Inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:12 schreef TerroRobbie het volgende:
WE HAD THE POWEL
125.000 pond = 190000 euro = meer dan 400.000 oud hollandsche guldens. Dat vind ik geen slecht bedrag voor een spits nog nog maar 3 maanden bij ons onder contract zou staan. En nooit en te nimmer bij zou tekenen. Ik ben er tevreden mee in ieder geval.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:15 schreef Beschouw het volgende:
Is 125.000 pond niet een beetje weinig? Dat zijn bedragen waar Engelse clubs (ook uit de First Division) hun schouders over ophalen. Het geeft mij een beetje het gevoel van 'ach, voor dat bedrag kunnen wij er geen buil aan vallen'.
Ja, als je zo rekent, was zelfs 100 euro al aanvaardbaar geweest.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
125.000 pond = 190000 euro = meer dan 400.000 oud hollandsche guldens. Dat vind ik geen slecht bedrag voor een spits nog nog maar 3 maanden bij ons onder contract zou staan. En nooit en te nimmer bij zou tekenen. Ik ben er tevreden mee in ieder geval.
Hoe reken jij danquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:47 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja, als je zo rekent, was zelfs 100 euro al aanvaardbaar geweest.
Ik bedoel te zeggen dat een waardevolle speler als Powel voor Den Bosch voor erg weinig geld zomaar weg gehaald wordt. Dat zijn contract afliep en er aan het einde van het seizoen helemaal niets te beuren zou zijn, doet hier niets aan af. Het getuigt toch van een slechte handelsgeest bij Den Bosch. Minstens een half miljoen (euro's); voor Engelse clubs moet dat toch geen probleem zijn?quote:
Nee, hem hier nog een wedstrijd of 10 laten ballen, 5 keer zien scoren, en aan het eind van het seizoen zonder er ook maar 1 cent voor te vangen laten vertrekken, dát is een fantastische handelsgeest...quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:56 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat een waardevolle speler als Powel voor Den Bosch voor erg weinig geld zomaar weg gehaald wordt. Dat zijn contract afliep en er aan het einde van het seizoen helemaal niets te beuren zou zijn, doet hier niets aan af. Het getuigt toch van een slechte handelsgeest bij Den Bosch. Minstens een half miljoen (euro's); voor Engelse clubs moet dat toch geen probleem zijn?
Jij, denk ik. Anders gok ik niemandquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
Wat een goalgetter is die jongen toch.
Wie houdt zijn puntenindex bij voor Millwall?
Hypocriet kutvolk,die Bosschenaren maar dat mag je niet zeggen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:49 schreef Yeahinho het volgende:
En DG > ik had geen andere reactie van jou verwacht. Maar zoals Vaduz al meldde zijn de meningen over hem verdeeld, en juist daarom is hij een topic waard. Ik vind het ook niet alles wat ie bij onze FC heeft gedaan (of beter: wat ie juist niet heeft gedaan), maar een verhaal als dat hierboven maak je toch maar weinig mee...
Tis dubbel f, en Cardiff was vorige week. Je bedoelt Sheffield Wednesday.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Gisteren niet gescoord in het degradatie duel tegen Cardif.
quote:Berry Powel schakelt moeiteloos over van Duits naar Engels
Maandag 6 februari 2006 - Londen - Berry Powel kon van FC Den Bosch naar Greuther Fürth. Hij vertrok naar Millwall om ook daar te scoren. Anoniem in Londen? Vergeet het maar…
Berry Powel (links) probeert de bal te controleren in zijn eerste thuiswedstrijd voor Millwall tegen Sheffield Wednesday. Foto Ady Kerry
Berry Powel, bij FC Den Bosch dit seizoen goed voor 19 competitiedoelpunten, beleefde afgelopen dinsdag een droomstart bij zijn nieuwe club Millwall FC. Binnen twee minuten nadat hij was ingevallen in het uitduel bij Cardiff, scoorde hij de 1-1. Dat puntje was heel hard nodig in de strijd tegen degradatie. ’Pow’s that for a start!’ en ’Berry good start!’ woordgrapten de Britse kranten.
Zaterdag moest er - met Berry in de basis - een thuisoverwinning op Sheffield Wednesday op volgen. Het ging in een bizar duel anders. En dan te bedenken dat Powel een paar weken geleden thuis in Amersfoort nog hele dagen Duits aan het praten was met zijn moeder, omdat hij hoogstwaarschijnlijk naar de Duitse eerstedivionist Greuther Fürth zou verkassen. Niet dat hij nou zo’n zin had om in Zuid-Duitsland te gaan wonen en zijn vriendin Kirsten (24) al helemaal niet. Maar het zou een aardige stap vooruit zijn, zowel sportief - Fürth maakt goede kans naar de eerste Bundesliga te promoveren - als financieel.
Toen meldde Millwall zich echter plots. Londen! Kirsten én Berry hoefden niet lang na te denken. Zeker toen bleek dat het contract van 2,5 jaar nóg betere voorwaarden had dan dat bij Fürth. Ook de transfersom die FC Den Bosch voor de spits toucheerde, was hoger: 125.000 pond, zo’n 190.000 euro.
De deal was zo snel afgerond, dat Kirsten in allerijl haar vriend achterna moest reizen met een koffer vol kleding. Powel: „Ik had bijna niks bij me. Kirsten had een koffer volgepropt en die bleek op Schiphol 19,8 kilo te wegen. Mocht net!“
Eigen pak
Ook op wedstrijddagen moet hij een eigen pak aan. Van een clubkostuum hebben ze bij Millwall nog nooit gehoord. De voetbalwetten blijken in Engeland toch behoorlijk af te kunnen wijken van die in Nederland, weet Powel nu al. Tijdens de thuiswedstrijd van Millwall tegen mede-degradatiekandidaat Sheffield Wednesday moet de doelman van de bezoekers vlak voor rust geblesseerd worden afgevoerd. Vervelend, maar er is altijd de reservekeeper nog. Toch? Niet bij ’Wednesday’. Trainer Paul Sturrock heeft er namelijk voor gekozen alle vijf beschikbare plaatsen op de reservebank te laten bezetten door veldspelers. Een gokje dat verstrekkende gevolgen had kunnen hebben. Wednesday stond tot zaterdag namelijk maar drie punten boven nummer voorlaatst Millwall. En aan het eind van de rit - nog veertien speelronden te gaan - vliegen er toch echt drie clubs uit.
Het pakt echter wonderwel goed uit voor Sturrock. Middenvelder Lee Bullen trekt het keepersshirt aan en en houdt in zijn eerste vijftig minuten ooit onder de lat ’de nul’. Dat is mede te danken aan de onbeholpen wijze waarop Millwall het vijandelijke doel probeert te bestoken. Het ’kick and rush’ bestaat nog steeds! Uitsluitend lange, hoge ballen van achteruit komen er op de twee spitsen, Powel en Williams af. Dat is niet echt lekker voetballen, erkent Powel na afloop. Hoewel zijn doelpunt van dinsdag in Cardiff wel zo ontstond.
Millwall scoort tegen Wednesday ook, maar verliest toch met 0-1. Over de absurde 62ste minuut zal nog heel lang worden nagepraat. Eerst denkt Millwall op voorsprong te zijn gekomen. De scheidsrechter wijst naar het midden en zeven Millwall-spelers, onder wie Powel, vieren een feestje bij de cornervlag als de leidsman zich plots bedenkt. Hij kent Wednesday een vrije trap toe. Die wordt snel genomen, zodat de zeven feestvierders te laat terug zijn om het doelpunt van de gasten te voorkomen! 1-0 of 0-1, dat maakt nogal verschil in een zespuntenwedstrijd.
’Cheat, cheat, cheat’ (oplichter), schreeuwen de bijna twaalfduizend Millwall-fans dan ook de rest van het duel richting de scheidsrechter. De 1581 (!) meegereisde Wednesday-supporters vieren feest. Lang na afloop zijn de gemoederen nog niet bedaard.
Verder valt het overigens wel mee met de aanhang van Millwall de laatste jaren. Niet dat het nou zulke lieverdjes zijn, maar het wijdverbreide hooligan-imago is vooral iets van het verleden. In die tijd van veldslagen met politie en bezoekende supporters bedachten de fans ook de slogan ’No one likes us, we don’t care’, die nog altijd op t-shirts prijkt die voor de wedstrijd in kraampjes worden verkocht.
Dopingcontrole
Ver na afloop van de wedstrijd komt Powel uit de kleedkamer. „Sorry, dopingcontrole. Ik kon niet plassen dat had ik tijdens de rust gedaan en vervolgens al het resterende vocht er uit gezweet. Ik heb net drie liter water gedronken, dus de rest van de avond zal ik wel naar het toilet blijven lopen.“ Dat klopt, blijkt tijdens het etentje waarbij ook z’n moeder en vriendin aanwezig zijn. Kirsten is bijna klaar met haar studie psychologie en werkt twee dagen per week in een tbs-kliniek.
Voorlopig blijft ze dat ook doen de overige vijf dagen gaat ze naar Berry. Gezellig samen in een volledig gemeubileerd huurhuis in de wijk Beckingham, waar ze binnenkort hun intrek nemen. Nu is het nog behelpen in een hotel. Berry’s moeder is van plan voor elke thuiswedstrijd van Millwall naar Londen te komen. Terug van het toilet vertelt Berry dat hij het fijn vindt dat Londen een grote stad is. „In Fürth zou bijna iedereen je herkennen als voetballer. Hier kun je lekker ongestoord rondlopen.“ Een half uur later wordt het tegendeel bewezen. Vlak voor het afscheid komt er op het trein- en metrostation Waterloo in het centrum van Londen een wildvreemde jongeman op Powel af
en schudt hem spontaan de hand. „Ik was in het stadion vandaag. Je speelde goed, man. Ga zo door en zorg dat we er in blijven.“
DE FEITEN
Opgericht in: 1885
Bijnaam: The Lions
Stadion: The New Den
(capaciteit: 20.146 toesch.)
Clubkleuren: Blauw en wit
Beste prestatie: Bereiken finale FA Cup in 2004 (3-0 verloren van Manchester United)
Stand op ranglijst: 23ste
Trainer: David Tuttle
Bekende oud-spelers: Teddy Sheringham, Dennis Wise, Tony Cascarino, John Fashanu, Ray Wilkins, Mick McCarthy.
Die boort ons mooi dat extra geld door de neus.....quote:Berry Powel nog niet op schot bij Millwall
LONDEN Donderdag 16 Februari 2006 11:18 uur
Berry Powel verruilde vorige maand FC Den Bosch voor het Engelse Millwall, na een doelpuntrijke eerste seizoenshelft. Zijn debuut, uit tegen Cardiff, was nog succesvol. Powel bezorgde zijn nieuwe ploeg namelijk een punt, door de gelijkmaker te scoren: 1-1. Sindsdien doet Millwall het echter niet goed.
The Lions, zoals de bijnaam van de ploeg luidt, verloren achtereenvolgens van Sheffield Wednesday en Queens Park Rangers. Woensdagavond pakte de ploeg weer eens een puntje, door thuis met 1-1 gelijk te spelen tegen Hull. Powel scoorde evenals in de twee voorgaande duels niet. Wel verheugend voor hem is, dat hij een vaste basisplaats veroverd lijkt te hebben.
Millwall staat in de Championship met 28 punten uit 34 duels op een voorlaatste plaats (23ste). De ploeg uit Londen heeft nog twaalf wedstrijden om het dreigende degradatiespook af te wenden.
Bron
Waar lees jij dat dit een fantopic is?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:57 schreef Elvislives het volgende:een Powel fantopic! Hopen dat ie t gaat maken daar bij die hooligans!
Precies. De mensen die ik aan het begin van het seizoen hoorde roepen dat ze hem wel even van het trainingsveld af zouden stampen en dat hij op moest rotten, riepen na 3 wedstrijdjes alweer "We got the Powel"quote:Op donderdag 2 februari 2006 06:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hypocriet kutvolk,die Bosschenaren maar dat mag je niet zeggen natuurlijk.
Ik kan de reacties aan het eind van vorig seizoen nog wel herinneren en nu.....bah
Hij blijft ons naaien, die hond.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:10 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Die boort ons mooi dat extra geld door de neus.....
En gek genoeg heeft dat vaak meer te maken met dingen buiten het veld dan erop..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:11 schreef DutchGooner het volgende:
En die kut mag vandaag starten...
Ik sprak trouwens afgelopen woensdag een Millwall-supporter en ik vroeg hem wat ie van Powel vond,zijn antwoord; That Black Twat?
Overal geliefd die jongen.
Powel was daar toch maar 64 minuten bij. Benieuwd of hij ook 'fantastic' was.quote:Millwall manager David Tuttle:
"It was a fantastic performance. We started slowly. Ipswich were on top for 10 minutes but after that we coped very well and maybe deserved more than a point.
"All our players battled all the way through and all credit to them. All that matters is that we finish this season fourth from bottom because it is no good playing well and still getting relegated."
Scoorden ze vaker dan pre-Powell?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat heb je met een kutspits van het niveau Powel.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kloppen de geruchten DG dat Powell je ooit uitgescholden heeft?
quote:Berry Powel kwijnt weg bij Millwall
De overstap die Berry Powel medio januari maakte van FC Den Bosch naar Millwall, is niet goed uitgepakt. De spits, momenteel nog altijd topscorer in de eerste divisie met 19 treffers, zit in Engeland meer op de tribune dan dat hij in het veld staat. „Maar dat heeft weinig met voetballen te maken“, stelt Powel.
Berry Powel. Foto Ady Kerry
En hij had nog wel zo’n droomstart in Engeland. In zijn allereerste wedstrijd voor Millwall zorgde de spits drie minuten nadat hij als invaller het veld had betreden al voor de gelijkmaker tegen Cardiff City.
Nog drie wedstrijden volgden en vervolgens belandde Powel plots op de tribune. Volgens de speler heeft dat echter weinig met voetballen te maken. „De twee mensen binnen Millwall die het meest betrokken waren bij mijn komst, hebben vanwege allerlei perikelen de club verlaten.“
Schijnbaar had de huidige trainer Dave Tuttle, die ten tijde van Powels komst net tot caretaking manager was benoemd, geen bemoeienis gehad met het aantrekken van de Nederlandse spits. In ieder geval lijkt hij niet gecharmeerd van de voetballer Powel. Die dus de reservebank oversloeg en op de tribune belandde. „Alleen twee weken geleden niet, toen waren er een paar blessures en stond ik ineens weer in de basis. Volgens mij deed ik het goed en dat hoorde ik ook van veel mensen. Maar vorige week zat ik weer op de tribune, ongelooflijk. De supporters vroegen of ik geblesseerd was. Toen ik uitlegde wat er echt aan de hand is, snapten ze er niks van. Toen ik in mijn laatste wedstrijd werd gewisseld, klonk er vanaf de tribunes ook eerst een afkeurend boe-geroep en vervolgens kreeg ik massaal applaus.“
Er gebeurt nog wel meer dat Powel niet begrijpt. „Soms mag ik wel met de selectie meetrainen, soms niet. In het tweede team scoor ik geregeld. Morgen doe ik weer mee. Samen met Ben May, die de afgelopen vijf wedstrijden in het eerste team liefst vier doelpunten heeft gemaakt. Ongelooflijk toch?“
Vervelen doet Powel zich nog niet in Londen. Zijn moeder en zijn vriendin zijn vaak bij hem en geregeld komen er vrienden over. „Maar ik voel me in deze omstandigheden wel steeds meer toerist dan profvoetballer“, erkent hij.
Dure speler
De geboren Amersfoorter denkt niet dat hij nog veel toekomst heeft bij Millwall, hoewel zijn contract na dit seizoen nog twee jaar doorloopt. „Stel dat we ons handhaven in het Championship (2de niveau in Engeland, red.), dan zal Tuttle wel blijven. Als we degraderen, vertrekt hij vermoedelijk. Maar dan zit de club op een laag niveau met een dure speler als ik te kijken. Dat willen ze liever niet, heb ik begrepen.“ Powels manager Chiel Dekker is al druk op zoek naar een andere club voor ’zijn speler’.
De spits weet dat hij nog altijd topscorer is van de eerste divisie. „Daar sta ik wel van te kijken. Volgens mij heeft Sergio van Dijk, die niet ver achter mij stond, sinds de winterstop niet meer gescoord. Ik zou het wel leuk vinden als ik aan het eind van de competitie nog steeds topscorer ben, maar ik zie Santi Kolk van FC Zwolle mij nog wel voorbijgaan.“
Powel staat op 19 treffers, Kolk op 18. Of op 17? Kolk: „Volgens Teletekst 18, volgens Voetbal International 17. Dat verschil zit ’m in een doelpunt dat ik tegen FC Den Bosch heb gemaakt. Een schot van Arco Jochemsen ging er via mijn been in. Dus volgens mij komt-ie dan op mijn naam.“
Wel goed voor je postaantal! Ook leuk!quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:28 schreef Yeahinho het volgende:
WTF is dit... waarom stond dit topic dan ook niet gewoon bij MyAT?
Zal wel weer één of andere kut-bug zijn, waardoor ik niet had gezien dat hier vandaag al in was gepost. Heb em zelfs gezocht via de search
.
Hup Berry.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wel goed voor je postaantal! Ook leuk!
RBC thuis, kopbal 2-1quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:29 schreef Yeahinho het volgende:
Ach, bj Millwall heeft ie in ieder geval nog voor één punt gezorgd.
Kan me niet herinneren dat ie dat bij FC in de eredivisie voor elkaar heeft gekregen.
Is DAM homo?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:19 schreef Old_Skool het volgende:
Heb even het hele topic doorgelezen, maar heeft Berry Powel u nou ooit uitgescholden, DutchGooner?
Nee, maar als je hondstrouwe fans gaat beledigen ben je gewoon dom.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:48 schreef cultheld het volgende:
Je kunt als speler natuurlijk moeilijk schelden op fans die er nooit zijn.
Powel is dan ook geen groot licht. Ondertussen vult ie wel z'n zakken in Engeland.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, maar als je hondstrouwe fans gaat beledigen ben je gewoon dom.
quote:
quote:Powel mogelijk naar Utrecht
04 juni 2006, 12:50
Door: Robert Kuijpers
Berry Powel speelt volgend seizoen waarschijnlijk weer in Nederland. De aanvaller van Milwall mag gratis uit Engeland vertrekken en FC Utrecht is volgens de Engelse media één van de drie clubs die geïnteresseerd is in zijn diensten.
Powel verruilde in de winterstop van het afgelopen seizoen FC Den Bosch voor Milwall, dat actief was in het op één na hoogste niveau van Engeland. Het werd geen succes. De Nederlander speelde slechts twaalf duels, waarvan de meeste als invaller, en maakte één goal.
Ondanks dat hij Den Bosch halverwege het seizoen verliet werd de Amersfoorter toch topscorer van de Gouden Gids Divisie met 19 goals in 24 duels. Santi Kolk van FC Zwolle kwam nog dichtbij, maar kwam niet verder dan 18 goals en een discutabele treffer.
Bron:voetbalprimeur.nl
quote:De Graafschap haalt topscorer Powel binnen
7/8/2006 14:26
De Graafschap is erin geslaagd om Berry Powel aan te trekken. De topscorer van de eerste divisie van het afgelopen seizoen was op zoek naar een nieuwe club nadat hij zich had vrijgekocht bij het Engelse Millwall.
Het aantrekken van Powel is mogelijk gemaakt door een aantal externe geldschieters, zo maakte De Graafschap bekend. De 26-jarige aanvaller zette zijn handtekening onder een driejarig contract, waarin clausules zijn opgenomen voor een tussentijdse transfer.
Het seizoen 2005/06 kende een merkwaardig verloop voor Powel. De spits scoorde in de eerste seizoenshelft negentien keer voor FC Den Bosch. Die schotvaardigheid leverde hem een contract op bij Millwall.
Bij de Londense club slaagde Powel er echter niet in een basisplaats te veroveren. Millwall degradeerde zelfs uit het Championship en Powel kocht zich daarop vrij. Als pleister op de wonde bleek wel dat Powel door zijn goals voor Den Bosch nog topscorer van de eerste divisie was geworden.
Dat wordt nog wat daar. In de voorbereiding wisten ze ook al RKC met 3-1 te verslaan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:06 schreef methodmich het volgende:
De lijnen zijn niet zo recht.
Maar goed, nog een spits voor de Superboeren dus. Hebben ze er niet al wat veel?
Nee, 1tje maar, van Beukering. Powel gaat misschien ook aan de zijkant spelen. Verder nog een speler uit eigen jeugd, Sissing.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:06 schreef methodmich het volgende:
De lijnen zijn niet zo recht.
Maar goed, nog een spits voor de Superboeren dus. Hebben ze er niet al wat veel?
De Visscher kan toch ook als spits uit de voeten?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:09 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Nee, 1tje maar, van Beukering. Powel gaat misschien ook aan de zijkant spelen. Verder nog een speler uit eigen jeugd, Sissing.
Zou kunnen, het is echter geen spits maar een pure flankspeler. MM had het over spitsen en daar zaten we zeker niet te ruim in.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
De Visscher kan toch ook als spits uit de voeten?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:15 schreef TheVotary het volgende:
[afbeelding]
Aanschouw mijn paint skillzzz.![]()
Ik zie hem helemaal niet want ik mis beide wedstrijden tegen De Graafschapquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:12 schreef DarkShine het volgende:
DG mag hem weer minstens 2 maal aanschouwen deze competitie.
Was dus wel het eerste waar ik aan dacht toen ik las dat hij weer in de 1ste Divisie ging ballenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zie hem helemaal niet want ik mis beide wedstrijden tegen De Graafschap
Waar?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij is er nog maar net en meneer Powel heeft het alweer over vertrek
Meen je nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij is er nog maar net en meneer Powel heeft het alweer over vertrek
Mwoah het is maar net wat je er in wil lezen. Dit stond er in de Gelderlander:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Stond vandaag een stuk over in het Brabants Dagblad. Dat een journalist vroeg of er belangstelling was geweest van een eredivisieclub waarop hij iets antwoorde in de trand van "Nee, dus ik moet nog een jaartje wachten voordat ik daar kan gaan voetballen"
Ik neem aan dat hij gewoon met de Graafschap wil promoveren.quote:Op de vraag of er belangstelling voor hem was van eredivisieclubs was hij duidelijk. „ Nee, maar dan moet ik nog maar een jaartje wachten voor ik op dat niveau kan spelen.”
Ah, ik dacht dat Donny er ook nog was, maar die is vertrokken dus. Waarheen ook al weer?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:40 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Zou kunnen, het is echter geen spits maar een pure flankspeler. MM had het over spitsen en daar zaten we zeker niet te ruim in.
Griekenland, AEK Larnacaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat Donny er ook nog was, maar die is vertrokken dus. Waarheen ook al weer?
Klopt, volgens mij zit daar ook nog een andere Nederlandse speler.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:49 schreef methodmich het volgende:
Larnaca is Cyprus volgens mij, maar dank voor de club!
voelt het als verraad ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:57 schreef DutchGooner het volgende:
2 tyfus Berry's
Ik zal je een geheimpje verklappe, hij kan zelfs 4 maal scoren in een wedstrijdquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:48 schreef TheVotary het volgende:
Hij kan er dus wel 3 inschoppen in 1 wedstrijd. Dit is een opwarmertje voor Den Bosch.![]()
gebeurt nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zal je een geheimpje verklappe, hij kan zelfs 4 maal scoren in een wedstrijd
En hij mag er tegen ons 3 inknallen zolang wij er maar eentje meer maken
Dat ie er 3 tegen ons inknalt? Vanzelfsprekenquote:
Kan hij die van jou niet overnemen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat ie er 3 tegen ons inknalt? Vanzelfspreken![]()
En heb je al een poster boven je bed van hem?
Zoals bekend heb ik die niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:20 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Kan hij die van jou niet overnemen?
Nee Robbie heeft een Graafschap vaantje boven zijn bed denk ik. Hij is altijd zo begaan met onze club.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zoals bekend heb ik die niet.
Vraag het eens bij Terror.
Zou logisch zijn, dan hangt ie wsl naast zijn Powel poster.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:22 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Nee Robbie heeft een Graafschap vaantje boven zijn bed denk ik. Hij is altijd zo begaan met onze club.
Mooiquote:
Klopt, wat wil je daarmee zeggenquote:
Je kan het ook op de stats al gooien.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:31 schreef Gollemrulez het volgende:
Mijn gevoel bij Berry P. is dat hij in de toto-divisie Jupiler-league ontzettend veel doelpunten kan maken, maar dat hij daarbuiten het net niet redt (al is dat dus op gevoel gebasseerd en niet op stats).
Oh oh hij zal ons toch niet gaan verlaten...quote:NAC Breda volgt Berry Powel
NAC Breda hoopt binnen korte tijd spits Cristiano over te nemen van FC Basel. Maar de kans is echter klein dat de spits ook daadwerkelijk haalbaar is voor NAC, hij heeft namelijk nog een contract tot 2009 bij FC Basel.
NAC zoekt namelijk een aanvaller voor de zo goed als zeker vertrekkende Leonardo.
Mocht dit onhaalbaar zijn voor de club van Ernie Brandts, dan zullen de ogen vallen op Berry Powel. Powel heeft nog een contract tot 2009 bij De Graafschap. Mocht De Graafschap dit seizoen niet promoveren dan is de kans is momenteel klein dat de spits volgend jaar in Doetinchem speelt. Na Powel zal NAC dan ook de verrichtingen van Sherjill McDonald (AGOVV) en Tjeerd Korf (FC Zwolle) gaan volgen.
precies, kan ie ook niet goedkoop wegquote:Op maandag 4 december 2006 14:31 schreef the_hunter het volgende:
Dat zal een flinke aderlating zijn. Dan maar promoveren dit seizoen
Wie verzint dan ook die knakeclausules.quote:Op maandag 4 december 2006 19:36 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
precies, kan ie ook niet goedkoop weg
Als wij maar promoverenquote:Op maandag 4 december 2006 20:40 schreef DutchGooner het volgende:
Ga maar Powel, kan je de rest van Nederland laten zien dat je een eerste divisie speler pur sang bent.
Nee hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:02 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Eerder dan jullie.
Doe het ons niet aan Berry we gaan je nog hard nodig hebben als van Beukering volgend jaar weg is.quote:Powel gevolgd door Oekraïense clubs
Volgens Omroep Gelderland staat Berry Powel in de belangstelling van verschillende ploegen uit de Oekraïne. Met name Stal Alchevsk zou vergaande interesse hebben in de aanvaller van De Graafschap
De topscorer van de Doetinchemmers is bovendien al bekeken door Tom Caanen, de trainer van Stal Achevsk. De Nederlandse oefenmeester loopt de komende weken mee met trainer Aad de Mos bij Vitesse en zal dan ook waarschijnlijk nog enkele wedstrijden van De Graafschap bijwonen. Stal Achevsk is overigens de nummer laatst in de Oekraïense competitie.
Powel (26) staat tot dusverre op dertien treffers in de Jupiler League en was vorig seizoen namens FC Den Bosch topscorer van de eerste divisie met negentien doelpunten.
Bron: Voetbalzone.nl
Ze hebben toch liever een betere spits.quote:Lopes in beeld
14 december 2006
Oekraïense club wil Dordt-spits halen.
De Nederlandse trainer Ton Caanen van het Oekraïnse Stal Alchevsk heeft zijn zinnen gezet op Cecilio Lopes. De aanvaller van FC Dordrecht, die dit seizoen al twaalf goals maakte, staat ook in de belangstelling van een aantal eredivisieclubs.
Ook Berry Powel, spits van De Graafschap, was kandidaat bij Alchevsk. Caanen heef echter aangegeven de voorkeur te geven aan Lopes. Dinsdag staat een eerste gesprek in Nederland gepland. De Oekraïense competitie ligt stil en Caanen loopt stage bij Vitesse.
Alchevsk staat momenteel laatste op de ranglijst en heeft dringend behoefte aan scorend vermogen. De club scoorde slechts tien keer in zestien wedstrijden.
plaats reactie Reacties0
quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:10 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Vervelend zeg.
Als Dordrecht een topper is dan is Veendam dat ook.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:17 schreef TerroRobbie het volgende:
"Hij scoort nooit in de topwedstrijden"
Zoals verwacht is zijn loyaliteit ten opzichte van de Graafschap niet onuitputtelijk. Zo lijkt het er toch op dat de Graafschap na dit seizoen op zoek kan naar twee nieuwe spitsen.quote:Interesse voor Powel vanuit Azie
Berry Powel wordt gevolgd door clubs in Azie. Dat heeft zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker bevestigd. De spits van De Graafschap zou ook in de belangstelling staan van Stal Alchevsk in de Oekraine, maar dit wordt door het kamp Powel ontkend.
Een scout die in Europa spelers zoekt voor Aziatische clubs heeft bij directeur voetbalzaken Han Berger van De Graafschap informatie opgevraagd. Powel zou in maart volgend jaar een eventuele overstap kunnen maken.Powel voelt wel voor een tussentijds vertrek. "Als zich een kans aandient en je hogerop kan, waarom niet."
Berger noemt de vermeende interesse voor Powel niet serieus. "Ik word iedere dag wel gebeld over spelers. In elk geval staat in zijn contract geen clausule dat hij tussentijds weg kan. Voor mij telt alleen dat we de sportieve lijn van nu vasthouden."
Welk bedrag Powel moet opbrengen, is onbekend. Volgens Chiel Dekker mag De Graafschap de transfersom zelf bepalen. Vorige week werd Powel al in verband gebracht met NAC Breda.. "Ik weet niets van interesse van NAC. Ik lees en hoor veel dingen, maar houd me liever bezig met goals maken en belangrijk zijn voor het team", zo stelde Powel donderdag.
Bron: Omroep Gelderland
goals maken daarentegen welquote:Op zaterdag 16 december 2006 10:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Loyaliteit, haha. Dat woord kent hij niet.
Ja echt man. Ik droom ook van het De Graafschap shirtquote:Op zaterdag 16 december 2006 10:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Loyaliteit, haha. Dat woord kent hij niet.
Maak je geen ilusies.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja echt man. Ik droom ook van het De Graafschap shirt
quote:Powel in VI: Belangstelling uit Oekraine is gebakken lucht.
Berry Powel is dit seizoen zeer belangrijk voor De Graafschap. Met 3 doelpunten tegen Veendam bracht de spits zijn seizoentotaal op 16 goals in 21 wedstrijden. De aanvaller staat in de belangstelling van Stal Alchevsj, de club van de Nederlandse trainer Ton Caanen in de Oekraine.
Je scoort gemakkelijk
“Ja, maar dat is ook afhankelijk van de tegenstander. Ik kon tegen Veendam een terugspeelbal onderscheppen en ons snel op voorsprong brengen. Binnen het kwartier maakte ik de 2e. en dan weet je dat de wedstrijd is gespeld. Zij moeten komen, wij krijgen de ruimte en dat is voor een spits altijd lekker voetballen. Ik speelde vorig seizoen een 1/2 jaar in Engeland bij Millwall. Daar kreeg ik de bal op de middellijn en moest ik het samen met een andere aanvaller maar uitzoeken tegen 4 verdedigers. Daar krijg je geen vertrouwen van. Bij De Graafschap spelen we op de helft van de tegenstander, dicht tegen hun doel aan. Daar ben ik toch het gevaarlijkst.”
Het gat met RBC is nog maar 2 punten, denken jullie aan de titel ?
“Nee, de weg daarheen is nog heel lang. Maar we voeren de druk op RBC lekker op. Over 2 wedstrijden weten we meer. Woensdag spelen zij tegen FC Den Bosch dat voor zijn laatste kans vecht en wij komen meteen na de winterstop uit tegen RBC. Allebei hebben we het in eigen hand, hoewel ik vind dat RBC de uitgesproken favoriet is. Maar het wordt nog heel spannend.”
Ondanks de goede prestaties is het spel niet altijd even goed.
“ Dat wordt ook steeds beter, vind ik. Wij zijn in the winning mood, we hebben niet veel wisselingen in het team waardoor de vaste patronen steeds verder inslijpen.”
Caanen wil je naar de Oekraine halen. Sta je daarvoor open ?
“ Vooralsnog vind ik het gebakken lucht, want mijn zaakwaarnemer en ik hebben nog niets gehoord. Ik heb nog een kontrakt van 2½ jaar bij De Graafschap met een gelimiteerde transfersom als clubs me in de zomer willen overnemen. Natuurlijk wil ik hogerop, daarom moet ik ook heel belangrijk blijven voor De Graafschap.”
Ik geef je wel gelijk, ik vind Powel niet echt een clubman. Hij speelt volgens mij meer voor zichzelf.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Je kunt niet op hem bouwen. Dat is het probleem. Die trainer van jullie geeft aan het team rond Powel te hebben gebouwd. Voor je het weet is hij weg (zo hoog zal die gelimiteerde transfersom niet zijn) en dan heb je, zeker als beukering ook gaat vertrekken, toch wel een probleem.
Ben maar blij dat dat fenomeen niet bij Twente speelt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:12 schreef Dos37 het volgende:
een Fenomeen
Ja, zo zijn er zoveelquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Beetje de nieuwe Stafan Jansen. Alleen in de GGD kunnen scoren.
Dirk Jan Derksenquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:03 schreef Dubnobasswithmyhea... het volgende:
Beetje de nieuwe Stafan Jansen. Alleen in de GGD kunnen scoren.
Euhh... NAC een subtopper? Sinds wanneerquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:19 schreef RayMania het volgende:
Hij ramt ze er wel één voor één in zeg, best mooi om te zien. Ben benieuwd hoe hij het bij een subtopper zou doen in de Eredivisie. NAC ofzo.
Bron?quote:
Wat zei die tegen DG?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij heeft DG een keer uitgescholden, dan ben je het volgen wel waard.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij heeft DG een keer uitgescholden, dan ben je het volgen wel waard.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:05 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Het had toch iets met zijn BMI te maken....
bijna....quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:15 schreef TheVotary het volgende:
[afbeelding]
Aanschouw mijn paint skillzzz.![]()
Was hij er weer niet bij? Hij doet het erom.....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:54 schreef Yeahinho het volgende:
Jammer dat DG er niet van heeft kunnen genieten.
En hoe werd ie ontvangen door dat hypocriete kutzootje bij ons op de tribune? Met open armen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:54 schreef Yeahinho het volgende:
Jammer dat DG er niet van heeft kunnen genieten.
Hij hield zich wel in qua juichen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En hoe werd ie ontvangen door dat hypocriete kutzootje bij ons op de tribune? Met open armen?
Mwa. Laten we het er op houden dat ie niet bepaald werd toegejuicht....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En hoe werd ie ontvangen door dat hypocriete kutzootje bij ons op de tribune? Met open armen?
Dat was wel netjes inderdaad.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:40 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Hij hield zich wel in qua juichen.
Nee hoor, de haters vinden Powel een goede spits voor eerste divisie. Alleen een slechte persoonlijkheid. Maar weten dat hij op hoger niveau nooit zal slagen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:12 schreef TheVotary het volgende:
Alle haters hebben ongelijk gekregen en wij worden mooi kampioen.
Goed omschreven.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee hoor, de haters vinden Powel een goede spits voor eerste divisie. Alleen een slechte persoonlijkheid. Maar weten dat hij op hoger niveau nooit zal slagen.
quote:
Alleen als Berry met een open beenbreuk op de grond ligt, OK?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:13 schreef TheVotary het volgende:
Als ik niet te zat ben zal ik wel een paar mooie foto's schieten zaterdag zodat ik die kan delen met jullie boschenaren.![]()
Zou mooi zijn dan weten we in elk geval wie er volgend jaar laatste wordt. We eindigen toch wel weer boven jullie. Berry bedankt, KAMPIOENEN!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:21 schreef Yeahinho het volgende:
Ach, wij Bosschenaren weten hoe het voelt om kampioen te worden hoor.
En we hebben over een paar weken zelf ook een promotiefeestje.
Om er dan vervolgens via de NC er weer uitgeknikkerd te wordenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:19 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Zou mooi zijn dan weten we in elk geval wie er volgend jaar laatste wordt. We eindigen toch wel weer boven jullie. Berry bedankt, KAMPIOENEN!!!
Bij jullie....denk het niet eerlijk gezegdquote:En of Berry het in de eredivisie kan zullen we volgend jaar wel zien.![]()
Ik heb ook genoeg Bosschenaren zien schrijven dat we geen kampioen zouden worden. En of die bij ons blijft spelen... we zullen het wel zien. Bij een goede aanbieding zal hij wel vertrekken ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Om er dan vervolgens via de NC er weer uitgeknikkerd te worden
Liever rechtstreekse degradatie dan.
[..]
Bij jullie....denk het niet eerlijk gezegd
Ik zag ons voor aanvang van de competitie en na de eerste 6-7 wedstrijden idd kampioen worden op basis van de selectie, zag alleen over het hoofd dat zoiets met een waardeloze trainer niet gaat lukken, heb ik dus verkeerd gezienquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:29 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ik heb ook genoeg Bosschenaren zien schrijven dat we geen kampioen zouden worden.
Hij heeft 1 (of meerdere) clausules in zijn contract dus het lijkt mij eerlijk gezegd "logisch" dat ie vertrekt.quote:En of die bij ons blijft spelen... we zullen het wel zien. Bij een goede aanbieding zal hij wel vertrekken ja.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:39 schreef Dos37 het volgende:
Berry moet in Oranje.
Veel plezier (erg welkom ben je daar niet) bij NEC, maar laat Berry maar lekker hier.quote:Berry Powel of Jhon van Beukering.
Qua voetbalcapaciteiten ben ik completer dan Berry, daar ben ik van overtuigd. Alleen heeft hij een ongelooflijk goed neusje voor het doel. Hij heeft de kwaliteit op 90 minuten lang onzichtbaar te zijn, maar vervolgens wel in de slotfase de winnende treffer te maken. Een kans is bij hem altijd een goal. Samen bereiken we binnenkort de 50 doelpunten, niet verkeerd toch ? We zijn een koningskoppel, terwijl De Graafschap vorig seizoen niet eens een echte spits had. Ik was zwaar geblesseerd en Donny de Groot kwam pas laat binnen. Een elftal zonder spits is als een wesp zonder angel. Ongevaarlijk. Of Powel klaar is voor de eredivisie ? Nou het niveau is natuurlijk veel hoger. Scoren kan hij wel, maar mensen blijven twijfelen over zijn spel. Maar hij mag natuurlijk mee naar NEC. We liggen elkaar goed, rijden vaak met elkaar naar de training, maar het is de vraag of hij de grote vrijheid, waarvan hij nu profiteert, ook in de Eredivisie zal krijgen
quote:Vertrek Powel lijkt onvermijdelijk
Vertrek Powel lijkt onvermijdelijk
Foto: Orangepictures
30 maart 2007, 20:29
Door: Jelmer van der Dussen
De Graafschap staat dan op het punt om promotie vast te stellen, toch heeft de gedoodverfde titelkandidaat een flinke domper moeten verwerken. Topschutter Berry Powel heeft besloten niet in te gaan op het nieuwe voorstel van de Doetinchemmers.
"Het aanbod van De Graafschap is gewoon veel te laag," kondigde Powel min of meer zijn afscheid aan tegenover Tien. "Ik ben erg ontevreden over de aanbieding en dan heeft verder praten weinig zin."
De trefzekere aanvaller rekent op de interesse van andere clubs. "Of ik mijn pijlen op andere clubs ga richten? Het is volgens mij tijd dat de clubs hun pijlen op mij gaan richten. Een ding is zeker, ik wil sowieso volgend seizoen in de eredivisie spelen."
Door de beslissing van de spits lijkt een vertrek komende zomer onvermijdelijk. Het contract van Powel in Doetinchem loopt medio 2008 af, maar hij mag aan het eind van het seizoen voor omstreeks 300.000 euro vertrekken.
inderdaadquote:Op zondag 1 april 2007 15:08 schreef Erasmusch het volgende:
Hij komt ook vrij zwakzinnig over in interviews
Heb je gezopen?quote:Op zondag 1 april 2007 15:29 schreef TerroRobbie het volgende:
In de eredivisie wel.
Nog een jaartje Berry!quote:Berry Powel blijft bij De Graafschap !!!!
Betaald Voetbal De Graafschap B.V. en Berry Powel hebben overeenstemming bereikt over het aanpassen van het contract van Berry Powel. De looptijd van de nieuwe overeenkomst blijft 1 juli 2009, daarna heeft De Graafschap een optie voor nog één seizoen.
Dit fantastische bericht kregen we vandaag via een persbericht van De Graafschap.....
Berry heeft nog een berichtje voor je wil je het horen?quote:
Kan haast niet wachten, dat wordt weer lachenquote:'AZ had wel goed bij mij gepast'
Geschreven door Franklin Stoker op vrijdag, 18 mei om 07:53
Het carrièreverloop van een voetballer kan zich vormen als een hobbelig bospad dat uiteindelijk overgaat in een gestroomlijnde snelweg. Berry Powel heeft in zijn loopbaan wellicht nog niet helemaal het harde asfalt gevonden, maar lijkt hier vastberaden naartoe te werken.
Onlangs tekende de 27-jarige spits een verbeterd contract bij De Graafschap en is hij van plan zijn tweede jaar als Eredivisiespeler van meer cachet te voorzien. Voetbalzone.nl reisde naar de groenrijke Achterhoek af en wilde weten welke sportieve levenslessen de tweevoudig topscorer van de Jupiler League tot nu heeft gekend.
Over een vergelijking met Afonso Alves, zijn warme gevoel voor FC Utrecht, de toekomst van goalgetters uit de eerste divisie, een half jaar Championship-voetbal, moeders op de Bunniksite en tal van andere facetten uit de loopbaan van de goedlachse aanvaller.
Vanaf maandagochtend zal het interview terug te lezen zijn op Voetbalzone.nl.
Hij heeft het wel hoog in z'n bolquote:Over een vergelijking met Afonso Alves..
Denk het ook niet. Powel moet zich in de eredivisie nog bewijzen. Voor de Graafschap is dit prima, of hij scoort een jaar aan de lopende band en we kunnen hem verkopen aan het eind van het seizoen of het wordt niks en dan kan hij het volgende seizoen weg. Als kleine club moet je dit soort gokken gewoon nemen, want simpel gezegd iets beters hebben we niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
Volgens mij kon hij gewoon geen betere clubs krijgen.
Welk feestje eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:21 schreef Yeahinho het volgende:
Ach, wij Bosschenaren weten hoe het voelt om kampioen te worden hoor.
En we hebben over een paar weken zelf ook een promotiefeestje.
Je kan jezelf ook vergelijken met iemand anders en concluderen dat die ander beter isquote:
Zou die de 5 halen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben benieuwd, dit seizoen.
quote:Powel biedt De Graafschap excuses aan
23 november 2007
Berry Powel heeft weer vrede gesloten met De Graafschap-trainer Jan de Jonge. De spits uitte twee weken geleden kritiek op de oefenmeester, naar aanleiding van een vroege wissel in de wedstrijd tegen Excelsior. Ook was hij niet tevreden over zijn positie in het team. Powel speelt meestal vanaf links, maar wil in het centrum spelen.
"Kijk, ik ben op m'n best als ik achter de diepe spits kan spelen. Nu sta ik vaak linksbuiten en dat ligt me niet", zei de spits onder meer in De Gelderlander.
Coach Jan de Jonge was niet te spreken over deze handelswijze van Powel. "Berry was boos en dat mag hij zijn, maar hij moet dat niet via de media spelen", aldus de coach, die er aan toevoegt dat de kou nu uit de lucht is. "Berry heeft inmiddels zijn excuses aangeboden aan het team en heeft een gesprek met de voorzitter gehad. Ik was niet ziedend, maar dit kan nu eenmaal niet. Het is opgelost."
Dat Marco hem nog niet heeft opgeroepen!quote:Op maandag 17 december 2007 14:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
15 wedstrijden, 4 goals, 2 assist, 1276 minuten.
Best redelijke cijfers lijkt me
quote:De Graafschap-trainer Jan de Jonge is verbijsterd over de overgang van zijn spits. 'Dit is het meest bizarre wat me in mijn carrière is overkomen', zegt hij tegen VI.nl. 'Om vijf over tien zat Berry nog in het krachthonk en om half elf was hij weg. Deze transfer toont aan dat dit systeem nergens over gaat en dat er snel verandering in moet komen.'
En dat mag ook bij Groningen gebeurenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alleen als Berry met een open beenbreuk op de grond ligt, OK?
Gok? heb je er twijfel over dan?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:34 schreef Yeahinho het volgende:
Ben benieuwd of ie dat niveau aan kan. Gok van niet.
Had verwacht dat ie ook bij De Graafschap (in de eredivisie) zou gaan floppen. En dat viel me toch mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |