Ze zijn bang je te schofferen door je te telefoneren, dus je krijgt een persoonlijke visitatiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan nog niet gebeld
Solliciteren is een plicht bij POL, vraag me niet waarom ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:41 schreef George-Butters het volgende:
Waarom ben ik dan nog niet gebeld
quote:Vlag van Saoedi-Arabië
De vlag van Saoedi-Arabië werd in 1932 bij de stichting van het koninkrijk ingevoerd en is in de huidige vorm sinds 15 maart 1973 in gebruik.
Op de groene achtergrond staat een Arabische tekst in witte letters, geschreven in het Thuluth-schrift, met daaronder een zwaard. De tekst is de shahada of de islamitische geloofsbelijdenis:
لا إله إلا الله محمد رسول الله
La ilaha Ila Allah Muhammada Rasulu allah
Er is geen andere god dan God; Mohammed is de boodschapper van God
Dit credo wordt beschouwd als heilig, en als dusdanig mag de vlag niet op T-shirts en dergelijke worden afgebeeld. Saoedi-Arabië protesteerde tegen de opneming van de vlag op een geplande voetbal die door FIFA zou worden uitgegeven met alle vlaggen van de deelnemers aan de Wereldkampioenschappen Voetbal 2002. De Saoedi-Arabische ambtenaren zeiden dat het schoppen tegen de tekst onaanvaardbaar was.
Aangezien de vlag het „Woord van God“ draagt, wordt de vlag nooit halfstok gehangen als teken van rouw.
Beter accepteren ze mijn mailtje nog welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:27 schreef Drugshond het volgende:
Maar maar dat POLL lijstje klopt helemaal niet.
Achter de schermen wordt gesproken over heel andere kandidaten.![]()
En ja hoor... de rook is nog steeds pikzwart vol met koolmonoxide.
Geef anders wat namen op deze manier is de discussiewaarde nulquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:27 schreef Drugshond het volgende:
Maar maar dat POLL lijstje klopt helemaal niet.
Achter de schermen wordt gesproken over heel andere kandidaten.![]()
En ja hoor... de rook is nog steeds pikzwart vol met koolmonoxide.
Jezus wat een lange tenen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:49 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Er is geen andere god dan God; Mohammed is de boodschapper van God
[..]
Zolang de procedure nog loopt kan/mag ik niks zeggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:52 schreef MrX1982 het volgende:
Geef anders wat namen op deze manier is de discussiewaarde nul.
Een nieuwe Paus kiezen is makkelijkerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:56 schreef Drugshond het volgende:
Zolang de procedure nog loopt kan/mag ik niks zeggen.
En ik moet ook nog mijn finale stem uitbrengen... maar ik wacht eerst totdat de sollicitatieronde afgelopen is.
Maar dat kan wel eventjes duren..
Hmmzz...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:58 schreef MrX1982 het volgende:
Een nieuwe Paus kiezen is makkelijker.
Ik dacht dat de sollicitatieronde al was gesloten.
Die schoorsteen op het dak van FoK! doet het goed he....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:58 schreef MrX1982 het volgende:
Een nieuwe Paus kiezen is makkelijker.
Ah vandaar die mist hier buitenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:02 schreef Drugshond het volgende:
Die schoorsteen op het dak van FoK! doet het goed he....
Imo zijn er drie goede. Volgens yvonne, sidekick en EWK ook. Maar dan drie anderen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:03 schreef RichardQuest het volgende:
Vertel, wie ligt er dwars? Zo kan de nieuwe mod toch nooit goed beginnen?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Imo zijn er drie goede. Volgens yvonne, sidekick en EWK ook. Maar dan drie anderen.
Damn, ze moeten Chewie gewoon pikken, Coen is geen goeie smurf.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Imo zijn er drie goede. Volgens yvonne, sidekick en EWK ook. Maar dan drie anderen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:11 schreef MrX1982 het volgende:
Demobureaucratie achter de schermen. Dat had ik nooit verwacht.
Vandaar dat het zolang duurt.
Kom op zo moeilijk kan het toch niet zijn?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
profiel = manquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:07 schreef Tobbes het volgende:
Zul je aan me denken Drugshond?
Jij bent toch gevraagd voor Nieuwsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Solliciteren is een plicht bij POL, vraag me niet waarom ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |