Pi-air is een blaaskaak en Vlaar komt net kijkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:15 schreef RedGuy het volgende:
Daar zorgen Kuyt, Pierre, Hofs, Lodewijks, Vlaar etc. wel voor!
Dat er 100% inzet is.
Waarom? Met hezelfde spelersmateriaal als vorig jaar doet hij het stukke beter als Metgoth bij Excelsior.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn maar niet verstandig voor Feyenoord lijkt me. Been vind ik een goede assistent, geen hoofdtrainer.
Dat deed Cocu toch ook? Die gasten zijn allang binnen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom zou Van Bronkhorst op zijn 30e een basisplaats bij Barcelona inruilen voor eentje bij Feyenoord? Zou een goede zet zijn voor Feyenoord, maar het lijkt me stug.
Doe je dat nou expres die naam fout spellen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom? Met hezelfde spelersmateriaal als vorig jaar doet hij het stukke beter als Metgoth bij Excelsior.
Omdat ie dat zelf enkele maanden geleden in een interview aangaf, dat hij graag zijn loopbaan als speler bij Feijenoord wil afsluiten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom zou Van Bronkhorst op zijn 30e een basisplaats bij Barcelona inruilen voor eentje bij Feyenoord? Zou een goede zet zijn voor Feyenoord, maar het lijkt me stug.
eenschquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:43 schreef jorienvdherik het volgende:
begin van 2008 komt die denk
Capelle? Mijn woonplaats.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:18 schreef Erasmusch het volgende:
Hij heeft volgens mij nog steeds een huis in Capelle.
Vind het raar om weer een jonge trainer als td te halen, maar tis een echte Feyenoorder en het zal vast een idee van Jansen zijn dus ik heb dr vertrouwen in![]()
Téveel vertrouwen vrees ik. Ik heb absoluut niet al te veel vertrouwen omdat Feyenoord favoriet is. Dat kan nooit goed gaan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:10 schreef Le-proffesseur het volgende:
Ajax thuis, nec en nac uit vind ik geen kutprogramma.. Prima moment om te laten zien dat we goed bezig zijn.. In komende zondag heb ik echt super veel vertrouwen...
Je snapt er echt niks van. Ghali mag weg omdat hij opdrachten van de trainer nooit uitvoert, Saïdi is weg omdat Bahia en Greene (en misschien Vlaar ook wel, weet ik nog niet) beter zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:47 schreef Baklap het volgende:
Chaly en Saida waren toch 2 Feyenoorders met inzicht en techniek?
Vandaar dat ze weg zijn zeker, er mag alleen maar hard gewerkt worden.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:47 schreef Baklap het volgende:
Chaly en Saida waren toch 2 Feyenoorders met inzicht en techniek?
Vandaar dat ze weg zijn zeker, er mag alleen maar hard gewerkt worden.
tja hoeveel zijn ze ook echt beter... ik weet het niet hoor, ik vond Saidi ook wel een goeie. Feit is wel dat Greene en Bahia al perfect op elkaar ingespeeld waren en Saidi er toen nog eens bij moest komen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je snapt er echt niks van. Ghali mag weg omdat hij opdrachten van de trainer nooit uitvoert, Saïdi is weg omdat Bahia en Greene (en misschien Vlaar ook wel, weet ik nog niet) beter zijn.
Denk 't ook, aangezien 'ie daar op school heeft gezeten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:46 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij was het trouwens Krimpen.![]()
Ik snap nog steeds niet waaromer een optie tot koop bij Saidi zit. Mag Lecce wel heel goed betalen.
Tikkertje?quote:01-02-2006: Feyenoord - ajax compleet uitverkocht
[Bron: Feyenoord.nl]
Inmiddels zijn ook de laatste kaarten voor de wedstrijd Feyenoord-ajax verkocht. Feyenoord adviseert supporters om zondag zo vroeg mogelijk naar het stadion te komen in verband met de extra veiligheidsmaatregelen die de Klassieker met zich meebrengt. Het stadion gaat om 10.30 uur open en er zijn diverse activiteiten gepland die het wachten veraangenamen.
quote:
Je vergeet Vlaarquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede winterstop denk ik voor Feyenoord
Pi-Air gekomen, Ghali, Saidi, Gibbs, Basto, Snoyl weg
Keine ahnung, nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hee, dus jij bent fan van Doeland & Roeland?
Hoe moeten wij dat weten?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:46 schreef JeroenV het volgende:
Denken jullie niet dat Bosz zoals eerder van Gaal en Wotte binnen aanzienbare tijd weer op het veld wil staan?
hoofdletters moet je verdienenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:59 schreef TC03 het volgende:
Overigens is het Van Gaal, ik kan echt niet tegen die fout.
Daarom zei ik ook 'op termijn'.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje gek om het nu al over de opvolger van Koeman te hebben. Hij zit er net een half jaar.
Frankrijk, Japan, Twentequote:Op woensdag 1 februari 2006 21:01 schreef PLAE@ het volgende:
Bosz is wel de ideale man voor die plaats. Die man heeft overal contacten in t buitenland enzo![]()
![]()
Hij komt toch ook vooral als opvolger van Van Stee en niet als opvolger van Wotte? Tenminste, dat heb ik ervan begrepen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:01 schreef PLAE@ het volgende:
Bosz is wel de ideale man voor die plaats. Die man heeft overal contacten in t buitenland enzo![]()
![]()
Moet dat dan? Net of van Geel veel contacten in het Buitenland heeft? Heeft hij ooit wel eens een speler uit het buitenland gehaald dan? Ik ken er geen een.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:01 schreef PLAE@ het volgende:
![]()
't Is Van Gaal of van gaal dan. Geen tussenweg. Geldt ook voor jou DK.quote:
Het gaat hier toch niet over van Geel?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet dat dan? Net of van Geel veel contacten in het Buitenland heeft? Heeft hij ooit wel eens een speler uit het buitenland gehaald dan? Ik ken er geen een.
Hij wordt technisch manager bij Feijenoord en gaat opzoek naar een vervanger voor van Stee. Dat zal ook wel een oud Feijenoorder worden. Bosz heeft al wat ervaring, hij heeft de jeugdopleiding van AGOVV op poten gezet en was bij Heracles ook deels verantwoordelijk voor het technische beleid...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:06 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hij komt toch ook vooral als opvolger van Van Stee en niet als opvolger van Wotte? Tenminste, dat heb ik ervan begrepen.
WTFquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
![]()
Saïdi mag weg, omdat hij niet past in het verdedigende systeem wat Koeman voor ogen heeft. Hij wil twee centrale mensen die in de zone verdedigen. Saïdi is een pure mandekker, die kan dus gaten laten vallen , wanneer hij zijn man volgt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |