abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36004639
Van de BBC-website, nav gelijkspel bij Ipswich:
quote:
Millwall manager David Tuttle:
"It was a fantastic performance. We started slowly. Ipswich were on top for 10 minutes but after that we coped very well and maybe deserved more than a point.
"All our players battled all the way through and all credit to them. All that matters is that we finish this season fourth from bottom because it is no good playing well and still getting relegated."
Powel was daar toch maar 64 minuten bij. Benieuwd of hij ook 'fantastic' was.
pi_36004904
Vast niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36010716
quote:
Op maandag 13 maart 2006 21:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat heb je met een kutspits van het niveau Powel.
Scoorden ze vaker dan pre-Powell?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36459823
Berry Powel kwijnt weg bij Millwall
door Max van der Put

Woensdag 29 maart 2006 - Londen - De overstap die Berry Powel medio januari maakte van FC Den Bosch naar Millwall, is niet goed uitgepakt. De spits, momenteel nog altijd topscorer in de eerste divisie met 19 treffers, zit in Engeland meer op de tribune dan dat hij in het veld staat. „Maar dat heeft weinig met voetballen te maken“, stelt Powel.

Berry Powel. Foto Ady Kerry

En hij had nog wel zo’n droomstart in Engeland. In zijn allereerste wedstrijd voor Millwall zorgde de spits drie minuten nadat hij als invaller het veld had betreden al voor de gelijkmaker tegen Cardiff City.
Nog drie wedstrijden volgden en vervolgens belandde Powel plots op de tribune. Volgens de speler heeft dat echter weinig met voetballen te maken. „De twee mensen binnen Millwall die het meest betrokken waren bij mijn komst, hebben vanwege allerlei perikelen de club verlaten.“
Schijnbaar had de huidige trainer Dave Tuttle, die ten tijde van Powels komst net tot caretaking manager was benoemd, geen bemoeienis gehad met het aantrekken van de Nederlandse spits. In ieder geval lijkt hij niet gecharmeerd van de voetballer Powel. Die dus de reservebank oversloeg en op de tribune belandde. „Alleen twee weken geleden niet, toen waren er een paar blessures en stond ik ineens weer in de basis. Volgens mij deed ik het goed en dat hoorde ik ook van veel mensen. Maar vorige week zat ik weer op de tribune, ongelooflijk. De supporters vroegen of ik geblesseerd was. Toen ik uitlegde wat er echt aan de hand is, snapten ze er niks van. Toen ik in mijn laatste wedstrijd werd gewisseld, klonk er vanaf de tribunes ook eerst een afkeurend boe-geroep en vervolgens kreeg ik massaal applaus.“
Er gebeurt nog wel meer dat Powel niet begrijpt. „Soms mag ik wel met de selectie meetrainen, soms niet. In het tweede team scoor ik geregeld. Morgen doe ik weer mee. Samen met Ben May, die de afgelopen vijf wedstrijden in het eerste team liefst vier doelpunten heeft gemaakt. Ongelooflijk toch?“
Vervelen doet Powel zich nog niet in Londen. Zijn moeder en zijn vriendin zijn vaak bij hem en geregeld komen er vrienden over. „Maar ik voel me in deze omstandigheden wel steeds meer toerist dan profvoetballer“, erkent hij.

Dure speler

De geboren Amersfoorter denkt niet dat hij nog veel toekomst heeft bij Millwall, hoewel zijn contract na dit seizoen nog twee jaar doorloopt. Stel dat we ons handhaven in het Championship (2de niveau in Engeland, red.), dan zal Tuttle wel blijven. Als we degraderen, vertrekt hij vermoedelijk. Maar dan zit de club op een laag niveau met een dure speler als ik te kijken. Dat willen ze liever niet, heb ik begrepen; Powels manager Chiel Dekker is al druk op zoek naar een andere club voor zijn speler. De spits weet dat hij nog altijd topscorer is van de eerste divisie. Daar sta ik wel van te kijken. Volgens mij heeft Sergio van Dijk, die niet ver achter mij stond, sinds de winterstop niet meer gescoord. Ik zou het wel leuk vinden als ik aan het eind van de competitie nog steeds topscorer ben, maar ik zie Santi Kolk van FC Zwolle mij nog wel voorbijgaan.
Powel staat op 19 treffers, Kolk op 18. Of op 17? Kolk: Volgens Teletekst 18, volgens Voetbal International 17. Dat verschil zit ;m in een doelpunt dat ik tegen FC Den Bosch heb gemaakt. Een schot van Arco Jochemsen ging er via mijn been in. Dus volgens mij komt-ie dan op mijn naam.

woensdag 29 maart 2006 @ 14:28:33 #55
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36461962
Heerlijk stukje
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36461998
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 17:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kloppen de geruchten DG dat Powell je ooit uitgescholden heeft?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36463335
quote:
Berry Powel kwijnt weg bij Millwall

De overstap die Berry Powel medio januari maakte van FC Den Bosch naar Millwall, is niet goed uitgepakt. De spits, momenteel nog altijd topscorer in de eerste divisie met 19 treffers, zit in Engeland meer op de tribune dan dat hij in het veld staat. „Maar dat heeft weinig met voetballen te maken“, stelt Powel.

Berry Powel. Foto Ady Kerry

En hij had nog wel zo’n droomstart in Engeland. In zijn allereerste wedstrijd voor Millwall zorgde de spits drie minuten nadat hij als invaller het veld had betreden al voor de gelijkmaker tegen Cardiff City.

Nog drie wedstrijden volgden en vervolgens belandde Powel plots op de tribune. Volgens de speler heeft dat echter weinig met voetballen te maken. „De twee mensen binnen Millwall die het meest betrokken waren bij mijn komst, hebben vanwege allerlei perikelen de club verlaten.“

Schijnbaar had de huidige trainer Dave Tuttle, die ten tijde van Powels komst net tot caretaking manager was benoemd, geen bemoeienis gehad met het aantrekken van de Nederlandse spits. In ieder geval lijkt hij niet gecharmeerd van de voetballer Powel. Die dus de reservebank oversloeg en op de tribune belandde. „Alleen twee weken geleden niet, toen waren er een paar blessures en stond ik ineens weer in de basis. Volgens mij deed ik het goed en dat hoorde ik ook van veel mensen. Maar vorige week zat ik weer op de tribune, ongelooflijk. De supporters vroegen of ik geblesseerd was. Toen ik uitlegde wat er echt aan de hand is, snapten ze er niks van. Toen ik in mijn laatste wedstrijd werd gewisseld, klonk er vanaf de tribunes ook eerst een afkeurend boe-geroep en vervolgens kreeg ik massaal applaus.“

Er gebeurt nog wel meer dat Powel niet begrijpt. „Soms mag ik wel met de selectie meetrainen, soms niet. In het tweede team scoor ik geregeld. Morgen doe ik weer mee. Samen met Ben May, die de afgelopen vijf wedstrijden in het eerste team liefst vier doelpunten heeft gemaakt. Ongelooflijk toch?“

Vervelen doet Powel zich nog niet in Londen. Zijn moeder en zijn vriendin zijn vaak bij hem en geregeld komen er vrienden over. „Maar ik voel me in deze omstandigheden wel steeds meer toerist dan profvoetballer“, erkent hij.

Dure speler
De geboren Amersfoorter denkt niet dat hij nog veel toekomst heeft bij Millwall, hoewel zijn contract na dit seizoen nog twee jaar doorloopt. „Stel dat we ons handhaven in het Championship (2de niveau in Engeland, red.), dan zal Tuttle wel blijven. Als we degraderen, vertrekt hij vermoedelijk. Maar dan zit de club op een laag niveau met een dure speler als ik te kijken. Dat willen ze liever niet, heb ik begrepen.“ Powels manager Chiel Dekker is al druk op zoek naar een andere club voor ’zijn speler’.

De spits weet dat hij nog altijd topscorer is van de eerste divisie. „Daar sta ik wel van te kijken. Volgens mij heeft Sergio van Dijk, die niet ver achter mij stond, sinds de winterstop niet meer gescoord. Ik zou het wel leuk vinden als ik aan het eind van de competitie nog steeds topscorer ben, maar ik zie Santi Kolk van FC Zwolle mij nog wel voorbijgaan.“

Powel staat op 19 treffers, Kolk op 18. Of op 17? Kolk: „Volgens Teletekst 18, volgens Voetbal International 17. Dat verschil zit ’m in een doelpunt dat ik tegen FC Den Bosch heb gemaakt. Een schot van Arco Jochemsen ging er via mijn been in. Dus volgens mij komt-ie dan op mijn naam.“
  woensdag 29 maart 2006 @ 15:11:38 #59
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36463469
Of je plaatst hem dubbel
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36463886
Maar die heeft wel een foto
pi_36463972
WTF is dit... waarom stond dit topic dan ook niet gewoon bij MyAT?

Zal wel weer één of andere kut-bug zijn, waardoor ik niet had gezien dat hier vandaag al in was gepost . Heb em zelfs gezocht via de search .

Hup Berry .
pi_36464831
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:28 schreef Yeahinho het volgende:
WTF is dit... waarom stond dit topic dan ook niet gewoon bij MyAT?

Zal wel weer één of andere kut-bug zijn, waardoor ik niet had gezien dat hier vandaag al in was gepost . Heb em zelfs gezocht via de search .

Hup Berry .
Wel goed voor je postaantal! Ook leuk!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_36464977
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:52 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Wel goed voor je postaantal! Ook leuk!
Dat sowieso . Wéér een erbij nu .
pi_36465409
Maar heeft Berry je nou eigenlijk ooit uitgescholden dg? Ik ben ook wel benieuwd...

pi_36465481
Duidelijk is dat zijn punten-index bij Millwall ongeveer op eredivisieniveau met Den Bosch ligt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36466187
Ach, bj Millwall heeft ie in ieder geval nog voor één punt gezorgd.

Kan me niet herinneren dat ie dat bij FC in de eredivisie voor elkaar heeft gekregen .
pi_36466404
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 16:29 schreef Yeahinho het volgende:
Ach, bj Millwall heeft ie in ieder geval nog voor één punt gezorgd.

Kan me niet herinneren dat ie dat bij FC in de eredivisie voor elkaar heeft gekregen .
RBC thuis, kopbal 2-1
  maandag 17 april 2006 @ 16:32:09 #68
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37035191
Veel plezier in de League One
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:08:13 #69
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37059250
Topscorer Gouden Gids Divisie degradeert

18/4/2006 9 :41

Met negentien doelpunten werd Berry Powel topscorer van de Gouden Gids Divisie. Die goals maakte hij tijdens de eerste seizoenshelft in dienst van FC Den Bosch. Na de winterstop verdedigde hij de kleuren van het Engelse Millwall, met welke club hij degradeerde.
Door een 2-0 nederlaag op bezoek bij Southampton op maandag is de neergang van Millwall een feit. De Londense club zal komend seizoen op het derde Engelse profniveau acteren.

Al met al was het een vreemd seizoen voor Powel. Waar hij bij Den Bosch de grote man was, kwam hij bij Millwall slechts sporadisch in actie. Hij moest het stellen met vijf basisplaatsen en vier invalbeurten waarin hij eenmaal trefzeker was.

'De trainer, Dave Tuttle, ziet het helaas niet in mij zitten', legde Powel zijn situatie uit in Voetbal International. De mensen binnen Millwall die verantwoordelijk waren voor zijn komst zijn inmiddels verdwenen. 'Ik heb mijn zaakwaarnemer laten weten dat ik hier niet wil bijven. Wat moet ik bij een club als ze me toch niet gebruiken?'

Mooi stukje
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_37059553
Heb even het hele topic doorgelezen, maar heeft Berry Powel u nou ooit uitgescholden, DutchGooner?
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:30:14 #71
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37059864
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 13:19 schreef Old_Skool het volgende:
Heb even het hele topic doorgelezen, maar heeft Berry Powel u nou ooit uitgescholden, DutchGooner?
Is DAM homo?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_37067281
Zei DAM nou dat Powell tijdens een oefenwedstrijdje "vetzak" zei tegen DG?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37071841
Lekker belangrijk. Als het waar zou zijn, is het tekenend voor een figuur als Powel. Beetje gaan schelden op fans die er vrijwel altijd zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37072059
Je kunt als speler natuurlijk moeilijk schelden op fans die er nooit zijn.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37072799
lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')