Als Dordrecht een topper is dan is Veendam dat ook.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:17 schreef TerroRobbie het volgende:
"Hij scoort nooit in de topwedstrijden"
Zoals verwacht is zijn loyaliteit ten opzichte van de Graafschap niet onuitputtelijk. Zo lijkt het er toch op dat de Graafschap na dit seizoen op zoek kan naar twee nieuwe spitsen.quote:Interesse voor Powel vanuit Azie
Berry Powel wordt gevolgd door clubs in Azie. Dat heeft zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker bevestigd. De spits van De Graafschap zou ook in de belangstelling staan van Stal Alchevsk in de Oekraine, maar dit wordt door het kamp Powel ontkend.
Een scout die in Europa spelers zoekt voor Aziatische clubs heeft bij directeur voetbalzaken Han Berger van De Graafschap informatie opgevraagd. Powel zou in maart volgend jaar een eventuele overstap kunnen maken.Powel voelt wel voor een tussentijds vertrek. "Als zich een kans aandient en je hogerop kan, waarom niet."
Berger noemt de vermeende interesse voor Powel niet serieus. "Ik word iedere dag wel gebeld over spelers. In elk geval staat in zijn contract geen clausule dat hij tussentijds weg kan. Voor mij telt alleen dat we de sportieve lijn van nu vasthouden."
Welk bedrag Powel moet opbrengen, is onbekend. Volgens Chiel Dekker mag De Graafschap de transfersom zelf bepalen. Vorige week werd Powel al in verband gebracht met NAC Breda.. "Ik weet niets van interesse van NAC. Ik lees en hoor veel dingen, maar houd me liever bezig met goals maken en belangrijk zijn voor het team", zo stelde Powel donderdag.
Bron: Omroep Gelderland
goals maken daarentegen welquote:Op zaterdag 16 december 2006 10:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Loyaliteit, haha. Dat woord kent hij niet.
Ja echt man. Ik droom ook van het De Graafschap shirtquote:Op zaterdag 16 december 2006 10:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Loyaliteit, haha. Dat woord kent hij niet.
Maak je geen ilusies.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja echt man. Ik droom ook van het De Graafschap shirt
quote:Powel in VI: Belangstelling uit Oekraine is gebakken lucht.
Berry Powel is dit seizoen zeer belangrijk voor De Graafschap. Met 3 doelpunten tegen Veendam bracht de spits zijn seizoentotaal op 16 goals in 21 wedstrijden. De aanvaller staat in de belangstelling van Stal Alchevsj, de club van de Nederlandse trainer Ton Caanen in de Oekraine.
Je scoort gemakkelijk
“Ja, maar dat is ook afhankelijk van de tegenstander. Ik kon tegen Veendam een terugspeelbal onderscheppen en ons snel op voorsprong brengen. Binnen het kwartier maakte ik de 2e. en dan weet je dat de wedstrijd is gespeld. Zij moeten komen, wij krijgen de ruimte en dat is voor een spits altijd lekker voetballen. Ik speelde vorig seizoen een 1/2 jaar in Engeland bij Millwall. Daar kreeg ik de bal op de middellijn en moest ik het samen met een andere aanvaller maar uitzoeken tegen 4 verdedigers. Daar krijg je geen vertrouwen van. Bij De Graafschap spelen we op de helft van de tegenstander, dicht tegen hun doel aan. Daar ben ik toch het gevaarlijkst.”
Het gat met RBC is nog maar 2 punten, denken jullie aan de titel ?
“Nee, de weg daarheen is nog heel lang. Maar we voeren de druk op RBC lekker op. Over 2 wedstrijden weten we meer. Woensdag spelen zij tegen FC Den Bosch dat voor zijn laatste kans vecht en wij komen meteen na de winterstop uit tegen RBC. Allebei hebben we het in eigen hand, hoewel ik vind dat RBC de uitgesproken favoriet is. Maar het wordt nog heel spannend.”
Ondanks de goede prestaties is het spel niet altijd even goed.
“ Dat wordt ook steeds beter, vind ik. Wij zijn in the winning mood, we hebben niet veel wisselingen in het team waardoor de vaste patronen steeds verder inslijpen.”
Caanen wil je naar de Oekraine halen. Sta je daarvoor open ?
“ Vooralsnog vind ik het gebakken lucht, want mijn zaakwaarnemer en ik hebben nog niets gehoord. Ik heb nog een kontrakt van 2½ jaar bij De Graafschap met een gelimiteerde transfersom als clubs me in de zomer willen overnemen. Natuurlijk wil ik hogerop, daarom moet ik ook heel belangrijk blijven voor De Graafschap.”
Ik geef je wel gelijk, ik vind Powel niet echt een clubman. Hij speelt volgens mij meer voor zichzelf.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Je kunt niet op hem bouwen. Dat is het probleem. Die trainer van jullie geeft aan het team rond Powel te hebben gebouwd. Voor je het weet is hij weg (zo hoog zal die gelimiteerde transfersom niet zijn) en dan heb je, zeker als beukering ook gaat vertrekken, toch wel een probleem.
Ben maar blij dat dat fenomeen niet bij Twente speelt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:12 schreef Dos37 het volgende:
een Fenomeen
Ja, zo zijn er zoveelquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Beetje de nieuwe Stafan Jansen. Alleen in de GGD kunnen scoren.
Dirk Jan Derksenquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:03 schreef Dubnobasswithmyhea... het volgende:
Beetje de nieuwe Stafan Jansen. Alleen in de GGD kunnen scoren.
Euhh... NAC een subtopper? Sinds wanneerquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:19 schreef RayMania het volgende:
Hij ramt ze er wel één voor één in zeg, best mooi om te zien. Ben benieuwd hoe hij het bij een subtopper zou doen in de Eredivisie. NAC ofzo.
Bron?quote:
Wat zei die tegen DG?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij heeft DG een keer uitgescholden, dan ben je het volgen wel waard.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij heeft DG een keer uitgescholden, dan ben je het volgen wel waard.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:05 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Het had toch iets met zijn BMI te maken....
bijna....quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:15 schreef TheVotary het volgende:
[afbeelding]
Aanschouw mijn paint skillzzz.![]()
Was hij er weer niet bij? Hij doet het erom.....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:54 schreef Yeahinho het volgende:
Jammer dat DG er niet van heeft kunnen genieten.
En hoe werd ie ontvangen door dat hypocriete kutzootje bij ons op de tribune? Met open armen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:54 schreef Yeahinho het volgende:
Jammer dat DG er niet van heeft kunnen genieten.
Hij hield zich wel in qua juichen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En hoe werd ie ontvangen door dat hypocriete kutzootje bij ons op de tribune? Met open armen?
Mwa. Laten we het er op houden dat ie niet bepaald werd toegejuicht....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En hoe werd ie ontvangen door dat hypocriete kutzootje bij ons op de tribune? Met open armen?
Dat was wel netjes inderdaad.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:40 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Hij hield zich wel in qua juichen.
Nee hoor, de haters vinden Powel een goede spits voor eerste divisie. Alleen een slechte persoonlijkheid. Maar weten dat hij op hoger niveau nooit zal slagen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:12 schreef TheVotary het volgende:
Alle haters hebben ongelijk gekregen en wij worden mooi kampioen.
Goed omschreven.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee hoor, de haters vinden Powel een goede spits voor eerste divisie. Alleen een slechte persoonlijkheid. Maar weten dat hij op hoger niveau nooit zal slagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |