Als je een telefoon met opneem functie hebt, kost het je niksquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:07 schreef Bjoro het volgende:
het kost wat maar dan heb je wel wat !
http://www.ringtonio.nl/send/nametone ..... ff je naam invullen en je hebt een persoonlijke ringtone
dan is het nog beter inderdaad...wel geinig toch ??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je een telefoon met opneem functie hebt, kost het je niks![]()
Ik heb ook de hele dag aan school gewerktquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, een hele dag op de uni doorgebrachtNou ja, een hele dag. Van 12. tot 4 dan
Ah, ik zou waarschijnlijk ook niet gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:23 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb ook de hele dag aan school gewerkt![]()
Morgen trouwens waarschijnlijk niet ballen in de zaal, moet voor scriptie naar Den Haag![]()
Oow ja das waar ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah, ik zou waarschijnlijk ook niet gaan.
Morgen solliciteren in Den Haag
Geen idee. Zo eens checken op 9292ov.nlquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:26 schreef Vom het volgende:
[..]
Oow ja das waar ook![]()
Dicht bij Holland spoor?
Hij mag zn warme handschoenen wel niet vergeten in de kofferquote:
daar moet je blij mee zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:36 schreef SCH het volgende:
Dan moet het nu Perez zijn.
die mensen hebben geen leven meer zekerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Freeroll inschrijvingen gaat asociaal de laatste tijd. Is het 7 over 6, en zijn er al 6000 entrants
*ingeschreven heeft*quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Freeroll inschrijvingen gaat asociaal de laatste tijd. Is het 7 over 6, en zijn er al 6000 entrants
Nee, die wachten gewoon tot 18.00 en kunnen daarna nog even relaxed een uurtje wat doen voordat het begint.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die mensen hebben geen leven meer zeker
jaja dat denk je nu totdat je over een dag of 2 ineens keihard achteroverdonderd en blijkt dat je een schroefje kwijt bent!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
We missen niet eens 1 onderdeel
Ik was om 18.30 al te laatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik had vandaag van die aziaten naast me, die zijn toch irritant, net of ze het complete afhaalmenu 3 keer doornemenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:38 schreef Superheld het volgende:
Naast elkaar computeren lijkt me niks, net alsof je in een mediatheek zit op school.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:36 schreef rubbereend het volgende:
voor het opletende oog, bij e computer van Bluezz staat volgens mij van die lijm om een kunstgebit mee te plakken![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik had vandaag van die aziaten naast me, die zijn toch irritant, net of ze het complete afhaalmenu 3 keer doornemen.
Sufkut, nu maar hopen dat je niet een pocket pair Aces heb gefoldquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:01 schreef Da_Sandman het volgende:
)^%#&) Heb ik pokerprog niet aanstaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |