Bronquote:Cartoons kunnen Denen 11.000 jobs kosten
di 31/01/06 - In Denemarken wordt gevreesd voor een verlies van meer dan 11.000 arbeidsplaatsen als als gevolg van een blijvende handels- en klantenboycot in de moslimlanden. Die kwam op gang na de publicatie van twaalf spotprenten over de profeet Mohammed in de Deense krant Jyllands-Posten in september vorig jaar.
In een analyse van de Jyske Bank over de boycot door de Arabische wereld luidt het dat vooral de export van levensmiddelen en landbouwproducten voor geruime tijd in gevaar zijn.
Als de boycot een jaar duurt, betekent dat alleen al voor die periode een inkomstenverlies van 320 miljoen euro en het verdwijnen van 4.000 arbeidsplaatsen.
De waarde van de Deense totale export naar de betrokken landen becijferde de bank op 1,1 miljard euro. Dat komt overeen met 1,1 procent van alle uitvoer en 11.200 arbeidsplaatsen.
Deense firma sluit de deuren
De Deense levensmiddelengroep Arla heeft gisteren al een grote zuivelfabriek in de Saudische hoofdstad Riyad met 800 werknemers wegens de groeiende boycot voor onbepaalde tijd gesloten.
(foto Belga) De Deense premier Anders Fogh Rasmussen (foto) verklaarde na de excuses van Jyllands-Posten dat er nu hoop bestaat dat vooraanstaanden in de moslimwereld de dreigende boycot helpen afwenden.
De ministers van Binnenlandse Zaken van de Arabische landen hebben in Tunis echter in een officieel communiqué aan de Deense overheid gevraagd dat de auteurs van de spotprenten streng gestaft worden.
Bomalarm
In Denemarken is er bomalarm geweest bij twee kantoren van de krant, die spotprenten van de profeet Mohammed had geplubliceerd.
Eerder had de hoofdredacteur van de krant zijn excuses aangeboden.
De politie doorzocht de lokalen maar vond geen springtuigen
begrijpelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:26 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook voor een boycot van de Palestijnen, liever dat dan dat we ze platgooien.
Zeker dat dat wel vrijheid van meningsuiting is. De betreffende tekenaar mag zeggen wat hij wil en zo hoort het.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:22 schreef Meki het volgende:
[..]
er bestaan tegenwoordig geen vrijheid van meningsuitingen meer. je gaat toch niet zeggen wat Denemarken heeft gedaan een vrijheid van meningsuiting is he![]()
meki mag niet zeggen wat hij wil en tekenaar wel?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:30 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Zeker dat dat wel vrijheid van meningsuiting is. De betreffende tekenaar mag zeggen wat hij wil en zo hoort het.
Ik vind jou ook vrij radicaal in je standpunten Meki
Je lijkt erge medelijden te hebben met de Denen die, volgens jou, hun banen gaan verliezen maar je helpt er zelf aan mee.
Hypocriet
klopt, maar waar ligt de grens?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:30 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Zeker dat dat wel vrijheid van meningsuiting is. De betreffende tekenaar mag zeggen wat hij wil en zo hoort het.
Hoezo Het is Denemarken de schuld hun willen alleen provocerenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:30 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik vind jou ook vrij radicaal in je standpunten Meki
Je lijkt erge medelijden te hebben met de Denen die, volgens jou, hun banen gaan verliezen maar je helpt er zelf aan mee.
Hypocriet
als ex moslim weet jij dat toch wel?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:33 schreef SlimShady het volgende:
[..]
klopt, maar waar ligt de grens?
dat vraag ik me nog steeds af.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:31 schreef Ludwig het volgende:
Ach joh! Niemand kon echt wat geven om die Palestijnen, totdat het ineens de stok werd waarmee ze de Joden konden slaan.
Laat die Palestijnen er maar buiten, het gaat om de geestelijk leiders in het Midden-Oosten. Die moeten we gewoon zien weg te krijgen, opdat de onderdanen inzien wat een ongelofelijke kudde schapen ze zijn.
Waar hoor je mij zeggen dat hij niet mag zeggen wat hij wil? Hij mag zeggen wat hij wil. Uiteraard!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
meki mag niet zeggen wat hij wil en tekenaar wel?
of beiden wel of beiden niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:33 schreef DaveHarris het volgende:
Draai het om.. Meki maar wel zeggen wat hij wil maar de tekenaar niet?
Ex moslims zijn verstandige mensenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
als ex moslim weet jij dat toch wel?
dan moeten de domme leiders in Denemarken ook wegquote:
nee niet dat ik het van jou hoorde, maar dat vraag kwam bij me op toen je zei dat zijn punten radicaal warenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:33 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Waar hoor je mij zeggen dat hij niet mag zeggen wat hij wil? Hij mag zeggen wat hij wil. Uiteraard!
Beiden wel jah. Dus niet pleiten voor een boycot en dan Meki de vrije hand geven, is niet zo consequent..quote:
het is juist terecht dat sommige landen de provocatie in Denemarken aan de kaak stellen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:34 schreef rutger05 het volgende:
Ik ben geen liefhebber van spotprentjes die onnodig mensen kwetsen, maar de wijze waarop moslims en (ook gematigde) moslimlanden hierop reageren is buiten alle proporties en behoorlijk gestoord. Wij kennen in het beschaafde Westen vrijheid van meningsuiting en dat hebben zij, goedschiks of kwaadschiks, te respecteren. De krant had ook nooit excuses moeten aanbieden. Ik hoop dat het Westen er alles aan zal doen om dergelijke mensen en hun idiote gedachtegoed hier, met alle mogelijke middelen, weg te houden.
Met hun idiote en ziekelijke houding en reacties verpesten bepaalde moslims en moslimlanden het voor goedwillende moslims. Blijkbaar beseffen zij niet dat het (of beter gezegd vele) vlammetje weleens tot een voor hun vernietigend vuur kan aanwakkeren door hun toedoen, waarna zij door het vuur verteerd zullen worden. Zij bewerkstelligen hun eigen totale ondergang. Er zijjn bepaalde grenzen aan verdraagzaamheid. Ook in het Westen.
Mohammed is net zo een taboe als de holocaust, je mag er wel over praten, maar niets ongepasts toch ( westers holocaust / Islamitisch visie)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:34 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Beiden wel jah. Dus niet pleiten voor een boycot en dan Meki de vrije hand geven, is niet zo consequent..
Hun kan geen onderwerp zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoezo Het is Denemarken de schuld hun willen alleen provoceren![]()
Je hebt grenzen je mag geen mensen beledigen en je mag helemaal geen miljard mensen beledigen
ik ben niet radicaal ? in welke opzicht ben ik radicaal
Dat je je hierdoor laat beledigen zegt gewoon al genoeg. Te fucking triest voor woorden!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Je hebt grenzen je mag geen mensen beledigen en je mag helemaal geen miljard mensen beledigen
jullie zien dat als een spotprentquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:36 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Hun kan geen onderwerp zijn, zij willen alleen provoceren.
Maar goed OT: voor de 100e keer het is een spotprent, waarom zou hij dat niet mogen zeggen? Wat is jouw beredenering daar achter? Dat hij 1 miljard mensen beledigt? Wat een bullscheit zeg. Voor alle keren dat wij ongelovige varkens danwel Christenhonden worden genoemd is toch ook geen ware internationale rel ontstaan? Ik ga daar niet serieus op in, ik neem mensen die dat zeggen niet serieus. Laat ze lekker onzin uitkramen, ze doen hun best maar.
Wat een onzin zeg.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
het is juist terecht dat sommige landen de provocatie in Denemarken aan de kaak stellen.
je kan het ook anders zien Denemarken verpest het voor Europa
ik voel me niet beledigd . ik vind het erg raar dat Denemarken de verantwoordelijken niet straft wegens provocatiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:37 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Dat je je hierdoor laat beledigen zegt gewoon al genoeg. Te fucking triest voor woorden!![]()
is niet strafbaarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
[..]
ik voel me niet beledigd . ik vind het erg raar dat Denemarken de verantwoordelijken niet straft wegens provocatie
Vrijheid van meningsuitingquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
[..]
ik voel me niet beledigd . ik vind het erg raar dat Denemarken de verantwoordelijken niet straft wegens provocatie
Van mij mag je over de holocaust zeggen wat je wilt, ik weet alleen niet wat de wet daarover zegt. Maar waarom zou je jezelf daar druk over maken, wil je dingen over de holocaust willen zeggen dan? Dat er negatieve dingen over de stichter van een religie gezegd worden is als vanzelf sprekend, over de afslachting van miljoenen Joden ligt toch iets minder voor de hand.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mohammed is net zo een taboe als de holocaust, je mag er wel over praten, maar niets ongepasts toch ( westers holocaust / Islamitisch visie)
Net zeg je nog dat er een miljard mensen zijn beledigd!!! Wat is het nou??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
[..]
dus je mag zeggen dat de profeet een terrorist is ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:39 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting
Gelukkig leven we hier niet naar de wetten van de moslimlanden waar dit zeker zal gebeuren! Misschien moet je daar eens gaan rondkijken, daar vind je vast wel wat steun voor je argumenten.
Spotten met holocaust of ontkennen is allemaal strafbaar, beperking van vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:40 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Van mij mag je over de holocaust zeggen wat je wilt, ik weet alleen niet wat de wet daarover zegt. Maar waarom zou je jezelf daar druk over maken, wil je dingen over de holocaust willen zeggen dan? Dat er negatieve dingen over de stichter van een religie gezegd worden is als vanzelf sprekend, over de afslachting van miljoenen Joden ligt toch iets minder voor de hand.
jawel dat zien jullie wel als een provocatie maar dit niet hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:41 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat er een miljard mensen zijn beledigd!!! Wat is het nou??
En als vindt dat we de Moslims gewoon moeten laten, waarom doen ze dat dan andersom ook niet? Waarom moet Iran nou weer een conventie over de holocaust geven? Is dat dan geen provocatie?
Ik vind het erg raar dat Allah al die oplichters die zich moslims noemen gewoon laat leven. Ik had het niet gepikt, als God zijnde hoor, dat mijn eigen "volgelingen" me zo te schande zouden maken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Ja ze moeten ze straffen!!!! Want provocatie kan niet!! Mag niet! MOet je niet toelaten!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:41 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat er een miljard mensen zijn beledigd!!! Wat is het nou??
En als vindt dat we de Moslims gewoon moeten laten, waarom doen ze dat dan andersom ook niet? Waarom moet Iran nou weer een conventie over de holocaust geven? Is dat dan geen provocatie?
ik vind het raar dat je hier dat nog zegt waarom niet in stormfront daarpas je wel bijquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:42 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ik vind het erg raar dat Allah al die oplichters die zich moslims noemen gewoon laat leven. Ik had het niet gepikt, als God zijnde hoor, dat mijn eigen "volgelingen" me zo te schande zouden maken.
Kritiek is geen blijk van respect? Volgens mij is het pas een teken van derespect als je een land gaat boycotten om wille van een paar prentjes. Zie ik de Denen niet doen....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:41 schreef Meki het volgende:
[..]
dus je mag zeggen dat de profeet een terrorist is ?
en dat mag je over joden etc. zeggen want dat is toch vrijheid
dat wist ik niet ik dacht dat we elkaar moesten respecteren
naar wie verwijs je dan als "oplichter"quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:42 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ik vind het erg raar dat Allah al die oplichters die zich moslims noemen gewoon laat leven. Ik had het niet gepikt, als God zijnde hoor, dat mijn eigen "volgelingen" me zo te schande zouden maken.
Ik sta bekend als een 'gematigd'* moslim. Echter, er zijn drie dingen waar je nooit en te nimmer mag aankomen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:34 schreef rutger05 het volgende:
Ik ben geen liefhebber van spotprentjes die onnodig mensen kwetsen, maar de wijze waarop moslims en (ook gematigde) moslimlanden hierop reageren is buiten alle proporties en behoorlijk gestoord. Wij kennen in het beschaafde Westen vrijheid van meningsuiting en dat hebben zij, goedschiks of kwaadschiks, te respecteren. De krant had ook nooit excuses moeten aanbieden. Ik hoop dat het Westen er alles aan zal doen om dergelijke mensen en hun idiote gedachtegoed hier, met alle mogelijke middelen, weg te houden.
Met hun idiote en ziekelijke houding en reacties verpesten bepaalde moslims en moslimlanden het voor goedwillende moslims. Blijkbaar beseffen zij niet dat het (of beter gezegd vele) vlammetje weleens tot een voor hun vernietigend vuur kan aanwakkeren door hun toedoen, waarna zij door het vuur verteerd zullen worden. Zij bewerkstelligen hun eigen totale ondergang. Er zijjn bepaalde grenzen aan verdraagzaamheid. Ook in het Westen.
-Ja mag je zeggenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:41 schreef Meki het volgende:
[..]
dus je mag zeggen dat de profeet een terrorist is ?
en dat mag je over joden etc. zeggen want dat is toch vrijheid
dat wist ik niet ik dacht dat we elkaar moesten respecteren
Meki, dat kon je in de jaren tachtig misschien nog zeggen, maar dat is nu echt passé hoor. Tegenwoordig proberen we hier gewoon een normale discussie te voeren.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:43 schreef Meki het volgende:
[..]
ik vind het raar dat je hier dat nog zegt waarom niet in stormfront daarpas je wel bij
Dus alle Denen staan achter de cartoon ? Alle Denen zijn verantwoordelijk voor het?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:33 schreef Meki het volgende:
[..]
ik werk er niet mee er zijn geen producten van Denemarkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:44 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
-Ja mag je zeggen
-Mag je volgens de wet niet zeggen, wat mij betreft zeg je het
-Respect, daar heb je het weer. Dan zou ook de vrijheid van meningsuiting gerespecteerd moeten worden.
Ik ga het voor de 3e keer proberen:
Als jij zo meeleeft met die 11000 mensen die hun baan gaan verliezen, volgens jou, waarom werk je daar dan zelf aan mee?
www.marokkanen.nl iets voor jou dan misschien?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:43 schreef Meki het volgende:
[..]
ik vind het raar dat je hier dat nog zegt waarom niet in stormfront daarpas je wel bij
de meeste moslims die er niet mee te maken hebben worden dus wel naar aangekeken hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:45 schreef Roi het volgende:
[..]
Dus alle Denen staan achter de cartoon ? Alle Denen zijn verantwoordelijk voor het?
Maar als moslims iets in Nederland doen of in een ander land iets schokkend dan is het de mening van hun en niet van alle moslims![]()
[afbeelding]
Je zei net nog dat je een boycot steunt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:45 schreef Meki het volgende:
[..]
ik werk er niet mee er zijn geen producten van Denemarken
dit is geen vrijheid van mening anders was de holocaust ontkennen ook een vrijheid van meningsuiting .
Laaielichters die zich moslim noemen en ondertussen keihard tegen de woorden van hun profeten ingaan. Ik vind smaad en liegen en jezelf beter voordoen dan je bent een grotere zonde dan provocatie, om van doodsverwensingen en bedreigingen aan het adres van mensen die volkomen onschuldig zijn nog maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
naar wie verwijs je dan als "oplichter"
dat laat de premier wel zien aan zijn houdingquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:45 schreef Roi het volgende:
[..]
Dus alle Denen staan achter de cartoon ?
Maar als moslims iets in Nederland doen of in een ander land iets schokkend dan is het de mening van hun en niet van alle moslims![]()
[afbeelding]
De vrijheid van meningsuiting heb je. De strafrechterlijke gevolgen komen daarna. Knoop dat goed in je oren.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:45 schreef Meki het volgende:
[..]
ik werk er niet mee er zijn geen producten van Denemarken
dit is geen vrijheid van mening anders was de holocaust ontkennen ook een vrijheid van meningsuiting .
verhuis linea recta naar Marokko.. Want daar is het zo respecvol tegenover elkaar..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:48 schreef Meki het volgende:
[..]
dat laat de premier wel zien aan zijn houding
de premiet neemt geen stappen tegen hun . de Moslims wel
In Marokko worden de joden beschermt en ze leven in vrede naast elkaar
en in een plein in een Marokkaanse stad staat een synagoge en dat staat daar jarenlang en hij staat daar nog steeds dat is nou de samenleving
een samenleving is geen provocatie maar respect hebben voor elkaar
ik snap niet waarom dit mensen zien als een vrijheid . ik vind net zoals als de holocaust ontkennen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:47 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Je zei net nog dat je een boycot steunt.
Dit is wel vrijheid van meningsuiting. De wet heeft het ontkennen van de holocaust verboden echter, een beperking op die vrijheid.
Ik blijf verbaasd over de vergelijking die jij blifjt trekken tussen Holocaust en een spotprentje.
offtopic: Meki ben jij overigens moslim?
waarom zou ik ik geef een voorbeeld gewoon hoe het hier kan in plaats van elkaar steeds aankijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:49 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
verhuis linea recta naar Marokko.. Want daar is het zo respecvol tegenover elkaar..
PROEST.
Respect overigens voor de premier die zijn poot stijfhoort. Zo hoort het in een vrij land, politiek moet zich niet bemoeien met spotprenten in de krant.
Dat moet je aan de cartoonist vragen, dat is toch zijn actie?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:50 schreef Meki het volgende:
[..]
ik snap niet waarom dit mensen zien als een vrijheid . ik vind net zoals als de holocaust ontkennen.
wat is de aanleiding om profeet Mohammed een terrorist noemen ???
jij vindt dat een vrijheid van meningsuiting ? waarom eigenlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:51 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Dat moet je aan de cartoonist vragen, dat is toch zijn actie?
Het is een vrijheid, als hij dat wil zeggen doet hij dat.
En er staan ook moskeeen in Nederland. Point being?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:48 schreef Meki het volgende:
[..]
In Marokko worden de joden beschermt en ze leven in vrede naast elkaar
en in een plein in een Marokkaanse stad staat een synagoge en dat staat daar jarenlang en hij staat daar nog steeds dat is nou de samenleving
een samenleving is geen provocatie maar respect hebben voor elkaar
Slecht voorbeeld, Marokko is dan wel enigszins aan het verlichten maar vrijheid? Respect onder elkaar? Ik noem vrouwen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:51 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom zou ik ik geef een voorbeeld gewoon hoe het hier kan in plaats van elkaar steeds aankijken
Nederland is mijn land waarom zou ik weggaan
hier kijken ze zo vijandig naar Moskeeenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:52 schreef Ludwig het volgende:
[..]
En er staan ook moskeeen in Nederland. Point being?
Mag je daarom geen kritiek meer op elkaar hebben? Moet een premier dan maar alles met de mantel der liefde bedekken.
Zoek eerst eens de oorzaak in jezelf als je je hierdoor beledigt voelt. Ben je nog wel trots? Hoe kan zoiets kleins je zo erg raken? Waar ben je mee bezig?
Wat is de aanleiding om een heel de bevolking van een land met de dood en aanslagen te bedreigen en het land te boycotten? Een beetje werkelijkheidszin zou je geen kwaad doen Meki.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:50 schreef Meki het volgende:
Bronquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:48 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:48 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Laaielichters die zich moslim noemen en ondertussen keihard tegen de woorden van hun profeten ingaan. Ik vind smaad en liegen en jezelf beter voordoen dan je bent een grotere zonde dan provocatie, om van doodsverwensingen en bedreigingen aan het adres van mensen die volkomen onschuldig zijn nog maar te zwijgen.
Nee hoor, als het over Jezus gaat val ik er ook niet overheen. Prima, moet die kerel lekker zelf uitmaken hoor. Ja ik vind dat een vrijheid van meningsuiting dus.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:52 schreef Meki het volgende:
[..]
jij vindt dat een vrijheid van meningsuiting ? waarom eigenlijk
het is zeker omdat het om moslims gaat he
de aanleiding is dat Denemarken weigert iets te doen tegen provocatie-veroorzakersquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:53 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Wat is de aanleiding om een heel de bevolking van een land met de dood en aanslagen te bedreigen en het land te boycotten? Een beetje werkelijkheidszin zou je geen kwaad doen Meki.
Ik noem hem geen terrorist ofzo, zie daar het nut niet van in. Maar misschien omdat hij complete Joodsche stammen die destijds in SA leefden en zijn authenticiteit niet wilden erkennen heeft uitgeroeid? Tis maar een idee`tje hoor. Of vertel jij het anders ffquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:50 schreef Meki het volgende:
[..]
persvrijheid om te provoceren dan heeft de Arabische wereld de vrijheid van boycottenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:54 schreef Roi het volgende:
[..]
Bron(om maar weer even zo flauw te reageren zoals jij altijd doet)
De reactie van de premier was trouwens hartstikke goed, hij is het er niet mee eens maar er is gewoon persvrijheid in Denemarken.
wss denken de radicalen, ze zeiden terroristen, dan krijgen ze ook terroristen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:53 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Wat is de aanleiding om een heel de bevolking van een land met de dood en aanslagen te bedreigen en het land te boycotten? Een beetje werkelijkheidszin zou je geen kwaad doen Meki.
onzin - dus er is geen aanleiding . gewoon om dit te aanwakkeren neem ik aanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:55 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Ik noem hem geen terrorist ofzo, zie daar het nut niet van in. Maar misschien omdat hij complete Joodsche stammen die destijds in SA leefden en zijn authenticiteit niet wilden erkennen heeft uitgeroeid? Tis maar een idee`tje hoor. Of vertel jij het anders ff
Jezus is toch ook een profeet voor moslims? Wat had hij te zeggen over als iemand je op de wang slaat? Of is Jezus alleen een profeet als het ze uitkomt?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Vriendelijk verzoek voor het noemen van eventuele voorbeelden?
Snap jij het principe van die zoveel genoemde vrijheid van meningsuiting?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:55 schreef Meki het volgende:
[..]
de aanleiding is dat Denemarken weigert iets te doen tegen provocatie-veroorzakers
en wat is de aanleiding van de provocatie-beeld
De `Arabische media` provoceerd nooit! Die zijn allemaal zo voorbeeldig. In feite, alle Arabieren, Marokkanen, en moslims zijn perfect; niets op aan te merken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:55 schreef Meki het volgende:
[..]
persvrijheid om te provoceren dan heeft de Arabische wereld de vrijheid van boycotten
nee dat doen ze niet en als ze dat doen dan worden ze verbodenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:56 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
De `Arabische media` provoceerd nooit! Die zijn allemaal zo voorbeeldig. In feite, alle Arabieren, Marokkanen, en moslims zijn perfect; niets op aan te merken.![]()
Censuur van hier tot tokio.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:56 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
De `Arabische media` provoceerd nooit! Die zijn allemaal zo voorbeeldig. In feite, alle Arabieren, Marokkanen, en moslims zijn perfect; niets op aan te merken.![]()
Ik ben onlangs nog beledigd door 2 Noord-Afrikaantjes op een scooter. Vermoedelijk moslims. Puur verbaal terrorisme zoiets.quote:
Ik neem aan dat je de bron nog aan het zoeken bentquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:55 schreef Meki het volgende:
[..]
persvrijheid om te provoceren dan heeft de Arabische wereld de vrijheid van boycotten
Draai het ff om, om terroristen als moslims te bestempelen.. Hee, goed punt. Veel terroristen zijn ook moslimsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:58 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat doen ze niet en als ze dat doen dan worden ze verboden
( zie wat Donner als laast deed )
maar als iemand dat doet mogen ze hun gang gaan want het is namelijk niet verboden om Moslims als terroristen te bestempelen
Dan bestrijd je ze met de middelen die daar voor zijn, nl woorden, argumenten of desnoods juridische acties. Dreigen met aanslagen is meer iets voor onontwikkelde holbewoners.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:55 schreef Meki het volgende:
[..]
de aanleiding is dat Denemarken weigert iets te doen tegen provocatie-veroorzakers
en wat is de aanleiding van de provocatie-beeld
op belediging en provocatiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:56 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Snap jij het principe van die zoveel genoemde vrijheid van meningsuiting?
Waarom zou Denemarken iets moeten doen dan volgens jou? En op basis van wat?
nee ze hebben vrijheid van dreigen en boycotten net als Denemarken die provoceertquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:58 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Dan bestrijd je ze met de middelen die daar voor zijn, nl woorden, argumenten of desnoods juridische acties. Dreigen met aanslagen is meer iets voor onontwikkelde holbewoners.
ja Jezus is een profeet van de islam.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:56 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Jezus is toch ook een profeet voor moslims? Wat had hij te zeggen over als iemand je op de wang slaat? Of is Jezus alleen een profeet als het ze uitkomt?
Hetgeen een groot deel van de in het MO wonende mensen natuurlijk ook zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:58 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Dan bestrijd je ze met de middelen die daar voor zijn, nl woorden, argumenten of desnoods juridische acties. Dreigen met aanslagen is meer iets voor onontwikkelde holbewoners.
Jah, en ik voel me geprovoceerd door jouw debiele opstellen.. Oppakken opsluiten en de sleutel weggooien??quote:
Omdat daar niet een bovenproportioneel deel van de criminelen Joods is. Kan je van Moslims in Nederland, hoe triest het ook is, niet zeggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:53 schreef Meki het volgende:
[..]
hier kijken ze zo vijandig naar Moskeeen
in Marokko is dat dus niet
daar staat een kerk en een synagoge en een Moskee naast elkaar en iedereen gaat zijn eigen gang
Neem Marokko maar aan hoe men met Joden omgaanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:58 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de bron nog aan het zoeken bent?
Die vrijheid om dat te zeggen heb jij in een vrij land.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:00 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Jah, en ik voel me geprovoceerd door jouw debiele opstellen.. Oppakken opsluiten en de sleutel weggooien??
Offtopic: ben je ook naar spice platinum aan het kijken Meki? Wordt nu een hete chick keihaard in haar kont geneukt!
klootzaak is geen belediging tegen miljard mensenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:01 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Die vrijheid om dat te zeggen heb jij in een vrij land.
Dus volgens jou zou ik jou ook geen klootzak meer mogen noemen als ik dat vind? Omdat dat niet van respect betuigd tegenover jou?
Dus moet ik dat in mij houden en mij voorbeeldig gedragen tegen jou? Omdat ik niet mag beledigen? Rare ideeen.
Ik snap jou echt niet. Ik blijf mezelf herhalen en dat begint eentonig te worden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:02 schreef Meki het volgende:
[..]
klootzaak is geen belediging tegen miljard mensen
provocatie ik ga toch ook geen bevolkingsgroep provoceren![]()
Islam is gestoeld op belediging van Jezus, ontkenning en laster and so on. Ik eis actie van jou, rechtvaardige Meki!quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:02 schreef Meki het volgende:
[..]
klootzaak is geen belediging tegen miljard mensen
provocatie ik ga toch ook geen bevolkingsgroep provoceren![]()
http://www.freewebs.com/avukoagricola/quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:02 schreef Youssef het volgende:
Hehe, prachtig dit. http://www.f3f3.com/rasool.php
Je stelling is nergens op berustquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:04 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Islam is gestoeld op belediging van Jezus, ontkenning en laster and so on.
ik snap ook niet waarom je dat ziet als een vrijheid van meningsuitingquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:03 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik snap jou echt niet. Ik blijf mezelf herhalen en dat begint eentonig te worden.
Waarom zou je dat niet mogen zeggen als je dat denkt? Je moet kunnen zeggen wat je denkt. Wat dan ook!!! Dat vind ik vrijheid.
Het gaat er niet om dat er een boycot wordt ingesteld door moslims en moslimlanden tegen Deense producten, alhoewel het een zeer overtrokken reactie is. Ik bedoel meer de zeer agressieve en gestoorde houding van veel moslims (alhoewel er ook veel moslims zijn die wel goedwillend zijn) tegen Deense burgers en Westerse burgers in het algemeen. Zij zijn het juist die medemoslims en hun geloof zeer grote schade toebrengen en met wie afgerekend moet worden. Het wordt tijd dat moslims beseffen dat hun geloof wordt misbruikt om bepaalde gestoorde terroristische acties en denkbeelden te verdedigen. Zo zijn er moslims en moslimleiders die het gore lef hebben om bijvoorbeeld 9/11 goed te praten of te verheerlijken. Ik begrijp niet dat er moslims zijn die geloven dat de verantwoordelijken voor deze aanslag in een aangename plek in het hiernamaals komen. Een buitengewoon onaangenaam en heet plekje zal deze lafbekken te deel vallen voor het vermoorden van onschuldige mannen, vrouwen en kinderen, sommige zelfs medemoslims.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
het is juist terecht dat sommige landen de provocatie in Denemarken aan de kaak stellen.
je kan het ook anders zien Denemarken verpest het voor Europa
Ik denk niet dat Jezus had gedreigd met zelfmoordaanslagen als er een spotprentje van hem was gemaakt. Jezus is belachelijk gemaakt, vernederd, gemarteld en uiteindelijk vermoord, en wat zei hij? "God, vergeef ze asjeblieft want ze weten niet wat ze doen." Daar kunnen die blinde hypocriete schreeuwlelijkerds waar jij je blijkbaar ook tot rekent nog wat van leren.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja Jezus is een profeet van de islam.
mis ik hier iets? Doe jij een beroep op bewering van de Islam?
Of doe jij alleen beroep op de islam als het je uitkomt?
OMdat het een vrijheid van meningsuiting is!quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:05 schreef Meki het volgende:
[..]
ik snap ook niet waarom je dat ziet als een vrijheid van meningsuiting
dit is erg en daarvoor moet de economie ervoor leiden
Kun je niet je toetsenbord uit het raam flikkeren of je beperken tot posts in Onzin? Je bedoelt het goed jongen, maar je doet meer kwaad.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:05 schreef Meki het volgende:
[..]
ik snap ook niet waarom je dat ziet als een vrijheid van meningsuiting
dit is erg en daarvoor moet de economie ervoor leiden
Deze stelling van jou is nergens op berustquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je stelling is nergens op berust
Meki in ONZ was inderdaad een stuk leuker, dit gaat weer helemaal nergens over.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kun je niet je toetsenbord uit het raam flikkeren of je beperken tot posts in Onzin? Je bedoelt het goed jongen, maar je doet meer kwaad.
Jezus is een profeet van de islam daarom ga ik er niet op in, maar lees de bijbel eens voor je 100% zeker weet wat jezus allemaal heft gesproken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:06 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Jezus had gedreigd met zelfmoordaanslagen als er een spotprentje van hem was gemaakt. Jezus is belachelijk gemaakt, vernederd, gemarteld en uiteindelijk vermoord, en wat zei hij? "God, vergeef ze asjeblieft want ze weten niet wat ze doen." Daar kunnen die blinde hypocriete schreeuwlelijkerds waar jij je blijkbaar ook tot rekent nog wat van leren.
okequote:Op woensdag 1 februari 2006 00:07 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Deze stelling van jou is nergens op berust![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |