Als je een telefoon met opneem functie hebt, kost het je niksquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:07 schreef Bjoro het volgende:
het kost wat maar dan heb je wel wat !
http://www.ringtonio.nl/send/nametone ..... ff je naam invullen en je hebt een persoonlijke ringtone
dan is het nog beter inderdaad...wel geinig toch ??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je een telefoon met opneem functie hebt, kost het je niks![]()
Ik heb ook de hele dag aan school gewerktquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, een hele dag op de uni doorgebrachtNou ja, een hele dag. Van 12. tot 4 dan
Ah, ik zou waarschijnlijk ook niet gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:23 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb ook de hele dag aan school gewerkt![]()
Morgen trouwens waarschijnlijk niet ballen in de zaal, moet voor scriptie naar Den Haag![]()
Oow ja das waar ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah, ik zou waarschijnlijk ook niet gaan.
Morgen solliciteren in Den Haag
Geen idee. Zo eens checken op 9292ov.nlquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:26 schreef Vom het volgende:
[..]
Oow ja das waar ook![]()
Dicht bij Holland spoor?
Hij mag zn warme handschoenen wel niet vergeten in de kofferquote:
daar moet je blij mee zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:36 schreef SCH het volgende:
Dan moet het nu Perez zijn.
die mensen hebben geen leven meer zekerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Freeroll inschrijvingen gaat asociaal de laatste tijd. Is het 7 over 6, en zijn er al 6000 entrants
*ingeschreven heeft*quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Freeroll inschrijvingen gaat asociaal de laatste tijd. Is het 7 over 6, en zijn er al 6000 entrants
Nee, die wachten gewoon tot 18.00 en kunnen daarna nog even relaxed een uurtje wat doen voordat het begint.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die mensen hebben geen leven meer zeker
jaja dat denk je nu totdat je over een dag of 2 ineens keihard achteroverdonderd en blijkt dat je een schroefje kwijt bent!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
We missen niet eens 1 onderdeel
Ik was om 18.30 al te laatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik had vandaag van die aziaten naast me, die zijn toch irritant, net of ze het complete afhaalmenu 3 keer doornemenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:38 schreef Superheld het volgende:
Naast elkaar computeren lijkt me niks, net alsof je in een mediatheek zit op school.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:36 schreef rubbereend het volgende:
voor het opletende oog, bij e computer van Bluezz staat volgens mij van die lijm om een kunstgebit mee te plakken![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik had vandaag van die aziaten naast me, die zijn toch irritant, net of ze het complete afhaalmenu 3 keer doornemen.
Sufkut, nu maar hopen dat je niet een pocket pair Aces heb gefoldquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:01 schreef Da_Sandman het volgende:
)^%#&) Heb ik pokerprog niet aanstaan...
Ik krijg nu al hongerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:01 schreef Da_Sandman het volgende:
)^%#&) Heb ik pokerprog niet aanstaan...
Als het goed is wel hoorquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:43 schreef DeTolk het volgende:
Ben je de armleuningen niet vergeten golfer?
Hardlopen, da's ongezond man!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Yeah, de deadline van 19.00 net op tijd gehaald. Zo maar eens ontspannen 8 kilometer hardlopen.
quote:
Leuke geheimtaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Schijt. ik 88, flop A84.
hij allin, ik mee. Turn een J, river een A
A op river is zelden leuk....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Schijt. ik 88, flop A84.
hij allin, ik mee. Turn een J, river een A
Nu.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Naja jammer, akn ik zo iig om peuken
Hoe laat wordt er voetbal uitgezonden vanavond?
jij als ervaren klusser kan er vast wel wat rechte leuningen aanmakenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Met armleuningen waren ze per stuk 35 euro duurder, dus dan maar zonder.
Helaas voor Arie mogen die niet het stadion inquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
Gesluierde vrouwen smachten naar Arie!
Oke, het hoeft inderdaad niet in het stadion te zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
Nee, precies. Maar tegen de pilaar bij Vak AQ is het ook goed wippen hoor.
Dan krijg je toch altijd standaard z'n voicemail in twee talen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:30 schreef borisz het volgende:
LOL michiel veenstra belde net met Willem-Alexander![]()
nee Hij had WA echt aan de lijn Hij feliciteerde WA met zijn moeder en toen zij wa van met wie spreek ik toen zij MIchiel met Michiel. Michiel wie?. Michiel van de radio en toe hing WA in 5 seconde opquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan krijg je toch altijd standaard z'n voicemail in twee talen?
Oke.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:35 schreef borisz het volgende:
[..]
nee Hij had WA echt aan de lijn Hij feliciteerde WA met zijn moeder en toen zij wa van met wie spreek ik toen zij MIchiel met Michiel. Michiel wie?. Michiel van de radio en toe hing WA in 5 seconde op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |