vrijheid van meningsuitingquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kun je niet je toetsenbord uit het raam flikkeren of je beperken tot posts in Onzin? Je bedoelt het goed jongen, maar je doet meer kwaad.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:09 schreef BdR het volgende:
[afbeelding]
treffend, van www.tomjanssen.net
Ik zou het enorm waarderen als je er wel op in zou gaan en niet zo laf de discussie uit de weg gaat als je met je bek vol tanden staat.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jezus is een profeet van de islam daarom ga ik er niet op in
Maak je geen zorgen hoor, dat heb ik. Als jij zou weten wat hij had gezegd had je hier niet zo dom lopen blaten.quote:maar lees de bijbel eens voor je 100% zeker weet wat jezus allemaal heft gesproken.
Goh duhquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:11 schreef DaveHarris het volgende:
Vooral de omslag van de krant erbij
ik heb een mond, weet niet wat jij hebt. Open er een topic over praten we verder.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:11 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ik zou het enorm waarderen als je er wel op in zou gaan en niet zo laf de discussie uit de weg gaat als je met je bek vol tanden staat.
heb ik zwaar mijn twijfels overquote:Maak je geen zorgen hoor, dat heb ik. Als jij zou weten wat hij had gezegd had je hier niet zo dom lopen blaten.
bron/waar?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:12 schreef Roi het volgende:
Ik hoor dat Pakistan ¤8000 heeft uitgeloofd aan de geene die deze cartoonist zal ombrengen
trustequote:Op woensdag 1 februari 2006 00:12 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
.....
Vervelend met interessante discussies: morgen vroeg op
Ben jij moslim by the way?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik heb een mond, weet niet wat jij hebt. Open er een topic over praten we verder.
[..]
heb ik zwaar mijn twijfels over
Zo'n instelling nodigt uit tot corruptie en lafheid. (Gewelddadig) verzet kan dus niet uitblijven.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:06 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Jezus had gedreigd met zelfmoordaanslagen als er een spotprentje van hem was gemaakt. Jezus is belachelijk gemaakt, vernederd, gemarteld en uiteindelijk vermoord, en wat zei hij? "God, vergeef ze asjeblieft want ze weten niet wat ze doen." Daar kunnen die blinde hypocriete schreeuwlelijkerds waar jij je blijkbaar ook tot rekent nog wat van leren.
Hahaha wat een klutsers zeg! ¤8000?!!? Daar zou een gekke Joegoslaaf het nog niet eens voor doenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:12 schreef Roi het volgende:
Ik hoor dat Pakistan ¤8000 heeft uitgeloofd aan de geene die deze cartoonist zal ombrengen
Bij een herhaling van NSE.quote:
Bron?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:12 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Alsof 72 maagden nog niet genoeg isquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:12 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Ik heb het altijd vervelend gevonden dat Salman Rushdie nooit is aangepakt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:14 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Alsof 72 maagden nog niet genoeg is![]()
Ahquote:
wat is jouw niyaquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:15 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik heb het altijd vervelend gevonden dat Salman Rushdie nooit is aangepakt.![]()
Ga hem zoeken dan, luie hond. Hup aan het werk! Neem je broodtrommeltje mee!quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:15 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik heb het altijd vervelend gevonden dat Salman Rushdie nooit is aangepakt.![]()
Hahahaha en dat zegt een moslim!! Kijk eens even naar je eigen werelddeel mafkees! Daar is nog meer corruptie dan in het Oostblok!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:14 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Zo'n instelling nodigt uit tot corruptie en lafheid. (Gewelddadig) verzet kan dus niet uitblijven.
Ik moet toch watquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:16 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ah![]()
Ja niet erg moeilijk te zien met zulke teksten bij je naam.
moslima overigensquote:[sarcastisch]Wel fan van blonde meisjes zie ik;) [/sarcastisch]
Wil je mijn adres hebben? Dan kan je me vermoorden. Stuur een zelfmoordcommando op me af ofzo. Lastig he, argumenten waar je geen weerwoord op hebt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik heb een mond, weet niet wat jij hebt. Open er een topic over praten we verder.
[..]
heb ik zwaar mijn twijfels over
Wie houdt jou dan aan de lijn? Nee, zijn tijd komt nog wel. Ik ben daar gerust op.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:16 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Ga hem zoeken dan, luie hond. Hup aan het werk! Neem je broodtrommeltje mee!
je spoort nie hequote:Op woensdag 1 februari 2006 00:18 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Wil je mijn adres hebben? Dan kan je me vermoorden. Stuur een zelfmoordcommando op me af ofzo. Lastig he, argumenten waar je geen weerwoord op hebt.
Corruptie hoeft niet op financiele zaken te herleiden zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:17 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Hahahaha en dat zegt een moslim!! Kijk eens even naar je eigen werelddeel mafkees! Daar is nog meer corruptie dan in het Oostblok!!
Bronquote:Ook Brussel verdedigt cartoons Mohammed
In de rel over Deense cartoons van Mohammed heeft zich nu ook Brussel gemengd. Javier Solana, de EU- buitenlandcoördinator, stelde dat de Unie op geen enkele wijze religies wil demoniseren, maar verdedigde wel de persvrijheid in Europa.
Woedende Palestijnen bestormden gisteren een kantoor van de Europese Unie in de Gazastrook en waarschuwden Denen en Noren niet naar de Palestijnse gebieden te komen. Bij het Zweedse consulaat in Jeruzalem kwam een fax binnen met een oproep van de radicale Al Aksa Brigades aan alle Denen en Zweden om binnen 48 uur de Palestijnse gebieden te verlaten.
De Europese ministers van Buitenlandse Zaken veroordeelden tijdens overleg in Brussel deze ’ernstige bedreigingen’. Denemarken gaf gisteren een negatief reisadvies voor Saoedi-Arabië. Kopenhagen waarschuwde Deense toeristen, voorzichtig te zijn in het Midden-Oosten.
Aanleiding voor alle commotie is de publicatie van een aantal spotprenten van de profeet Mohammed vorig jaar september in de Deense krant Jyllands-Posten en later in Noorse en andere media. De tekeningen leidden tot hevige protesten in het Midden-Oosten. De Deense regering verdedigde het recht van de krant om de cartoons te plaatsen.
Jyllands-Posten bood gisteren in een verklaring moslims wereldwijd verontschuldigingen aan.
Met de publicatie vorig jaar wilde het grootste Deense dagblad zelfcensuur in de media aankaarten en protesteren tegen de beknotting van de vrijheid van meningsuiting. Het ging om een solidariteitsactie met een schrijver die geen uitgever kon vinden voor diens boek over de profeet Mohammed. De uitgevers vreesden represailles. Ook kon de auteur geen illustrator krijgen.
quote:
Ik probeer me alleen te verplaatsen in jouw belevingswereld hoor. Als het maken van een volkomen onschuldig spotprentje al reden is voor een doodsbedreiging, dan neem ik aan dat je ook van mening bent dat ik dood moet.quote:
Woorden in mijn mond te leggen dus?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:22 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ik probeer me alleen te verplaatsen in jouw belevingswereld hoor. Als het maken van een volkomen onschuldig spotprentje al reden is voor een doodsbedreiging, dan neem ik aan dat je ook van mening bent dat ik dood moet.
Geweldig zeg, die bedreigingen. Echt, zo zie je maar weer wat het gevolg is van mensen die graag de "R@b/veekeend" aanpak hanteren. Door een paar van die irritante trolls met hun grote bek moeten alle Denen het nu helaas vergelden.quote:
Nee, dan gaan we het eens hebben over het ondrukken van je onderdanen. Martelpraktijken en execties. Nee ik denk dat Europa ook op dat vlak erg corrupt isquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:21 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Corruptie hoeft niet op financiele zaken te herleiden zijn.![]()
Mijn werelddeel (Europa) hoort trouwens tot het minste corrupte in de wereld (wel financieel, niet moreel).
Mijn onvrede uiten. Op een geweldloze manier.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Inamal Amaloe bilniya, wat probeer je te doen? mensen op stang jagen?
Ah, mij kun je verdragen maar die tekenaar moet dood? Leg mij het verschil eens uit? Of moet ik eerst nog een paar keer zeggen dat Mohammed een oorlogszuchtige pedofiel was ofzo?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Woorden in mijn mond te leggen dus?
jij bezorgt mij geen last, Aarde is groot genoeg voor ons.
Gayr, maar jaag geen mensen op stangquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:27 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Mijn onvrede uiten. Op een geweldloze manier.![]()
Welke onderdanen worden onderdrukt in Europa? Waarom blijf je in het verleden hangen? De Holocaust is al van ruim 60 jaar terug.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:26 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Nee, dan gaan we het eens hebben over het ondrukken van je onderdanen. Martelpraktijken en execties. Nee ik denk dat Europa ook op dat vlak erg corrupt is![]()
Wie si het? Ze ziet er leuk uitquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik moet toch wat
[..]
moslima overigens![]()
Heb jij mij dat horen zeggen, misschien zou je mijn posts eens moeten doornemenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:27 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ah, mij kun je verdragen maar die tekenaar moet dood? Leg mij het verschil eens uit?
Voor zover ik het weet ging Jezus niet zo met anderen om,quote:Of moet ik eerst nog een paar keer zeggen dat Mohammed een oorlogszuchtige pedofiel was ofzo?
Vanaf welke kant gezien bedoel je dat precies?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Geweldig zeg, die bedreigingen. Echt, zo zie je maar weer wat het gevolg is van mensen die graag de "R@b/veekeend" aanpak hanteren. Door een paar van die irritante trolls met hun grote bek moeten alle Denen het nu helaas vergelden.
Bedankt mensen!
Ik heb het over het MO. Mij zul je als laatste het verleden er bij zien halen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:30 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Welke onderdanen worden onderdrukt in Europa? Waarom blijf je in het verleden hangen? De Holocaust is al van ruim 60 jaar terug.
Het menselijk behandelen van gevangenen nodigt uit tot corruptie en lafheid. Executies ruimen het gespuis op. Daar heb ik dus niks op tegen.
Ik bedank mensen zoals R@b en veekeend voor hun wereldwijde getroll.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:32 schreef ChRoNiC het volgende:
Vanaf welke kant gezien bedoel je dat precies?
Daar zit zeker wat inquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:34 schreef 1ofthefew het volgende:
Goh moslim landen denken dat ze wat te zeggen hebben ...
als westerse landen de steun intrekken aan palestina dan valt 70% van hun inkomsten weg...
3x raden wat er dan gebeurd met de werkloosheid aldaar die nu al op 30% staat...
Moslims kunnen gewoon zelf geen ene fuck, westerse wereld moet ze altijd helpen.
ze moeten niet naar het oosten bidden, niet naar allah of mahammed, maar gewoon naar het westen, naar bush of zo.
Hiermee maak je je schuldig aan exact dezelfde onverdraagzaamheid als van sommige mensen die zich moslim noemen en waar het hier om gaat. Het zijn niet de moslims die het probleem zijn, het zijn die paar rotte appels met een grote bek en zonder hersens. Je kan een hele groep mensen niet beoordelen op basis van het neanderthalergedrag van een relatief klein subgroepje.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:29 schreef 1ofthefew het volgende:
ben dat irritante gezeik van die lui zo zat. gewoon allemaal het land uitschoppen omdat ze het varkentje onrein vinden of zo.
layssa dakiyan ila had l7ad wa la ya3rif mada yaf3al sami7ih min fadlikquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Inamal Amaloe bilniya, wat probeer je te doen? mensen op stang jagen?
ingekropte frustratie?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:34 schreef 1ofthefew het volgende:
Goh moslim landen denken dat ze wat te zeggen hebben ...
als westerse landen de steun intrekken aan palestina dan valt 70% van hun inkomsten weg...
3x raden wat er dan gebeurd met de werkloosheid aldaar die nu al op 30% staat...
Moslims kunnen gewoon zelf geen ene fuck, westerse wereld moet ze altijd helpen.
ze moeten niet naar het oosten bidden, niet naar allah of mahammed, maar gewoon naar het westen, naar bush of zo.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:36 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
layssa dakiyan ila had l7ad wa la ya3rif mada yaf3al sami7ih min fadlik
Wijze woorden, broeder youssef.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik bedank mensen zoals R@b en veekeend voor hun wereldwijde getroll.
Dat heb ik uiteraard gedaan, en ik kan absoluut niet uit je woorden opmaken dat je van mening bent dat de aarde groot genoeg is voor jou en de tekenaar, noch dat je van hem geen last hebt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb jij mij dat horen zeggen, misschien zou je mijn posts eens moeten doornemen
Ik probeer alleen jouw hypocrisie aan de kaak te stellen.quote:Voor zover ik het weet ging Jezus niet zo met anderen om,
probeer je overigens een reactie uit te lokken tot ik hier neerzet dat ik je wil killen ofzo?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:30 schreef local34 het volgende:
Mag je als moslim eigenlijk wel een usericon hebben op Fok!?
ja, begin dat gezeik van moslims irritant te vinden...quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ingekropteopgekropte frustratie?
Ach man kraam geen onzin uit, je komt beetje eerste x hier met discussieren zonder dat je kent ga je conclusies trekken met beledigingen van jouw kant. Ik neem jou niet eens serieus meer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:37 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Dat heb ik uiteraard gedaan, en ik kan absoluut niet uit je woorden opmaken dat je van mening bent dat de aarde groot genoeg is voor jou en de tekenaar, noch dat je van hem geen last hebt.
je hebt gelijk ik ben een hypocriet, ik deed nog redelijk ok tegen je tussen al je flames door. Terwijl ik gewoonquote:Ik probeer alleen jouw hypocrisie aan de kaak te stellen.
De demonen moeten hier uitgerookt worden. Moslims zijn dus hier in het Westen harder nodig dan je denkt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:38 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ja, begin dat gezeik van moslims irritant te vinden...
ga anders terug naar de bergen en blijf daar en kom onze duivelse westerse wereld niet bevuilen....
Wat doen onze jongen in Afghanistan en Irak eigenlijk als ze de moslims zo zat zijn?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:38 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ja, begin dat gezeik van moslims irritant te vinden...
ga anders terug naar de bergen en blijf daar en kom onze duivelse westerse wereld niet bevuilen....
je vroeg vergeving in je textquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:41 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Vergeef mij niet, vergeef haar/hem zou ik zeggen![]()
helpen die kutlanden weer op te bouwen, maar schijnbaar is de gemiddelde hersencapaciteit van M-O bewoners zo laag dat ze verschil tussen goed en kwaad zelf niet kunnen zien ...quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat doen onze jongen in Afghanistan en Irak eigenlijk als ze de moslims zo zat zijn?
na kapot gewalst te zijn door Nederlandse bondgenoten? Ja dat zal vertrouwen en liefde kweken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:43 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
helpen die kutlanden weer op te bouwen, maar schijnbaar is de gemiddelde hersencapaciteit van M-O bewoners zo laag dat ze verschil tussen goed en kwaad zelf niet kunnen zien ...
Je hebt me nog nooit serieus genomen, en dit is volgens mij ook echt niet de eerste keer dat ik met jou in discussie ben gegaan hoor. Ik ben er bijna al gewend aan geraakt dat je alleen maar zwakteboden kan uitkramen en nooit ingaat op argumenten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach man kraam geen onzin uit, je komt beetje eerste x hier met discussieren zonder dat je kent ga je conclusies trekken met beledigingen van jouw kant. Ik neem jou niet eens serieus meer.
Daar heb ik geen boodschap aan. Van mij hoef je je niet in te houden, ik zal heus geen fatwa over je uitroepen als je fel tegen me bent hoor. In tegenstelling tot bepaalde groepen kan ik wel tegen een stootje en heb ik relativeringsvermogen.quote:je hebt gelijk ik ben een hypocriet, ik deed nog redelijk ok tegen je tussen al je flames door. Terwijl ik gewoonop je reacties
ja de nederlanders zijn er om te helpen en de regio stabiel te houden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
na kapot gewalst te zijn door Nederlandse bondgenoten? Ja dat zal vertrouwen en liefde kweken.
ik volgquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
Och de moslims zijn op hun teentjes getrapt hoor, wat doen ze: Vlaggen in de brand steken, bedreigen, boycotten enz. enz. Ze leven echt nog in de Middeleeuwen. Waarom moeten de Denen binnen 48 uur het land verlaten? Anders wat? Worden ze dood geschoten? Dit geeft al aan hoe men te werk gaan binnen de moslimgemeenschap, intolerantie ten top.
Ik ben overigens wel van mening dat hier enigzins wat Islamitische wetten zijn geschonden, als men geen afbeelding wil van de profeet dan moet je geen cartoons gaan tekenen met de profeet erop. Dit getuigd absoluut niet van respect jegens een geloof, uiteraard is dit geen goedkeuring voor het gedrag wat de moslimgemeenschap vertoont zoals hierboven omschreven.
onderbouw eensquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:47 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit serieus genomen, en dit is volgens mij ook echt niet de eerste keer dat ik met jou in discussie ben gegaan hoor. Ik ben er bijna al gewend aan geraakt dat je alleen maar zwakteboden kan uitkramen en nooit ingaat op argumenten.
Na sancties van de VN is het er ook niet beter op geworden. Na Saddam is het een beter tijdperk in Irak wou je zeggen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:47 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ja de nederlanders zijn er om te helpen en de regio stabiel te houden.
na jarenlange onderdrukking en mensenrechtenschendingen door taliban en hoessein mag je toch verwachten dat ze het snappen...
maar ze zijn schijnbaar heeeeeeeeeel erg dom
Daar is heden geen sprake van?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:50 schreef 1ofthefew het volgende:
Maar moslims wereldwijd ga zo verder. kijk alleen al naar het aantal incidenten in 2006 met moslims...
denk aan de spreekwoordelijke druppel en realliseer dat ook hoog ontwikkelde westerlingen weer naar wapens kunnen grijpen en het ongewenste kunnen bevechten ...
nee daar zorgen de moslim(terroristen) wel voor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Na sancties van de VN is het er ook niet beter op geworden. Na Saddam is het een beter tijdperk in Irak wou je zeggen?
je hebt wel veel stof over de terroristen maar ik hoor je helaas niet over de VSquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:51 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
nee daar zorgen de moslim(terroristen) wel voor.
lekker het normale leven flink ontregelen met aanslagen!
australie en zweden was nog maar een heel miniscuul voorproefje op wat er kan gebeuren als men doorgaat.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daar is heden geen sprake van?
Jij denkt dat het zo ver komt?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:50 schreef 1ofthefew het volgende:
Maar moslims wereldwijd ga zo verder. kijk alleen al naar het aantal incidenten in 2006 met moslims...
denk aan de spreekwoordelijke druppel en realliseer dat ook hoog ontwikkelde westerlingen weer naar wapens kunnen grijpen en het ongewenste kunnen bevechten ...
Dus jij bent zo makkelijk te manipuleren? Bin Laden is dus veel slimmer dan iedereen denkt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:51 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
nee daar zorgen de moslim(terroristen) wel voor.
lekker het normale leven flink ontregelen met aanslagen!
een land met ballen, als ze ff doorzetten pakken ze iran/pakistan/china ook ff meequote:Op woensdag 1 februari 2006 00:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je hebt wel veel stof over de terroristen maar ik hoor je helaas niet over de VS
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:52 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
australie en zweden was nog maar een heel miniscuul voorproefje op wat er kan gebeuren als men doorgaat.
Your point being?quote:de meeste nederlanders zijn ook batavieren/geuzen geweest![]()
Als je nu nog niet weet wat ik bedoel zal een onderbouwing van mijn kant waarschijnlijk wederom afketsen op de betonnen plaat. Ik had eigenlijk gehoopt dat jij je uitingen eens zou onderbouwen. Maar ik vrees dat dat ijdele hoop is. Ik ga maffen, weltrusten!quote:
Een land zo hypocriet dat jij ze zelf met vrijwillige oogkleppen bekijkt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:52 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
een land met ballen, als ze ff doorzetten pakken ze iran/pakistan/china ook ff mee
Start een fansite! Of heb je die al?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:52 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dus jij bent zo makkelijk te manipuleren? Bin Laden is dus veel slimmer dan iedereen denkt.
ik niet, maar de overgrote massa wel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:52 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dus jij bent zo makkelijk te manipuleren? Bin Laden is dus veel slimmer dan iedereen denkt.
trustequote:Op woensdag 1 februari 2006 00:53 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Als je nu nog niet weet wat ik bedoel zal een onderbouwing van mijn kant waarschijnlijk wederom afketsen op de betonnen plaat. Ik had eigenlijk gehoopt dat jij je uitingen eens zou onderbouwen. Maar ik vrees dat dat ijdele hoop is. Ik ga maffen, weltrusten!
nou, als menig westerling de keuze had tussen iran of amerika om te leven...quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een land zo hypocriet dat jij ze zelf met vrijwillige oogkleppen bekijkt.
Ik stel daarom ook voor dat men zich ook eens echt in de Koran gaat verdiepen voordat je jezelf moslim mag noemen, dat zou beter zijn voor de moslimgemeenschap en voor hun imago. Het scheelt een berg mongolen die alleen vanuit onderbuikgevoelens reageren en gelijk de boel op stelten zetten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik volg
“Verdraag geduldig wat zij zeggen.” (Koran 20:130)
dus ook uitting vanuit cartoons
Westers welvaart?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:55 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
nou, als menig westerling de keuze had tussen iran of amerika om te leven...
maar zeg, zou jij westerse welvaart gedag zeggen en weer in een leemhut met een paar geiten in iran gaan zitten?
Wanneer leer je eens met je domme bolle kop dat religie helemaal niets met welvaart te maken heeft. Ik kan hier geweldig mijn religie uitoefenen samen met heel wat andere broeders en zusters, in mijn comfortabele flat, met luxe vervoermiddelen, OV-kaart, sanitairquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:55 schreef 1ofthefew het volgende:
nou, als menig westerling de keuze had tussen iran of amerika om te leven...
maar zeg, zou jij westerse welvaart gedag zeggen en weer in een leemhut met een paar geiten in iran gaan zitten?
wel of niet, men blijft mij aankijken alsof ik een bom heb laten afgaan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik stel daarom ook voor dat men zich ook eens echt in de Koran gaat verdiepen voordat je jezelf moslim mag noemen, dat zou beter zijn voor de moslimgemeenschap en voor hun imago. Het scheelt een berg mongolen die alleen vanuit onderbuikgevoelens reageren en gelijk de boel op stelten zetten.
1 laatste reactie dan nog: natuurlijk is het gedrag van de VS lang niet altijd goed te praten, maar de VS hebben er in deze kwestie absoluut geen ruk mee te maken. Laten we geen dingen aan de haren erbijslepen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je hebt wel veel stof over de terroristen maar ik hoor je helaas niet over de VS
lekker ontwijkend he....quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Westers welvaart?
Saudie Arabie pompt 400 miljard dollar in de economie van VS
Ik doelde met betrekking tot terrorisme etcquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:57 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
1 laatste reactie dan nog: natuurlijk is het gedrag van de VS lang niet altijd goed te praten, maar de VS hebben er in deze kwestie absoluut geen ruk mee te maken. Laten we geen dingen aan de haren erbijslepen.
verklaar dan eens, waarom geen enkel land met overgrote meerderheid aan moslims of regering gebasseerd op islamitische grondslag, rijk is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wanneer leer je eens met je domme bolle kop dat religie helemaal niets met welvaart te maken heeft. Ik kan hier geweldig mijn religie uitoefenen samen met heel wat andere broeders en zusters, in mijn comfortabele flat, met luxe vervoermiddelen, OV-kaart, sanitairen ga zo maar verder.
maar welk land zou je kiezen, iran of de VS?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik doelde met betrekking tot terrorisme etc
Dat ik in NL woon beantwoord jouw vraag al voldoende lijkt me, geen sprake van ontwijking.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:58 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
lekker ontwijkend he....
maar van die 400 milj. krijg jij niks...
bovendien is amerika net zo afhankelijk van het Saudie arabie als de saudies van de VS...
maar waar ga je dan zitten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |