Wat een vergelijkingen zeg. In ieder geval op de manier zoals je het verwoord, ik hoop niet dat je dit serieus meent.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:04 schreef Meki het volgende:
[..]
jawel ik vind het te vergelijken . een holocaust is een provocatie richting joden. en een profeet af te schilderen als een terrorist is ook een provocatie
nee ik ga wel Denemarken zijn producten boycotten omdat de premier weigert wat eraan te gaan doen
Denemarken meent het echt en daarbij moeten ze wel weten wat de gevolgen zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:08 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Wat een vergelijkingen zeg. In ieder geval op de manier zoals je het verwoord, ik hoop niet dat je dit serieus meent.
een holocaust is een provocatie tegen joden, een holocaust? Ik vind dat eerlijk gezegd wat meer dan een provocatie
profeet op een spotprentje... Waar je je maar druk over kan maken. SPOTPRENT!!!
Lang leve de vrijheid van meningsuiting![]()
Vrijheid van meningsuiting heeft grenzen. Mohammed een pedofiel vinden is een mening.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:08 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
De cartoonist (is dat een woord?) is misschien van mening dat Mohammed een verderfelijke pedofiel was. Schokkerend dan dat hij spotprenten van hem maakt..
Wie heb je liever dood: je geliefde Deense tekenaars of de Deense soldaten?quote:
dat is dat er maar 1 van elke 1000 de hemel zal betredenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:08 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
De cartoonist (is dat een woord?) is misschien van mening dat Mohammed een verderfelijke pedofiel was. Schokkerend dan dat hij spotprenten van hem maakt..
Edit; overgens zeggen de ahadith die ik onder ogen heb gehad dat het een verschil van 1000 tegen 1 zal zijn, maar dat terzijde.
Is dit een reactie op mijn reactie of drukte je perongeluk op de quote knop?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Denemarken meent het echt en daarbij moeten ze wel weten wat de gevolgen zijn
door dat domheid moeten 11.000 mensen hun baan missen![]()
wanneer zullen vele Nederlanders stoppen met provocatie ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:11 schreef Ludwig het volgende:
Wat is het toch met die cultuur dat ze altijd zo hun "respect" moeten opeisen? Ik zie het ook vaak bij Marokkaanse jongeren. Alles gaat om "respect" en "eer".
Wanneer gaan ze eens nadenken over het "respect" voor andermans mening?
Vanwaar deze vraag?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:10 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Wie heb je liever dood: je geliefde Deense tekenaars of de Deense soldaten?![]()
En toch 72 maagden blijven belovenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dat is dat er maar 1 van elke 1000 de hemel zal betreden
Welke provocatie?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:11 schreef Meki het volgende:
[..]
wanneer zullen vele Nederlanders stoppen met provocatie ?
Als jij je valselijk beschuldigd word van het misbruiken van je 2 jarig buurmeisje, dan wordt je ook boos en ga je met dingen smijten. Ik weet het zeker.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:08 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Edit; overgens zeggen de ahadith die ik onder ogen heb gehad dat het een verschil van 1000 tegen 1 zal zijn, maar dat terzijde.
Omdat Denemarken het graag wilt dat hun producten worden geboycotquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:11 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Is dit een reactie op mijn reactie of drukte je perongeluk op de quote knop?
Ik snap niet wat je bedoelt namelijk, in ieder geval niet als reactie op mijn reactie.
Daarnaast, wat loop je vooruit op de zaken? 11 000 mensen verliezen hun baan voorlopig niet hoor.
Oh en trouwens, jij werkt eraan mee, dus als je het zo zielig vindt: waarom doe je het dan?
Wanneer zullen moslims stoppen met hun provocatie en (vanuit christelijke optiek bezien) stoppen met het verspreiden van een dwaalleer?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:11 schreef Meki het volgende:
[..]
wanneer zullen vele Nederlanders stoppen met provocatie ?
Niemand ontkent het systematisch afslachten van grote groepen minderheden onder Moslims OMDAT HET GEWOON NIET GEBEURD!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat Denemarken het graag wilt dat hun producten worden geboycot
en Holocaust is nog steeds een provocatie
als je de holocaust ontkent dan ben je bezig met een provocatie tegen joden
maar nu gebeurt hetzelfde en mensen steunen dat nog![]()
Met andere woorden: de fatwa is sowieso overbodig. De Deense soldaten zijn sowieso een legitiem doelwit.quote:
Denemarken wil graag dat hun producten geboycot worden? Volgens mij begrijp jij het verkeerd.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat Denemarken het graag wilt dat hun producten worden geboycot
en Holocaust is nog steeds een provocatie
als je de holocaust ontkent dan ben je bezig met een provocatie tegen joden
maar nu gebeurt hetzelfde en mensen steunen dat nog![]()
je hoeft niet altijd "quote dit bericht in een reactie" te klikkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:12 schreef Ludwig het volgende:
[..]
En toch 72 maagden blijven beloven![]()
Die Allah heeft wel humor, dat wel!
So?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:13 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Als jij je valselijk beschuldigd word van het misbruiken van je 2 jarig buurmeisje, dan wordt je ook boos en ga je met dingen smijten. Ik weet het zeker.
Kolonisten zijn ook een legitiem doelwit toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:14 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Met andere woorden: de fatwa is sowieso overbodig. De Deense soldaten zijn sowieso een legitiem doelwit.
voor terreur?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:14 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Met andere woorden: de fatwa is sowieso overbodig. De Deense soldaten zijn sowieso een legitiem doelwit.
provoceren tegen de moslimsquote:
nee vrijheid van beledigenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:14 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Denemarken wil graag dat hun producten geboycot worden? Volgens mij begrijp jij het verkeerd.
Denemarken wil graag haar vrijheid van meningsuiting behouden!!
dwaalleer ben je dingen aan het verzinnenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:13 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Wanneer zullen moslims stoppen met hun provocatie en (vanuit christelijke optiek bezien) stoppen met het verspreiden van een dwaalleer?
Ga even lekker ergens anders zeuren zegquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je hoeft niet altijd "quote dit bericht in een reactie" te klikken
Dus moet je er niet van opkijken dat mensen bij wie de eer, waardigheid en zelfrespect hoger ligt niet blij zullen zijn als er zulke haatpreken verspreid worden.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:16 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Ga even lekker ergens anders zeuren zeg
Wanneer houden moslims nu eens op met het beledigen van Jezus en gaan ze nou eindelijk eens erkennen dat Jezus de Ware God is?quote:
het is hetzelfde , het valt allebei onder provocatiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:14 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Niemand ontkent het systematisch afslachten van grote groepen minderheden onder Moslims OMDAT HET GEWOON NIET GEBEURD!
De volwassen kolonisten wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:15 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Kolonisten zijn ook een legitiem doelwit toch?
Hoort ook bij vrije meningsuiting!! Of niet dan?quote:
En,,,, zijn er ook kolonisten in Nederland?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:17 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
De volwassen kolonisten wel.![]()
ssstt hebben we niet over, ik ben een slachtofferquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:17 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
JIj quote toch ook de hele tijd ...
Alleen om je te fokkenquote:
Een fatwa is meer dan een mening en wordt ook niet zomaar uitgesproken door de eerste de beste (uitzonderingen daargelaten)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ssstt hebben we niet over, ik ben een slachtoffer![]()
OT: Een fatwa is geen mening?
heb je een bron daarvoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:17 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Wanneer houden moslims nu eens op met het beledigen van Jezus en gaan ze nou eindelijk eens erkennen dat Jezus de Ware God is?
men wist wat betreffende cartoons voort zou brengen, overigens is een fatwa dan een mening met een oproep er in. Blijft een meningquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:20 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Een fatwa is meer dan een mening en wordt ook niet zomaar uitgesproken door de eerste de beste (uitzonderingen daargelaten)
er bestaan tegenwoordig geen vrijheid van meningsuitingen meer. je gaat toch niet zeggen wat Denemarken heeft gedaan een vrijheid van meningsuiting is hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:17 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Hoort ook bij vrije meningsuiting!! Of niet dan?
Ik vraag me eigenlijk af of jij zelf wel voor vrijheid van meningsuiting bent, zo je reacties lezende.
De zon komt morgen op.quote:
Dat een spotprent lijdt tot een boycot van bedrijven die er niets mee te maken hebben is een logisch gevolg? Dan zijn vele vooroordelen die Nederlanders hebben toch niet zo ongegrond ineens..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
men wist wat betreffende cartoons voort zou brengen, overigens is een fatwa dan een mening met een oproep er in. Blijft een mening
http://www.knmi.nl/voorl/weer/verwachting.htmlquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:22 schreef Ludwig het volgende:
[..]
De zon komt morgen op.
heb je een bron daarvoor
Het wordt steeds mooier.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:22 schreef Meki het volgende:
Arla lijdt onder Moslim-woede
KOPENHAGEN - De bestuurlijke top van het Deense Arla smeekt de Deense premier Rasmussen om excuses aan te bieden aan de moslimwereld. Het bedrijf lijdt dagelijks miljoenen euro's schade door een boycot van producten in het Midden-Oosten.
nee. dat beweerde ik ook niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:23 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Dat een spotprent lijdt tot een boycot van bedrijven die er niets mee te maken hebben is een logisch gevolg? Dan zijn vele vooroordelen die Nederlanders hebben toch niet zo ongegrond ineens..
en allemaal dankzij Denemarkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |