentijdse transfer.... ja, Real Madrid zal ineens op de stoep staan he .
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:00:29 #101
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:15:40 #102
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_40577762
De lijnen zijn niet zo recht.

Maar goed, nog een spits voor de Superboeren dus. Hebben ze er niet al wat veel?
www.thuisuiteten.nl
pi_40580706
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:06 schreef methodmich het volgende:

Maar goed, nog een spits voor de Superboeren dus. Hebben ze er niet al wat veel?
Dat wordt nog wat daar. In de voorbereiding wisten ze ook al RKC met 3-1 te verslaan.
pi_40582862
Naast vBeukering in de spits?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_40583841
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:06 schreef methodmich het volgende:

Nee, 1tje maar, van Beukering. Powel gaat misschien ook aan de zijkant spelen. Verder nog een speler uit eigen jeugd, Sissing.
pi_40583866
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:09 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Nee, 1tje maar, van Beukering. Powel gaat misschien ook aan de zijkant spelen. Verder nog een speler uit eigen jeugd, Sissing.
De Visscher kan toch ook als spits uit de voeten?
pi_40585253
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

De Visscher kan toch ook als spits uit de voeten?
Zou kunnen, het is echter geen spits maar een pure flankspeler. MM had het over spitsen en daar zaten we zeker niet te ruim in.
pi_40594036
Zou hij DG nog kennen?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 00:30:07 #110
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40594453
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:15 schreef TheVotary het volgende:
[afbeelding]

Aanschouw mijn paint skillzzz.

Krijg effe lekker de klere
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 06:12:28 #111
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40598229
DG mag hem weer minstens 2 maal aanschouwen deze competitie.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:11:04 #112
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40600870
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 06:12 schreef DarkShine het volgende:
DG mag hem weer minstens 2 maal aanschouwen deze competitie.
Ik zie hem helemaal niet want ik mis beide wedstrijden tegen De Graafschap
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:41:55 #113
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40601648
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:11 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik zie hem helemaal niet want ik mis beide wedstrijden tegen De Graafschap
Was dus wel het eerste waar ik aan dacht toen ik las dat hij weer in de 1ste Divisie ging ballen
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_40603837
Hij is er nog maar net en meneer Powel heeft het alweer over vertrek
pi_40605362
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar?
pi_40605391
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Meen je niet . Waar zegt ie dat?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_40605416
Stond vandaag een stuk over in het Brabants Dagblad. Dat een journalist vroeg of er belangstelling was geweest van een eredivisieclub waarop hij iets antwoorde in de trand van "Nee, dus ik moet nog een jaartje wachten voordat ik daar kan gaan voetballen"
pi_40605529
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Stond vandaag een stuk over in het Brabants Dagblad. Dat een journalist vroeg of er belangstelling was geweest van een eredivisieclub waarop hij iets antwoorde in de trand van "Nee, dus ik moet nog een jaartje wachten voordat ik daar kan gaan voetballen"
Mwoah het is maar net wat je er in wil lezen. Dit stond er in de Gelderlander:
quote:
Op de vraag of er belangstelling voor hem was van eredivisieclubs was hij duidelijk. „ Nee, maar dan moet ik nog maar een jaar­tje wachten voor ik op dat niveau kan spelen.”
Ik neem aan dat hij gewoon met de Graafschap wil promoveren.
pi_40605571
Ja, precies hetzelfde.

Maar daar had ik inderdaad niet aangedacht , al zal de graafschap niet promoveren natuurlijk.
pi_40611664
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:40 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Zou kunnen, het is echter geen spits maar een pure flankspeler. MM had het over spitsen en daar zaten we zeker niet te ruim in.
Ah, ik dacht dat Donny er ook nog was, maar die is vertrokken dus. Waarheen ook al weer?
www.thuisuiteten.nl
pi_40613171
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 15:57 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ah, ik dacht dat Donny er ook nog was, maar die is vertrokken dus. Waarheen ook al weer?
Griekenland, AEK Larnaca
pi_40613428
Larnaca is Cyprus volgens mij, maar dank voor de club!
www.thuisuiteten.nl
pi_40616927
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 16:49 schreef methodmich het volgende:
Larnaca is Cyprus volgens mij, maar dank voor de club!
Klopt, volgens mij zit daar ook nog een andere Nederlandse speler.

Edit: Raymond Victoria, ook ex Graafschap
Verder spelen er nog Bike Oliseh en Jatto Ceesay
pi_40647994
Gezellig clubje dus, die kunnen na de training kaarten als al die Cyprioten naar huis gaan.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 10 augustus 2006 @ 01:57:18 #125
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40671883
1 tyfus Berry.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 01:57:35 #126
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40671897
2 tyfus Berry's
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40671901
Nee.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_40671904
neeeeeee
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
  donderdag 10 augustus 2006 @ 01:57:53 #129
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40671910
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 01:57:58 #130
139407 jorienvdherik
pi_40671913
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 01:57 schreef DutchGooner het volgende:
2 tyfus Berry's
voelt het als verraad ?
pi_41045190
Deze wedstrijd maakte hij een prima indruk, de samenwerking met de andere spelers loopt nog wel wat moeizaam.
pi_41047931
Berry geeft DG wel een middenvinger na een overwinning denk ik
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:35:31 #133
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_41048171
Gaat best goed! Misschien maakt hij zijn eerder gedane belofte in dit topic wel waar......
pi_41053284
'held' *PROEST*
Bloed, zweet en tranen!
pi_41178094
5 uit 4, wellicht iets voor Feijenoord?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 03:48:24 #137
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_41188448
Hij kan er dus wel 3 inschoppen in 1 wedstrijd. Dit is een opwarmertje voor Den Bosch.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 03:51:21 #138
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_41188471
hehe, vond um vorige wedstrijd niet bepaald goed, maar hij heeft dat deze wedstrijd toch wel goed gemaakt.
pi_41193977
Bwehehe, wat een held.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_41194029
Uiteindelijk spelen ze nog gelijk bij AGOVV. Maarjaaaaaaaa
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:07:17 #142
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41194523
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:48 schreef TheVotary het volgende:
Hij kan er dus wel 3 inschoppen in 1 wedstrijd. Dit is een opwarmertje voor Den Bosch.
Ik zal je een geheimpje verklappe, hij kan zelfs 4 maal scoren in een wedstrijd

En hij mag er tegen ons 3 inknallen zolang wij er maar eentje meer maken
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41203393
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 14:07 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik zal je een geheimpje verklappe, hij kan zelfs 4 maal scoren in een wedstrijd

En hij mag er tegen ons 3 inknallen zolang wij er maar eentje meer maken
gebeurt niet
Bloed, zweet en tranen!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:17:00 #144
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41204010
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:56 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

gebeurt niet
Dat ie er 3 tegen ons inknalt? Vanzelfspreken

En heb je al een poster boven je bed van hem?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41204100
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:17 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Dat ie er 3 tegen ons inknalt? Vanzelfspreken

En heb je al een poster boven je bed van hem?
Kan hij die van jou niet overnemen?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:20:54 #146
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41204113
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:20 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Kan hij die van jou niet overnemen?
Zoals bekend heb ik die niet.

Vraag het eens bij Terror.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41204178
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:20 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Zoals bekend heb ik die niet.

Vraag het eens bij Terror.
Nee Robbie heeft een Graafschap vaantje boven zijn bed denk ik. Hij is altijd zo begaan met onze club.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:24:55 #148
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41204243
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:22 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Nee Robbie heeft een Graafschap vaantje boven zijn bed denk ik. Hij is altijd zo begaan met onze club.
Zou logisch zijn, dan hangt ie wsl naast zijn Powel poster.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41204991
Helaas de enige poster die mijn kamer behangt is deze:

Toen speelde Powel nog in de zandbak.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:55:15 #150
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41205124
Whehe,de tijd van van Eck en Beukers met hun lange haartjes
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41407255
6 uit 5 en nu gedeeld topscorer eerstedivisie.
pi_41411610
.
  zaterdag 2 september 2006 @ 00:16:28 #153
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41411703
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:13 schreef Yeahinho het volgende:
.
Zegt de TS
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41411937
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:16 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Zegt de TS
Mooi

De nieuwe Michel van Oostrum is opgestaan
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_41412059
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:16 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Zegt de TS
Klopt, wat wil je daarmee zeggen .

En wat heeft Michel van Oostrum hier mee te maken Gollem..?
pi_41412208
Mijn gevoel bij Berry P. is dat hij in de toto-divisie Jupiler-league ontzettend veel doelpunten kan maken, maar dat hij daarbuiten het net niet redt (al is dat dus op gevoel gebasseerd en niet op stats).
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_41418945
Nou, ook op stats is dat wel aardig te verdedigen toch? Al heeft hij inderdaad nog niet veel buiten de eerste divisie gespeeld, maar toch.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 2 september 2006 @ 15:25:24 #158
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41424336
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:31 schreef Gollemrulez het volgende:
Mijn gevoel bij Berry P. is dat hij in de toto-divisie Jupiler-league ontzettend veel doelpunten kan maken, maar dat hij daarbuiten het net niet redt (al is dat dus op gevoel gebasseerd en niet op stats).
Je kan het ook op de stats al gooien.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41644406
Gisteren heeft Powel naar mijn mening zijn beste wedstrijd tot nu toe gespeeld. Vrijwel alles wat hij deed was gevaarlijk en hij had er zeker nog 1 extra bij kunnen schieten.
pi_41647236
Fraaie goal gisteren.
pi_41963134
En ook in de beker scoort hij.
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:13:41 #162
139407 jorienvdherik
pi_41963176
Feyenoord haalt hem in januari
pi_41963177
Voor alle Powel-experts:

Zou hij mee kunnen komen in de Eredivisie?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41963207
In 2004-2005 iig duidelijk niet.
pi_41963467
Kut-Powel .
pi_41963854
"Het fenomeen"

dinsdag 19 september 2006 @ 21:33:55 #167
139407 jorienvdherik
pi_41964126
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:20 schreef Yeahinho het volgende:
Kut-Powel .
want
pi_41964241
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:33 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

want
Want zie de OP.
pi_41964854
Powel in Oranje.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_41980362
Hij blijft wel veel scoren Ik begin zowaar enthousiast te worden
Bloed, zweet en tranen!
pi_42448008
Welliswaar niet de beloofde drie doelpunten voor Dutch Gooner maar wel flink geknokt en betrokken bij twee doelpunten.

Oja, die beloofde doelpunten scoort hij wel als we ze echt nodig hebben
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:01:39 #172
139407 jorienvdherik
pi_42848757
godverdomme kon die geen penal maken
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:00:36 #173
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42850432
Mooie strafschop
Planning:
-
pi_42856297
De eerste keer dat hij ons punten kost.
pi_43453442
Berry speelde een zeer goede wedstrijd, 2 goals en 1 onterecht afgekeurde goal gemaakt. Nu hopen dat hij op stoom blijft de komende wedstrijden
pi_43453649
Op hoeveel goals staat de Berry is god meter?
pi_44075643
En weer 1 erbij, nog eentje erbij dan staat hij weer bovenaan.
pi_44075713
Waarbij het nog helpt dat Marnix Kolder nog maar 30 dagen in de eerste divisie speelt en Cecilio Lopes misschien ook vertrekt bij Dordt. Zijn toch de belangrijkste concurrenten tot nu toe.
www.thuisuiteten.nl
pi_44131621
quote:
NAC Breda volgt Berry Powel

NAC Breda hoopt binnen korte tijd spits Cristiano over te nemen van FC Basel. Maar de kans is echter klein dat de spits ook daadwerkelijk haalbaar is voor NAC, hij heeft namelijk nog een contract tot 2009 bij FC Basel.
NAC zoekt namelijk een aanvaller voor de zo goed als zeker vertrekkende Leonardo.
Mocht dit onhaalbaar zijn voor de club van Ernie Brandts, dan zullen de ogen vallen op Berry Powel. Powel heeft nog een contract tot 2009 bij De Graafschap. Mocht De Graafschap dit seizoen niet promoveren dan is de kans is momenteel klein dat de spits volgend jaar in Doetinchem speelt. Na Powel zal NAC dan ook de verrichtingen van Sherjill McDonald (AGOVV) en Tjeerd Korf (FC Zwolle) gaan volgen.
Oh oh hij zal ons toch niet gaan verlaten...
pi_44131688
Dat zal een flinke aderlating zijn. Dan maar promoveren dit seizoen
pi_44142230
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:31 schreef the_hunter het volgende:
Dat zal een flinke aderlating zijn. Dan maar promoveren dit seizoen
precies, kan ie ook niet goedkoop weg
Bloed, zweet en tranen!
pi_44142921
quote:
Op maandag 4 december 2006 19:36 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

precies, kan ie ook niet goedkoop weg
Wie verzint dan ook die knakeclausules.
pi_44142958
Powel (zn zaakwaarnemer)
pi_44143406
Weet iemand trouwens voor hoeveel geld Powel weg mag?
  maandag 4 december 2006 @ 20:40:44 #185
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_44144383
Ga maar Powel, kan je de rest van Nederland laten zien dat je een eerste divisie speler pur sang bent.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_44167233
quote:
Op maandag 4 december 2006 20:40 schreef DutchGooner het volgende:
Ga maar Powel, kan je de rest van Nederland laten zien dat je een eerste divisie speler pur sang bent.
Als wij maar promoveren
Bloed, zweet en tranen!
pi_44167324
Waarom gingen ze niet voor Cristiano in de zomer?
  dinsdag 5 december 2006 @ 17:22:28 #188
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_44167695
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 17:06 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Als wij maar promoveren
Gebeurd niet.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_44170685
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 17:22 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Gebeurd niet.
Eerder dan jullie.
pi_44170785
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 19:02 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Eerder dan jullie.
Nee hoor
pi_44275858
Oef, wat een beroerde wedstrijd speelde Berry...
pi_44278979
"Hij scoort nooit in de topwedstrijden"
pi_44413612
quote:
Powel gevolgd door Oekraïense clubs

Volgens Omroep Gelderland staat Berry Powel in de belangstelling van verschillende ploegen uit de Oekraïne. Met name Stal Alchevsk zou vergaande interesse hebben in de aanvaller van De Graafschap

De topscorer van de Doetinchemmers is bovendien al bekeken door Tom Caanen, de trainer van Stal Achevsk. De Nederlandse oefenmeester loopt de komende weken mee met trainer Aad de Mos bij Vitesse en zal dan ook waarschijnlijk nog enkele wedstrijden van De Graafschap bijwonen. Stal Achevsk is overigens de nummer laatst in de Oekraïense competitie.

Powel (26) staat tot dusverre op dertien treffers in de Jupiler League en was vorig seizoen namens FC Den Bosch topscorer van de eerste divisie met negentien doelpunten.

Bron: Voetbalzone.nl
Doe het ons niet aan Berry we gaan je nog hard nodig hebben als van Beukering volgend jaar weg is.
  donderdag 14 december 2006 @ 00:59:21 #194
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_44413813
Positief, ga maar jongen, zijn we van jouw kop verlost.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_44413838
Degradatievoetbal spelen is hij goed in.
pi_44439772
quote:
Lopes in beeld
14 december 2006
Oekraïense club wil Dordt-spits halen.

De Nederlandse trainer Ton Caanen van het Oekraïnse Stal Alchevsk heeft zijn zinnen gezet op Cecilio Lopes. De aanvaller van FC Dordrecht, die dit seizoen al twaalf goals maakte, staat ook in de belangstelling van een aantal eredivisieclubs.

Ook Berry Powel, spits van De Graafschap, was kandidaat bij Alchevsk. Caanen heef echter aangegeven de voorkeur te geven aan Lopes.
Dinsdag staat een eerste gesprek in Nederland gepland. De Oekraïense competitie ligt stil en Caanen loopt stage bij Vitesse.

Alchevsk staat momenteel laatste op de ranglijst en heeft dringend behoefte aan scorend vermogen. De club scoorde slechts tien keer in zestien wedstrijden.

plaats reactie Reacties0
Ze hebben toch liever een betere spits.
pi_44447767
Mooi zo. Laat Powell maar lekker bij De Graafschap blijven.
pi_44454383
Vervelend zeg.
pi_44456718
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:10 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Vervelend zeg.
Bloed, zweet en tranen!
pi_44470469
Weer 3 goals erbij .
pi_44477696
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 17:17 schreef TerroRobbie het volgende:
"Hij scoort nooit in de topwedstrijden"
Als Dordrecht een topper is dan is Veendam dat ook.

Wat een held he
quote:
Interesse voor Powel vanuit Azie

Berry Powel wordt gevolgd door clubs in Azie. Dat heeft zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker bevestigd. De spits van De Graafschap zou ook in de belangstelling staan van Stal Alchevsk in de Oekraine, maar dit wordt door het kamp Powel ontkend.

Een scout die in Europa spelers zoekt voor Aziatische clubs heeft bij directeur voetbalzaken Han Berger van De Graafschap informatie opgevraagd. Powel zou in maart volgend jaar een eventuele overstap kunnen maken.Powel voelt wel voor een tussentijds vertrek. "Als zich een kans aandient en je hogerop kan, waarom niet."

Berger noemt de vermeende interesse voor Powel niet serieus. "Ik word iedere dag wel gebeld over spelers. In elk geval staat in zijn contract geen clausule dat hij tussentijds weg kan. Voor mij telt alleen dat we de sportieve lijn van nu vasthouden."

Welk bedrag Powel moet opbrengen, is onbekend. Volgens Chiel Dekker mag De Graafschap de transfersom zelf bepalen. Vorige week werd Powel al in verband gebracht met NAC Breda.. "Ik weet niets van interesse van NAC. Ik lees en hoor veel dingen, maar houd me liever bezig met goals maken en belangrijk zijn voor het team", zo stelde Powel donderdag.
Bron: Omroep Gelderland
Zoals verwacht is zijn loyaliteit ten opzichte van de Graafschap niet onuitputtelijk. Zo lijkt het er toch op dat de Graafschap na dit seizoen op zoek kan naar twee nieuwe spitsen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Opgezwollenlever op 16-12-2006 11:30:39 ]
pi_44477842
Loyaliteit, haha. Dat woord kent hij niet.
pi_44478571
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 10:50 schreef TerroRobbie het volgende:
goals maken daarentegen wel
Bloed, zweet en tranen!
pi_44487112
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 10:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja echt man. Ik droom ook van het De Graafschap shirt
pi_44505556
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja echt man. Ik droom ook van het De Graafschap shirt
Maak je geen ilusies.
pi_44623286
quote:
Powel in VI: Belangstelling uit Oekraine is gebakken lucht.

Berry Powel is dit seizoen zeer belangrijk voor De Graafschap. Met 3 doelpunten tegen Veendam bracht de spits zijn seizoentotaal op 16 goals in 21 wedstrijden. De aanvaller staat in de belangstelling van Stal Alchevsj, de club van de Nederlandse trainer Ton Caanen in de Oekraine.

Je scoort gemakkelijk

“Ja, maar dat is ook afhankelijk van de tegenstander. Ik kon tegen Veendam een terugspeelbal onderscheppen en ons snel op voorsprong brengen. Binnen het kwartier maakte ik de 2e. en dan weet je dat de wedstrijd is gespeld. Zij moeten komen, wij krijgen de ruimte en dat is voor een spits altijd lekker voetballen. Ik speelde vorig seizoen een 1/2 jaar in Engeland bij Millwall. Daar kreeg ik de bal op de middellijn en moest ik het samen met een andere aanvaller maar uitzoeken tegen 4 verdedigers. Daar krijg je geen vertrouwen van. Bij De Graafschap spelen we op de helft van de tegenstander, dicht tegen hun doel aan. Daar ben ik toch het gevaarlijkst.”

Het gat met RBC is nog maar 2 punten, denken jullie aan de titel ?

“Nee, de weg daarheen is nog heel lang. Maar we voeren de druk op RBC lekker op. Over 2 wedstrijden weten we meer. Woensdag spelen zij tegen FC Den Bosch dat voor zijn laatste kans vecht en wij komen meteen na de winterstop uit tegen RBC. Allebei hebben we het in eigen hand, hoewel ik vind dat RBC de uitgesproken favoriet is. Maar het wordt nog heel spannend.”

Ondanks de goede prestaties is het spel niet altijd even goed.

“ Dat wordt ook steeds beter, vind ik. Wij zijn in the winning mood, we hebben niet veel wisselingen in het team waardoor de vaste patronen steeds verder inslijpen.”

Caanen wil je naar de Oekraine halen. Sta je daarvoor open ?

“ Vooralsnog vind ik het gebakken lucht, want mijn zaakwaarnemer en ik hebben nog niets gehoord. Ik heb nog een kontrakt van 2½ jaar bij De Graafschap met een gelimiteerde transfersom als clubs me in de zomer willen overnemen. Natuurlijk wil ik hogerop, daarom moet ik ook heel belangrijk blijven voor De Graafschap.”
  vrijdag 22 december 2006 @ 20:31:50 #207
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44666872
Maakte de 1-0 vanavond tegen Omniworld.
Planning:
-
  vrijdag 22 december 2006 @ 23:06:15 #208
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_44670835
En uiteindelijk een hattrick..

Berry
pi_44672015
Had er 5 moeten maken.
pi_44672047
Wel mooi de afsluitende retorische vraag van JJ van Gangelen:

"Wie wil er nou niet een spits met 19 doelpunten hebben?"

Nou Jan Joost ga het eens bij Millwall vragen
  zaterdag 23 december 2006 @ 00:06:06 #211
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_44672340
Het begint een beetje droevig te worden. Je punt is al lang en breed gemaakt.

Ik ben erg blij met een spits die lekker weet te scoren bij ons. Zie voor de rest ook geen reden om een hekel aan deze jongen te hebben. Komt over als een sympathieke gast. Natuurlijk weet ik dat wanneer er een club met een beetje faam langskomt hij per direct zijn koffers ter hande neemt en weg is. Maar zo zijn tegenwoordig eigenlijk alle spelers en derhalve kan ik hem dat niet meer kwalijk nemen dan dat ik een ander zou doen.
pi_44672480
Je kunt niet op hem bouwen. Dat is het probleem. Die trainer van jullie geeft aan het team rond Powel te hebben gebouwd. Voor je het weet is hij weg (zo hoog zal die gelimiteerde transfersom niet zijn) en dan heb je, zeker als beukering ook gaat vertrekken, toch wel een probleem.
pi_44672588
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Je kunt niet op hem bouwen. Dat is het probleem. Die trainer van jullie geeft aan het team rond Powel te hebben gebouwd. Voor je het weet is hij weg (zo hoog zal die gelimiteerde transfersom niet zijn) en dan heb je, zeker als beukering ook gaat vertrekken, toch wel een probleem.
Ik geef je wel gelijk, ik vind Powel niet echt een clubman. Hij speelt volgens mij meer voor zichzelf.
Daarentegen leveren hij en Van Beukering een aardig bedrag op dat we dan wel weer kunnen investeren in nieuwe spitsen.
pi_44672823
Hoelang staat Beukering nog onder contract dan?
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:28:30 #215
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_44677352
v Beukering is transfervrij aan het eind van het seizoen Bijtekenen doet ie alleen als er promotie komt vrees ik.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:12:28 #216
67174 Dos37
Come on Twente
pi_44678867
een Fenomeen
pi_44679623
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:12 schreef Dos37 het volgende:
een Fenomeen
Ben maar blij dat dat fenomeen niet bij Twente speelt.
pi_44679907
Beetje de nieuwe Stafan Jansen. Alleen in de GGD kunnen scoren .
pi_44680150
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja, zo zijn er zoveel .

Maar Powel moet het eens bij Heracles gaan proberen of zo, in de eredivisie en het championship heeft hij nou niet bewezen waarom hij daar in de spits moest staan .
  zaterdag 23 december 2006 @ 13:17:31 #220
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44680231
Vraag me af of hij niet een van de door Roda gevolgde spitsen in de Jupiler is. 't Is bekend dat Roda een spitsenprobleem heeft, maar ook bekend dat ze een spits uit de Jupiler volgen...
Planning:
-
  zaterdag 23 december 2006 @ 13:17:56 #221
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44680250
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:03 schreef Dubnobasswithmyhea... het volgende:
Dirk Jan Derksen
Planning:
-
pi_44680294
Hij ramt ze er wel één voor één in zeg, best mooi om te zien. Ben benieuwd hoe hij het bij een subtopper zou doen in de Eredivisie. NAC ofzo.
  zaterdag 23 december 2006 @ 13:25:25 #223
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_44680456
En t mooie is, soms maakt ie nog een mooie actie ter voorbereiding van een verwoestend schot ook, er zit wel iets van voetbal in die jongen....maargoed, soms is ie ook hopeloos
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_44681216
Wat staat hij elke week met een popijopi glimlach voor de camera zeg.
pi_44681689
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:19 schreef RayMania het volgende:
Hij ramt ze er wel één voor één in zeg, best mooi om te zien. Ben benieuwd hoe hij het bij een subtopper zou doen in de Eredivisie. NAC ofzo.
Euhh... NAC een subtopper? Sinds wanneer
pi_44684112
Netjes Berry

Het hadden er alleen inderdaad 5 moeten zijn. Ik ben het trouwens niet eens met Robbie dat hij alleen voor zichzelf staat te voetballen. Hij heeft het nemen van de pingel afgestaan aan de Visscher en ik heb hem nog niet op misplaatst egoisme kunnen betrappen voor de goal. Wel is het duidelijk dat het vertrek van van Beukering en Powel dramatische gevolgen zou hebben voor de club.
pi_44685550
Die Powel kan absoluut niet voetballen Ik heb ze geteld, hij is in 90 minuten 2 keer zijn man voorbijgekomen. Verdedigen kan hij ook niet, wat een gestuntel. Maar op de een of andere manier staat deze jongen ALTIJD scherp en is beresnel en kan goed koppen. Het is echt een wapen...
Bloed, zweet en tranen!
pi_44944234
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Powel in Oranje

Bron?
pi_44944996
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:24 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Bron?
hier
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:03:24 #231
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_44945439
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:49 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

hier
Je blijft er maar druk mee he....
pi_44945756
Hij heeft DG een keer uitgescholden, dan ben je het volgen wel waard.
pi_44946993
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat zei die tegen DG?
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:05:50 #234
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_44948946
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:01 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Wat zei die tegen DG?
Het had toch iets met zijn BMI te maken.... Zie pagina 2 van dit wonderschone topic
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:29:37 #235
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_44949671
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_44949869
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:05 schreef TheVotary het volgende:

[..]

Het had toch iets met zijn BMI te maken....
Bloed, zweet en tranen!
pi_44955711
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:35 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

vrijdag 9 februari 2007 @ 23:26:27 #238
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_46159516
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:15 schreef TheVotary het volgende:
[afbeelding]

Aanschouw mijn paint skillzzz.
bijna....
pi_46159630
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:26 schreef TheVotary het volgende:

[..]

bijna....
Het blijkt wel weer hoezeer we hem gemist hebben de 2 wedstrijden hiervoor.
pi_46160597
Jammer dat DG er niet van heeft kunnen genieten .
  zaterdag 10 februari 2007 @ 00:05:56 #241
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_46160894
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:54 schreef Yeahinho het volgende:
Was hij er weer niet bij? Hij doet het erom.....
  zaterdag 10 februari 2007 @ 00:27:50 #242
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46161476
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:54 schreef Yeahinho het volgende:
En hoe werd ie ontvangen door dat hypocriete kutzootje bij ons op de tribune? Met open armen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_46161713
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:27 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

En hoe werd ie ontvangen door dat hypocriete kutzootje bij ons op de tribune? Met open armen?
Hij hield zich wel in qua juichen.
pi_46161745
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:27 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Mwa. Laten we het er op houden dat ie niet bepaald werd toegejuicht....
pi_46162756
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:40 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Hij hield zich wel in qua juichen.
Dat was wel netjes inderdaad.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 20:12:24 #246
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_47724137

Vrijdag moet het dan gebeuren. Een kampioenschap waarin Powel een heel groot aandeel heeft gehad. Eindelijk een aankoop die eens wel kan scoren. Een echte killer hebben we al een hele poos niet gehad en hij heeft bewezen dat wel te zijn. Alle haters hebben ongelijk gekregen en wij worden mooi kampioen. Hoppa Simonsplein
pi_47724217
En dan gaat ie weg bij De Graafschap
pi_47724746
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:12 schreef TheVotary het volgende:
Alle haters hebben ongelijk gekregen en wij worden mooi kampioen.
Nee hoor, de haters vinden Powel een goede spits voor eerste divisie. Alleen een slechte persoonlijkheid. Maar weten dat hij op hoger niveau nooit zal slagen.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 21:08:56 #249
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_47726652
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:26 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nee hoor, de haters vinden Powel een goede spits voor eerste divisie. Alleen een slechte persoonlijkheid. Maar weten dat hij op hoger niveau nooit zal slagen.
Goed omschreven.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 21:13:45 #250
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_47726832
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 21:08 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Goed omschreven.

Heb ik er in ieder geval nog voor gezorgd dat jullie het een keer eens zijn met elkaar.
Als ik niet te zat ben zal ik wel een paar mooie foto's schieten zaterdag zodat ik die kan delen met jullie boschenaren.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 21:19:22 #251
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_47727069
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 21:13 schreef TheVotary het volgende:

Als ik niet te zat ben zal ik wel een paar mooie foto's schieten zaterdag zodat ik die kan delen met jullie boschenaren.
Alleen als Berry met een open beenbreuk op de grond ligt, OK?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_47727112
Powel is een aardige vent.
pi_47727192
Ach, wij Bosschenaren weten hoe het voelt om kampioen te worden hoor.
En we hebben over een paar weken zelf ook een promotiefeestje.
pi_47729778
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 21:21 schreef Yeahinho het volgende:
Zou mooi zijn dan weten we in elk geval wie er volgend jaar laatste wordt. We eindigen toch wel weer boven jullie. Berry bedankt, KAMPIOENEN!!!

En of Berry het in de eredivisie kan zullen we volgend jaar wel zien.
pi_47730021
Als alles mee zit wordt hij dit jaar twee keer kampioen, zowel op het veld als op het strand .
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:25:13 #256
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_47730086
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:19 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Zou mooi zijn dan weten we in elk geval wie er volgend jaar laatste wordt. We eindigen toch wel weer boven jullie. Berry bedankt, KAMPIOENEN!!!
Om er dan vervolgens via de NC er weer uitgeknikkerd te worden
Liever rechtstreekse degradatie dan.
quote:
En of Berry het in de eredivisie kan zullen we volgend jaar wel zien.
Bij jullie....denk het niet eerlijk gezegd
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_47730289
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:25 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Om er dan vervolgens via de NC er weer uitgeknikkerd te worden
Liever rechtstreekse degradatie dan.
[..]

Bij jullie....denk het niet eerlijk gezegd
Ik heb ook genoeg Bosschenaren zien schrijven dat we geen kampioen zouden worden. En of die bij ons blijft spelen... we zullen het wel zien. Bij een goede aanbieding zal hij wel vertrekken ja.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:36:13 #258
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_47730664
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:29 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Ik heb ook genoeg Bosschenaren zien schrijven dat we geen kampioen zouden worden.
Ik zag ons voor aanvang van de competitie en na de eerste 6-7 wedstrijden idd kampioen worden op basis van de selectie, zag alleen over het hoofd dat zoiets met een waardeloze trainer niet gaat lukken, heb ik dus verkeerd gezien
quote:
En of die bij ons blijft spelen... we zullen het wel zien. Bij een goede aanbieding zal hij wel vertrekken ja.
Hij heeft 1 (of meerdere) clausules in zijn contract dus het lijkt mij eerlijk gezegd "logisch" dat ie vertrekt.
Hij knalt er wsl toch meer dan 30 in en sportief gezien is zowat alles een verbetering tov de Graafschap in de eredivisie.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:39:14 #259
67174 Dos37
Come on Twente
pi_47730836
Berry moet in Oranje.
pi_47745332
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:39 schreef Dos37 het volgende:
Berry moet in Oranje.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:48:32 #261
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_47749803
Ook van Beukering heeft zo zijn twijfels:
quote:
Berry Powel of Jhon van Beukering.

Qua voetbalcapaciteiten ben ik completer dan Berry, daar ben ik van overtuigd. Alleen heeft hij een ongelooflijk goed neusje voor het doel. Hij heeft de kwaliteit op 90 minuten lang onzichtbaar te zijn, maar vervolgens wel in de slotfase de winnende treffer te maken. Een kans is bij hem altijd een goal. Samen bereiken we binnenkort de 50 doelpunten, niet verkeerd toch ? We zijn een koningskoppel, terwijl De Graafschap vorig seizoen niet eens een echte spits had. Ik was zwaar geblesseerd en Donny de Groot kwam pas laat binnen. Een elftal zonder spits is als een wesp zonder angel. Ongevaarlijk. Of Powel klaar is voor de eredivisie ? Nou het niveau is natuurlijk veel hoger. Scoren kan hij wel, maar mensen blijven twijfelen over zijn spel. Maar hij mag natuurlijk mee naar NEC. We liggen elkaar goed, rijden vaak met elkaar naar de training, maar het is de vraag of hij de grote vrijheid, waarvan hij nu profiteert, ook in de Eredivisie zal krijgen
Veel plezier (erg welkom ben je daar niet) bij NEC, maar laat Berry maar lekker hier.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 20:42:53 #262
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_47843222
quote:
Vertrek Powel lijkt onvermijdelijk
Vertrek Powel lijkt onvermijdelijk
Foto: Orangepictures
30 maart 2007, 20:29
Door: Jelmer van der Dussen
De Graafschap staat dan op het punt om promotie vast te stellen, toch heeft de gedoodverfde titelkandidaat een flinke domper moeten verwerken. Topschutter Berry Powel heeft besloten niet in te gaan op het nieuwe voorstel van de Doetinchemmers.
"Het aanbod van De Graafschap is gewoon veel te laag," kondigde Powel min of meer zijn afscheid aan tegenover Tien. "Ik ben erg ontevreden over de aanbieding en dan heeft verder praten weinig zin."

De trefzekere aanvaller rekent op de interesse van andere clubs. "Of ik mijn pijlen op andere clubs ga richten? Het is volgens mij tijd dat de clubs hun pijlen op mij gaan richten. Een ding is zeker, ik wil sowieso volgend seizoen in de eredivisie spelen."

Door de beslissing van de spits lijkt een vertrek komende zomer onvermijdelijk. Het contract van Powel in Doetinchem loopt medio 2008 af, maar hij mag aan het eind van het seizoen voor omstreeks 300.000 euro vertrekken.
  zondag 1 april 2007 @ 13:55:01 #264
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_47890501
Wat een mongool.
Planning:
-
  zondag 1 april 2007 @ 15:08:43 #265
66130 Erasmusch
easy easy
pi_47892851
Hij komt ook vrij zwakzinnig over in interviews
pi_47893447
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:08 schreef Erasmusch het volgende:
Hij komt ook vrij zwakzinnig over in interviews
inderdaad

Maar Powel moet eens blij zijn dat hij bij Milwall is weggehaalt, en om nou meteen een grote stap hogerop te gaan . Hij heeft bij Den Bosch ook niks laten zien.
pi_47893590
In de eredivisie wel. In de eerste divisie wel.
pi_47896173
Vervelend nieuws. Maar niet geheel onverwacht inderdaad.
  maandag 2 april 2007 @ 01:23:43 #269
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_47913511
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:29 schreef TerroRobbie het volgende:
In de eredivisie wel.
Heb je gezopen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_47915608
Ja moest niet zijn uiteraard.
pi_49105309
quote:
Berry Powel blijft bij De Graafschap !!!!

Betaald Voetbal De Graafschap B.V. en Berry Powel hebben overeenstemming bereikt over het aanpassen van het contract van Berry Powel. De looptijd van de nieuwe overeenkomst blijft 1 juli 2009, daarna heeft De Graafschap een optie voor nog één seizoen.

Dit fantastische bericht kregen we vandaag via een persbericht van De Graafschap.....
Nog een jaartje Berry!
  maandag 7 mei 2007 @ 16:42:48 #272
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_49105768
Jammer dat terror gebant is, die had vast wel iets moois te vertellen
  maandag 7 mei 2007 @ 17:24:49 #273
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_49107619
quote:
Op maandag 2 april 2007 01:23 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Heb je gezopen?
Berry heeft nog een berichtje voor je wil je het horen?
pi_49514872
quote:
'AZ had wel goed bij mij gepast'
Geschreven door Franklin Stoker op vrijdag, 18 mei om 07:53

Het carrièreverloop van een voetballer kan zich vormen als een hobbelig bospad dat uiteindelijk overgaat in een gestroomlijnde snelweg. Berry Powel heeft in zijn loopbaan wellicht nog niet helemaal het harde asfalt gevonden, maar lijkt hier vastberaden naartoe te werken.

Onlangs tekende de 27-jarige spits een verbeterd contract bij De Graafschap en is hij van plan zijn tweede jaar als Eredivisiespeler van meer cachet te voorzien. Voetbalzone.nl reisde naar de groenrijke Achterhoek af en wilde weten welke sportieve levenslessen de tweevoudig topscorer van de Jupiler League tot nu heeft gekend.

Over een vergelijking met Afonso Alves, zijn warme gevoel voor FC Utrecht, de toekomst van goalgetters uit de eerste divisie, een half jaar Championship-voetbal, moeders op de Bunniksite en tal van andere facetten uit de loopbaan van de goedlachse aanvaller.

Vanaf maandagochtend zal het interview terug te lezen zijn op Voetbalzone.nl.
Kan haast niet wachten, dat wordt weer lachen
pi_49515009
quote:
Over een vergelijking met Afonso Alves..
Hij heeft het wel hoog in z'n bol .
pi_49515172
Volgens mij kon hij gewoon geen betere clubs krijgen .
pi_49517705
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
Volgens mij kon hij gewoon geen betere clubs krijgen .
Denk het ook niet. Powel moet zich in de eredivisie nog bewijzen. Voor de Graafschap is dit prima, of hij scoort een jaar aan de lopende band en we kunnen hem verkopen aan het eind van het seizoen of het wordt niks en dan kan hij het volgende seizoen weg. Als kleine club moet je dit soort gokken gewoon nemen, want simpel gezegd iets beters hebben we niet.
Bloed, zweet en tranen!
  vrijdag 18 mei 2007 @ 18:34:16 #278
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49517957
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 21:21 schreef Yeahinho het volgende:
Welk feestje eigenlijk?
Planning:
-
pi_49518735
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:47 schreef RayMania het volgende:

[..]

Hij heeft het wel hoog in z'n bol .
Je kan jezelf ook vergelijken met iemand anders en concluderen dat die ander beter is
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_49519641
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 18:34 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Welk feestje eigenlijk?
pi_49538152
Hehe ik ben benieuwd
quote:
'AZ had wel goed bij mij gepast'
pi_49609569
flink interview:

EXCLUSIEF - Er zijn genoeg voetballers die zich op een minder gangbare manier in het profvoetbal aandienen en daarna ook de smaak van het succes proeven. Eerste divisie-topcorer Berry Powel mag zich bij deze categorie scharen. De aanvaller van kampioen De Graafschap kende het voorbije seizoen zijn succesvolste jaar als profvoetballer tot nu toe en krijgt een nieuwe mogelijkheid zich te bewijzen in de vaderlandse Eredivisie.

Met de 27 lentes tellende speler (geboren op 2 mei 1980) keert De Graafschap na een afwezigheid van twee jaar weer terug op het hoogste niveau van het betaalde voetbal. De Doetinchemmers, onder leiding van trainer Jan de Jonge, bezegelden de titel met een overtuigende voorsprong van twaalf punten op runner-up VVV-Venlo.

Ook op de lijst van meest productieve spelers in de Jupiler League blies de Gelderse club van de hoogste toren. Naast de 29 treffers van de geboren en getogen Utrechter, was zijn aanvalscompagnon John van Beukering (komend jaar bij NEC) met 21 doelpunten, goed voor een derde plaats in het eindklassement, zeker zo waardevol dit seizoen.

Momenteel lijkt de Achterhoek een oase van rust voor de selectie van de promovendus. Er wordt op een ontspannen manier naar het seizoenseinde toegeleefd en zijn enkele transferperikelen nog het meest noemenswaardig wat tot de orde van de dag behoort. Verder beperken de spelers zich tot groepstrainingen en individuele (kracht)oefeningen.

Geen vreemde gewaarwording nu jullie bijna elke club zo nog aan het werk zien, terwijl het seizoen voor De Graafschap voorbij is?

We zijn blij dat het uiteindelijk zo gelopen is. Anders waren we nu in een heel andere situatie geweest. We trainen nu op een ontspannen manier, maar wel serieus. Iedereen is ook wat meer individueel bezig. Op 30 mei zullen de laatste trainingen zijn. We spelen ook nog een oefenduel als opening van het Terborg Toernooi (afgelopen vrijdag, red.), dus zo komen we de tijd wel door.

Hoe zie jij de kansen voor De Graafschap komend seizoen? Wordt jullie spelopvatting bijvoorbeeld anders nu er op een ander niveau geacteerd gaat worden?

We zullen zeker niet in onze gaan schulp kruipen, want dan wordt het gewoon heel erg lastig. We gaan gewoon proberen te voetballen en dan moet blijken hoe ver we kunnen komen. Verder hangt het natuurlijk van veel factoren af, zoals blessures en dergelijke. Het is ook belangrijk hoe we ons elftal kunnen versterken, ik hoorde dat de club nog een drietal toevoegingen aan de selectie wilt doen.

Welke aanvallende aankoop zou de club dan volgens jou kunnen doen, aangezien je spitsmaatje John van Beukering bij NEC aan de slag gaat.

Hans van der Haar zou ik in ieder geval een mooie versterking vinden. Ik denk dat hij een type speler is die sterk aan de bal is én deze ook kan vasthouden waar ik dan zelf omheen kan bewegen.

Dat de Superboeren zich in ieder geval roeren op de transfermarkt blijkt uit de interesse voor de Argentijnse/Italiaanse aanvaller Ruben Dario Larossa (28), die momenteel in Doetinchem de kans krijgt zich te bewijzen. Ook is de club bezig met Fransman Daniel Gomez.

Had je voor je overstap al een bepaalde band met de Graafschap? Je hebt in het verleden (met FC Den Bosch, red.) hier wel vaker gespeeld.

Ja dat zeker, in de eerste divisie is het de grootste club die er is. Een club die op Eredivisie-niveau thuishoort. Als je hier eenmaal een keer bent geweest, weet je hoe het leeft hier. Het zit hier altijd vol en volgend seizoen zal elke wedstrijd denk ik uitverkocht zijn. Als je ook het stadion ziet, met het publiek dicht op het veld en een leuke sfeer. Ja, dat vond ik vroeger al mooi aan deze club.

Wat merk jij eigenlijk van de rol van Guus Hiddink die door De Graafschap als een soort van boegbeeld naar voren is geschoven voor de uitstraling van de club?

Hij was er tijdens het kampioensfeest, maar verder merk ik er niet zoveel van moet ik eerlijk zeggen. Dat gaat toch meer de kant op van de marketing en sponsoring op. Maar uiteraard denk ik dat het wel een goed iemand voor de club is.

Was je er beetje vanuit gegaan dat jullie zouden promoveren toen je hier vorig jaar arriveerde?

Je kan er natuurlijk niet vanuit gaan, maar je hoopt er wel op. Ik had wel de verwachting dat de kans groot was, dat dit hier zou kunnen gebeuren. En ja, dat is gelukkig met het kampioenschap uitgekomen.

Welke spelers zijn daarin bepalend voor jou geweest?

Ik heb denk ik dit jaar veel aan Joep van den Ouweland en Ard van Peppen heb gehad. Dankzij de manier van spelen kon ik vaak naar binnentrekken en hoefde ik me niet meteen zorgen te maken als er meeverdedigd moest worden. In de verdedigende omschakeling konden zij het goed opvangen, waardoor ik mij voorin kon concentreren op het maken van de actie. Dat is dit seizoen belangrijk geweest.

Je hebt onlangs een verbeterd contract getekend. Hoe waren de kaarten geschud als De Graafschap een roemloos seizoen had gedraaid?

Ik denk dat je sportief gezien, als dit mogelijk was geweest, dan ook verder had moeten kijken. Maar met dat soort dingen weet je nooit hoe dat kan lopen. We zijn nu kampioen geworden en heb het goed naar mijn zin hier, dus is de rest niet zo belangrijk.

De carrière van Powel had zijn oorsprong in Amersfoort waar hij zijn kicksen voor het eerst testte bij de amateurs van AFC Quick 1890. Op termijn belandde hij bij streekgenoot Roda’46 uit Leusden, dat uiteindelijk als opmaat diende voor een vervolg in het betaalde voetbal.

Ruim vier jaar geleden viel de toen nog 22-jarige voetballer in de smaak bij FC Den Bosch. Toenmalig trainer Gert Kruys, niet geheel onbekend in de regio Utrecht, nodigde hem uit voor een stage in Noord-Brabant, waar de fysiek sterke goalgetter uiteindelijk een contract in de wacht wist slepen.

Zijn debuutjaar bij de profs kon een slechter verloop hebben. Powel moest het weliswaar voornamelijk van invalbeurten hebben, maar in 26 wedstrijden wist hij negen keer doel te treffen. Bovendien zorgde hij in de wedstrijd tegen Veendam voor het beslissende zetje door vlak voor tijd het winnende doelpunt te maken, dat Den Bosch aan promotie naar de eredivisie hielp.

Hoe ervaarde je de periode bij Den Bosch?

Ik heb er eigenlijk van alles meegemaakt. We zijn kampioen geworden, dat was mooi om mee te maken. Daarna ook gedegradeerd, maar ook weer topscorer geworden. Ik heb er zeker een positief gevoel aan overgehouden. Het blijft voor mij toch die club waar je je debuut, onder Gert Kruys, in het betaalde voetbal hebt gemaakt.

Je gaat nu wederom op het hoogste niveau spelen. Hoe kijk je op dat jaar eredivisie terug?

Dat was heel anders allemaal, als tweedejaars profvoetballer. Als ik speelde, was ik meer een hangende rechtsbuiten of rechtshalf. Maar met die selectie kwamen we bijna altijd in de verdrukking en liep ik vaak meer rechtsback te voetballen. Een beetje aanvallen zat er toen nauwelijks in. Je mocht toen blij zijn als je een keer een kans kreeg en dat gebeurde al zelden. Ik denk dat nu veel meer ervaren ben en dat het een stuk beter zal gaan.

Uiteindelijk zou hij voor een periode van tweeënhalf jaar in stadion De Vliert zijn kunsten blijven vertonen en pakte Powel in het seizoen 2005-2006, waar hij in dat jaar slechts 24 wedstrijden speelde, zijn eerste topscorertitel (negentien goals).

In dat seizoen bleven de prestaties niet onopgemerkt en zat het Duitse Greuter Fürth hem op de hielen. Alles wees erop dat de spits een nieuwe stap wilde maken en was hij zelfs al begonnen met stoomcursus Duits. Maar ineens hing het Engelse Millwall aan de lijn en veranderde Powel resoluut zijn boog richting het Verenigd Koninkrijk. Voetbal in het Championship of de tweede Bundesliga? De keuze was snel gemaakt voor de Utrechter en in januari 2006 werd er een contract voor 2,5 jaar bij de Londense club getekend.

Berry good start! Het betrof een van de Engelse krantenkoppen, daags na het gelijkspel van Millwall tegen Cardiff City, waarin Powel al na twee minuten als invaller zijn status als topschutter waarmaakte. Een goed begin leek zodoende het halve werk te gaan worden. Hetgeen uiteindelijk bedrogen uitkwam.

De personen die verantwoordelijk waren voor zijn komst naar Engeland, zwaaiden vanwege diverse calimiteiten een maand later af. Hoofdcoach Dave Huttle had destijds met Powels komst weinig van doen en zag het ook niet in de aanvaller zitten. Uiteindelijk degradeerden The Lions naar een lagere divisie (League One), waardoor de Britse periode in een teleurstelling eindigde.

Je leek naar Duitsland te vertrekken, maar koos uiteindelijk voor een Engels avontuur.

Het Engelse voetbal is gewoon veel mooier en groter, dat is niet te vergelijken met Duitsland. Dat was ook zeker mooi om gedaan te hebben. Jammer dat het niet geworden is wat ik er van had gehoopt. Het was een wereld van verschil, zowel qua belevenis als voetbal. Wellicht had ik er nog wel gezeten als Millwall niet gedegradeerd was. Maar je moet natuurlijk wel reëel blijven; het voetbal werd op deze manier ook niet beter van. Op zich had ik er wel een goed contract, maar soms kun je beter een stap terug doen en er daarna weer twee vooruit maken. Ik denk dat ik nu de juiste keuze gemaakt.

Wat is eigenlijk het niveau-verschil van dit De Graafschap ten opzichte van Millwall?

Die verschillen zijn vrij groot. Hier wordt gewoon veel meer gevoetbald dan in Engeland, waar toch vaak de bekende lange ballen gespeeld worden. Je merkt ook dat hier veel meer aandacht aan de tactische en technische aspecten wordt besteed.

Toen het duidelijk werd dat de Engelse uitstap geen soelaas vond, kocht de speler zijn contract af en namen de geruchten van geïnteresseerde clubs toe. Onder meer Excelsior en FC Utrecht zouden toen heil in zijn komst zien. Ook het Schotse Hibernian toonde bovenmatige belangstelling en mocht Powel zelfs naar de Highlands afreizen voor een testperiode, hetgeen uiteindelijk op niets uitliep.

Externe geldschieters maakten het vorig jaar augustus mogelijk dat de offensieve speler tot een dienstverband bij De Graafschap werd verleid en bewees hij wederom over een flinke dosis instinct voor doelpunten te beschikken. Een tweede kroning tot topscorer van de eerste divisie was het gevolg. Een wellicht mooiere titel werd hem door de aanvoerders van diverse Jupiler League-clubs toebedeeld. Van de twintig captains kozen er dertien voor Powel als Beste speler van het Jaar in de eerste divisie.

Even wat algemener nu. Het is nog altijd een veelbesproken onderwerp binnen voetbalminnend Nederland, maar wat vind jij van de play-offs?

Het blijft tot het laatste moment nu spannend toch? Ik vind het dus een goede zaak dat het geïntroduceerd is. Ik geloof dat er tijdens de laatste competitieronde maar één wedstrijd was die nergens meer om ging. Nu heb je nog een hoop leuke en mooie wedstrijden. Dat zie je bijvoorbeeld aan de wedstrijden tussen VVV-Venlo-Den Bosch en Dordrecht-RKC (waar VVV en RKC aan het langste end trokken uiteindelijk, red.). En je krijgt natuurlijk nog een mooie klapper tussen Ajax en AZ.

Zie je het als een reële optie om ooit bij een van de Nederlandse clubs uit de top-4 te spelen?

Je weet dit soort dingen natuurlijk nooit van te voren. De situatie kan elke keer weer veranderen. Misschien verkeer ik met De Graafschap komende winterstop wel in degradatiegevraag en heb ik er maar één ingeschopt, dan raak je niet snel in beeld. Maar speel je een redelijk tot goed seizoen, dan kan het allemaal vanzelf gaan. De toekomst zal het allemaal moeten uitwijzen.

Maar stel, als je twee stappen verder kijkt, welke vind je het beste bij jouw manier van spelen passen?

Ik denk dat AZ mij wel goed zou kunnen bevallen. Kijk bijvoorbeeld naar Maarten Martens hoe hij zijn ploeggenoten bedient. Hij ziet perfect wanneer Arveladze, Koevermans of Dembélé even wat ruimte van hun verdedigers krijgen en komt dan met een simpele steekbal om hun in staat tot scoren te stellen. Ik denk dat een spits in deze situatie, waar hij goed wordt bediend en waarin er met een 4-4-2-systeem wordt gespeeld, optimaal kan renderen. Als je dat bijvoorbeeld vergelijkt met Ajax, zag je toch dat Huntelaar wat moeite had met een driespitsen-systeem, dat is toch puur vanuit de punt. Komt denk ik ook omdat dit speltype steeds minder wordt gehanteerd.

Is FC Utrecht jou niet op het lijf geschreven, aangezien je er geboren en getogen bent?

Ja, dat zeggen wel meer mensen in mijn omgeving. Ik denk van wel. Ik ken veel mensen die er regelmatig heengaan, omdat daar natuurlijk uit de buurt kom. Alleen zie ik dat momenteel niet zo snel gebeuren. Het zou natuurlijk zeer mooi zijn als ze voor mij op de deur kloppen. Ik heb daar mijn eerste voetbalwedstrijd gezien en ben er daarna nog zeer vaak geweest. Ik heb vroeger samen met mijn moeder zelfs nog op de Bunnikside gestaan. Dus het is altijd wel mijn favoriete cluppie gebleven en ben ik ze blijven volgen.

Dus de uitwedstrijd tegen Utrecht heeft komend seizoen wel een speciale betekenis voor jou?

Zeker weten, daar kijk ik echt naar uit. Zodra het competitieprogramma bekend is, ga ik die wedstrijd als eerste opzoeken. Met extra veel zin zal ik straks naar die wedstrijd toeleven.

Aan welke spitsen uit de Eredivisie spiegel je jezelf? Qua speelstijl bijvoorbeeld?

Als ik een vergelijking moet maken, zit Afonso Alves wel een beetje in de buurt denk ik. Bij heel veel goals staat hij gewoon op de goede plek, maar aan die vrije trap kan ik niet tippen haha. Hij loopt altijd slim weg bij de tegenstander en creëert zo veel ruimte voor zichzelf. Hij heeft bovendien een fantastisch team om zich heen dat het hem steeds in stelling weet te brengen. Tegen het einde van de competitie heeft hij een aantal treffers gemaakt waar ie het laatste zetje alleen nog maar hoefde te geven, zo heb ik ook veel doelpunten gemaakt. Ik hoor regelmatig dat je hem soms een hele wedstrijd niet ziet en dat ie weinig ruimte krijgt, en vervolgens prikt ie er eentje in de 91e minuut erin, dat hoort gewoon bij het ‘echte spits zijn’.

Hoe kijk jij tegen het ‘fenomeen’ aan dat topscorers van de eerste divisie moeite hebben zich te handhaven op eredivisie-niveau? Denk aan een Stefan Jansen of Michel van Oostrum.

Dat zeggen heel veel media moet ik zeggen, maar die zitten de laatste jaren natuurlijk helemaal fout als je ziet dat het nu de spitsen (Klaas Jan Huntelaar en Danny Koevermans, red.) van het Nederlands elftal zijn. Mijn twee voorgangers spelen nu op dat niveau, dus er staat me nog heel wat te doen haha. Als je naar de tijd van Michel van Oostrum kijkt, dan was dat denk ik toch een ander niveau. Neem ook de lijst van vorig jaar waar Santi Kolk net achter mij eindigde, ik denk dat hij het dit jaar ook prima heeft gedaan op een hoger niveau. Ik vind het een beetje achterhaald beeld dat een topscorer uit de eerste divisie het minder goed zou doen in de eredivisie.

Zien we je nog een keer terug op het strand om Nederland te vertegenwoordigen tijdens het WK Beachsoccer?

Vorig jaar heb ik daar inderdaad aan meegedaan. Dit gaat in overleg met de technisch directeur (Han Berger, red.), die bepaalt of het is toegestaan of niet. Ik moet dat nog even vragen. Ik zou eventueel kunnen meedoen tot begin juni, want daarna starten de voorbereidingen van het nieuwe seizoen. Het is leuk om te doen. Je komt bekende voetballers tegen, Frankrijk en Portugal zijn op dit vlak erg goed moet ik zeggen.

Voor welke voormalig ploeggenoten ligt er een mooie toekomst in het verschiet of hebben het al gemaakt in jouw ogen?

In Engeland heb ik ze niet meegemaakt in ieder geval. Ik denk dat Michel Vorm nog het beste in dit plaatje past. Gewoon een hele goeie keeper die in potentie het Nederlands elftal kan halen. Hij is ook goed met zijn sport bezig, nog jong, atletisch, gretig en leergierig. Bij Den Bosch gingen we vaak na de training met Jan van Grinsven en Theo Bos, die dan de ballen vanaf de zijkant voorgaven, nog even afwerken op het doel, dat was hartstikke leuk om te doen. Er zijn zat tweede keepers die na een training zeggen van ‘laat maar zitten’, maar hij vond het juist leuk en daaraan merkte je die beleving van hem. Hij was vroeger ook altijd erg betrokken bij Utrecht. Ik denk dat dat de juiste instelling is om ver te komen. Ook in de play-offs tegen Roda JC had hij een belangrijk aandeel in de overwinning van Utrecht. Als hij nog zo’n goed seizoen keept, lonkt de top voor hem.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=43567
pi_52557373
Ben benieuwd, dit seizoen.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:00:24 #284
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52567670
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben benieuwd, dit seizoen.
Zou die de 5 halen?
Planning:
-
pi_54802697
quote:
Powel biedt De Graafschap excuses aan
23 november 2007

Berry Powel heeft weer vrede gesloten met De Graafschap-trainer Jan de Jonge. De spits uitte twee weken geleden kritiek op de oefenmeester, naar aanleiding van een vroege wissel in de wedstrijd tegen Excelsior. Ook was hij niet tevreden over zijn positie in het team. Powel speelt meestal vanaf links, maar wil in het centrum spelen.

"Kijk, ik ben op m'n best als ik achter de diepe spits kan spelen. Nu sta ik vaak linksbuiten en dat ligt me niet", zei de spits onder meer in De Gelderlander.

Coach Jan de Jonge was niet te spreken over deze handelswijze van Powel. "Berry was boos en dat mag hij zijn, maar hij moet dat niet via de media spelen", aldus de coach, die er aan toevoegt dat de kou nu uit de lucht is. "Berry heeft inmiddels zijn excuses aangeboden aan het team en heeft een gesprek met de voorzitter gehad. Ik was niet ziedend, maar dit kan nu eenmaal niet. Het is opgelost."
pi_54803488
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:00 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Zou die de 5 halen?
Hij is aardig op weg.
pi_54901451
Vorig weekend weer een

De Graafschap is goed op weg naar de middenmoot
pi_55322327
15 wedstrijden, 4 goals.

Hij doet het in de eredivisie toch beter dan ik verwacht had .
pi_55323175
Belangrijke assist zaterdag. Verder speelde die zijn slechtste wedstrijd van het seizoen volgens mij.
pi_55336879
15 wedstrijden, 4 goals, 2 assist, 1276 minuten.

Best redelijke cijfers lijkt me
pi_55337160
quote:
Op maandag 17 december 2007 14:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
15 wedstrijden, 4 goals, 2 assist, 1276 minuten.

Best redelijke cijfers lijkt me
Dat Marco hem nog niet heeft opgeroepen!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55979102
Ja, onbegrijpelijk...
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  donderdag 31 januari 2008 @ 14:14:25 #294
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56433424
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 19:30 schreef Roberto258 het volgende:
Ja, onbegrijpelijk...
pi_56435565
quote:
De Graafschap-trainer Jan de Jonge is verbijsterd over de overgang van zijn spits. 'Dit is het meest bizarre wat me in mijn carrière is overkomen', zegt hij tegen VI.nl. 'Om vijf over tien zat Berry nog in het krachthonk en om half elf was hij weg. Deze transfer toont aan dat dit systeem nergens over gaat en dat er snel verandering in moet komen.'

Woo-loo-loo!
  donderdag 31 januari 2008 @ 15:39:12 #296
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_56435624
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 21:19 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Alleen als Berry met een open beenbreuk op de grond ligt, OK?
En dat mag ook bij Groningen gebeuren
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_56435984
Miskoop.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_56436970
Ben benieuwd of ie dat niveau aan kan. Gok van niet.
  donderdag 31 januari 2008 @ 16:41:35 #299
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56437120
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 16:34 schreef Yeahinho het volgende:
Ben benieuwd of ie dat niveau aan kan. Gok van niet.
Gok? heb je er twijfel over dan?
pi_56437294
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 16:41 schreef Grulez het volgende:

[..]

Gok? heb je er twijfel over dan?
Had verwacht dat ie ook bij De Graafschap (in de eredivisie) zou gaan floppen. En dat viel me toch mee.
pi_56437360
Ik denk dat hij daar ook wel kan verrassen.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')