abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34663769
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:25 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Alle achterlijke grootheden bij elkaar! Het is toch verdomme niet normaal meer dat al die moslims ineens op de grond staan te stampen om een achterlijke striptekeningetje in fucking Denemarken?? Ik zie het al helemaal voor me hoe ze thuiskomen van werk. Ze stappen van hun kameel af. Zegt vrouwlief: Hey Ali, onze profeet staat in de krant in Denemarken. MET EEN DOLK! En die gozer zo: ALLAHOE HAKBAR! BLOED WIL IK ZIEN!

Wat een fucking losers bij elkaar zeg
Typisch kuddegedrag.
eeeh
pi_34663802
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:33 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Typisch kuddegedrag.
ben jij voor provoceren het onnodig beledigen van mensen ???
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 22:36:14 #203
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34663872
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:31 schreef Meki het volgende:

[..]

provocatie is niet goed dat weten ze ook ze hebben het uitgelokt.
Europa kan alleen provoceren
HALLO HET IS EEN KRANT! EEN KRANT! EEN KRANT!EEN KRANT!
hopelijk snap je het nu een beetje
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  dinsdag 31 januari 2006 @ 22:36:44 #204
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34663889
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:33 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Typisch kuddegedrag.
Er is niks mis met kuddegedrag waarde DaveHarris, als het maar gefundeerd is. Iedereen stoorde zich aan het feit dat Mohammed B. de ex-troll Theo van Gogh op gruwelijk wijze afslachtte en hem niet bv. voor de rechter heeft gedaagd. Deze Moslims moorden niet en zeggen gewoon dat ze zich beledigd voelen en ook dat is weer niet goed.

Het is gewoon simpel: alles wat de Moslim doet of laat is onjuist in de ogen van de arrogante westerlingen. Zij wanen zich nl. toch superieur, het liefst willen ze niet eens merken dat wij Moslims wel degelijk aanwezig zijn.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_34663944
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Er is niks met kuddegedrag waarde DaveHarris, als het maar gefundeerd is. Iedereen stoorde zich aan het feit dat Mohammed B. de ex-troll Theo van Gogh op gruwelijk wijze afslachtte en hem niet bv. voor de rechter heeft gedaagd. Deze Moslims moorden niet en zeggen gewoon dat ze zich beledigd voelen en ook dat is weer niet goed.

Het is gewoon simpel: alles wat de Moslim doet of laat is onjuist in de ogen van de arrogante westerlingen. Zijn wanen zich nl. toch superieur, het liefst willen ze niet eens merken dat wij Moslims wel degelijk aanwezig zijn.
Bedankt voor je mening, en dag Bansheeboy.
pi_34663954
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:36 schreef Ludwig het volgende:

[..]

HALLO HET IS EEN KRANT! EEN KRANT! EEN KRANT!EEN KRANT!
hopelijk snap je het nu een beetje
ook al was het een blaadje
Denemarken weigert te op te treden tegen provocatie en belediging daarom vind ik het terecht dat er wordt geboycot
  dinsdag 31 januari 2006 @ 22:38:55 #207
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34663976
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:34 schreef Meki het volgende:

[..]

ben jij voor provoceren het onnodig beledigen van mensen ???
Ik ben daar voor ja! Een beetje zelfkritiek kan helemaal geen kwaad. Misschien moeten die baardemannnetjes eens tot tien tellen voordat ze zich weer aangevallen voelen en allemaal fatwa's uit moeten roepen. Het is verdomme een SPOTprent. Daar zijn er tienduizenden van en nu gaat het eens over ene Mohammed en dan is het ineens helemaal gedaan. Dan moeten de dolken uit het vet gehaald worden en de geiten weer in het hok.

Wat een gigantische lariekoek is dit!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_34663987
quote:

[..]

Er is niks met kuddegedrag waarde DaveHarris, als het maar gefundeerd is. Iedereen stoorde zich aan het feit dat Mohammed B. de ex-troll Theo van Gogh op gruwelijk wijze afslachtte en hem niet bv. voor de rechter heeft gedaagd. Deze Moslims moorden niet en zeggen gewoon dat ze zich beledigd voelen en ook dat is weer niet goed.

Het is gewoon simpel: alles wat de Moslim doet of laat is onjuist in de ogen van de arrogante westerlingen. Zijn wanen zich nl. toch superieur, het liefst willen ze niet eens merken dat wij Moslims wel degelijk aanwezig zijn.

²
Wordt eens wakker BSB... Net alsof ook maar 1 of andere dweep in Verwegistan ooit 1 Deense krant in z`n handen heeft gehad. Dat er protesten en vlagverbrandingen e.d. plaatsvinden is zeker kuddegedrag, gelijk een schaap zou doen.
eeeh
pi_34664037
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:38 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Ik ben daar voor ja! Een beetje zelfkritiek kan helemaal geen kwaad. Misschien moeten die baardemannnetjes eens tot tien tellen voordat ze zich weer aangevallen voelen en allemaal fatwa's uit moeten roepen. Het is verdomme een SPOTprent. Daar zijn er tienduizenden van en nu gaat het eens over ene Mohammed en dan is het ineens helemaal gedaan. Dan moeten de dolken uit het vet gehaald worden en de geiten weer in het hok.

als dit mag dan mag je de holocaust ook ontkennen
pi_34664082
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:38 schreef Meki het volgende:

[..]

ook al was het een blaadje
Denemarken weigert te op te treden tegen provocatie en belediging daarom vind ik het terecht dat er wordt geboycot
Belachelijk, er wordt zoveel geprovoceerd. Dat hoort ook bij vrijheid van meningsuiting.

Alleen omdat die profeet erin wordt genoemd is het anders.

Had de regering het tegengehouden in Denemarken was het censuur! Wil jij dat??
  dinsdag 31 januari 2006 @ 22:42:38 #211
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34664113
quote:

[..]

²
Sorry BSB, maar dat vinden westerlingen juist niet. Zij spreken niet overal een moreel oordeel over uit, maar tolereren kritiek. Dat doen de betreffende Moslims niet. Het is toch wel typisch dat de hele moslimwereld uit zijn dak gaat als er mogelijk een koran door de plee is gespoeld op Cuba. Is dat niet juist een teken dat de moslimwereld zich gewoon minderwaardig gedraagt? Een trotse cultuur zou dat soort dingen niet serieus nemen.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 22:44:13 #212
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34664181
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:40 schreef Meki het volgende:

[..]

als dit mag dan mag je de holocaust ook ontkennen
Als jij dat tof vindt moet je dat vooral doen Ik kan mij daar persoonlijk niet echt druk om maken. Vergeet echter niet dat het hier om een stripfiguurtje gaat en de holocaust over de moord op een gigantisch aantal mensen gaat. Dat gaat wel iets verder en dan mag je ook wel met iets betere argumenten komen.
pi_34664186
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:41 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Belachelijk, er wordt zoveel geprovoceerd. Dat hoort ook bij vrijheid van meningsuiting.

Alleen omdat die profeet erin wordt genoemd is het anders.

Had de regering het tegengehouden in Denemarken was het censuur! Wil jij dat??
nee onzin dat is geen vrijheid van meningsuiting

ik wil het natuurlijk maar Denemarken is voor een boycot dan maar een boycot
  dinsdag 31 januari 2006 @ 22:44:32 #214
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34664192
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:38 schreef Ludwig het volgende:

Jij vindt dat alles gezegd mag worden? Jij vindt dat provocatie moet kunnen? Mij best, maar waarom dan zo eenzijdig? Waarom mag ik dan, als ik zou willen, de holocaust niet ontkennen, uiteraard onder het mom van provocatie? Waarom vinden velen het begrijpelijk dat iedereen over me heen valt als ik "wijlen Theo van G." schrijf omdat ik hem zou zien als crimineel? Het is gewoon meten met 2 maten.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_34664221
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:44 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Als jij dat tof vindt moet je dat vooral doen Ik kan mij daar persoonlijk niet echt druk om maken. Vergeet echter niet dat het hier om een stripfiguurtje gaat en de holocaust over de moord op een gigantisch aantal mensen gaat. Dat gaat wel iets verder en dan mag je ook wel met iets betere argumenten komen.
en dit gaat ook om een miljard mensen maar het gaat tegen de Moslims aan en iedereen steunt het belachelijk
pi_34664240
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:44 schreef Meki het volgende:

[..]

nee onzin dat is geen vrijheid van meningsuiting

ik wil het natuurlijk maar Denemarken is voor een boycot dan maar een boycot
Waarom is het geen vrijheid van meningsuiting? In een vrije wereld mag jij dat gewoon tekenen of zeggen als je dat wilt. Wat een onzin dat dat geen vrijheid van meningsuiting zou zijn!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 22:45:55 #217
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34664253
Ik wist niet dat men in het Midden-Oosten de Deense krant las.

Grappig.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_34664273
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:45 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Waarom is het geen vrijheid van meningsuiting? In een vrije wereld mag jij dat gewoon tekenen of zeggen als je dat wilt. Wat een onzin dat dat geen vrijheid van meningsuiting zou zijn!
probeer maar iets ongepasts te zeggen over holocaust of over de Joden
pi_34664274
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:45 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

omdat het een miljard mensen beledigt . dit is geen vrijheid maar een provocatie
een profeet beschilderen als een terrorist
  dinsdag 31 januari 2006 @ 22:47:05 #220
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34664295
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:45 schreef Meki het volgende:

[..]

en dit gaat ook om een miljard mensen maar het gaat tegen de Moslims aan en iedereen steunt het belachelijk
Ja omdat het gewoon de spot drijven met is. Ik heb daar echt niets op tegen. Het gaat niet om het uitmoorden van Moslims ofzo.
pi_34664311
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:45 schreef Meki het volgende:

[..]

Ze zijn zo zielig, die hulpeloze Mohammedanen, en ze hebben het zo moeilijk... Maar daar staat natuurlijk wel tegenover dat ze in het hiernamaals niet te klagen zullen hebben..
eeeh
pi_34664352
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:46 schreef Meki het volgende:

[..]

omdat het een miljard mensen beledigt . dit is geen vrijheid maar een provocatie
een profeet beschilderen als een terrorist
Onzin, als je dat wilt zeggen doe je dat lekker. Holocaust ontkenning vergelijken met een spotprent vind ik ver gaan hoor (dat opzich is al een belediding)! Beledigen van een miljard mensen, een spotprent. Als het Jezus was was ook niet de hele wereld er overheen gevallen. Maar nu is het Mohammed en dan is het meteen een schande en moet er een boycot komen.

Ik zie niet in waarom je dat niet zou mogen zeggen. Het is nota benen ook nog een spotprent. Het siert de moslimlanden dat ze er zo op in gaan.
pi_34664357
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:47 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Ja omdat het gewoon de spot drijven met is. Ik heb daar echt niets op tegen. Het gaat niet om het uitmoorden van Moslims ofzo.
het is een begin daarvan
als Denemarken nou snel zijn excuces daarvoor gaat maken verliezen er geen 11.000 mensen hun baan
  dinsdag 31 januari 2006 @ 22:48:50 #224
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34664360
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij vindt dat alles gezegd mag worden? Jij vindt dat provocatie moet kunnen? Mij best, maar waarom dan zo eenzijdig? Waarom mag ik dan, als ik zou willen, de holocaust niet ontkennen, uiteraard onder het mom van provocatie? Waarom vinden velen het begrijpelijk dat iedereen over me heen valt als ik "wijlen Theo van G." schrijf omdat ik hem zou zien als crimineel? Het is gewoon meten met 2 maten.

²
En weet je wat echt Nederlands is: Van mij mag je zeggen wat je wilt. Noem Theo van Gogh maar zoals je wilt. Het kan mij persoonlijk niet raken en niets schelen. Maar blijf wel bij de feiten. Jij meent het serieus en die spotprent is enkel om te provoceren. Daar zit een groot verschil in. Een geintje moet kunnen. En ook over Moslims, ja!
pi_34664401
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:47 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Ze zijn zo zielig, die hulpeloze Mohammedanen, en ze hebben het zo moeilijk... Maar daar staat natuurlijk wel tegenover dat ze in het hiernamaals niet te klagen zullen hebben..
Denemarken is zo zielig - een miljard moslims beledigen zonder enige aanleiding .

Zonder enige aanleiding moet de economie van Denemarken hieronder lijden
  dinsdag 31 januari 2006 @ 22:50:34 #226
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34664420
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:48 schreef Meki het volgende:

[..]

het is een begin daarvan
als Denemarken nou snel zijn excuces daarvoor gaat maken verliezen er geen 11.000 mensen hun baan
Een begin van wat Meki?
pi_34664434
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:48 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Onzin, als je dat wilt zeggen doe je dat lekker. Holocaust ontkenning vergelijken met een spotprent vind ik ver gaan hoor (dat opzich is al een belediding)! Beledigen van een miljard mensen, een spotprent. Als het Jezus was was ook niet de hele wereld er overheen gevallen. Maar nu is het Mohammed en dan is het meteen een schande en moet er een boycot komen.

Ik zie niet in waarom je dat niet zou mogen zeggen. Het is nota benen ook nog een spotprent. Het siert de moslimlanden dat ze er zo op in gaan.
ik vind het niet ver gaan ik vind het een provocatie die MAG in Europa en daar ga ik gebruik van maken
pi_34664451
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:50 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Een begin van wat Meki?
een razzia tegen de Moslims
  dinsdag 31 januari 2006 @ 22:51:15 #229
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34664452
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:50 schreef Meki het volgende:

[..]

Denemarken is zo zielig - een miljard moslims beledigen zonder enige aanleiding .

Ik durf te wedden dat er maar een paar zo hersenloos zijn dat ze zich daar echt door beledigd voelen.
pi_34664476
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:51 schreef Meki het volgende:

[..]

agie overdrijf niet
pi_34664488
quote:

[..]

ik vind het niet ver gaan ik vind het een provocatie die MAG in Europa en daar ga ik gebruik van maken
Je doet je best maar.

Als ik het ernstig genoeg vind zal ik je aanklagen.. In plaats van meteen vlaggen van [vul land van oorsprong Meki in] en oproepen tot geweld en weet ik veel wat allemaal boycotten.

Achterlijke reactie is dat.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 22:52:36 #232
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34664497
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:51 schreef Meki het volgende:

[..]

Wat is een razzia, Meki? Denk even na voordat je post. Je woont nog altijd in Nederland en dat is nog altijd de hand die jou voedt. Wat jij doet is gewoon in je eigen nest schijten.
pi_34664498
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

agie overdrijf niet
het begint nu al . De EU weigert iets te doen
pi_34664503
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:51 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat er maar een paar zo hersenloos zijn dat ze zich daar echt door beledigd voelen.
Onder andere Meki geloof ik
pi_34664615
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:52 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Je doet je best maar.

Als ik het ernstig genoeg vind zal ik je aanklagen.. In plaats van meteen vlaggen van [vul land van oorsprong Meki in] en oproepen tot geweld en weet ik veel wat allemaal boycotten.

Achterlijke reactie is dat.
dus je bent het eens met mij dat het een provocatie is
maar ik ga geen joden provoceren omdat ik geen aanleiding heb daarvoor
ik ben geen radicaal die mensen provoceert
pi_34664621
quote:

[..]

Hier een mooie omslag van een boekje dat een belediging voor alle vrouwen ter wereld is, SA ook maar boycotten dan Meki?

De vrouwen vormen de meerderheid in de hel
eeeh
pi_34664668
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:56 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Hier een mooie omslag van een boekje dat een belediging voor alle vrouwen ter wereld is, SA ook maar boycotten dan Meki?

De vrouwen vormen de meerderheid in de hel
ik lees zulke boeken niet
  dinsdag 31 januari 2006 @ 22:57:54 #238
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34664696
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:55 schreef Meki het volgende:

[..]

Ach wat is provoceren Meki. Als je als cultuur ook maar enige trots hebt en jezelf respecteert, ga je hier niet op in. Het is nu meer een soortemet "Moslimlosers United" geworden, die het niet kunnen hebben als er wat over hun moeder gezegd wordt.
pi_34664714
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:57 schreef Meki het volgende:

[..]

ik lees zulke boeken niet
De Deense krant in questie heb je zeker wel onder ogen gehad?
eeeh
pi_34664765
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:45 schreef popolon het volgende:
Ik wist niet dat men in het Midden-Oosten de Deense krant las.

Grappig.
Daar hebben de kamelengebruikers ambassades voor, die zitten de hele dag de ongelovige kranten af te speuren naar allahlasterlijke uitingen door .... ongelovigen. Op zich wel begrijpelijk, dat doen ze thuis immers ook bij van alles en nog wat, of het allemaal wel halal is. En indien gewenst kan er dan een rel gestart worden als er in Kamelistan weer eens een dieptepunt bereikt wordt, zoals ditmaal de democratische verkiezing van Al Qaida's broederorganisatie Hamas.
pi_34664777
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:58 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

De Deense krant in questie heb je zeker wel onder ogen gehad?
moet dat dan?
pi_34664788
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:55 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik vind de holocaust ontkennen een provocatie ja.

Maar ik zal dan, mits ik het erg genoeg vind, je aanklagen. Ik ga niet tot geweld oproepen en van alles boycotten. Dat is wat ik wil zeggen.
En jij hebt geen aanleiding om joden te provoceren? Prima, de cartoonist misschien wel om mohamed satirisch neer te zetten, ben je het er niet mee eens: klaag hem aan!!

Ik snap die vergelijking Holocaust en Spotprent niet. Dat is toch niet te vergelijken.
pi_34664814
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

moet dat dan?
Als hij aanstoot neemt aan het ene maar niet aan het andere lijkt me dat wel jah.
eeeh
pi_34664861
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:00 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Als hij aanstoot neemt aan het ene maar niet aan het andere lijkt me dat wel jah.
Mee eens.. Vanuit het oogpunt van consequentie
pi_34664866
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:57 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Ach wat is provoceren Meki. Als je als cultuur ook maar enige trots hebt en jezelf respecteert, ga je hier niet op in. Het is nu meer een soortemet "Moslimlosers United" geworden, die het niet kunnen hebben als er wat over hun moeder gezegd wordt.
ik snap niet waarom dit zomaar doen. er is daarvoor geen aanleiding geweest en wat heeft de profeet er nou te ermee te maken ? dat is onnodig provocatie en daar moet de Denemarken economie onder leiden
pi_34664917
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:02 schreef Meki het volgende:

[..]

ik snap niet waarom dit zomaar doen. er is daarvoor geen aanleiding geweest en wat heeft de profeet er nou te ermee te maken ? dat is onnodig provocatie en daar moet de Denemarken economie onder leiden
Moslim extremisme, grote problemen met moslim jongeren, terrorisme....
pi_34664942
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:00 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Ik vind de holocaust ontkennen een provocatie ja.

Maar ik zal dan, mits ik het erg genoeg vind, je aanklagen. Ik ga niet tot geweld oproepen en van alles boycotten. Dat is wat ik wil zeggen.
En jij hebt geen aanleiding om joden te provoceren? Prima, de cartoonist misschien wel om mohamed satirisch neer te zetten, ben je het er niet mee eens: klaag hem aan!!

Ik snap die vergelijking Holocaust en Spotprent niet. Dat is toch niet te vergelijken.
jawel ik vind het te vergelijken . een holocaust is een provocatie richting joden. en een profeet af te schilderen als een terrorist is ook een provocatie

nee ik ga wel Denemarken zijn producten boycotten omdat de premier weigert wat eraan te gaan doen
pi_34664944
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:00 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Mohammed zegt de einde der tijden zullen er meer mannen dan vrouwen zijn. Een vergelijking van bijna 1 tegen 5 als ik me niet vergis.

Schokkerend dan dat er wordt gezegt dat meerderheid ivan hel vrouwen zal zijn?
pi_34664978
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:03 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Moslim extremisme, grote problemen met moslim jongeren, terrorisme....
wat Denemarken der provocatie is terrorisme
pi_34665084
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mohammed zegt de einde der tijden zullen er meer mannen dan vrouwen zijn. Een vergelijking van bijna 1 tegen 5 als ik me niet vergis.

Schokkerend dan dat er wordt gezegt dat meerderheid ivan hel vrouwen zal zijn?
De cartoonist (is dat een woord?) is misschien van mening dat Mohammed een verderfelijke pedofiel was. Schokkerend dan dat hij spotprenten van hem maakt..

Edit; overgens zeggen de ahadith die ik onder ogen heb gehad dat het een verschil van 1000 tegen 1 zal zijn, maar dat terzijde.
eeeh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')