Als je een telefoon met opneem functie hebt, kost het je niksquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:07 schreef Bjoro het volgende:
het kost wat maar dan heb je wel wat !
http://www.ringtonio.nl/send/nametone ..... ff je naam invullen en je hebt een persoonlijke ringtone
dan is het nog beter inderdaad...wel geinig toch ??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je een telefoon met opneem functie hebt, kost het je niks![]()
Ik heb ook de hele dag aan school gewerktquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, een hele dag op de uni doorgebrachtNou ja, een hele dag. Van 12. tot 4 dan
Ah, ik zou waarschijnlijk ook niet gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:23 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb ook de hele dag aan school gewerkt![]()
Morgen trouwens waarschijnlijk niet ballen in de zaal, moet voor scriptie naar Den Haag![]()
Oow ja das waar ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah, ik zou waarschijnlijk ook niet gaan.
Morgen solliciteren in Den Haag
Geen idee. Zo eens checken op 9292ov.nlquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:26 schreef Vom het volgende:
[..]
Oow ja das waar ook![]()
Dicht bij Holland spoor?
Hij mag zn warme handschoenen wel niet vergeten in de kofferquote:
daar moet je blij mee zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:36 schreef SCH het volgende:
Dan moet het nu Perez zijn.
die mensen hebben geen leven meer zekerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Freeroll inschrijvingen gaat asociaal de laatste tijd. Is het 7 over 6, en zijn er al 6000 entrants
*ingeschreven heeft*quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Freeroll inschrijvingen gaat asociaal de laatste tijd. Is het 7 over 6, en zijn er al 6000 entrants
Nee, die wachten gewoon tot 18.00 en kunnen daarna nog even relaxed een uurtje wat doen voordat het begint.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die mensen hebben geen leven meer zeker
jaja dat denk je nu totdat je over een dag of 2 ineens keihard achteroverdonderd en blijkt dat je een schroefje kwijt bent!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
We missen niet eens 1 onderdeel
Ik was om 18.30 al te laatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik had vandaag van die aziaten naast me, die zijn toch irritant, net of ze het complete afhaalmenu 3 keer doornemenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:38 schreef Superheld het volgende:
Naast elkaar computeren lijkt me niks, net alsof je in een mediatheek zit op school.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:36 schreef rubbereend het volgende:
voor het opletende oog, bij e computer van Bluezz staat volgens mij van die lijm om een kunstgebit mee te plakken![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik had vandaag van die aziaten naast me, die zijn toch irritant, net of ze het complete afhaalmenu 3 keer doornemen.
Sufkut, nu maar hopen dat je niet een pocket pair Aces heb gefoldquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:01 schreef Da_Sandman het volgende:
)^%#&) Heb ik pokerprog niet aanstaan...
Ik krijg nu al hongerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:01 schreef Da_Sandman het volgende:
)^%#&) Heb ik pokerprog niet aanstaan...
Als het goed is wel hoorquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:43 schreef DeTolk het volgende:
Ben je de armleuningen niet vergeten golfer?
Hardlopen, da's ongezond man!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Yeah, de deadline van 19.00 net op tijd gehaald. Zo maar eens ontspannen 8 kilometer hardlopen.
quote:
Leuke geheimtaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Schijt. ik 88, flop A84.
hij allin, ik mee. Turn een J, river een A
A op river is zelden leuk....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Schijt. ik 88, flop A84.
hij allin, ik mee. Turn een J, river een A
Nu.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Naja jammer, akn ik zo iig om peuken
Hoe laat wordt er voetbal uitgezonden vanavond?
jij als ervaren klusser kan er vast wel wat rechte leuningen aanmakenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Met armleuningen waren ze per stuk 35 euro duurder, dus dan maar zonder.
Helaas voor Arie mogen die niet het stadion inquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
Gesluierde vrouwen smachten naar Arie!
Oke, het hoeft inderdaad niet in het stadion te zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
Nee, precies. Maar tegen de pilaar bij Vak AQ is het ook goed wippen hoor.
Dan krijg je toch altijd standaard z'n voicemail in twee talen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:30 schreef borisz het volgende:
LOL michiel veenstra belde net met Willem-Alexander![]()
nee Hij had WA echt aan de lijn Hij feliciteerde WA met zijn moeder en toen zij wa van met wie spreek ik toen zij MIchiel met Michiel. Michiel wie?. Michiel van de radio en toe hing WA in 5 seconde opquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan krijg je toch altijd standaard z'n voicemail in twee talen?
Oke.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:35 schreef borisz het volgende:
[..]
nee Hij had WA echt aan de lijn Hij feliciteerde WA met zijn moeder en toen zij wa van met wie spreek ik toen zij MIchiel met Michiel. Michiel wie?. Michiel van de radio en toe hing WA in 5 seconde op
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:28 schreef JaWi het volgende:
Het helmpje heeft een opvolger, de hei-mat!
Het lijkt wel een vriescel dat restaurantquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Herrie in de keuken is nu al grappig
500M tussen het restaurant en parkeerplaats. Je moet brood voor onderweg meenemen tussen je auto en parkeerplaats
De koffie is niet eens goedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het lijkt wel een vriescel dat restaurant
Sollicitatiebrief en wat studiezaakjes doen. En koud enzoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:42 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wrom was jij niet op treening mannetje![]()
Frustrerend...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:36 schreef StarGazer het volgende:
Freeroll tournamentje, ga supergoed, valt de stroom uitHoerenstudentenhuis
Is dat de herhaling van die tent bij de Almeerse golfclub?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Herrie in de keuken is nu al grappig
500M tussen het restaurant en parkeerplaats. Je moet brood voor onderweg meenemen tussen je auto en parkeerplaats
Iig tegenover Apen-pretpark.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Is dat de herhaling van die tent bij de Almeerse golfclub?
Die kan ik mij nog herinneren van vorig jaar.quote:
6 man aanwezig waarvan 1 niet kon lopenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sollicitatiebrief en wat studiezaakjes doen. En koud enzo
Was het iets?
Dat schiet niet opquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
6 man aanwezig waarvan 1 niet kon lopenEn idd koud
Dat weet ik al zonder er naar gekeeken te heben.Maar die lieve man heeft een eigen productiebedrijf en koopt net als Harry Mens endtijd voor zichzelf.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ivo's theatershow, wat is dat verschrikkelijk slecht
Bedoel je Alwien Turner?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Lekker wijf die van Shouf Shouf de serie.
Nee Maryam Hassouniquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bedoel je Alwien Turner?
*kijkt niet
Als het goed is in een maandje of wat, een en ander vervangen, verfje hier en daar etc.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Valt toch wel mee Popo?
Maar wanneer is die housewarming van je
Hoera, een charter naar de states voor de Hooliesquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Als het goed is in een maandje of wat, een en ander vervangen, verfje hier en daar etc.
Tickets zelf betalen, dan wel gratis bier.
Ja, je slikt niet!quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoera, een charter naar de states voor de Hoolies
Trusteh Tongertquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Sufkut, nu maar hopen dat je niet een pocket pair Aces heb gefold
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:27 schreef Bluezz het volgende:
Wat op mijn pctafeltje staat is Neutral zalf voor de droge huid
De rest van de genoemde dingen staan allemaal boven uit het zicht
sunchaser isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:17 schreef methodmich het volgende:
Haha, SunChaser had zijn speech al klaar voor beste columnist, wint ie hem niet.
uit Dunya & Desiree, die is inderdaad goed opgedroogdquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee Maryam Hassouni
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tuurlijk, fuck het half 2 tentamenquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:52 schreef rubbereend het volgende:
weltrusten slaapkoppennog iemand wakker?
zuipen voor tentames isquote:Op woensdag 1 februari 2006 03:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tuurlijk, fuck het half 2 tentamen
raar, van Carnaval wordt je juist creatief.quote:Op woensdag 1 februari 2006 03:08 schreef tong80 het volgende:
Na 4 dagen zuipen tijdens de Carnaval ben ik ooit afgewezen op de kunstacademie de ochtend erna.
Trusten Hoolers.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:37 schreef rubbereend het volgende:
dat heb ik laatst laten lopen tijdens een freerol. Ik zat meer tv te kijken en zag pas op het laatste moment dat ik AA had. Gelukkig maar want ik had alsnog verloren![]()
Maar ik kan voor altijd zeggen dat ik AA preflop gefold heb
quote:Op woensdag 1 februari 2006 03:11 schreef DivineJester het volgende:
[..]
![]()
¿Is dat lekker een AA preflop folden?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 03:14 schreef DivineJester het volgende:
[..]
en dat is nét iets meer info dan ik graag had willen hebben....
Ik kon nog genoeg zijn....aleen begon het op een beetje te sneeuwen en besloeg m'n bril ook nog eens.quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:16 schreef Suijk het volgende:
En mistig ook.
en witquote:Op woensdag 1 februari 2006 08:16 schreef Suijk het volgende:
En mistig ook.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:55 schreef Bjoro het volgende:
mogguh !
kopje koffie op kosten van Mark de Fries dan maar ?
Noca gaat vanavond voor het voetbal een reanimatiepoging doen denk ik.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Wanneer is de begrafenis?
Kijk maar even in het djamutopic
Iedereen op de theatertraining keek boos dat mijn telefoon 2 x afgingquote:
Djamu en het mysterie van de gebroken pootquote:Link?
Nou enquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Iedereen op de theatertraining keek boos dat mijn telefoon 2 x afging
[..]
Djamu en het mysterie van de gebroken poot
gelijk gratis bier gescoord?quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:21 schreef DarkShine het volgende:
Twee busruiten gesneuveld in Helmond gisteren. Ikzelf was op eigen vervoer en stond na de match ineens in de VIP ruimte, kon daar zo binnenlopen zonder dat iemand om een kaartje vroeg...
Bavariaquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
gelijk gratis bier gescoord?
moet ik het nummer van ons callcenter even omleiden?quote:
zenuwachtig aan het worden ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:50 schreef DarkShine het volgende:
Word tijd voor de bekerlotingen!
Als het maar thuis is!quote:
klinkt heel simpelquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:24 schreef Lionheaad het volgende:
Vaatwasser is kapot
Storing F8 - waternivo te hoog:?
Opgebeld - moet er een monteur komen...ligt waarschijnlijk aan de vlotter
Eerst zelf proberenMachine leeg laten lopen, openschroeven en de vlotter terug duwen moet toch lukken
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
klinkt heel simpelzal dus wel een drama worden
![]()
Had ik in mijn studentenwoning altijd. Was de keukenvloer opeens schoon, vraagt mijn vriendin: goh, is de wasmachine weer eens overstroomd?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:28 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
![]()
Hele keuken zal vanavond wel blank staan![]()
Maar dan wordt de vloer ook weer een keer gedweild
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Had ik in mijn studentenwoning altijd. Was de keukenvloer opeens schoon, vraagt mijn vriendin: goh, is de wasmachine weer eens overstroomd?
Het was nog zo ook![]()
Het ergste daar was dat het altijd de wasmachine van de bovenbuurman of de boven-bovenbuurman was. Dus dat liep lekker langs de muren bij ons de keuken inquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:32 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Fijn, steek me nog maar een hart onder de riem
![]()
Dan zeg ik als ICT-er: heb je hem al aan- en uitgezet?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:37 schreef Lionheaad het volgende:
We hebben gewoon te smerige vaat erin gezet.
Resultaat: filter helemaal verstop. Water is wel weggelopen maar het ding is toch op storing gesprongen
is ie aan het bezwijken onder alle aanbiedingen? Of iets met hamsters?quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:57 schreef Againzender het volgende:
Mijn Albert Heijn staat op instorten
iets met vrachtwagens en beschadigingen aan dragende constructies. Maar ik zal de brandweer even bellen over die hamsters, dat is wel een goede tip!quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:38 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
is ie aan het bezwijken onder alle aanbiedingen? Of iets met hamsters?
Dat klinkt echt als die helpdesk hier op m'n werk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dan zeg ik als ICT-er: heb je hem al aan- en uitgezet?
tja, dan is het een hardwareprobleem, dan moet u bij de leverancier zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:44 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als die helpdesk hier op m'n werk.
Standaard antwoord is dan ok: JA!
wat is een tierelierquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Wasmachine rammelt als een tierelier. Er moet iets nieuws komen denk ik...
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, dan is het een hardwareprobleem, dan moet u bij de leverancier zijn.
iets dat rammelt volgens mijquote:
en FOK!-en natuurlijk. Jij bent duidelijk nog nooit bij ons op de afdeling geweestquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:50 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
![]()
oftewel, wij zijn lui en zitten liever dingen voor ons zelf te doen. Zoals films en spelletjes branden![]()
stuur dan ook een mailtje, dan word je altijd geholpen!quote:
een wasbord en een tobbe?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Wasmachine rammelt als een tierelier. Er moet iets nieuws komen denk ik...
ik heb juist een probleem met outlookquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
stuur dan ook een mailtje, dan word je altijd geholpen!
dan gebruik je outlook expresquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik heb juist een probleem met outlook
ja, he he, gebruik jij outlook wel eens per ongeluk danquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:50 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
![]()
oftewel, wij zijn lui en zitten liever dingen voor ons zelf te doen. Zoals films en spelletjes branden![]()
middag...quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:01 schreef DeTolk het volgende:
Goedemorgen
Net 5 uur hoorcollege gehad
Ik was ook net tien seconden te laat geloof ikquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:01 schreef rubbereend het volgende:
AZ ligt die AH van jou aan het Boslommerplein?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:58 schreef Cart_man het volgende:
Was het maar alvast weekend. [afbeelding]
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Mensen, goed nieuws: de mascotte krijgt er een broertje of zusje bij!
* Dylan Dog is in de wolken!
ff opgezocht op routeplanner:quote:Kind (9) aangehouden bij inbraak
BARNEVELD - Een kind van 9 jaar uit Maassluis is woensdagmorgen in Barneveld aangehouden bij een poging tot inbraak. Hij was samen met drie andere jongens in de Gelderse plaats, maar zijn kornuiten zijn vooralsnog voortvluchtig, deelde een woordvoerder van de politie mee.
Een getuige meldde de politie dat er werd ingebroken in een winkel. Agenten die gingen kijken, zagen een gebroken winkelruit.
In de buurt stond een auto, waarvan de ruiten in tegenstelling tot die van alle andere wagens niet bevroren waren. In de wagen zat de 9-jarige jongen. Even later renden drie grotere jongens weg, aldus de politie. Het kind wordt nog verhoord.
en de komende 20 jaar veel grijze haren extraquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
![]()
Dat kost je een rondje![]()
net gezien op RTL Zquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb het bonnetje van vanochtend nog
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:19 schreef Lionheaad het volgende:
Wie wilt er dan ook Bavaria in z'n supermarkt hebben liggen...
Amsterdammers dusquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:19 schreef Lionheaad het volgende:
Wie wilt er dan ook Bavaria in z'n supermarkt hebben liggen...
Ik had gehoord dat het Grolsch was, lijkt toch niet echt op elkaarquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
net gezien op RTL Zeen vrachtwagen van Bavaria heeft een enorme scheur veroorzaakt
volgens mij ben ik hier de enige die het drinktquote:
Hahaha, dat snap ik.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:36 schreef DarkShine het volgende:
Congrats DD, dan is het toch DD die papa word en niet DS
Bende schrik van vrijdag nog niet te boven...
Moet ik nu teruglezen of kun je het vertellen...quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:36 schreef DarkShine het volgende:
Congrats DD, dan is het toch DD die papa word en niet DS
Bende schrik van vrijdag nog niet te boven...
werd beweert dat DS vader zou worden !quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:52 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Moet ik nu teruglezen of kun je het vertellen...
mogguh Tong !quote:
i know, daarom ook [b]extra]/b] grijze harenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Thanks allemaal!
En grijze haren had ik al, ik heb er al eentje thuis rondlopen remember...
Mijn gemeente staat er niet tussen helaasquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:41 schreef Lionheaad het volgende:
Die gemeentelijke stemwijzers zijn leuk...
Ik blijk een echte VVD- er te zijn
mooiste shirt allertijdenquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:46 schreef DeTolk het volgende:
Hoi diek, zijn er al leuke ideeen voor een nieuw toernooi? (Logo ofzo?)
Volgens mij was logo de bedoeling, maar ik heb momenteel niet veel tijd dus dan zou wel iemand anders de organisatie moeten doenquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:46 schreef DeTolk het volgende:
Hoi diek, zijn er al leuke ideeen voor een nieuw toernooi? (Logo ofzo?)
voor mijn stadsdeel kom ik bij de VVD uit, niet echt verrassend...quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:46 schreef Lionheaad het volgende:
In Apeldoorn ben ik voor Leefbaar Apeldoorn
nee, lijkt me wel wat voor dndiek !quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wie doet de organisatie? of is ie al aan de gang?
Jij dusquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wie doet de organisatie? of is ie al aan de gang?
oeps, zie net dat hij geen tijd heeft !quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee, lijkt me wel wat voor dndiek !
Als ik meer tijd had gehad zou ik het wel gedaan hebben, maar ik denk niet dat ik daar genoeg tijd voor hebquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee, lijkt me wel wat voor dndiek !
ha ha ha ...kijk eens 1 post omhoogquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:55 schreef dndiek het volgende:
Als ik meer tijd had gehad zou ik het wel gedaan hebben, maar ik denk niet dat ik daar genoeg tijd voor heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |