quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dit gerucht, lijkt me zoals altijd onzin...
lekkerquote:JONG HEERENVEEN – JONG FEYENOORD 1-2 (1-1)
0-1 Drenthe (’26)
1-1 Hanssen (’27)
1-2 Biseswar (’52)
OPSTELLING JONG FEYENOORD
Aerts; Bandalovski, Gyan, Altheer, Mtiliga; Sammuel, Sardar, Davids; Biseswar, Magrão en Drenthe
quote:Telegraaf: nieuwe versterking rond met Feyenoord
Volgens De Telegraaf is Feyenoord rond met de nieuwe versterking. 'De speler en de club zijn al rond met Feyenoord en wachten op een telefoontje om het vliegtuig in te stappen.' een en ander zou nog afhangen van het definitief rondkomen van enkele vertrekkende spelers.
Laten we hopen dat het een Nederlander isquote:
Dat kan je vergeten. Het is een buitenlander. En wat maakt het uit, Nederlanders in de basis is een vereiste. Buitenlanders die de basis versterken met hun aanwezig zijn echter meer dan welkom...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het een Nederlander is![]()
Maar bij een vreemde buitenlander is het altijd maar weer afwachten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat kan je vergeten. Het is een buitenlander. En wat maakt het uit, Nederlanders in de basis is een vereiste. Buitenlanders die de basis versterken met hun aanwezig zijn echter meer dan welkom...
Met elke speler die komt is het afwachten of hij hetzelfde weet te presteren als bij zijn voormalige club...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar bij een vreemde buitenlander is het altijd maar weer afwachten.
Bovendien er zijn ook nog wel wat leuke Nederlandse middenvelders in het buitenland![]()
Geen grote naam hoeft niet direct te betekenen dat het geen directe versterking is. Vind dat de grootste bullshit. Alleen als het een bekende is zou het een directe versterking moeten zijn, bla bla...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ook geen directe versterking dus
Wat zou ik jou eens graag voor me hebben staan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:20 schreef cultheld het volgende:
WHAHAHAHAAHAHA denken jullie serieus dat wereldspeler Gago naar Feyenoord komt?![]()
![]()
MOEHAHAHAHA ik ga stuk hier.
Ik word al bangquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat zou ik jou eens graag voor me hebben staan.![]()
Leer eens lezen.
Moet je zijn.quote:
Dat zag ik ook wel in, zodra ik las over de interesse van Real. Hoor die naam pas voor het eerst...quote:Ik heb het gelezen ja. Maar Gago is te groot voor PSV, Feyenoord, Ajax, HSV, Stuttgart, PSG etc. etc. Gago gaat pas weg in 2007 bij het zeker niet slecht betalende Boca, naar een mondiale top 10 club.
Ow op die fiets. Ja, mij maakt het niks uit waar hij heen gaat vandaag, hoe meer geld hoe beter!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:44 schreef cultheld het volgende:
ADO wil hem graag hebben, maar op dit moment is NY Metrostars de grootste kanshebber. Die betalen ook wel iets beter dan FC Den Haag.
Precies.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:45 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ow op die fiets. Ja, mij maakt het niks uit waar hij heen gaat vandaag, hoe meer geld hoe beter!
http://www.lequipe.fr/Football/FootballFicheJoueur6834.htmlquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens onze contacten is er gisterenavond laat een speler aangekomen op Schiphol die door een delegatie van Feyenoord is opgehaald. Om welke speler het gaat, is nog niet volledig duidelijk.
Feyenoord Netwerk
Mogelijk betreft het de Zweed Pontus Farnerud (profiel). Hij komt momenteel uit voor het Franse Strasbourg. Eerder speelde hij voor Monaco en Landskrona.
Feyenoord Netwerk
Tegenover Helsingborgs Dagblad bevestigde de middenvelder de contacten met Feyenoord. De Rotterdammers zouden hem voor de rest van het seizoen kunnen huren met een optie tot koop
Zo geweldig is dat nou ook weer niet hoor. 1-2 bij Jong Heerenveen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:44 schreef Fok_you het volgende:
[..]
lekker![]()
bied toekomstperspectief. wat mij betreft Aerts verkopen, Mtiliga snel nog een verhuur aanbieden en later verkopen en de jeugd vaker met F1 mee laten doen...
quote:'Feyenoord aast op Zweedse middenvelder'
Pontus Farnerud is de middenvelder waar Feyenoord z'n zinnen op heeft gezet. De Rotterdamse club wil de Zweedse international per direct inlijven, maar het is kort dag om aan alle voorwaarden te voldoen.
Feyenoord moet allereerst afwachten tot de overstap van Hossam Ghaly naar Tottenham Hotspur definitief wordt. De Rotterdammers hebben al een akkoord met de Londense club over een afkoopsom voor de Egyptische middenvelder.
Ook RC Strasbourg moet nog instemmen met de transfer van Farnerud. De Zweedse international staat nog tot medio 2008 onder contract bij de Franse club, waar hij dit seizoen tot twintig wedstrijden is gekomen.
Farnerud (25) speelt sinds 1998 in de Franse competitie. De middenvelder kon bij AS Monaco niet uitgroeien tot een vaste waarde. Strasbourg, waar Farnerud in 2003/04 op huurbasis wel basiskracht was, nam hem in 2005 definitief over van de Monegasken.
Inderdaad, nuttige speler die er gelijk zal staan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:51 schreef cultheld het volgende:
Farnerud is een aanwinst voor Feyenoord en bovendien een haalbare aanwinst.
Hij rent veel en voert z'n taken goed uit. Dan heb je al z'n kwaliteiten ook wel direct gehad, maar goed voor de balans en breedte, geen topper.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Inderdaad, nuttige speler die er gelijk zal staan.
Als het een harde werker is, dan is hij al heel wat waard. Ghali is in potentie ook een topper, maar ik heb liever geen spelers die hooghouden in eigen 16, geef mij maar gewoon een sobere middenvelder die zijn taken uitvoert zoals jij al aangeeft!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:06 schreef cultheld het volgende:
Hij rent veel en voert z'n taken goed uit. Dan heb je al z'n kwaliteiten ook wel direct gehad, maar goed voor de balans en breedte, geen topper.
Net als Östlund?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:25 schreef Nellid het volgende:
Het is sowieso positief dat het niet een of andere paniekaankoop is, zal al wel een aantal keer zijn bekeken en wordt alleen gekocht nadat er andere spelers zijn verhuurd of verkocht. Op de een of andere manier hebben ze bijna altijd wel wat, die zweden, denen etc. Ben benieuwd.
quote:31-01-2006: BEVESTIGD: KARIM SAIDI VERHUURD AAN LECCE
[Bron: Feyenoord.nl]
Karim Saidi maakt het lopende seizoen af bij het Italiaanse Lecce, dat bevestigt Feyenoord de officiële website. De 22-jarige Tunesiër hoopt bij de Serie A-club met het oog op het WK op meer speelminuten. Bij Feyenoord kwam Saidi, vorig jaar nog basisspeler, dit seizoen slechts tot één basisplaats en drie invalbeurten. ‘Dit is voor mij een goede oplossing’, aldus Saidi. ‘Ik ga naar een topcompetitie en blijf in beeld voor het Wk.’
Lecce bedong overigens ook een optie tot koop. Bij Feyenoord heeft Saidi nog een contract tot de zomer van 2009.
24 wedstrijden in de competitie, maar volgens mij heeft ie niet alle CL duels gespeeld.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Farnerud, perfecte aankoop. Heeft vorig jaar veel bij Monaco gespeelt en alle Champions League wedstrijden mee gedaan.
Net als Ostlund ja, kon voor geen meter voetballen maar had echt geen hekel aan m ofzo, ging er altijd 200% voor...quote:
quote:Ook RC Strasbourg moet nog instemmen met de transfer van Farnerud. De Zweedse international staat nog tot medio 2008 onder contract bij de Franse club, waar hij dit seizoen tot twintig wedstrijden is gekomen.
Boeit ook niet of het nu wel of niet een topper is. Dit soort spelers zijn, in mijn ogen, harder nodig dan een of andere balgoochelaar...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij rent veel en voert z'n taken goed uit. Dan heb je al z'n kwaliteiten ook wel direct gehad, maar goed voor de balans en breedte, geen topper.
Is dat een probleem?quote:
Hij moest gewoon wegquote:HOSSAM GHALY NAAR TOTTENHAM HOTSPUR
Hossam Ghaly verruilt Feyenoord per direct voor Tottenham Hotspur. De 24-jarige Egyptenaar is inmiddels medisch gekeurd en tekent bij de club van manager Martin Jol een contract voor viereneenhalf seizoen. Ghaly speelde sinds september 2003 bijna zestig officiële duels voor Feyenoord, waarin hij drie keer scoorde. Ghaly had bij Feyenoord nog een contract tot de zomer van 2007.
Hossam Ghaly kwam in de zomer van 2003 over van de Egyptische grootmacht Al-Ahly. De atletische middenvelder beschikte over zeer veel talent en ijver, maar toch was zijn basisplaats bij Feyenoord nooit helemaal onomstreden. Desalniettemin had de graag geziene Egyptenaar zeer veel waarde voor het elftal. ‘Iedereen gunt hem de overstap naar de Spurs en de Premier League’, aldus directeur Chris Woerts. ‘Het is voor Hossam een hele mooie kans en wij wensen hem heel veel succes.’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |