is een grapjequote:
Geen Kampioenselftalquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:50 schreef Cart_man het volgende:
Strikt...
Deze spelers gaan het voor ons doen: Aerts, Bahia, Biseswar, Boussaboun, Bosschaart, Castelen, Collen, Drenthe, Ekramy, Greene, De Guzman, Gyan, Hofs, Van Hooijdonk, Kalou, Kuijt, Lodewijks, Paauwe, Pardo, Schreuder, Vincken en Vlaar.
Maak ons trots!!
H.U.I.L.I.Equote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Geen Kampioenselftal![]()
Snapt het bestuur niet dat je moet durven investeren? Zo kun je natuurlijk nooit de CL bereiken waar het grote geld valt te verdienen.
Ga janken in een hoekje.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Geen Kampioenselftal![]()
Snapt het bestuur niet dat je moet durven investeren? Zo kun je natuurlijk nooit de CL bereiken waar het grote geld valt te verdienen.
Komt er niet. De speler die zou komen, komt niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:04 schreef Royal_Flush het volgende:
GVD!Nog 'n uur....Verras me alsjeblieft met één nieuwe speler...![]()
Die hadden ook echt toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:04 schreef Fok_you het volgende:
overigens hebben daar natuurlijk ook ostlund en ghaly aan meegedaan
Oja? Wat te doen als Bahia langdurig geblesseerd raakt? Dan moet er geschoven worden en dan heb je Collen op rechts staan. Daar word ik nou niet echt blij van.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Komt er niet. De speler die zou komen, komt niet.
[..]
Blessures achterin zijn redelijk goed op te vangen. Alleen middenveld is wat krap, maar ook dat kan opgevangen worden. Ik zie het wel goedkomen.
Feijenoord is op de goede weg.
Ik zie Drenthe meer als een LBquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:16 schreef RedGuy het volgende:
Waarom wil iedereen perse zo graag een aankoop? Ik heb wel vertrouwen in Koeman, misschien ontwikkelt Drenthe zich als een hele goede middenvelder..
Hij heeft ook een LB contract getekend, maar Koeman gebruikte hem tot nu toe twee keer als middenvelder.quote:
Daar wordt jij niet blij van. Dat is totaal niet relevant voor wat Feijenoord wil...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oja? Wat te doen als Bahia langdurig geblesseerd raakt? Dan moet er geschoven worden en dan heb je Collen op rechts staan. Daar word ik nou niet echt blij van.
Greene op zijn positie, Collen op rechts.quote:En wat als Paauwe geblesseerd raakt? Dan hebben we helemaal geen VM meerSchreuder is gewoon op, daar kan je niks meer van verwachten.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:21 schreef Tobbes het volgende:
Martin Drent zou echt geweldig bij Feyenoord passen, jammer dat hij nu eigenlijk te oud is om te halen.
Dat is een serieuze opmerking.
Jij bent er eenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:28 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat Greene een grotere neus heeft dan ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |