abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:02:30 #1
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34648146
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34648182
Hopen op Baretto.....
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:05:46 #3
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34648264
Bevestigd
Saïdi dus op huurbasis naar Lecce (optie tot koop)
Ghali naar de Spurs (voor 2 mln. pond?)

"Pending"
Gibbs naar ADO waarschijnlijk (naar MetroStars volgens cultheld)
Pontus Farnerud zou de nieuwe middenvelder zijn die Feyenoord vandaag wil aantrekken!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:06:19 #4
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34648279
en een lange baard...
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopen op Baretto.....
Vergeet dat maar.
A.M.A.B
pi_34648294
Wat is het voor een speler? Een VM?
pi_34648351
Ghaly is nog niet zeker als we de nieuwsberichten mogen geloven..
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:09:24 #7
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34648368
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:08 schreef jpzegthallo het volgende:
Ghaly is nog niet zeker als we de nieuwsberichten mogen geloven..
Volgens Feyenoord.nl wel!
pi_34648550
arme Spurs supporters, die zullen zich dood gaan ergeren
pi_34648558
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopen op Baretto.....
Best leuk als je hem voor 2 mil kan krijgen.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_34648697
Toch altijd spannend zo'n laatste dag voordat de transferdeadline verstrijkt... Ik kijk constant op allerlei websites. En dan ben ik niet eens voor Feyenoord .
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:22:51 #11
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34648782
A.M.A.B
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:23:40 #12
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34648812
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:22 schreef Cart_man het volgende:
Foutje

Staat Ghali op de site van Lecce?
pi_34648857
quote:
Tottenham sign midfielder Ghaly

Ghaly has swapped Holland for north London
Tottenham have signed Feyenoord's Egyptian midfielder Hossam Ghaly on a four-and-a-half-year contract.
The combative midfielder, 24, made 49 appearances for Feyenoord after joining them from Egyptian side Al-Ahly.

Spurs' sporting director Damien Comolli told the club's website: "I have watched Hossam since he was 17.

"He is a versatile, very physical and technically gifted midfielder who will offer us a number of playing options. He's a terrific addition to the squad."

Gahly had previously been linked with Tottenham's north London rivals Arsenal.

Despite winning 19 international caps, Ghaly was not selected to be part of the Egypt squad currently competing in the African Cup of Nations.

His arrival at White Hart Lane could trigger the departure of Michael Brown.

The former Sheffield United player is wanted by Fulham.

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_34648931
Is die Fernrud nou een beetje een goede speler?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:30:50 #15
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34649031
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is die Fernrud nou een beetje een goede speler?
Hij is waardeloos.
A.M.A.B
pi_34649177
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:15 schreef rotskibo het volgende:
arme Spurs supporters, die zullen zich dood gaan ergeren
mwah, de joden van ingurland mogen 'm hebben hoor ...

Ben overigens wel benieuwd of Jol de juiste snaar bij 'm weet te raken.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:43:46 #17
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34649457
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:35 schreef mister_popcorn het volgende:
Ben overigens wel benieuwd of Jol de juiste snaar bij 'm weet te raken.
Bij Mido lukt het anders behoorlijk geloof ik, en dat was ook niet de makkelijkste...
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:57:59 #18
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_34649876
Die kun je goed gebruiken. Voor in de openhaard jajaja

Ghaly weg dus. Leuke speler alleen veels te vaak te nonchalant.
Hoop dat we er nog aardig wat voor hebben gevangen.

Van mij mag Barreto wel komen. Vind dat altijd een sterke speler met goede traptechniek die ook
nog veel kan groeien en dus toekomst heeft.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  dinsdag 31 januari 2006 @ 16:25:59 #19
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_34650702
quote:
Kijk dan daaro aan de overkant met die zinksnijer.
Krijg je daar de pleuris van dat wijf, die loopt de hele dag maar over 'Neerlands grootste poel des verderfs' te zeiken.

Toen ik nog in 'Neerlands grootste poel des verderfs' zus toen ik nog in 'Neerlands grootste poel des verderfs' zo krijg ze de tering met der 'Neerlands grootste poel des verderfs' en de typhus erbij.
Niet dat ik wat tegen 'Neerlands grootste poel des verderfs'mers heb zijn beste mensen hebben een goed hart
Moest allen gekookt op de rug hangen en dan zo laag dat de honden erbij kennen dus daar leg het niet aan.
Maar dat wijf daar krijg je orgineel het leplazerus van.
Toen ik laatst nog in 'Neerlands grootste poel des verderfs' was had ze een kut op aardgas zeker.
Krijg ze de doodstraf met der 'Neerlands grootste poel des verderfs'.

Als je haar hoor is het daar ut paradijs wat doet ze hier dan mijn een beetje gek maken.
Was ze der maar gebleven in plaats van hier het uitzicht te bederven.
Hebbie die kop gezien 1 grote mee-eter.
Dat zoiets nog vrij rond mag lopen tis een beledeging van het menselijk ras.
Toen ik nog in 'Neerlands grootste poel des verderfs'... achter de rooie gordijnen zat zeker.

Krijg ze een vet hart met der 'Neerlands grootste poel des verderfs'.
Je zal der maar wonen aan zo'n stinkgracht,
Waar de hele dag van die platbodemsschuiten vol met moffen en amerikanen voorbij komen drijven,
Die je het vreten uit je bek zitten te kijken.
Ben je lekker mee ik ga liever gewoon dood.
Wat stelt het dan helemaal voor dan dat 'Neerlands grootste poel des verderfs' de hoofdstad van nederland.

Waterhoofd zul je bedoelen,stelletje tillers.
'Neerlands grootste poel des verderfs' hep ut en anders stelen ze het wel.
Leuk he dat ze die olympische spelen niet gekregen hebben.
God wat heb ik gelachen Ooohw wat waren ze er zeker van.
Wat Barcelona met al die zakkenrollers nee hoor wij .
Nou dat hebben we gezien dan 5 van de 83 stemmen 5 ken je nagaan wat een bord die gasten voor de kop hebben
Dat ken je geen bord meer noemen die lopen met een hele bunker voor de taas.

Volgens mij worden ze daar met der ogen in de zak geboren,en maar strompelen door die 17de eeuw stelletje krotekokers.
Wat vinden die mensen der eigen belangrijk ze kennen geen scheet laten of hij moet in het hele land geroken worden.
Sla de kranten er maar op na tis 'Neerlands grootste poel des verderfs' hier 'Neerlands grootste poel des verderfs' daar 'Neerlands grootste poel des verderfs' voor 'Neerlands grootste poel des verderfs' na 'Neerlands grootste poel des verderfs' zus en 'Neerlands grootste poel des verderfs' zo,
En dan kom amstelveen alsof er verder niks gebeurd alsof de wereld om hunnie draaid.
Hallo wie zijn ze dan in 'Neerlands grootste poel des verderfs' dan.

Wat intreseert het mij nou wat er in die grafstad gebeurd geen ene moer toch zeker.
Hoelang heeft dat geziek met die krakers niet geduurd hele boeken zijn er vol geschreven.
Hier hebbie geen krakers wij bouwen gewoon huizen.
En dat gemeut over die kom hoe heet dat ding.
Tis net 1 of andere vreselijke aandoening met zo'n zakkie onder je hart voor de ontlasting.
De stopera ben je dan in de war als je een gebouw zo noemt.

Daar kreeg je helemaal de schijterij van dan ging het niet door dan weer wel dan werdt het weer zoveel duurder dan gedacht
Dan kregen die architekten bonje dan werd het weer zoveel duurder dan verwacht of je maar ff mee wou schokken
Ja hiero me reet we betalen al zat aan die pleurisstad.
Heel 'Neerlands grootste poel des verderfs' staat op de monumentenlijst wat dacht je dat niet kost
De poen die hiero wordt verdient wordt in den haag verdeeld en in 'Neerlands grootste poel des verderfs' over de balk gerot
Of wou je beweren van niet soms.
Bij die stopera bleek ineens 50 miljoen pleite daar wordt geen eens meer naar gezocht.
Is aan die strijkstok blijven hangen bij die bunkerbouwers.stelletje uitnemers

Laat ze een keer gewoon gaan werken in plaats van de hele dag te zitten te ouwehoeren waar ze nu weer over kunnen gaan klagen.
Phillipijns pekinees mafkees als je daar een restaurant begint waar de mensen de vreten uit troggen moeten opslurpen
En je pleurt er af en toe een emmer bier overheen staan ze nog in de rij als het in de avenue heeft gestaan.
Nou in de avenue sta je zo hoor je geeft die vina born een veeg in de meterkast en je staat er inmakkelijk zat.
Krijgen ze de touwtyphus met der 'Neerlands grootste poel des verderfs' kennen ze pluizen.

Stelletje nagenaste je zal ze de kost motten geven die met de klei nog achter de oren
Uit kutjepoep of reetketelpikkemeschans naar die grafstad komen gekropen en mij na een half jaar een provinciaal durven noemen
Omdat ik in Rotterdam ben gebore stelletje boeren rotten ze lekker naar de familiegraf met der 'Neerlands grootste poel des verderfs' die meut voorop met der hondenkop
Je zal der mee gezegend wezen met zo'n bolus als ik zo'n kop had hakte ik um af beter geen kop dan zo'n kop
Wat een ramp zeg dat wijf met der ge 'Neerlands grootste poel des verderfs'.

Rotterdam vin ze maar niks en dat kan ook nooit wat worden ook nee daar hebben we haar voor nodig met der grote gezoute zeiksluiter.
Ze ziet er uit alsof ze in de eerste wereld oorlog door een tank is overreden en in de tweede nog een keer vergast.
Ze heb het overleeft omdat ze niet wou branden opgewarmd lijk.
Rotterdam deugd van geen kant maar ondertussen vreet ze er wel van
Altijd weer datzelfde overhetpaardegetildelauwtoffegodgloeiendepestpokke volautomatischegaskamerbreedeteringtouwtyphusblaf* *****kolertichekut 'Neerlands grootste poel des verderfs'
Tot en met de sterreclame maakt niet uit watvoor tinnif ze nou weer moeten slijten.

10 tegen 1 dat je weer tegen die gratenbaal van een carrie tefsen aan moet kijken die met der geplamuurde bollus
Voor zon middeleeuws trapgeveltje de lolligste staat uit te hangen.
Op de radio idem dito je ken die knop nie omdraaien of er staat weer zo'n grensdebiel over die westerteringtoren te galmen
Zakt daar je broek vanaf al die liedjes over dat stinkei en die graf jordaan.
Dat is al sinds de dagen van die johnnie jordaan en hoe tie wandelende doctor oetkerpudding met dat hoogpolige tapijt op der taas
En die vuurvast grijns op der melik tante leen ja pecies.
Krijgen ze de mondenklauwzeer met der 'Neerlands grootste poel des verderfs'.

Wanneer zien we Rotterdam nou op de buis alleen wanneer ze kennen laten zien
Hoe hier op 4 mei om acht uur 's avonds de trams gewoon doorrijden.
Dan krijg Rotterdam nog ff gauw de kat.
Nou als er 1 stad is waar de trams het recht hebben om op 4 mei acht uur 's avonds door te rijden
is het Rotterdam wel wat zullen we nou hebben
Toen hier de mariniers bij de maasbruggen de moffen nog de strot afbeten.
stonden ze in 'Neerlands grootste poel des verderfs' godverdomme met der klauwen omhoog om te kijken wat voor mooie auto's die duitsers toch wel niet hadden.
Ojee als je ze nou hoort hebben ze ineens allemaal Jodekoeken op zolder gehad
nou waar zijn ze gebleven dan.

Kennen ze elk jaar wel met der schijnheilige kop naar die dokwerker lopen
Dokwerker godbeterd ze hebben een haven daar is sinds 1312 al geen fatsoenlijk schip meer geweest
Laten ze matrassen ingaan slapen bij de ubika in plaats van de boel in de maling te nemen.
Pleurt effe gauw op en wij zeker het suffertje lezen wie zijn ze dan met der 'Neerlands grootste poel des verderfs' dan.
En als je denk dat je alles heb gehad komt er zo'n koeiekut aan je kop zeiken
Met toen ik nog in 'Neerlands grootste poel des verderfs' zus en toen ik nog in 'Neerlands grootste poel des verderfs' zo
Krijg ze de bombardementsKanerk met de 'Neerlands grootste poel des verderfs' ken ze puinruimen locomotrutfantje.

Jules deelder
pi_34650839
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:25 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Het radiofragment is veel leuker dan zo'n lap tekst lezen.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 16:32:47 #21
139407 jorienvdherik
pi_34650920
ja idd
  dinsdag 31 januari 2006 @ 16:38:31 #22
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34651095
Steef weet te melden dat hij (Farnerud) nu gekeurd wordt...
A.M.A.B
  dinsdag 31 januari 2006 @ 16:41:38 #23
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_34651202
Heerlijk dat fragment van Jules Deelder.
Ik ben benieuwd wanneer ze het dan bekend gaan maken.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  dinsdag 31 januari 2006 @ 16:44:02 #24
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34651282
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:41 schreef Sender_ het volgende:
Heerlijk dat fragment van Jules Deelder.
Ik ben benieuwd wanneer ze het dan bekend gaan maken.
Wanneer hij goedgekeurd wordt natuurlijk.
A.M.A.B
  dinsdag 31 januari 2006 @ 16:48:26 #25
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34651427
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:32 schreef cultheld het volgende:
Gibbs gaat niet naar ADO
quote:
CORY GIBBS VERHUURD AAN ADO DEN HAAG

Cory Gibbs speelt de rest van dit seizoen voor ADO Den Haag. De 26-jarige Amerikaan hoopt in de Residentie in beeld te blijven voor het Amerikaanse elftal met het oog op het aanstaande WK. Gibbs kwam exact een jaar geleden naar Rotterdam. Onder Ruud Gullit speelde de centrumverdediger wekelijks. Tijdens de zomerstop liep hij tijdens een interland een zware knieblessure op, waardoor hij de volledige eerste seizoenshelft buitenspel stond.

Inmiddels is Cory Gibbs zo goed als fit. Omdat het uitzicht op speelminuten bij Feyenoord gering is voor hem, wilde hij graag verhuurd worden. Bij ADO Den Haag, dat na het vertrek van Jan-Paul Saeijs dringend verlegen zat om een kopsterke centrumverdediger, krijgt Gibbs de kans om zich weer in the picture te spelen.
Wat zei je ook alweer?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_34651623
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:48 schreef Tomasso het volgende:

[..]

[..]

Wat zei je ook alweer?
Knap van ADO, want Metrostars heeft dit weekend ook een poging ondernomen om hem te halen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34651955
Van Feyenoord.nl...
quote:
DRENTHE EN BISESWAR VULLEN A-SELECTIE AAN

Royston Drenthe en Diego Biseswar maken per heden officieel deel uit van de A-selectie van Feyenoord. Beide spelers trainden al enige tijd met de selectie van Erwin Koeman mee. Vandaag kregen ze in een persoonlijk gesprek te horen dat Koeman ze graag definitief bij de selectie haalt. Feyenoord zal deze transferperiode verder geen nieuwe speler meer aantrekken.
Ehhh?
pi_34651992
Altijd leuk; vooroorlogse foto's in een OP!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:07:37 #29
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34652026
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:06 schreef Tobbes het volgende:
Altijd leuk; vooroorlogse foto's in een OP!
Bedankt voor de waardeloze post. Doei.
A.M.A.B
pi_34652056
Gyan

Doei.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:18:44 #31
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_34652358
2 miljoen pond voor Ghaly? Das nog aardig wat...
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:19:17 #32
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34652373
Transfer van Farnerud gaat waarschijnlijk niet door, reden onbekend...
A.M.A.B
pi_34652377
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
2 miljoen pond voor Ghaly? Das nog aardig wat...
Ghaly is in potentie een speler van wereldklasse. Jol haalt dat er uit en de Spurs lachen zich rot.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34652660
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:19 schreef cultheld het volgende:
Ghaly is in potentie een speler van wereldklasse. Jol haalt dat er uit en de Spurs lachen zich rot.
Dat potentie heeft hij wel, alleen de arrogantie zorgt dat hij bijna nutteloos wordt. Daarom is het beter dat Feyenoord kiest voor het zekere geld en de klus aan de spurs laat dan er zelf mee blijven zitten.
pi_34652765
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:30 schreef Butra het volgende:
Het radiofragment is veel leuker dan zo'n lap tekst lezen.
Zal hem wel weer ff hosten
pi_34652857
Volgens Feyenoord.nl komen er geen versterkingen meer.De transfer van Farnerud is afgeketst.Ligt 't aan mij of hebben we nou nog wel héél weinig middenvelders over...
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:39:26 #37
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_34652966
Dat niet alleen, we hebben ook héél weinig verdedigers. Hopen dan maar dat we geen blessuregolf krijgen.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:41:33 #38
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_34653037
We hebben eigenlijk nu maar 4 middenvelders over, waarvan Pardo te licht is.

Ja, Drenthe kan op het middenveld maar of net zo'n supertalent als De Guzman is...
The Most Incredible, Baby
pi_34653044
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:39 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Dat niet alleen, we hebben ook héél weinig verdedigers. Hopen dan maar dat we geen blessuregolf krijgen.
Idd!ik vind 't wel leuk en aardig dat sommige spelers weg zijn,maar we hebben nu wel 'n hele smalle (en jonge) selectie.Blessures zouden idd hard aankomen....
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
pi_34654008
Op Feyenoord Netwerk zijn de reacties van de supporters op z'n zachtst gezegd "verrast" te noemen.Niemand begrijpt er wat van dat er voor al die gasten die weg gaan er niet ééntje voor terug komt....
pi_34654456
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:32 schreef snabbi het volgende:

[..]

Zal hem wel weer ff hosten

blijft leuk en waar
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 31 januari 2006 @ 18:38:12 #42
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34654656
Echt raar. Wie is er nu eigenlijk allemaal precies weg?
2000 light years from home
  dinsdag 31 januari 2006 @ 18:43:38 #43
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34654862
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:38 schreef Merkie het volgende:
Verhuurd: Sno, Derijck, Zuiverloon, De Ceulaer, Snoyl, Gibbs, Saïdi, Owoeri, ...

Verkocht: Östlund, Ghaly, Ono, ...

Vul maar aan.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 18:45:31 #44
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34654936
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:38 schreef Merkie het volgende:
Saïdi -> Verhuurd aan Lecce
Gibbs -> Verhuurd aan Ado
Sno -> Verhuurd aan NAC
Derijck -> Verhuurd aan NAC
Snoyl -> Verhuurd aan Aberdeen
Owoeri -> Verhuurd aan Westerlo
Leonardo -> Verkocht aan NAC
Ghaly -> Verkocht aan Yids
Ostlund -> Verkocht aan Southampton
Basto -> Verkocht aan Saint-Etienne

vergeet ik nog iemand...
A.M.A.B
  dinsdag 31 januari 2006 @ 18:46:45 #45
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34654983
Enige wat me zorgen baart is de breedte...is weinig over voor op de bank.
A.M.A.B
  dinsdag 31 januari 2006 @ 18:50:51 #46
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34655142
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:46 schreef Cart_man het volgende:
Precies, en om nou alles met jeugdspelers in 1 keer te gaan opvullen... Dat kan nooit goed gaan ben ik bang voor.
pi_34655201
Wat gebeurt er nou met het geld wat we hebben gekregen van transfers?

Ono 3.5 miljoen
Ghaly 3.1 miljoen
Ostlund 0.8 miljoen
Basto ????? miljoen
Leonardo ????? miljoen

De TV inkomsten, Sponsor inkomsten, en seizoenskaarten. Nog wat halve seizoenskaarten en een topper van het weekend waar je veel aan verdient qua losse kaart verkoop.

Het overgebleve transfergeld van Timmy Simons 3.8 miljoen

De salarissen van de volgende spelers die we niet meer hoeven te betalen:

Saïdi
Gibs
Sno
Derijck
Snoyl
Owoeri
En van de spelers die vertrokken zijn.

Er is alleen tijdens de winterstop 1 keer 1.5 miljoen voor Vlaar betaald. Er moet dan toch makkelijk een speler als Baretto te halen zijn Moet je kijken wat voor een kleine selectie we nou hebben....
  dinsdag 31 januari 2006 @ 18:54:03 #48
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34655244
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:45 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Saïdi -> Verhuurd aan Lecce
Gibbs -> Verhuurd aan Ado
Sno -> Verhuurd aan NAC
Derijck -> Verhuurd aan NAC
Snoyl -> Verhuurd aan Aberdeen
Owoeri -> Verhuurd aan Westerlo
Leonardo -> Verkocht aan NAC
Ghaly -> Verkocht aan Yids
Ostlund -> Verkocht aan Southampton
Basto -> Verkocht aan Saint-Etienne

vergeet ik nog iemand...
Bedankt .
  dinsdag 31 januari 2006 @ 18:56:10 #49
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34655330
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Er is alleen tijdens de winterstop 1 keer 1.5 miljoen voor Vlaar betaald. Er moet dan toch makkelijk een speler als Baretto te halen zijn Moet je kijken wat voor een kleine selectie we nou hebben....
Barreto komt niet. Hou alstjeblieft op over hem. Dat geld was waarschijnlijk gereserveerd voor de speler die vandaag gepresenteerd zou worden. Dat gaat, zoals je hieronder ziet, niet door:
quote:
Feyenoord zal zich niet versterken met de onbekende middenvelder waar de laatste dagen over werd gespeculeerd. De Rotterdammers hadden belang bij een versterking op het middenveld. Trainer Erwin Koeman verklaarde zondagavond dat hij nog op een aankoop hoopte.

Vandaag werd beweerd dat de Zweeds international Pontus Farnerud van RC Strasbourg mogelijk in de belangstelling stond van de Rotterdammers. Het bleek echter niet mogelijk om de middenvelder voor vanavond 24:00 te contracteren, terwijl Edgar Barreto te duur lijkt te zijn geweest.

Met de officiële toevoeging van A-junioren Royston Drenthe en Diego Bisewar wordt er niet verder gespeculeerd. “Ik had die speler er graag bij gehad, maar het is niet gelukt. Jammer, maar het zij zo. We gaan het nu met deze groep doen, met de toevoeging van Royston Drenthe en Diego Biseswar”, zegt Koeman.
A.M.A.B
pi_34655377
Daar gaat het kampioenschap......
pi_34655414
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Daar gaat het kampioenschap......
pi_34655430
Elke geblesseurde speler op het middenveld of achterin is voor ons een domper, want er zijn gewoon geen vervangers.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:00:09 #53
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34655496
Idd. Niet echt handig van Feyenoord. Saïdi had gewoon moeten blijven, putdumme.
pi_34655532
Je kunt mij niet wijs maken dat er geen geld is voor versterkingen. Dan had je Ghaly en Saidi beter nog een half seizoen kunnen houden.
Maar wat stelt zo'n transfer periode nou eigenlijk voor? Niks toch? Ik heb zo vaak transfers gezien die voor of na het openen en sluiten van de transfer markt zijn gedaan.
pi_34655582
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:46 schreef Cart_man het volgende:
Nou inderdaad, je kunt wel iedereen die tekort komt gaan verhuren maar je moet ergens op terug kunnen vallen als de nood aan de man is. Zijn alle plaatsen wel dubbelbezet nu?
That's all folks!
pi_34655646
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Nou inderdaad, je kunt wel iedereen die tekort komt gaan verhuren maar je moet ergens op terug kunnen vallen als de nood aan de man is. Zijn alle plaatsen wel dubbelbezet nu?
Totaal niet
pi_34655780
Je moet natuurlijk niet gaan kopen om het kopen. Als die Zweed om wat voor reden dan ook uiteindelijk niet voldoet dan kan je je geld beter houden en komende zomer uitgeven. Als je vervolgens heel de bank gaat verkopen of verhuren is dat minder verstandig.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:07:57 #58
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_34655809
We zien het allemaal wel, eerst zondag even winnen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:08:30 #59
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34655831
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Je kunt mij niet wijs maken dat er geen geld is voor versterkingen. Dan had je Ghaly en Saidi beter nog een half seizoen kunnen houden.
Maar wat stelt zo'n transfer periode nou eigenlijk voor? Niks toch? Ik heb zo vaak transfers gezien die voor of na het openen en sluiten van de transfer markt zijn gedaan.
Vlaar en van Hooijdonk zijn gehaald, dat zijn versterkingen. Nu ja, alleen Vlaar misschien, zelfs daar twijfel ik aan. Feijenoord wilde, blijkbaar Farnerud, er ook nog bij maar dat is om onverklaarbare redenen niet door gegaan. Geld was er dus wel en dat is ook gebruikt.

Feijenoord gaat niet, zoals vorig jaar, blind spelers kopen. Er is een visie van hoe Feijenoord er in de toekomst moet gaan uitzien en dat probeert het bestuur nu te bewerkstelligen. Dat gaat niet altijd van zijn leien dakje...
A.M.A.B
pi_34655877
Ah, de toekomst! En daarom halen ze die haasachtiguitgevallen neger?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:09:47 #61
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34655883
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:58 schreef Tobbes het volgende:
Je kunt wel merken dat jij behoorlijk veel hinder hebt van die bloedprop in je hoofd, je krijgt het al 3 posts voor elkaar om compleet nutteloos te zijn! Hulde!

[ON-TOPIC]
Wel vreemd dat er allerlei breedtespelers weggaan, en er helemaal niets voor terugkomt. Een blessure op bijv. het middenveld kan nu toch maar heel matig opgevangen worden. En Drenthe en Biseswar zijn nu nog niet de zekerheidjes die je nodig hebt....
pi_34655910
--------------------------------------------Lodewijks--------------------------------------------
Aerts

Green---------------------Vlaar-----------------------------Bahia-----------------Boschaart
Collen Gyan ????? Drenthe

---------------------------------------------Paauwe---------------------------------------------
???????

----------------------Hofs--------------------------------------------Guzman------------------
Pardo ????????

Castelen--------------------------------------Kuijt---------------------------------------Kalou
Biseswar van Hooijdonk Bousaboun

Positie's niet allemaal dubbel bezet, en de meeste die wel dubbel bezet zijn, zijn met zwakke broeders gevuld.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:12:23 #63
53267 TC03
pi_34655994
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:09 schreef Tobbes het volgende:
Ah, de toekomst! En daarom halen ze die haasachtiguitgevallen neger?
Dat was niet echt een noodaankoop en heeft niks te maken met de zogeheten toekomstvisie van Feyenoord. En rot nou maar weer op naar je eigen topicje in plaats van ons lastig te vallen.
pi_34656020
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:08 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Vlaar en van Hooijdonk zijn gehaald, dat zijn versterkingen. Nu ja, alleen Vlaar misschien, zelfs daar twijfel ik aan. Feijenoord wilde, blijkbaar Farnerud, er ook nog bij maar dat is om onverklaarbare redenen niet door gegaan. Geld was er dus wel en dat is ook gebruikt.

Feijenoord gaat niet, zoals vorig jaar, blind spelers kopen. Er is een visie van hoe Feijenoord er in de toekomst moet gaan uitzien en dat probeert het bestuur nu te bewerkstelligen. Dat gaat niet altijd van zijn leien dakje...
Van Hooijdonk heeft niks gekost. Ze hebben toch tijd zat gehad om te scouten. Ze wisten al dik een maand dat Ono weg ging. En Ghaly wilde ze zelf weg hebben. Dan moet je toch ook een waardige vervanger klaar hebben staan
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:16:35 #65
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34656185
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Van Hooijdonk heeft niks gekost. Ze hebben toch tijd zat gehad om te scouten. Ze wisten al dik een maand dat Ono weg ging. En Ghaly wilde ze zelf weg hebben. Dan moet je toch ook een waardige vervanger klaar hebben staan
Pfff, jij begrijpt er veel van.
A.M.A.B
pi_34656192
De dubbele bezetting is volgens mij niet zo dramatisch als Dirk-Kuijt het voor doet, veel spelers zijn op meerdere posities inzetbaar. Natuurlijk moest er gesaneerd worden, maar dit lijkt allemaal heel erg extreem. Straks moeten ze weer spelers als Mtiliga gaan opstellen.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:17:49 #67
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_34656235
leuk, als PSV kampioen wil worden hoeven ze alleen nog maar greene of bahia dood te schoppen en we zijn weg...
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:18:46 #68
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_34656270
En laten we ons ook niet te veel op dit seizoen concenteren, omdat het nu toevallig beter dan verwacht gaat. Ik denk dat deze leegloop een zeer goede ontwikkeling is voor de toekomst. Volgend seizoen zal er een veel beter Feijenoord staan. Tenminste, ik heb wel vertrouwen in het tandem Koeman & Janssen.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_34656273
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:16 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Pfff, jij begrijpt er veel van.
Nee basisspelers verkopen maar er niks voor terug halen terwijl er geld moet zijn
pi_34656305
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:18 schreef Mr_Brownstone het volgende:
En laten we ons ook niet te veel op dit seizoen concenteren, omdat het nu toevallig beter dan verwacht gaat. Ik denk dat deze leegloop een zeer goede ontwikkeling is voor de toekomst. Volgend seizoen zal er een veel beter Feijenoord staan. Tenminste, ik heb wel vertrouwen in het tandem Koeman & Janssen.
Ja vooral als Kuijt en Kalou ook nog us weg gaan
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:19:37 #71
53267 TC03
pi_34656308
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nee basisspelers verkopen maar er niks voor terug halen terwijl er geld moet zijn
Alleen Ghaly was af en toe een basisspeler.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:20:25 #72
128516 Fok_you
pi_34656331
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:16 schreef H.Flick het volgende:
De dubbele bezetting is volgens mij niet zo dramatisch als Dirk-Kuijt het voor doet, veel spelers zijn op meerdere posities inzetbaar. Natuurlijk moest er gesaneerd worden, maar dit lijkt allemaal heel erg extreem. Straks moeten ze weer spelers als Mtiliga gaan opstellen.
ja als je Paauwe linksback/linker centrale verdediger wil oid is alles mogelijk
ik vind dit echt 3x nergens over gaan zo
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:20:42 #73
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_34656342
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja vooral als Kuijt en Kalou ook nog us weg gaan
Moet ik dat nou sarcastisch opvatten?
pi_34656388
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:19 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hij heeft 16 van de 21 wedstrijden geblesseerd. En hij was de laatste 2/3 wedstrijden ook nog us geblesseerd. Gewoon een basisspeler dus.
Een fitte Ono is ook gewoon een basisspeler.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:21:44 #75
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34656391
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:20 schreef Fok_you het volgende:

[..]

ja als je Paauwe linksback/linker centrale verdediger wil oid is alles mogelijk
ik vind dit echt 3x nergens over gaan zo
Ja, Loek, het is al goed.
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Pff, wat wilde ze nou vandaag doen, joh.
A.M.A.B
pi_34656407
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:20 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Moet ik dat nou sarcastisch opvatten?
Ja. Volgend seizoen gaan echt geen beter seizoen als dit seizoen worden hoor.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:22:23 #77
128516 Fok_you
pi_34656419
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:19 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ono ook toen hij fit was
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:22:51 #78
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34656435
Is Schreuder trouwens inmiddels hersteld van zijn blessure?
pi_34656508
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef Cart_man het volgende:

[..]

[..]

Ja waarom is het niet gelukt dan? Gewoon geen daadkracht. Er is geld maar er word niks mee gedaan. Terwijl het een investering in de toekomst is. Met deze selectie haal je geen Champions League omdat iedereen in die Playoffs al zijn krachten al heeft verspeelt omdat ze geen rust kunnen krijgen want er zijn geen goede vervangers.
pi_34656524
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Is Schreuder trouwens inmiddels hersteld van zijn blessure?
Nee die is al afgeschreven.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:25:33 #81
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_34656547
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja. Volgend seizoen gaan echt geen beter seizoen als dit seizoen worden hoor.
Niet met je eens, hoewel het natuurlijk moeilijk te zeggen is op dit moment. Ik vind het wel een goede ontwikkeling dat het binnengehaalde geld niet meteen weer over de balk gesmeten wordt, maar dat er voor de verandering eens wat langer gekeken wordt naar spelers voor ze gehaald worden. Daarnaast zijn er geen vaste krachten vertrokken deze transfer periode. Ja, Ghaly... maar daar was toch niemand echt tevreden over. Hij heeft brilliante acties, maar ze worden te vaak afgewisseld met domme fouten.

In ieder geval beter dan het inkoopbeleid van vorig jaar, waar even razendsnel 12 spelers gekocht werden waarvan er welgeteld 1 in de basis staat nu, en die was volgens mij al voor Gullit aangetrokken (dan heb ik het over Castelen)

edit: Laat ik bahia niet vergeten. in totaal 2 spelers in de basis dus.

Daarnaast werd er toch al rekening gehouden met het vertrek van Kuyt en/of Kalou, dus dat veranderd ook weinig aan de situatie.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:26:07 #82
128516 Fok_you
pi_34656568
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef Cart_man het volgende:

[..]

[..]

1 ik ben verde@$#%$#^!$@$%$%!@%$%&$#@ geen loek, ik ken zelfs geen eens een loek dus pleur nou verdomme eens een heul end op met je gezeik

2 wat ze wilden doen hebben we de komende maanden weinig aan he
was het nog zo leuk bedacht, het is gewoon dom, dan moet je niet op de laatste dag nog 3 spelers laten gaan als je niet zeker weet dat je een ander kan kopen.
pi_34656603
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
(..)
Je vergeet Schreuder voor Paauwe, Vincken voor Castelen, El Akremy voor Lodewijks, etc.
pi_34656615
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja waarom is het niet gelukt dan? Gewoon geen daadkracht. Er is geld maar er word niks mee gedaan. Terwijl het een investering in de toekomst is. Met deze selectie haal je geen Champions League omdat iedereen in die Playoffs al zijn krachten al heeft verspeelt omdat ze geen rust kunnen krijgen want er zijn geen goede vervangers.
We spelen (in tegenstelling tot de meeste andere clubs) nooit 2 wedstrijden in de week. Waar lullen we nou over man?
Krijgt de jeugd een kans, is het weer niet goed. Zo simpel word je van dat geouwehoer.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:27:47 #85
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34656626
Pff, sommige mensen kunnen beter naar dramalessen oid. Wat een gejank weer zeg. Eerst juichen ze helemaal toe dat Feyenoord aan het saneren is en overbodige spelers verhuurd/verkoopt, en nu, nadat een tranfser van een naam van wie ze nog nooit gehoord hebben - laat staan zien spelen - , afketst, doet Feyenoord opeens alles fout wat Feyenoord maar fout kan doen...
pi_34656631
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:25 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Niet met je eens, hoewel het natuurlijk moeilijk te zeggen is op dit moment. Ik vind het wel een goede ontwikkeling dat het binnengehaalde geld niet meteen weer over de balk gesmeten wordt, maar dat er voor de verandering eens wat langer gekeken wordt naar spelers voor ze gehaald worden.
Er word voor de verandering eens een keer te lang gewacht
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:27:58 #87
139407 jorienvdherik
pi_34656635
in de zomer komt cruz toch terug
pi_34656659
Ik heb soms het gevoel dat er twéé Loeks zijn nu
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:29:03 #89
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34656671
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:26 schreef Fok_you het volgende:

[..]

1 ik ben verde@$#%$#^!$@$%$%!@%$%&$#@ geen loek, ik ken zelfs geen eens een loek dus pleur nou verdomme eens een heul end op met je gezeik

2 wat ze wilden doen hebben we de komende maanden weinig aan he
was het nog zo leuk bedacht, het is gewoon dom, dan moet je niet op de laatste dag nog 3 spelers laten gaan als je niet zeker weet dat je een ander kan kopen.
1. Je ken mij zoveel wijsmaken.

2. Jij hebt geen flauw idee wat ze willen op dit moment.
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hij werd vandaag gekeurd, dus wat lul je nou over daadkracht...
A.M.A.B
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:29:33 #90
128516 Fok_you
pi_34656694
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:25 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]
Het beleid is zeker beter, dat is iedereen denk ik wel met je eens, en inderdaad Castelen had al voor Gullit een wachtend contract klaarliggen. Toch wordt het denk ik wel moeilijk om volgend seizoen een beter elftal te krijgen. Laten we hopen dat Kuyt nog een jaartje blijft en Kalou bijtekend anders krijgen we weeer! zo'n fijn "overgangsjaar"
pi_34656695
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:27 schreef Butra het volgende:

[..]

We spelen (in tegenstelling tot de meeste andere clubs) nooit 2 wedstrijden in de week. Waar lullen we nou over man?
Krijgt de jeugd een kans, is het weer niet goed. Zo simpel word je van dat geouwehoer.
Geen probleem dat de jeugd een kans krijgt. Maar weet jij iemand in de jeugd die de plek van Ghaly over kan nemen? Je moet zeker de jeugd goed gaan gebruiken, maar er moet iemand komen die er meteen staat.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:29:43 #92
53267 TC03
pi_34656701
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:28 schreef jpzegthallo het volgende:
Er is er geeneen.
pi_34656702
Je kunt toch veel beter je geld opsparen als je nu geen geschikte spelers kunt vinden... maar dat lijkt niemand te begrijpen.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:29:56 #94
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34656711
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:28 schreef jpzegthallo het volgende:
Jij ook al.
A.M.A.B
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:31:13 #95
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34656770
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:29 schreef Fok_you het volgende:

[..]

Het beleid is zeker beter, dat is iedereen denk ik wel met je eens, en inderdaad Castelen had al voor Gullit een wachtend contract klaarliggen. Toch wordt het denk ik wel moeilijk om volgend seizoen een beter elftal te krijgen. Laten we hopen dat Kuyt nog een jaartje blijft en Kalou bijtekend anders krijgen we weeer! zo'n fijn "overgangsjaar"
Nu weet ik het zeker.
A.M.A.B
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:34:26 #96
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_34656879
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:27 schreef jorienvdherik het volgende:
in de zomer komt cruz toch terug
Zou mooi zijn, maar die had toch bijgetekend bij Inter?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:34:41 #97
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34656889
Goed, wie hebben we nu concreet dan:

Keepers (3)
Maikel Aerts
Patrick Lodewijks
Sherif Ekramy

Verdedigers (7)
Royston Drenthe
Patrick Mtiliga
André Bahia
Ron Vlaar
Serginho Greene
Christian Gyan
Pieter Collen

Middenvelders (6)
Pascal Bosschaart
Nicky Hofs
Sebastián Pardo
Alfred Schreuder
Patrick Paauwe
Jonathan de Guzman

Aanvallers(7)
Dirk Kuijt
Pierre van Hooijdonk
Ali Boussaboun
Salomon Kalou
Romeo Castelen
Tim Vincken
Diego Biseswar
pi_34656923
Mtiliga en Schreuder kun je afschrijven
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:36:41 #99
128516 Fok_you
pi_34656963
tomasso: ik heb dat saneren helemaal niet zo opgehemeld, ik heb gezegd dat een aantal spelers niet top zijn, maar ook dat we niets beters hebben lopen en een bank over moeten houden

jorien: leuk gezegd, maar ik geloof er nog niets van. die komt hier niet als hij nog niet flink aan het afbouwen is. zowel sportief als financieel gezien is het een te grote stap terug. Daarbij betwijfel ik of Feyenoord zijn salaris wel wil betalen.

jp: en toch is het niet zo

cart_man: sterf eens kijk bijv. maar naar mijn geschiedenis in onzin dan zie je dat ik niets met die loek van je te maken heb. als je me niet gelooft, ook best, wat jij wil, maar kap dan eens met er over doorzeiken, lekker boeiend of ik het post of die loek van je
daarbij vind ik nog steeds dat je niet je spelers verkoopt/huurt in de hoop dan een ander te kunnen kopen zonder al zeker te zijn dat het kan.

kuijt, met jou kan ik praten
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:37:03 #100
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34656978
Als ze echt om middenvelders verlegen zitten, kunnen ze altijd nog Zuiverloon alsnog terughalen...

Kan Biseswar trouwens ook niet uit de voet op het middenveld?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:39:54 #101
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_34657074
Volgens mij kan Biseswar op zo'n beetje iedere aanvallend ingestelde positie uit de voeten, zowel op links, rechts als in het centrum. Tenminste, da's dan wat ik heb gehoord. En ik hoor wel vaker dingen die niet kloppen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')