Vergeet dat maar.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopen op Baretto.....
Volgens Feyenoord.nl wel!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:08 schreef jpzegthallo het volgende:
Ghaly is nog niet zeker als we de nieuwsberichten mogen geloven..
Best leuk als je hem voor 2 mil kan krijgen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopen op Baretto.....
quote:
quote:Tottenham sign midfielder Ghaly
Ghaly has swapped Holland for north London
Tottenham have signed Feyenoord's Egyptian midfielder Hossam Ghaly on a four-and-a-half-year contract.
The combative midfielder, 24, made 49 appearances for Feyenoord after joining them from Egyptian side Al-Ahly.
Spurs' sporting director Damien Comolli told the club's website: "I have watched Hossam since he was 17.
"He is a versatile, very physical and technically gifted midfielder who will offer us a number of playing options. He's a terrific addition to the squad."
Gahly had previously been linked with Tottenham's north London rivals Arsenal.
Despite winning 19 international caps, Ghaly was not selected to be part of the Egypt squad currently competing in the African Cup of Nations.
His arrival at White Hart Lane could trigger the departure of Michael Brown.
The former Sheffield United player is wanted by Fulham.
Hij is waardeloos.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is die Fernrud nou een beetje een goede speler?
mwah, de joden van ingurland mogen 'm hebben hoor ...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:15 schreef rotskibo het volgende:
arme Spurs supporters, die zullen zich dood gaan ergeren
Bij Mido lukt het anders behoorlijk geloof ik, en dat was ook niet de makkelijkste...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:35 schreef mister_popcorn het volgende:
Ben overigens wel benieuwd of Jol de juiste snaar bij 'm weet te raken.
quote:Kijk dan daaro aan de overkant met die zinksnijer.
Krijg je daar de pleuris van dat wijf, die loopt de hele dag maar over 'Neerlands grootste poel des verderfs' te zeiken.
Toen ik nog in 'Neerlands grootste poel des verderfs' zus toen ik nog in 'Neerlands grootste poel des verderfs' zo krijg ze de tering met der 'Neerlands grootste poel des verderfs' en de typhus erbij.
Niet dat ik wat tegen 'Neerlands grootste poel des verderfs'mers heb zijn beste mensen hebben een goed hart
Moest allen gekookt op de rug hangen en dan zo laag dat de honden erbij kennen dus daar leg het niet aan.
Maar dat wijf daar krijg je orgineel het leplazerus van.
Toen ik laatst nog in 'Neerlands grootste poel des verderfs' was had ze een kut op aardgas zeker.
Krijg ze de doodstraf met der 'Neerlands grootste poel des verderfs'.
Als je haar hoor is het daar ut paradijs wat doet ze hier dan mijn een beetje gek maken.
Was ze der maar gebleven in plaats van hier het uitzicht te bederven.
Hebbie die kop gezien 1 grote mee-eter.
Dat zoiets nog vrij rond mag lopen tis een beledeging van het menselijk ras.
Toen ik nog in 'Neerlands grootste poel des verderfs'... achter de rooie gordijnen zat zeker.
Krijg ze een vet hart met der 'Neerlands grootste poel des verderfs'.
Je zal der maar wonen aan zo'n stinkgracht,
Waar de hele dag van die platbodemsschuiten vol met moffen en amerikanen voorbij komen drijven,
Die je het vreten uit je bek zitten te kijken.
Ben je lekker mee ik ga liever gewoon dood.
Wat stelt het dan helemaal voor dan dat 'Neerlands grootste poel des verderfs' de hoofdstad van nederland.
Waterhoofd zul je bedoelen,stelletje tillers.
'Neerlands grootste poel des verderfs' hep ut en anders stelen ze het wel.
Leuk he dat ze die olympische spelen niet gekregen hebben.
God wat heb ik gelachen Ooohw wat waren ze er zeker van.
Wat Barcelona met al die zakkenrollers nee hoor wij .
Nou dat hebben we gezien dan 5 van de 83 stemmen 5 ken je nagaan wat een bord die gasten voor de kop hebben
Dat ken je geen bord meer noemen die lopen met een hele bunker voor de taas.
Volgens mij worden ze daar met der ogen in de zak geboren,en maar strompelen door die 17de eeuw stelletje krotekokers.
Wat vinden die mensen der eigen belangrijk ze kennen geen scheet laten of hij moet in het hele land geroken worden.
Sla de kranten er maar op na tis 'Neerlands grootste poel des verderfs' hier 'Neerlands grootste poel des verderfs' daar 'Neerlands grootste poel des verderfs' voor 'Neerlands grootste poel des verderfs' na 'Neerlands grootste poel des verderfs' zus en 'Neerlands grootste poel des verderfs' zo,
En dan kom amstelveen alsof er verder niks gebeurd alsof de wereld om hunnie draaid.
Hallo wie zijn ze dan in 'Neerlands grootste poel des verderfs' dan.
Wat intreseert het mij nou wat er in die grafstad gebeurd geen ene moer toch zeker.
Hoelang heeft dat geziek met die krakers niet geduurd hele boeken zijn er vol geschreven.
Hier hebbie geen krakers wij bouwen gewoon huizen.
En dat gemeut over die kom hoe heet dat ding.
Tis net 1 of andere vreselijke aandoening met zo'n zakkie onder je hart voor de ontlasting.
De stopera ben je dan in de war als je een gebouw zo noemt.
Daar kreeg je helemaal de schijterij van dan ging het niet door dan weer wel dan werdt het weer zoveel duurder dan gedacht
Dan kregen die architekten bonje dan werd het weer zoveel duurder dan verwacht of je maar ff mee wou schokken
Ja hiero me reet we betalen al zat aan die pleurisstad.
Heel 'Neerlands grootste poel des verderfs' staat op de monumentenlijst wat dacht je dat niet kost
De poen die hiero wordt verdient wordt in den haag verdeeld en in 'Neerlands grootste poel des verderfs' over de balk gerot
Of wou je beweren van niet soms.
Bij die stopera bleek ineens 50 miljoen pleite daar wordt geen eens meer naar gezocht.
Is aan die strijkstok blijven hangen bij die bunkerbouwers.stelletje uitnemers
Laat ze een keer gewoon gaan werken in plaats van de hele dag te zitten te ouwehoeren waar ze nu weer over kunnen gaan klagen.
Phillipijns pekinees mafkees als je daar een restaurant begint waar de mensen de vreten uit troggen moeten opslurpen
En je pleurt er af en toe een emmer bier overheen staan ze nog in de rij als het in de avenue heeft gestaan.
Nou in de avenue sta je zo hoor je geeft die vina born een veeg in de meterkast en je staat er inmakkelijk zat.
Krijgen ze de touwtyphus met der 'Neerlands grootste poel des verderfs' kennen ze pluizen.
Stelletje nagenaste je zal ze de kost motten geven die met de klei nog achter de oren
Uit kutjepoep of reetketelpikkemeschans naar die grafstad komen gekropen en mij na een half jaar een provinciaal durven noemen
Omdat ik in Rotterdam ben gebore stelletje boeren rotten ze lekker naar de familiegraf met der 'Neerlands grootste poel des verderfs' die meut voorop met der hondenkop
Je zal der mee gezegend wezen met zo'n bolus als ik zo'n kop had hakte ik um af beter geen kop dan zo'n kop
Wat een ramp zeg dat wijf met der ge 'Neerlands grootste poel des verderfs'.
Rotterdam vin ze maar niks en dat kan ook nooit wat worden ook nee daar hebben we haar voor nodig met der grote gezoute zeiksluiter.
Ze ziet er uit alsof ze in de eerste wereld oorlog door een tank is overreden en in de tweede nog een keer vergast.
Ze heb het overleeft omdat ze niet wou branden opgewarmd lijk.
Rotterdam deugd van geen kant maar ondertussen vreet ze er wel van
Altijd weer datzelfde overhetpaardegetildelauwtoffegodgloeiendepestpokke volautomatischegaskamerbreedeteringtouwtyphusblaf* *****kolertichekut 'Neerlands grootste poel des verderfs'
Tot en met de sterreclame maakt niet uit watvoor tinnif ze nou weer moeten slijten.
10 tegen 1 dat je weer tegen die gratenbaal van een carrie tefsen aan moet kijken die met der geplamuurde bollus
Voor zon middeleeuws trapgeveltje de lolligste staat uit te hangen.
Op de radio idem dito je ken die knop nie omdraaien of er staat weer zo'n grensdebiel over die westerteringtoren te galmen
Zakt daar je broek vanaf al die liedjes over dat stinkei en die graf jordaan.
Dat is al sinds de dagen van die johnnie jordaan en hoe tie wandelende doctor oetkerpudding met dat hoogpolige tapijt op der taas
En die vuurvast grijns op der melik tante leen ja pecies.
Krijgen ze de mondenklauwzeer met der 'Neerlands grootste poel des verderfs'.
Wanneer zien we Rotterdam nou op de buis alleen wanneer ze kennen laten zien
Hoe hier op 4 mei om acht uur 's avonds de trams gewoon doorrijden.
Dan krijg Rotterdam nog ff gauw de kat.
Nou als er 1 stad is waar de trams het recht hebben om op 4 mei acht uur 's avonds door te rijden
is het Rotterdam wel wat zullen we nou hebben
Toen hier de mariniers bij de maasbruggen de moffen nog de strot afbeten.
stonden ze in 'Neerlands grootste poel des verderfs' godverdomme met der klauwen omhoog om te kijken wat voor mooie auto's die duitsers toch wel niet hadden.
Ojee als je ze nou hoort hebben ze ineens allemaal Jodekoeken op zolder gehad
nou waar zijn ze gebleven dan.
Kennen ze elk jaar wel met der schijnheilige kop naar die dokwerker lopen
Dokwerker godbeterd ze hebben een haven daar is sinds 1312 al geen fatsoenlijk schip meer geweest
Laten ze matrassen ingaan slapen bij de ubika in plaats van de boel in de maling te nemen.
Pleurt effe gauw op en wij zeker het suffertje lezen wie zijn ze dan met der 'Neerlands grootste poel des verderfs' dan.
En als je denk dat je alles heb gehad komt er zo'n koeiekut aan je kop zeiken
Met toen ik nog in 'Neerlands grootste poel des verderfs' zus en toen ik nog in 'Neerlands grootste poel des verderfs' zo
Krijg ze de bombardementsKanerk met de 'Neerlands grootste poel des verderfs' ken ze puinruimen locomotrutfantje.
Jules deelder
Wanneer hij goedgekeurd wordt natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:41 schreef Sender_ het volgende:
Heerlijk dat fragment van Jules Deelder.
Ik ben benieuwd wanneer ze het dan bekend gaan maken.
quote:
Wat zei je ook alweer?quote:CORY GIBBS VERHUURD AAN ADO DEN HAAG
Cory Gibbs speelt de rest van dit seizoen voor ADO Den Haag. De 26-jarige Amerikaan hoopt in de Residentie in beeld te blijven voor het Amerikaanse elftal met het oog op het aanstaande WK. Gibbs kwam exact een jaar geleden naar Rotterdam. Onder Ruud Gullit speelde de centrumverdediger wekelijks. Tijdens de zomerstop liep hij tijdens een interland een zware knieblessure op, waardoor hij de volledige eerste seizoenshelft buitenspel stond.
Inmiddels is Cory Gibbs zo goed als fit. Omdat het uitzicht op speelminuten bij Feyenoord gering is voor hem, wilde hij graag verhuurd worden. Bij ADO Den Haag, dat na het vertrek van Jan-Paul Saeijs dringend verlegen zat om een kopsterke centrumverdediger, krijgt Gibbs de kans om zich weer in the picture te spelen.
Knap van ADO, want Metrostars heeft dit weekend ook een poging ondernomen om hem te halen.quote:
Ehhh?quote:DRENTHE EN BISESWAR VULLEN A-SELECTIE AAN
Royston Drenthe en Diego Biseswar maken per heden officieel deel uit van de A-selectie van Feyenoord. Beide spelers trainden al enige tijd met de selectie van Erwin Koeman mee. Vandaag kregen ze in een persoonlijk gesprek te horen dat Koeman ze graag definitief bij de selectie haalt. Feyenoord zal deze transferperiode verder geen nieuwe speler meer aantrekken.
Bedankt voor de waardeloze post. Doei.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:06 schreef Tobbes het volgende:
Altijd leuk; vooroorlogse foto's in een OP!
Ghaly is in potentie een speler van wereldklasse. Jol haalt dat er uit en de Spurs lachen zich rot.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
2 miljoen pond voor Ghaly? Das nog aardig wat...
Dat potentie heeft hij wel, alleen de arrogantie zorgt dat hij bijna nutteloos wordt. Daarom is het beter dat Feyenoord kiest voor het zekere geld en de klus aan de spurs laat dan er zelf mee blijven zitten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:19 schreef cultheld het volgende:
Ghaly is in potentie een speler van wereldklasse. Jol haalt dat er uit en de Spurs lachen zich rot.
Zal hem wel weer ff hostenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:30 schreef Butra het volgende:
Het radiofragment is veel leuker dan zo'n lap tekst lezen.![]()
Idd!ik vind 't wel leuk en aardig dat sommige spelers weg zijn,maar we hebben nu wel 'n hele smalle (en jonge) selectie.Blessures zouden idd hard aankomen....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:39 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Dat niet alleen, we hebben ook héél weinig verdedigers. Hopen dan maar dat we geen blessuregolf krijgen.
quote:
Verhuurd: Sno, Derijck, Zuiverloon, De Ceulaer, Snoyl, Gibbs, Saïdi, Owoeri, ...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:38 schreef Merkie het volgende:
Echt raar. Wie is er nu eigenlijk allemaal precies weg?
Saïdi -> Verhuurd aan Leccequote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:38 schreef Merkie het volgende:
Echt raar. Wie is er nu eigenlijk allemaal precies weg?
Precies, en om nou alles met jeugdspelers in 1 keer te gaan opvullen... Dat kan nooit goed gaan ben ik bang voor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:46 schreef Cart_man het volgende:
Enige wat me zorgen baart is de breedte...is weinig over voor op de bank.
Bedanktquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Saïdi -> Verhuurd aan Lecce
Gibbs -> Verhuurd aan Ado
Sno -> Verhuurd aan NAC
Derijck -> Verhuurd aan NAC
Snoyl -> Verhuurd aan Aberdeen
Owoeri -> Verhuurd aan Westerlo
Leonardo -> Verkocht aan NAC
Ghaly -> Verkocht aan Yids
Ostlund -> Verkocht aan Southampton
Basto -> Verkocht aan Saint-Etienne
vergeet ik nog iemand...
Barreto komt niet. Hou alstjeblieft op over hem. Dat geld was waarschijnlijk gereserveerd voor de speler die vandaag gepresenteerd zou worden. Dat gaat, zoals je hieronder ziet, niet door:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Er is alleen tijdens de winterstop 1 keer 1.5 miljoen voor Vlaar betaald. Er moet dan toch makkelijk een speler als Baretto te halen zijnMoet je kijken wat voor een kleine selectie we nou hebben....
quote:Feyenoord zal zich niet versterken met de onbekende middenvelder waar de laatste dagen over werd gespeculeerd. De Rotterdammers hadden belang bij een versterking op het middenveld. Trainer Erwin Koeman verklaarde zondagavond dat hij nog op een aankoop hoopte.
Vandaag werd beweerd dat de Zweeds international Pontus Farnerud van RC Strasbourg mogelijk in de belangstelling stond van de Rotterdammers. Het bleek echter niet mogelijk om de middenvelder voor vanavond 24:00 te contracteren, terwijl Edgar Barreto te duur lijkt te zijn geweest.
Met de officiële toevoeging van A-junioren Royston Drenthe en Diego Bisewar wordt er niet verder gespeculeerd. “Ik had die speler er graag bij gehad, maar het is niet gelukt. Jammer, maar het zij zo. We gaan het nu met deze groep doen, met de toevoeging van Royston Drenthe en Diego Biseswar”, zegt Koeman.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Daar gaat het kampioenschap......
Nou inderdaad, je kunt wel iedereen die tekort komt gaan verhuren maar je moet ergens op terug kunnen vallen als de nood aan de man is. Zijn alle plaatsen wel dubbelbezet nu?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:46 schreef Cart_man het volgende:
Enige wat me zorgen baart is de breedte...is weinig over voor op de bank.
Totaal nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou inderdaad, je kunt wel iedereen die tekort komt gaan verhuren maar je moet ergens op terug kunnen vallen als de nood aan de man is. Zijn alle plaatsen wel dubbelbezet nu?
Vlaar en van Hooijdonk zijn gehaald, dat zijn versterkingen. Nu ja, alleen Vlaar misschien, zelfs daar twijfel ik aan. Feijenoord wilde, blijkbaar Farnerud, er ook nog bij maar dat is om onverklaarbare redenen niet door gegaan. Geld was er dus wel en dat is ook gebruikt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Je kunt mij niet wijs maken dat er geen geld is voor versterkingen. Dan had je Ghaly en Saidi beter nog een half seizoen kunnen houden.
Maar wat stelt zo'n transfer periode nou eigenlijk voor? Niks toch? Ik heb zo vaak transfers gezien die voor of na het openen en sluiten van de transfer markt zijn gedaan.
Je kunt wel merken dat jij behoorlijk veel hinder hebt van die bloedprop in je hoofd, je krijgt het al 3 posts voor elkaar om compleet nutteloos te zijn! Hulde!quote:
Dat was niet echt een noodaankoop en heeft niks te maken met de zogeheten toekomstvisie van Feyenoord. En rot nou maar weer op naar je eigen topicje in plaats van ons lastig te vallen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:09 schreef Tobbes het volgende:
Ah, de toekomst! En daarom halen ze die haasachtiguitgevallen neger?
Van Hooijdonk heeft niks gekost. Ze hebben toch tijd zat gehad om te scouten. Ze wisten al dik een maand dat Ono weg ging. En Ghaly wilde ze zelf weg hebben. Dan moet je toch ook een waardige vervanger klaar hebben staanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vlaar en van Hooijdonk zijn gehaald, dat zijn versterkingen. Nu ja, alleen Vlaar misschien, zelfs daar twijfel ik aan. Feijenoord wilde, blijkbaar Farnerud, er ook nog bij maar dat is om onverklaarbare redenen niet door gegaan. Geld was er dus wel en dat is ook gebruikt.
Feijenoord gaat niet, zoals vorig jaar, blind spelers kopen. Er is een visie van hoe Feijenoord er in de toekomst moet gaan uitzien en dat probeert het bestuur nu te bewerkstelligen. Dat gaat niet altijd van zijn leien dakje...
Pfff, jij begrijpt er veel van.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Van Hooijdonk heeft niks gekost. Ze hebben toch tijd zat gehad om te scouten. Ze wisten al dik een maand dat Ono weg ging. En Ghaly wilde ze zelf weg hebben. Dan moet je toch ook een waardige vervanger klaar hebben staan![]()
Ja vooral als Kuijt en Kalou ook nog us weg gaanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:18 schreef Mr_Brownstone het volgende:
En laten we ons ook niet te veel op dit seizoen concenteren, omdat het nu toevallig beter dan verwacht gaat. Ik denk dat deze leegloop een zeer goede ontwikkeling is voor de toekomst. Volgend seizoen zal er een veel beter Feijenoord staan. Tenminste, ik heb wel vertrouwen in het tandem Koeman & Janssen.
Alleen Ghaly was af en toe een basisspeler.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee basisspelers verkopen maar er niks voor terug halen terwijl er geld moet zijn![]()
ja als je Paauwe linksback/linker centrale verdediger wil oid is alles mogelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:16 schreef H.Flick het volgende:
De dubbele bezetting is volgens mij niet zo dramatisch als Dirk-Kuijt het voor doet, veel spelers zijn op meerdere posities inzetbaar. Natuurlijk moest er gesaneerd worden, maar dit lijkt allemaal heel erg extreem. Straks moeten ze weer spelers als Mtiliga gaan opstellen.
Moet ik dat nou sarcastisch opvatten?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja vooral als Kuijt en Kalou ook nog us weg gaan![]()
Hij heeft 16 van de 21 wedstrijden geblesseerd. En hij was de laatste 2/3 wedstrijden ook nog us geblesseerd. Gewoon een basisspeler dus.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alleen Ghaly was af en toe een basisspeler.
Ja, Loek, het is al goed.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:20 schreef Fok_you het volgende:
[..]
ja als je Paauwe linksback/linker centrale verdediger wil oid is alles mogelijk
ik vind dit echt 3x nergens over gaan zo
Pff, wat wilde ze nou vandaag doen, joh.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee basisspelers verkopen maar er niks voor terug halen terwijl er geld moet zijn![]()
Ja. Volgend seizoen gaan echt geen beter seizoen als dit seizoen worden hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:20 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Moet ik dat nou sarcastisch opvatten?
Ono ook toen hij fit wasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alleen Ghaly was af en toe een basisspeler.
Ja waarom is het niet gelukt dan? Gewoon geen daadkracht. Er is geld maar er word niks mee gedaan. Terwijl het een investering in de toekomst is. Met deze selectie haal je geen Champions League omdat iedereen in diequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, Loek, het is al goed.
[..]
Pff, wat wilde ze nou vandaag doen, joh.
Nee die is al afgeschreven.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Is Schreuder trouwens inmiddels hersteld van zijn blessure?
Niet met je eens, hoewel het natuurlijk moeilijk te zeggen is op dit moment. Ik vind het wel een goede ontwikkeling dat het binnengehaalde geld niet meteen weer over de balk gesmeten wordt, maar dat er voor de verandering eens wat langer gekeken wordt naar spelers voor ze gehaald worden. Daarnaast zijn er geen vaste krachten vertrokken deze transfer periode. Ja, Ghaly... maar daar was toch niemand echt tevreden over. Hij heeft brilliante acties, maar ze worden te vaak afgewisseld met domme fouten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja. Volgend seizoen gaan echt geen beter seizoen als dit seizoen worden hoor.
1 ik ben verde@$#%$#^!$@$%$%!@%$%&$#@ geen loek, ik ken zelfs geen eens een loek dus pleur nou verdomme eens een heul end op met je gezeikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, Loek, het is al goed.
[..]
Pff, wat wilde ze nou vandaag doen, joh.
Je vergeet Schreuder voor Paauwe, Vincken voor Castelen, El Akremy voor Lodewijks, etc.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
(..)
We spelen (in tegenstelling tot de meeste andere clubs) nooit 2 wedstrijden in de week. Waar lullen we nou over man?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja waarom is het niet gelukt dan? Gewoon geen daadkracht. Er is geld maar er word niks mee gedaan. Terwijl het een investering in de toekomst is. Met deze selectie haal je geen Champions League omdat iedereen in diePlayoffs
al zijn krachten al heeft verspeelt omdat ze geen rust kunnen krijgen want er zijn geen goede vervangers.
Er word voor de verandering eens een keer te lang gewachtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:25 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Niet met je eens, hoewel het natuurlijk moeilijk te zeggen is op dit moment. Ik vind het wel een goede ontwikkeling dat het binnengehaalde geld niet meteen weer over de balk gesmeten wordt, maar dat er voor de verandering eens wat langer gekeken wordt naar spelers voor ze gehaald worden.
1. Je ken mij zoveel wijsmaken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:26 schreef Fok_you het volgende:
[..]
1 ik ben verde@$#%$#^!$@$%$%!@%$%&$#@ geen loek, ik ken zelfs geen eens een loek dus pleur nou verdomme eens een heul end op met je gezeik![]()
2 wat ze wilden doen hebben we de komende maanden weinig aan he![]()
was het nog zo leuk bedacht, het is gewoon dom, dan moet je niet op de laatste dag nog 3 spelers laten gaan als je niet zeker weet dat je een ander kan kopen.
Hij werd vandaag gekeurd, dus wat lul je nou over daadkracht...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja waarom is het niet gelukt dan? Gewoon geen daadkracht. Er is geld maar er word niks mee gedaan. Terwijl het een investering in de toekomst is. Met deze selectie haal je geen Champions League omdat iedereen in diePlayoffs
al zijn krachten al heeft verspeelt omdat ze geen rust kunnen krijgen want er zijn geen goede vervangers.
Het beleid is zeker beter, dat is iedereen denk ik wel met je eens, en inderdaad Castelen had al voor Gullit een wachtend contract klaarliggen. Toch wordt het denk ik wel moeilijk om volgend seizoen een beter elftal te krijgen. Laten we hopen dat Kuyt nog een jaartje blijft en Kalou bijtekend anders krijgen we weeer! zo'n fijn "overgangsjaar"quote:
Geen probleem dat de jeugd een kans krijgt. Maar weet jij iemand in de jeugd die de plek van Ghaly over kan nemen? Je moet zeker de jeugd goed gaan gebruiken, maar er moet iemand komen die er meteen staat.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:27 schreef Butra het volgende:
[..]
We spelen (in tegenstelling tot de meeste andere clubs) nooit 2 wedstrijden in de week. Waar lullen we nou over man?
Krijgt de jeugd een kans, is het weer niet goed. Zo simpel word je van dat geouwehoer.
Er is er geeneen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:28 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik heb soms het gevoel dat er twéé Loeks zijn nu
Jij ook al.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:28 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik heb soms het gevoel dat er twéé Loeks zijn nu
Nu weet ik het zeker.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:29 schreef Fok_you het volgende:
[..]
Het beleid is zeker beter, dat is iedereen denk ik wel met je eens, en inderdaad Castelen had al voor Gullit een wachtend contract klaarliggen. Toch wordt het denk ik wel moeilijk om volgend seizoen een beter elftal te krijgen. Laten we hopen dat Kuyt nog een jaartje blijft en Kalou bijtekend anders krijgen we weeer! zo'n fijn "overgangsjaar"![]()
Zou mooi zijn, maar die had toch bijgetekend bij Inter?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:27 schreef jorienvdherik het volgende:
in de zomer komt cruz toch terug
pff he he eindelijk iemand die het door heeftquote:
Volgens football manager is ie een middenvelder/aanvallende middenvelder links/rechts/centraal!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:39 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Volgens mij kan Biseswar op zo'n beetje iedere aanvallend ingestelde positie uit de voeten, zowel op links, rechts als in het centrum. Tenminste, da's dan wat ik heb gehoord. En ik hoor wel vaker dingen die niet kloppen
Leonardo was bij mij de beste van het veld iedere week!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:45 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ja, Football Manager is ook altijd wel een goeie bron voor dat soort dingen. Verbaas me er nog over hoevaak je talentjes uit het spel een paar jaar later de sterren van de hemel ziet spelen in het echt. Ik blijf erbij, Feyenoord moet gewoon Peter Prospar en Tó Madeira kopen als vervangers voor Kuijt en Kalou.
Jij gaf hem het vertrouwen dat hij nu in Breda heeft gevondenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Leonardo was bij mij de beste van het veld iedere week!
Check pagina terug...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:12 schreef methodmich het volgende:
Pontus Farnerud zou een leuke aanwinst kunnen zijn. Ook kansmaker op een WK-ticket met Zweden.
Wel een grote schoonmaak, hoewel er veel zijn verhuurd.
quote:Selectie
Aerts 2009
Ekramy 2008+2
Lodewijks 2007
Gyan 2007
Collen 2006
Greene 2009
Vlaar 2009
Bahia 2007+2
----------------
Bosschaart 2007+2
Mtiliga 2007
Drenthe 2009
Hofs 2007+2
Pardo 2008
Schreuder 2006
Paauwe 2007
De Guzman 2010
Castelen 2007
Vincken 2007+2
Biseswar 2007+2
Boussaboun 2009
Van Hooijdonk 2007
Kuyt 2009
Kalou 2007
Jeugd:
Altheer 2009 rechter verdediger
Bandalovski 2006+3 rechterverdediger
Blonk 2006 middenvelder
Buys 2009+2 centrale verdediger
Sammuel 2008+2 middenvelder
Davids 2007+2 middenvelder
Doedee 2009 keeper
Harbuzi 2006 middenvelder
Hogendoorn 2006+2 keeper
Kujovic 2008 aanvaller
Van Leeuwen 2007 middenvelder
Magroa 2007+2 aanvaller
Nieveld 2009+2 centrale verdediger
Poldervaart 2010 linksbuiten
Ribeiro 2009+2 linkermiddenvelder
Sardar 2007 middenvelder
Schet 2009 aanvaller
Wattamaleo 2010 rechtsbuiten
Ah, ik zie het. Okee, geen middenvelder erbij dus.quote:
Valt nog mee, middenvelders genoeg in de jeugd!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:13 schreef Cart_man het volgende:
Dit is er over:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Theo Janssen van Vitesse is sinds deze winterstop Feyenoorder. Beide clubs wilde het nieuws niet naar buiten brengen, maar vlak na de wedstrijd Vitesse - Feyenoord heeft de middenvelder een handtekening gezet onder een contract dat hem per direct voor 3,5 jaar aan de Rotterdammers bindt. Janssen heeft nog niet mee kunnen trainen met de Rotterdammers, omdat zijn schoenen gestolen zijn uit de kleedkamer van Vitesse.
Wel speelde Janssen al mee met Feyenoord, op huurschoenen was Janssen betrokken bij de eerste goal van Feyenoord tegen Heracles Almelo...
Tenminste als wij de commentator van Talpa moeten geloven: bekijk doelpunt
is dat?
Wtfquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Theo Janssen van Vitesse is sinds deze winterstop Feyenoorder. Beide clubs wilde het nieuws niet naar buiten brengen, maar vlak na de wedstrijd Vitesse - Feyenoord heeft de middenvelder een handtekening gezet onder een contract dat hem per direct voor 3,5 jaar aan de Rotterdammers bindt. Janssen heeft nog niet mee kunnen trainen met de Rotterdammers, omdat zijn schoenen gestolen zijn uit de kleedkamer van Vitesse.
Wel speelde Janssen al mee met Feyenoord, op huurschoenen was Janssen betrokken bij de eerste goal van Feyenoord tegen Heracles Almelo...
Tenminste als wij de commentator van Talpa moeten geloven: bekijk doelpunt
is dat?
is een grapjequote:
Geen Kampioenselftalquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:50 schreef Cart_man het volgende:
Strikt...
Deze spelers gaan het voor ons doen: Aerts, Bahia, Biseswar, Boussaboun, Bosschaart, Castelen, Collen, Drenthe, Ekramy, Greene, De Guzman, Gyan, Hofs, Van Hooijdonk, Kalou, Kuijt, Lodewijks, Paauwe, Pardo, Schreuder, Vincken en Vlaar.
Maak ons trots!!
H.U.I.L.I.Equote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Geen Kampioenselftal![]()
Snapt het bestuur niet dat je moet durven investeren? Zo kun je natuurlijk nooit de CL bereiken waar het grote geld valt te verdienen.
Ga janken in een hoekje.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Geen Kampioenselftal![]()
Snapt het bestuur niet dat je moet durven investeren? Zo kun je natuurlijk nooit de CL bereiken waar het grote geld valt te verdienen.
Komt er niet. De speler die zou komen, komt niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:04 schreef Royal_Flush het volgende:
GVD!Nog 'n uur....Verras me alsjeblieft met één nieuwe speler...![]()
Die hadden ook echt toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:04 schreef Fok_you het volgende:
overigens hebben daar natuurlijk ook ostlund en ghaly aan meegedaan
Oja? Wat te doen als Bahia langdurig geblesseerd raakt? Dan moet er geschoven worden en dan heb je Collen op rechts staan. Daar word ik nou niet echt blij van.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Komt er niet. De speler die zou komen, komt niet.
[..]
Blessures achterin zijn redelijk goed op te vangen. Alleen middenveld is wat krap, maar ook dat kan opgevangen worden. Ik zie het wel goedkomen.
Feijenoord is op de goede weg.
Ik zie Drenthe meer als een LBquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:16 schreef RedGuy het volgende:
Waarom wil iedereen perse zo graag een aankoop? Ik heb wel vertrouwen in Koeman, misschien ontwikkelt Drenthe zich als een hele goede middenvelder..
Hij heeft ook een LB contract getekend, maar Koeman gebruikte hem tot nu toe twee keer als middenvelder.quote:
Daar wordt jij niet blij van. Dat is totaal niet relevant voor wat Feijenoord wil...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oja? Wat te doen als Bahia langdurig geblesseerd raakt? Dan moet er geschoven worden en dan heb je Collen op rechts staan. Daar word ik nou niet echt blij van.
Greene op zijn positie, Collen op rechts.quote:En wat als Paauwe geblesseerd raakt? Dan hebben we helemaal geen VM meerSchreuder is gewoon op, daar kan je niks meer van verwachten.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:21 schreef Tobbes het volgende:
Martin Drent zou echt geweldig bij Feyenoord passen, jammer dat hij nu eigenlijk te oud is om te halen.
Dat is een serieuze opmerking.
Jij bent er eenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:28 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat Greene een grotere neus heeft dan ik!
Daarom is het ook zo belangrijk om de CL te halen. Maar die kans is een stuk kleiner geworden doordat we nu opeens een kleine selectie hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:34 schreef Fok_you het volgende:
Ostlund, ik kan er niet om rouwen dat hij weg is, maar had hem liever achter de hand dan Collen.
Sorry, ik vind Collen gewoon niet 1% meer dan een aardig spelertje bij een Nederlandse of Belgische subtopper.
Maargoed laten we hopen dat er nog een aantal wedstrijden komen als tegen heracles dat je spelers rust kan gunnen.
Opzich hebben we gewoon best een goede selectie dat is het probleem niet, maar ik denk dat een enkele blessure het hele seizoen kan weggooien. En als we geen CL halen gaat Kuyt al helemaal weg. Als we geen problemen krijgen kun je juist een paar "toppers" kopen in de zomer en ga je volgens jaar, wellicht met Kuyt er nog bij, gewoon vol voor de prijzen. Alleen de tijd en het toeval/geluk zullen leren of er goed aan gedaan is.
Jij was toch zo'n voorstanderd van Ostlund?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:38 schreef Cart_man het volgende:
Collen kan meer brengen dan Ostlund. En Kuyt vertrekt, weet ik zeker.
Maar snel hopen dat RVN in de eerste wedstrijd zijn been breekt. Dan kan Kuijt zich mooi in de picture spelen op zijn eigen plek.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk ook dat Dirk Kuijt vertrekt komende zomer. Laten we dan maar hopen dat hij een goed WK speelt en zodoende zijn waarde nog wat weet op te drijven.
Op zich lijkt het terughalen van Henrik Larsson en George Boateng mij wel een meesterlijke zet voor komende zomermaar iets zegt me dat die wens vast niet gaat uitkomen
Was, ja. Moet je even gaan graven in mijn postgeschiedenis. Heb die gozer maanden geleden al laten vallen...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij was toch zo'n voorstanderd van Ostlund?![]()
Hoogstens 2 maanden geleden ofzoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Was, ja. Moet je even gaan graven in mijn postgeschiedenis. Heb die gozer maanden geleden al laten vallen...
Dan is het 2 maanden, wat maakt het uit?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoogstens 2 maanden geleden ofzo![]()
Dat het me wel erg opvielquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dan is het 2 maanden, wat maakt het uit?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:45 schreef Merkie het volgende:
Ik heb liever dat Dirk-Kuijt vertrekt dan Dirk Kuijt.
Het bod is iig afgewezen, dus wie weet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Wie we trouwens sowieso wél kunnen terughalen is Glen Loovens voor volgend seizoen (is nu verhuurd), die schijnt het uitstekend te doen in de harde Engelse first division. Lijkt mij een uitstekend plan.![]()
Als je het niet altijd eens bent met het beleid van je club ben je geen die hard suporterquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:25 schreef Showtime het volgende:
Wat kunnen sommige users ongelofelijk zeiken inderdaad over de grote schoonmaak van Feyenoord. Wordt er een middenvelder niet gekocht waarvan ze zijn spel niet eens kennen is het kampioensschap ineens verloren, en dat noemen zich supporters.
Gelukkig zijn er nog een aantal die hards hier die 100% achter Feyenoord en hun beleid staan. Zoals eerder al in deze topic vermeld, het clubbie die er nu nog is heeft ons ook aan de huidige 2e plaats geholpen, dat ze nog minstens zo goed in de tweede competitiehelft mogen presteren.
Ben het helemaal met jou eens! Sommige mensen hier lopen al te zeiken voordat ze weten hoe het uitpakt!! Koeman en Jansen weten echt wel wat ze doen!! Maar ja de beste stuurlui staan alttijd aan wal... toch!quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:40 schreef Staanplaats het volgende:
Gvd, wat kennen sommige van jullie echt enorm zeiken zeg..
Heeft de helft een kut ofzo? Alleen maar problemen willen zien heel de dag.
Het huidige beleid is toch goed, de jarenlange rommel wordt eindelijk opgeruimd. Tuurlijk is nog steeds niet alles perfect, maar wat wil je? Koeman en (op de achtergrond) Jansen zijn net ruim een half jaar in dienst. Maar wat je gewoon nu duidelijk ziet is dat er eindelijk aan de goede weg getimmerd wordt. Jonge talenten krijgen de kans, veel Nederlanders in de basis, gerichte aankopen.
Tsjah dat je nu niet 5 blessures moet krijgen, omdat je het niet kan opvangen das ff lastig misschien. Maar ik had eind vorig seizoen niet durven hopen dat we dit seizoen al zo ver zouden zijn.
zo danquote:PETER BOSZ TECHNISCH MANAGER BIJ FEYENOORD
Peter Bosz keert per 1 juli 2006 terug bij Feyenoord. De huidige trainer van Heracles Almelo wordt technisch manager. In die functie zal de inmiddels 42-jarige Bosz verantwoordelijk zijn voor het eerste en tweede elftal en de jeugdopleiding. Bosz kijkt uit naar zijn nieuwe baan: ‘Feyenoord is mijn cluppie. Als je club bij je aanklopt, hoef je daar niet zo heel lang over na te denken.’
Peter Bosz kwam tussen 1991 en 1996 meer dan 200 keer uit voor Feyenoord één. De slimme middenvelder was in De Kuip geliefd om zijn nooit aflatende inzet. Met de Kuipclub won hij vier keer de KNVB Beker en één keer het landskampioenschap. Bovendien haalde Bosz als Feyenoorder acht keer het Nederlands elftal, voordat hij Feyenoord in september 1996 verruilde voor het Japanse JEF United. Na zijn actieve carrière werd Bosz trainer, onder andere bij AGOVV, De Graafschap en laatstelijk bij Heracles Almelo. Met de Almeloërs werd Bosz in 2005 kampioen van de eerste divisie en presteert hij dit seizoen verrassend goed op het hoogste niveau. Overijssel te moeten verlaten zal hem dan ook niet gemakkelijk vallen, zegt Bosz: ‘Ik heb het ontzettend naar mijn zin bij Heracles. De rek is er ook nog lang niet uit, denk ik en het zal best moeilijk zijn om afscheid te nemen. Maar als dan een club als Feyenoord komt, wat ook nog mijn cluppie is, dan is de keuze minder moeilijk.’
‘Peter past bij ons. Hij is down-to-earth en heeft een goede mentaliteit’, aldus Chris Woerts namens de directie van Feyenoord. ‘We zijn heel blij dat hij voor ons heeft gekozen en dat er weer een echte Feyenoorder terugkeert bij de club.’
De Apeldoorner is niet bang het trainersvak te zullen gaan missen. ‘Deze functie is natuurlijk heel wat anders en ik zeg de ‘trainerij’ voorlopig vaarwel. Daar heb ik wel even over na moeten denken. Maar ik denk dat ik wel de kwaliteiten heb voor deze functie en dat het bij me zal passen.’ In zijn nieuwe functie als technisch manager zal Bosz rapporteren aan de directie en fungeren als klankbord voor trainer Erwin Koeman. Bosz’ eerste prioriteit wordt het opvullen van de leemte die is ontstaan na het vertrek van hoofd Jeugdopleidingen Henk van Stee. ‘Ik zie het zo: alles wat ik doe zal in het teken van het eerste elftal staan’, zegt hij. ‘Ik zal me zeer dienstbaar opstellen ten opzichte van Erwin Koeman.’
Peter Bosz zal bij Feyenoord in eerste instantie een dienstverband voor drie seizoenen aangaan en maakt dit seizoen gewoon af bij Heracles. ‘De doelstelling is de club te behouden voor de eredivisie. Zo ver is het nog niet en dus ga ik er tot de laatste dag alles voor geven om dat voor elkaar te krijgen. En of ik af en toe stiekem vooruit zal kijken naar mijn nieuwe baan? Alleen als het kán.’
quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:25 schreef snabbi het volgende:
Van Stee is dacht ik hoofd van de jeugdopleiding. Dit vind ik toch iets heel anders dan technisch manager, al blijft de term beetje algemeen natuurlijk..
quote:In zijn nieuwe functie als technisch manager zal Bosz rapporteren aan de directie en fungeren als klankbord voor trainer Erwin Koeman. Bosz’ eerste prioriteit wordt het opvullen van de leemte die is ontstaan na het vertrek van hoofd Jeugdopleidingen Henk van Stee. ‘Ik zie het zo: alles wat ik doe zal in het teken van het eerste elftal staan’, zegt hij. ‘Ik zal me zeer dienstbaar opstellen ten opzichte van Erwin Koeman.
Dat zou mooi zijn maar niet verstandig voor Feyenoord lijkt me. Been vind ik een goede assistent, geen hoofdtrainer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:16 schreef Cart_man het volgende:
Begint er zowaar op te lijken bij Feijenoord. Mag hopen dat deze grote schoonmaak eindigt met een coupe richting die kale.
De trainer na Erwin Koeman wordt natuurlijk Mario Been, dat staat gewoon vast!
voetbalonline.nlquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:16 schreef Cart_man het volgende:
Begint er zowaar op te lijken bij Feijenoord. Mag hopen dat deze grote schoonmaak eindigt met een coupe richting die kale.
De trainer na Erwin Koeman wordt natuurlijk Mario Been, dat staat gewoon vast!
Zou geweldig zijn. Het enige probleem met dit bericht is dat het van voetbalonline komt....quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:22 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
voetbalonline.nl
Feyenoord denkt aan terughalen Van Bronckhorst
ROTTERDAM, 1 februari 2006 10:30 - Feyenoord heeft de laatste dagen flink de bezem door de selectie gehaald. Verschillende bank- en tribunezitters werden verkocht en verhuurd, zodat men de blik weer kan richten op aanvulling van de selectie voor volgend seizoen. Een belangrijke naam waar de Rotterdammers mee bezig zijn, is Giovanni van Bronckhorst. Feyenoord heeft inmiddels al oriënterende gesprekken gevoerd met de linksback van Barcelona, die uiteraard al van 1993 tot en met 1998 in de Kuip actief was.
Van Bronckhorst (30) heeft inmiddels 54 interlands op zijn naam staan en speelde naast Barcelona en Feyenoord voor Arsenal en Glasgow Rangers. Daarnaast speelde hij een half jaar op huurbasis bij RKC.
Als die nou volgend seizoen terugkomt... Huppa bubba![]()
Gaat allemaal de goede kant op, nou zondag die joden pakken en dan is het helemaal prima
Jij weet niet waar je over praat.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn maar niet verstandig voor Feyenoord lijkt me. Been vind ik een goede assistent, geen hoofdtrainer.
Klopt. Maar ik denk er wel zo over.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zou geweldig zijn. Het enige probleem met dit bericht is dat het van voetbalonline komt....
[..]
Jij weet niet waar je over praat.
Been komt natuurlijk eerst naar NECquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:04 schreef Sender_ het volgende:
...
Been als trainer bij Feijenoord komt denk ik iets te vroeg. Voorlopig zit Koeman er nog wel en wanneer Excelsior promoveert kan Been iig ervaring opdoen in de eredivisie volgend seizoen.
Dat ie uiteindelijk trainer hier gaat worden staat vast natuurlijk.
Hm ik zie het ja, had niet het hele stukje gelezen. Toch voor vele interpretaties vatbaar dus. Noem het beestje dan gelijk bij de naam. Desondanks gewoon goeie zet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:29 schreef jorienvdherik het volgende:
..
Pi-air is een blaaskaak en Vlaar komt net kijkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:15 schreef RedGuy het volgende:
Daar zorgen Kuyt, Pierre, Hofs, Lodewijks, Vlaar etc. wel voor!
Dat er 100% inzet is.
Waarom? Met hezelfde spelersmateriaal als vorig jaar doet hij het stukke beter als Metgoth bij Excelsior.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn maar niet verstandig voor Feyenoord lijkt me. Been vind ik een goede assistent, geen hoofdtrainer.
Dat deed Cocu toch ook? Die gasten zijn allang binnen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom zou Van Bronkhorst op zijn 30e een basisplaats bij Barcelona inruilen voor eentje bij Feyenoord? Zou een goede zet zijn voor Feyenoord, maar het lijkt me stug.
Doe je dat nou expres die naam fout spellen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom? Met hezelfde spelersmateriaal als vorig jaar doet hij het stukke beter als Metgoth bij Excelsior.
Omdat ie dat zelf enkele maanden geleden in een interview aangaf, dat hij graag zijn loopbaan als speler bij Feijenoord wil afsluiten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom zou Van Bronkhorst op zijn 30e een basisplaats bij Barcelona inruilen voor eentje bij Feyenoord? Zou een goede zet zijn voor Feyenoord, maar het lijkt me stug.
eenschquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:43 schreef jorienvdherik het volgende:
begin van 2008 komt die denk
Capelle? Mijn woonplaats.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:18 schreef Erasmusch het volgende:
Hij heeft volgens mij nog steeds een huis in Capelle.
Vind het raar om weer een jonge trainer als td te halen, maar tis een echte Feyenoorder en het zal vast een idee van Jansen zijn dus ik heb dr vertrouwen in![]()
Téveel vertrouwen vrees ik. Ik heb absoluut niet al te veel vertrouwen omdat Feyenoord favoriet is. Dat kan nooit goed gaan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:10 schreef Le-proffesseur het volgende:
Ajax thuis, nec en nac uit vind ik geen kutprogramma.. Prima moment om te laten zien dat we goed bezig zijn.. In komende zondag heb ik echt super veel vertrouwen...
Je snapt er echt niks van. Ghali mag weg omdat hij opdrachten van de trainer nooit uitvoert, Saïdi is weg omdat Bahia en Greene (en misschien Vlaar ook wel, weet ik nog niet) beter zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:47 schreef Baklap het volgende:
Chaly en Saida waren toch 2 Feyenoorders met inzicht en techniek?
Vandaar dat ze weg zijn zeker, er mag alleen maar hard gewerkt worden.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:47 schreef Baklap het volgende:
Chaly en Saida waren toch 2 Feyenoorders met inzicht en techniek?
Vandaar dat ze weg zijn zeker, er mag alleen maar hard gewerkt worden.
tja hoeveel zijn ze ook echt beter... ik weet het niet hoor, ik vond Saidi ook wel een goeie. Feit is wel dat Greene en Bahia al perfect op elkaar ingespeeld waren en Saidi er toen nog eens bij moest komen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je snapt er echt niks van. Ghali mag weg omdat hij opdrachten van de trainer nooit uitvoert, Saïdi is weg omdat Bahia en Greene (en misschien Vlaar ook wel, weet ik nog niet) beter zijn.
Denk 't ook, aangezien 'ie daar op school heeft gezeten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:46 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij was het trouwens Krimpen.![]()
Ik snap nog steeds niet waaromer een optie tot koop bij Saidi zit. Mag Lecce wel heel goed betalen.
Tikkertje?quote:01-02-2006: Feyenoord - ajax compleet uitverkocht
[Bron: Feyenoord.nl]
Inmiddels zijn ook de laatste kaarten voor de wedstrijd Feyenoord-ajax verkocht. Feyenoord adviseert supporters om zondag zo vroeg mogelijk naar het stadion te komen in verband met de extra veiligheidsmaatregelen die de Klassieker met zich meebrengt. Het stadion gaat om 10.30 uur open en er zijn diverse activiteiten gepland die het wachten veraangenamen.
quote:
Je vergeet Vlaarquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede winterstop denk ik voor Feyenoord
Pi-Air gekomen, Ghali, Saidi, Gibbs, Basto, Snoyl weg
Keine ahnung, nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hee, dus jij bent fan van Doeland & Roeland?
Hoe moeten wij dat weten?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:46 schreef JeroenV het volgende:
Denken jullie niet dat Bosz zoals eerder van Gaal en Wotte binnen aanzienbare tijd weer op het veld wil staan?
hoofdletters moet je verdienenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:59 schreef TC03 het volgende:
Overigens is het Van Gaal, ik kan echt niet tegen die fout.
Daarom zei ik ook 'op termijn'.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje gek om het nu al over de opvolger van Koeman te hebben. Hij zit er net een half jaar.
Frankrijk, Japan, Twentequote:Op woensdag 1 februari 2006 21:01 schreef PLAE@ het volgende:
Bosz is wel de ideale man voor die plaats. Die man heeft overal contacten in t buitenland enzo![]()
![]()
Hij komt toch ook vooral als opvolger van Van Stee en niet als opvolger van Wotte? Tenminste, dat heb ik ervan begrepen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:01 schreef PLAE@ het volgende:
Bosz is wel de ideale man voor die plaats. Die man heeft overal contacten in t buitenland enzo![]()
![]()
Moet dat dan? Net of van Geel veel contacten in het Buitenland heeft? Heeft hij ooit wel eens een speler uit het buitenland gehaald dan? Ik ken er geen een.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:01 schreef PLAE@ het volgende:
![]()
't Is Van Gaal of van gaal dan. Geen tussenweg. Geldt ook voor jou DK.quote:
Het gaat hier toch niet over van Geel?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet dat dan? Net of van Geel veel contacten in het Buitenland heeft? Heeft hij ooit wel eens een speler uit het buitenland gehaald dan? Ik ken er geen een.
Hij wordt technisch manager bij Feijenoord en gaat opzoek naar een vervanger voor van Stee. Dat zal ook wel een oud Feijenoorder worden. Bosz heeft al wat ervaring, hij heeft de jeugdopleiding van AGOVV op poten gezet en was bij Heracles ook deels verantwoordelijk voor het technische beleid...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:06 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hij komt toch ook vooral als opvolger van Van Stee en niet als opvolger van Wotte? Tenminste, dat heb ik ervan begrepen.
WTFquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
![]()
Saïdi mag weg, omdat hij niet past in het verdedigende systeem wat Koeman voor ogen heeft. Hij wil twee centrale mensen die in de zone verdedigen. Saïdi is een pure mandekker, die kan dus gaten laten vallen , wanneer hij zijn man volgt...
Geschokt dat Cart_man over voetbaltechnische zaken praat of snap je het gewoon niet?quote:
een beetje van beidenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Geschokt dat Cart_man over voetbaltechnische zaken praat of snap je het gewoon niet?![]()
Denk je dat een technisch manager alleen van buitenlandse contacten afhankelijk is ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:08 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Het gaat hier toch niet over van Geel?
Denk jij dat je over alles bij je eigen club geweldig moet vinden ofzo![]()
Sterker nog, Vlaar is niets man op manquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:25 schreef Erasmusch het volgende:
Ik snap het verhaal inmiddels wel, maa zie zelf nooit direct of bv Vlaar een zone verdediger is.
nee, jij wel?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:25 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Denk je dat een technisch manager alleen van buitenlandse contacten afhankelijk is ofzo
Je haalt de woorden uit m'n mond.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hey dikneus oprotten naar je eigen plek
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:28 schreef Erasmusch het volgende:
Hij heeft wel een punt. Kijk maar welke toppers we hebben weten binnen te halen mede dankzij het international netwerk van Ruud.
Hij heet Dikke Theo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:39 schreef Kang-He het volgende:
Is bolle Theo nou niks voor jullie middenveld? Lijkt me goede schoffelaar als je met de punt naar achteren speelt.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sterker nog, Vlaar is niets man op man![]()
Je hebt er zeker ervaring mee.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:25 schreef PyTh het volgende:
Niet zoveel [afbeelding] jullie, dan gaat dat wat makkelijker
Kneusjequote:Op donderdag 2 februari 2006 08:25 schreef PyTh het volgende:
Niet zoveel [afbeelding] jullie, dan gaat dat wat makkelijker
Wouw wat orgineelquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:43 schreef F1908 het volgende:
Zondag heel de gele zijde: Het is koud, maak wat vuur, gooi wat joden op het vuur
Tuurlijk mag zondag alles, maar verzin dan iets beters dan dit....quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Maakt het uit? Zondag mag alles.
[..]
Waarom?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:37 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Tuurlijk mag zondag alles, maar verzin dan iets beters dan dit....
Omdat hier jongels als sneijder niet snel van over de toeren rakenquote:
Bier, aanstekers en wat gekanker bij een corner die hij moet nemen helpt denk ik welquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Omdat hier jongels als sneijder niet snel van over de toeren raken
Jongens als Sneijder raken al over de toeren, als er iemand lelijk kijkt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Omdat hier jongels als sneijder niet snel van over de toeren raken
iedereen een klein spiegeltje meequote:Op donderdag 2 februari 2006 14:56 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Jongens als Sneijder raken al over de toeren, als er iemand lelijk kijkt.
quote:Meespelen Greene tegen Ajax twaijfelachtig
2/2/2006 14:58
Feyenoord moet nog afwachten of het zondag in de klassieker tegen Ajax kan beschikken over Serginho Greene. De verdediger kampt met een blessure aan zijn linkerlies.
Greene raakte zondag geblesseerd in het uitduel met Heracles Almelo. Een half uur voor tijd verliet hij het veld en kwam Pieter Collen de geboren Amsterdammer aflossen.
Donderdag keerde Greene terug op het trainingsveld. 'We bekijken het van dag tot dag', verklaarde clubarts Robbart van Linschoten op de website van Feyenoord.
Greene is dit seizoen een vaste waarde in de defensie van Feyenoord, al is hij sinds de komst van Ron Vlaar verhuisd naar de rechterkant van de Rotterdamse verdedigingslinie. Hij kwam tot nu toe twintig duels in actie.
Kut,ik moet weer op m'n woorden lettenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:34 schreef TC03 het volgende:
Je mag eindelijk weer posten en het eerste woord dat je typt is 'kanker'.
Zondag niet hoor, dan zien ze alles door de vingersquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:37 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Kut,ik moet weer op m'n woorden letten![]()
Hahaha, welkom terug in de wondere wereld van Fok.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:33 schreef footbal_lad het volgende:
Kanker zeg.Mag eindelijk weer posten....![]()
![]()
Ik dacht bijna dat ik 'n 3-jarig Fok-verbod had gekregen vanwege mijn "kwetsende uitspraken"quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hahaha, welkom terug in de wondere wereld van Fok.
Viel zeker mee. Hier zijn ze echter al snel op hun teentjes getrapt...quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:42 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Ik dacht bijna dat ik 'n 3-jarig Fok-verbod had gekregen vanwege mijn "kwetsende uitspraken"![]()
Viel toch allemaal wel mee![]()
Waarom werden alleen feyenoorders gestraft en van die neuzen niemandquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Viel zeker mee. Hier zijn ze echter al snel op hun teentjes getrapt...![]()
Dat is standaard.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:50 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Waarom werden alleen feyenoorders gestraft en van die neuzen niemand![]()
Ik kreeg ook een ban, terwijl er net zoveel dikneuzen ook oftopic gingen. Maarja je kent de mods hier he. Word tijd dat er eens wat Rotterdamse inbreng komt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:50 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Waarom werden alleen feyenoorders gestraft en van die neuzen niemand![]()
Om de een of andere redenen nemen ze mijn sollicitaties nooit zo serieus, begrijp dat niet?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een ban, terwijl er net zoveel dikneuzen ook oftopic gingen. Maarja je kent de mods hier he. Word tijd dat er eens wat Rotterdamse inbreng komt.
Echt heel raar jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:00 schreef Cart_man het volgende:
Jommetjes?
[..]
Om de een of andere redenen nemen ze mijn sollicitaties nooit zo serieus, begrijp dat niet?![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:57 schreef sugarnieuws het volgende:
jommetjes!
Ah daarom wilde ze dat iedereen om half 11 in het stadion was.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:06 schreef jorienvdherik het volgende:
tussen 9
40-45 gaat de trein uit 020 geloof
11 uur komen ze
joden ze komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |