Dat wordt nog wat daar. In de voorbereiding wisten ze ook al RKC met 3-1 te verslaan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:06 schreef methodmich het volgende:
De lijnen zijn niet zo recht.
Maar goed, nog een spits voor de Superboeren dus. Hebben ze er niet al wat veel?
Nee, 1tje maar, van Beukering. Powel gaat misschien ook aan de zijkant spelen. Verder nog een speler uit eigen jeugd, Sissing.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:06 schreef methodmich het volgende:
De lijnen zijn niet zo recht.
Maar goed, nog een spits voor de Superboeren dus. Hebben ze er niet al wat veel?
De Visscher kan toch ook als spits uit de voeten?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:09 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Nee, 1tje maar, van Beukering. Powel gaat misschien ook aan de zijkant spelen. Verder nog een speler uit eigen jeugd, Sissing.
Zou kunnen, het is echter geen spits maar een pure flankspeler. MM had het over spitsen en daar zaten we zeker niet te ruim in.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
De Visscher kan toch ook als spits uit de voeten?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:15 schreef TheVotary het volgende:
[afbeelding]
Aanschouw mijn paint skillzzz.![]()
Ik zie hem helemaal niet want ik mis beide wedstrijden tegen De Graafschapquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:12 schreef DarkShine het volgende:
DG mag hem weer minstens 2 maal aanschouwen deze competitie.
Was dus wel het eerste waar ik aan dacht toen ik las dat hij weer in de 1ste Divisie ging ballenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zie hem helemaal niet want ik mis beide wedstrijden tegen De Graafschap
Waar?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij is er nog maar net en meneer Powel heeft het alweer over vertrek
Meen je nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij is er nog maar net en meneer Powel heeft het alweer over vertrek
Mwoah het is maar net wat je er in wil lezen. Dit stond er in de Gelderlander:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Stond vandaag een stuk over in het Brabants Dagblad. Dat een journalist vroeg of er belangstelling was geweest van een eredivisieclub waarop hij iets antwoorde in de trand van "Nee, dus ik moet nog een jaartje wachten voordat ik daar kan gaan voetballen"
Ik neem aan dat hij gewoon met de Graafschap wil promoveren.quote:Op de vraag of er belangstelling voor hem was van eredivisieclubs was hij duidelijk. „ Nee, maar dan moet ik nog maar een jaartje wachten voor ik op dat niveau kan spelen.”
Ah, ik dacht dat Donny er ook nog was, maar die is vertrokken dus. Waarheen ook al weer?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:40 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Zou kunnen, het is echter geen spits maar een pure flankspeler. MM had het over spitsen en daar zaten we zeker niet te ruim in.
Griekenland, AEK Larnacaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat Donny er ook nog was, maar die is vertrokken dus. Waarheen ook al weer?
Klopt, volgens mij zit daar ook nog een andere Nederlandse speler.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:49 schreef methodmich het volgende:
Larnaca is Cyprus volgens mij, maar dank voor de club!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |