Dat levert SA ongeveer net genoeg op om de koninklijke familie van te onderhouden. Zonder olie is SA per direct een derde wereld land. Elke dollar die daar binnenkomt wordt niks aan toegevoegd in tegenstelling tot West-Europa.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
met alleen al tussel slachtfeest tot 2 miljoen buitenlandse bezoekers. Laat staat rest van jaar dat moslims Mekka/madina bezoeken
ik denk eerder andersom, alle pelgrim inkomen wordt gebruikt voor volk en alle olie voor de koninkrijk, overigens heb ik het puur over de relatie tussen VS en SA he.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:45 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Dat levert SA ongeveer net genoeg op om de koninklijke familie van te onderhouden. Zonder olie is SA per direct een derde wereld land. Elke dollar die daar binnenkomt wordt niks aan toegevoegd in tegenstelling tot West-Europa.
Moslims hebben niks voor elkaar - er is vrijheid van dreigen er is vrijheid voor boycotquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:29 schreef 1ofthefew het volgende:
Pff, de moslims hebben het voor elkaar:
westerse samenleving en democratie zwigt voor moslim terreur.
ben dat irritante gezeik van die lui zo zat. gewoon allemaal het land uitschoppen omdat ze het varkentje onrein vinden of zo.
Sure, alsof de gemiddelde Palestijn Deense kranten leest. Dit is gewoon een geörchestreerde campagne, dat lijkt me wel duidelijk. Inderdaad ook heel verwonderlijk dat ze daar als bij toverslag allemaal Deense vlaggen voorhanden hebben om even te bevuilen of in de fik te steken. Iets zegt me dat dat niet klopt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:59 schreef Meki het volgende:
[..]
zij zijn juist de irrirante moslimgezeik in Europa zat![]()
Juist. Deze hele opwinding is volledig kunstmatig in scene gezet, en heeft alles te maken met het zoveelste dieptepunt dat de arabieren hebben weten te bereiken met de overwinning van Hamas.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:12 schreef Drugshond het volgende:
Maar we trekken de discussie scheef.... dus graag ff ontopic.
Boycot moslimlanden kost Denemarken veel geld
En jij vindt dat vrijheid van dreigen stoer ofzo?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Moslims hebben niks voor elkaar - er is vrijheid van dreigen er is vrijheid voor boycot
zij zijn juist de irrirante moslimgezeik in Europa zat![]()
nee dat is hun vrijheid net als hier hebben ze vrijheid van beledigingquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En jij vindt dat vrijheid van dreigen stoer ofzo?
ze kijken toch ook naar nieuwsquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:02 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Sure, alsof de gemiddelde Palestijn Deense kranten leest. Dit is gewoon een geörchestreerde campagne, dat lijkt me wel duidelijk. Inderdaad ook heel verwonderlijk dat ze daar als bij toverslag allemaal Deense vlaggen voorhanden hebben om even te bevuilen of in de fik te steken. Iets zegt me dat dat niet klopt.
Vrijheid van meningsuiting ja. Dat jij dat opvat als een belediging, is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:03 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat is hun vrijheid net als hier hebben ze vrijheid van belediging
Ja, en hoe komen die cartoons uit een obscure Deense krant in het Arabische nieuws terecht denk je?quote:
ik vind het wel vrijheid van meningsuitingquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting ja. Dat jij dat opvat als een belediging, is niet mijn probleem.
Vrijheid van dreigen wil dus niks anders zeggen dat je het goedkeurt dat mensen alles doen om andere mensen het zwijgen op te leggen? Jij zou een goeie volgeling zijn geweest in 1938, in Duitsland.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:06 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ik denk je nog steeds een beetje naïef bent, Meki
omdat dat beledigind is en als Denemarken niks aan wilt doen dan maar opsturen naar alle andere landenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:06 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ja, en hoe komen die cartoons uit een obscure Deense krant in het Arabische nieuws terecht denk je?![]()
Ik denk je nog steeds een beetje naïef bent over hoe de wereld in elkaar zit, en dan in het bijzonder de wereld van de journalistiek.
Ow. Laat ik dan alle internetsites waarop staat dat wij ongelovigen dood moeten uitprinten en opsturen naar elk Westers land om op te roepen tot de vernietiging van de islamitsche landenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:07 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat dat beledigind is en als Denemarken niks aan wilt doen dan maar opsturen naar alle andere landen
dat is jou recht dan mag je doenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ow. Laat ik dan alle internetsites waarop staat dat wij ongelovigen dood moeten uitprinten en opsturen naar elk Westers land om op te roepen tot de vernietiging van de islamitsche landen![]()
Dus jij vindt het oke als ik iedereen oproep om die landen aan te vallen en te boycotten? Grappig.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:10 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is jou recht dan mag je doen
maar dat is ook de recht van de Moslimlanden die Denemarken boycot
jazeker het is vrijheid van die mensen daarquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus jij vindt het oke als ik iedereen oproep om die landen aan te vallen en te boycotten? Grappig.
agie kraam geen onzin over mensen aanvallen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:14 schreef Meki het volgende:
[..]
jazeker het is vrijheid van die mensen daar
aanvallen ik heb het over boycotquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
agie kraam geen onzin over mensen aanvallen.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zelfde zin dat je quote heeft het ook over aanvallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oow dan heb ik dat niet goed gelezenVoor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:19 schreef Meki het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oow dan heb ik dat niet goed gelezen![]()
Dus wanneer een niet Christen/ moslim een heel geloof kwaadaardig bedreigd,( omdat één moslim/Christen tekenaar of wat dan ook een niet christen/moslim als varken, of ongelovige hond bestempeld) Is dit ook rechtvaardig, begrijpelijk? Je kwetst dan miljarden mensen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:37 schreef Meki het volgende:
[..]
jullie zien dat als een spotprent
ik zie het als een belediging en provocatie richting miljard mensen
Moslims hechten zich aan het geloof vast en houden van het geloof laat de mensen dat doen![]()
jullie laten het zitten omdat jullie niet veel aan jullie geloof hechtenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Dus wanneer een niet Christen/ moslim een heel geloof kwaadaardig bedreigd,( omdat één moslim/Christen tekenaar of wat dan ook een niet christen/moslim als varken, of ongelovige hond bestempeld) Is dit ook rechtvaardig, begrijpelijk? Je kwetst dan miljarden mensen.
Mensen kwetsen is nooit leuk, maar die éénzijdige rechtvaardiging!
Denen die worden getrovven . 11.000 jobs staan op de tochtquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:31 schreef stukovich het volgende:
Oke, de Denen hebben kunnen lachen om hun spotprenten. Nu willen Islamitische landen de Denen gaan spotten met een boycot, moeten ze niet gaan huilen dat ze er economisch door getroffen worden. Het is immers vrije keuze om Deense producten links te laten liggen.
Tja, dan moeten die Denen maar uitleg vragen aan hun eigen regering.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Denen die worden getrovven . 11.000 jobs staan op de tocht
Dan ben je er zeker ook voor, dat mensen die niet geloven, alle streng gelovige landen boycotten? Ja, misschien ook een idee dan. die gelovige moslimlanden zullen er dan ook alle begrip voor hebben hè?Of is het denigreren van niet gelovigen iets anders?quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:24 schreef Meki het volgende:
[..]
jullie laten het zitten omdat jullie niet veel aan jullie geloof hechten
maar Moslims wel en zij hebben vrijheid voor boycotten
ga je een antwoord geven op een vraag die jezelf gesteld hebtquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
met alleen al tussel slachtfeest tot 2 miljoen buitenlandse bezoekers. Laat staat rest van jaar dat moslims Mekka/madina bezoeken
over ontwijken van reacties gesprokenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:34 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ga je een antwoord geven op een vraag die jezelf gesteld hebt![]()
In de Koran staat dat je niet-gelovigen met respect moet behandelen, iedereen die anders doet leeft niet volgens de Koran maar volgens extremistische interpretaties. Wat is jouw punt...quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Dan ben je er zeker ook voor, dat mensen die niet geloven, alle streng gelovige landen boycotten? Ja, misschien ook een idee dan. die gelovige moslimlanden zullen er dan ook alle begrip voor hebben hè?Of is het denigreren van niet gelovigen iets anders?
nee dat is hier niet terzakequote:Op woensdag 1 februari 2006 12:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Dan ben je er zeker ook voor, dat mensen die niet geloven, alle streng gelovige landen boycotten? Ja, misschien ook een idee dan. die gelovige moslimlanden zullen er dan ook alle begrip voor hebben hè?Of is het denigreren van niet gelovigen iets anders?
Hij kraamt onzin, dus logisch gevolg is dat je hem vraagt of hij berbers is...quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
agie kraam geen onzin over mensen aanvallen.
berbers?
moet ik me ervoor verantwoorden?quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:40 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Hij kraamt onzin, dus logisch gevolg is dat je hem vraagt of hij berbers is...![]()
Waarom moeten dan alle Denen bijvoorbeeld de Palestijnse gebieden verlaten? Anders wat? Als je dat hier in Nederland roept ben je aan het discrimineren... Steken wij hier vlaggen in brand, boycotten wij producten? Nee wij hebben hier beschaving en handelen niet naar de eerste de beste onderbuikgevoelens die in ons opkomen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:38 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat is hier niet terzake
het gaat hier om Denen die provoceren
Even overtuigd van jezelf als de extremisten die andere soera`s als leidraad nemen zeker?quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:36 schreef stukovich het volgende:
[..]
In de Koran staat dat je niet-gelovigen met respect moet behandelen, iedereen die anders doet leeft niet volgens de Koran maar volgens extremistische interpretaties. Wat is jouw punt...
En o wee als de Denen ophouden hun geld over te maken aan de Palestijnen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Waarom moeten dan alle Denen bijvoorbeeld de Palestijnse gebieden verlaten? Anders wat? Als je dat hier in Nederland roept ben je aan het discrimineren... netjes dat de profeet is afgebeeld dat is gewoon een schending van een Islamitische wet.
Dat hoef je alleen aan de rechter of de Rechter.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
moet ik me ervoor verantwoorden?![]()
Bedrijven zouden bepaalde bevolkingsgroepen moeten boycotten omdat er vanuit die bevolkingsgroepen oproepen gedaan worden om de beschaving zoals wij die vandaag de dag kennen om zeep te helpen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Dan zwaait er wat,,, voor de Palestijnen..quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:47 schreef CeeJee het volgende:
[..]
En o wee als de Denen ophouden hun geld over te maken aan de Palestijnen.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:49 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Dan zwaait er wat,,, voor de Palestijnen..
WIJ laten het zitten omdat zelf kunnen nadenken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:24 schreef Meki het volgende:
[..]
jullie laten het zitten omdat jullie niet veel aan jullie geloof hechten
maar Moslims wel en zij hebben vrijheid voor boycotten
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:48 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dat hoef je alleen aan de rechter of de Rechter.
Met mijn post wou ik duidelijk maken dat het zo triest is om gebrekkige intellectuele capaciteiten toe te schrijven aan het feit dat hij berber is. Ook onbegrijpelijk dat Marokkanen nog durven te spreken over racisme in Nederland, terwijl zij onderling (voornamelijk arabieren naar berbers toe) enorm discrimineren. Walgelijke hypocrisie.![]()
Wat een onzin, waar haal je dat vandaan? Daarnaast gaf Meki je een geruststellend antwoord, arabier, hij had wanneer hij je 'werkelijk' had willen geruststellen en wist wat je bedoelde wel duidelijk gemaakt dat hij niet streng in het geloof en radicaal is. Daarnaast weet jij heel goed dat Meki niet de helderste is die hier rondloopt, maar dat hij voor een moslim best gematigd is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
![]()
![]()
hij is niet eens berber, overigens nogmaals niet dat ik het hoef te verantwoorden maar reden dat ik het vroeg was omdat Berbers over algemeen strenger zijn in geloof en radicaler. En Meki weet dat ook.
Vooroordelen en bij voorbaat getrokken conclusies.![]()
Het gaat om één, of enkele Denen die provoceren, net als het om één of enkele Moslims gaat, die mensen die niet geloven, ongelovige honden noemtquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:38 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat is hier niet terzake
het gaat hier om Denen die provoceren
en Denemarken weigert iets te doen tegen de provocatuersquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:59 schreef paddy het volgende:
[..]
Het gaat om één, of enkele Denen die provoceren, net als het om één of enkele Moslims gaat, die mensen die niet geloven, ongelovige honden noemt
Dus..
Walgelijk! En maar klagen wanneer enkele moslims niet gelovigen als zwijnen betitelen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:52 schreef yoshimurak5 het volgende:
Plaats hier je spotprent van Mohammed als protest!
Godsamme zeg ik vraag me af wat hij is, en jij bemoeit jij je er meer mee, dan hij. Ik weet toch wel dat ik meer ervaring heb over de relaties tussen berbers en arabieren dat ik hier over meer dan jou kan spreken. Het is een feit dat Marokkaanse arabieren net wat minder praktiserende zijn en minder strenge vaders tegen hun dochters dan de berbers. Vraag het anders aan Meki dan. Meki zei dat hij deel van aanvallen niet had gelezen. Dat stelde mij gerust, dat hij daar niet achter stond.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:57 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wat een onzin, waar haal je dat vandaan? Daarnaast gaf Meki je een geruststellend antwoord, arabier, hij had wanneer hij je 'werkelijk' had willen geruststellen en wist wat je bedoelde wel duidelijk gemaakt dat hij niet streng in het geloof en radicaal is. Daarnaast weet jij heel goed dat Meki niet de helderste is die hier rondloopt, maar dat hij voor een moslim best gematigd is.
Vooroordelen? Ik heb met genoeg arabieren en berbers gesproken, die hebben mij juist in die wereld ingeleid zonder dat ik ervoor er op de hoogte van was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |