quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Daar gaat het kampioenschap......
Nou inderdaad, je kunt wel iedereen die tekort komt gaan verhuren maar je moet ergens op terug kunnen vallen als de nood aan de man is. Zijn alle plaatsen wel dubbelbezet nu?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:46 schreef Cart_man het volgende:
Enige wat me zorgen baart is de breedte...is weinig over voor op de bank.
Totaal nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou inderdaad, je kunt wel iedereen die tekort komt gaan verhuren maar je moet ergens op terug kunnen vallen als de nood aan de man is. Zijn alle plaatsen wel dubbelbezet nu?
Vlaar en van Hooijdonk zijn gehaald, dat zijn versterkingen. Nu ja, alleen Vlaar misschien, zelfs daar twijfel ik aan. Feijenoord wilde, blijkbaar Farnerud, er ook nog bij maar dat is om onverklaarbare redenen niet door gegaan. Geld was er dus wel en dat is ook gebruikt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Je kunt mij niet wijs maken dat er geen geld is voor versterkingen. Dan had je Ghaly en Saidi beter nog een half seizoen kunnen houden.
Maar wat stelt zo'n transfer periode nou eigenlijk voor? Niks toch? Ik heb zo vaak transfers gezien die voor of na het openen en sluiten van de transfer markt zijn gedaan.
Je kunt wel merken dat jij behoorlijk veel hinder hebt van die bloedprop in je hoofd, je krijgt het al 3 posts voor elkaar om compleet nutteloos te zijn! Hulde!quote:
Dat was niet echt een noodaankoop en heeft niks te maken met de zogeheten toekomstvisie van Feyenoord. En rot nou maar weer op naar je eigen topicje in plaats van ons lastig te vallen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:09 schreef Tobbes het volgende:
Ah, de toekomst! En daarom halen ze die haasachtiguitgevallen neger?
Van Hooijdonk heeft niks gekost. Ze hebben toch tijd zat gehad om te scouten. Ze wisten al dik een maand dat Ono weg ging. En Ghaly wilde ze zelf weg hebben. Dan moet je toch ook een waardige vervanger klaar hebben staanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vlaar en van Hooijdonk zijn gehaald, dat zijn versterkingen. Nu ja, alleen Vlaar misschien, zelfs daar twijfel ik aan. Feijenoord wilde, blijkbaar Farnerud, er ook nog bij maar dat is om onverklaarbare redenen niet door gegaan. Geld was er dus wel en dat is ook gebruikt.
Feijenoord gaat niet, zoals vorig jaar, blind spelers kopen. Er is een visie van hoe Feijenoord er in de toekomst moet gaan uitzien en dat probeert het bestuur nu te bewerkstelligen. Dat gaat niet altijd van zijn leien dakje...
Pfff, jij begrijpt er veel van.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Van Hooijdonk heeft niks gekost. Ze hebben toch tijd zat gehad om te scouten. Ze wisten al dik een maand dat Ono weg ging. En Ghaly wilde ze zelf weg hebben. Dan moet je toch ook een waardige vervanger klaar hebben staan![]()
Ja vooral als Kuijt en Kalou ook nog us weg gaanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:18 schreef Mr_Brownstone het volgende:
En laten we ons ook niet te veel op dit seizoen concenteren, omdat het nu toevallig beter dan verwacht gaat. Ik denk dat deze leegloop een zeer goede ontwikkeling is voor de toekomst. Volgend seizoen zal er een veel beter Feijenoord staan. Tenminste, ik heb wel vertrouwen in het tandem Koeman & Janssen.
Alleen Ghaly was af en toe een basisspeler.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee basisspelers verkopen maar er niks voor terug halen terwijl er geld moet zijn![]()
ja als je Paauwe linksback/linker centrale verdediger wil oid is alles mogelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:16 schreef H.Flick het volgende:
De dubbele bezetting is volgens mij niet zo dramatisch als Dirk-Kuijt het voor doet, veel spelers zijn op meerdere posities inzetbaar. Natuurlijk moest er gesaneerd worden, maar dit lijkt allemaal heel erg extreem. Straks moeten ze weer spelers als Mtiliga gaan opstellen.
Moet ik dat nou sarcastisch opvatten?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja vooral als Kuijt en Kalou ook nog us weg gaan![]()
Hij heeft 16 van de 21 wedstrijden geblesseerd. En hij was de laatste 2/3 wedstrijden ook nog us geblesseerd. Gewoon een basisspeler dus.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alleen Ghaly was af en toe een basisspeler.
Ja, Loek, het is al goed.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:20 schreef Fok_you het volgende:
[..]
ja als je Paauwe linksback/linker centrale verdediger wil oid is alles mogelijk
ik vind dit echt 3x nergens over gaan zo
Pff, wat wilde ze nou vandaag doen, joh.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee basisspelers verkopen maar er niks voor terug halen terwijl er geld moet zijn![]()
Ja. Volgend seizoen gaan echt geen beter seizoen als dit seizoen worden hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:20 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Moet ik dat nou sarcastisch opvatten?
Ono ook toen hij fit wasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alleen Ghaly was af en toe een basisspeler.
Ja waarom is het niet gelukt dan? Gewoon geen daadkracht. Er is geld maar er word niks mee gedaan. Terwijl het een investering in de toekomst is. Met deze selectie haal je geen Champions League omdat iedereen in diequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, Loek, het is al goed.
[..]
Pff, wat wilde ze nou vandaag doen, joh.
Nee die is al afgeschreven.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Is Schreuder trouwens inmiddels hersteld van zijn blessure?
Niet met je eens, hoewel het natuurlijk moeilijk te zeggen is op dit moment. Ik vind het wel een goede ontwikkeling dat het binnengehaalde geld niet meteen weer over de balk gesmeten wordt, maar dat er voor de verandering eens wat langer gekeken wordt naar spelers voor ze gehaald worden. Daarnaast zijn er geen vaste krachten vertrokken deze transfer periode. Ja, Ghaly... maar daar was toch niemand echt tevreden over. Hij heeft brilliante acties, maar ze worden te vaak afgewisseld met domme fouten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja. Volgend seizoen gaan echt geen beter seizoen als dit seizoen worden hoor.
1 ik ben verde@$#%$#^!$@$%$%!@%$%&$#@ geen loek, ik ken zelfs geen eens een loek dus pleur nou verdomme eens een heul end op met je gezeikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, Loek, het is al goed.
[..]
Pff, wat wilde ze nou vandaag doen, joh.
Je vergeet Schreuder voor Paauwe, Vincken voor Castelen, El Akremy voor Lodewijks, etc.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
(..)
We spelen (in tegenstelling tot de meeste andere clubs) nooit 2 wedstrijden in de week. Waar lullen we nou over man?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja waarom is het niet gelukt dan? Gewoon geen daadkracht. Er is geld maar er word niks mee gedaan. Terwijl het een investering in de toekomst is. Met deze selectie haal je geen Champions League omdat iedereen in diePlayoffs
al zijn krachten al heeft verspeelt omdat ze geen rust kunnen krijgen want er zijn geen goede vervangers.
Er word voor de verandering eens een keer te lang gewachtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:25 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Niet met je eens, hoewel het natuurlijk moeilijk te zeggen is op dit moment. Ik vind het wel een goede ontwikkeling dat het binnengehaalde geld niet meteen weer over de balk gesmeten wordt, maar dat er voor de verandering eens wat langer gekeken wordt naar spelers voor ze gehaald worden.
1. Je ken mij zoveel wijsmaken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:26 schreef Fok_you het volgende:
[..]
1 ik ben verde@$#%$#^!$@$%$%!@%$%&$#@ geen loek, ik ken zelfs geen eens een loek dus pleur nou verdomme eens een heul end op met je gezeik![]()
2 wat ze wilden doen hebben we de komende maanden weinig aan he![]()
was het nog zo leuk bedacht, het is gewoon dom, dan moet je niet op de laatste dag nog 3 spelers laten gaan als je niet zeker weet dat je een ander kan kopen.
Hij werd vandaag gekeurd, dus wat lul je nou over daadkracht...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja waarom is het niet gelukt dan? Gewoon geen daadkracht. Er is geld maar er word niks mee gedaan. Terwijl het een investering in de toekomst is. Met deze selectie haal je geen Champions League omdat iedereen in diePlayoffs
al zijn krachten al heeft verspeelt omdat ze geen rust kunnen krijgen want er zijn geen goede vervangers.
Het beleid is zeker beter, dat is iedereen denk ik wel met je eens, en inderdaad Castelen had al voor Gullit een wachtend contract klaarliggen. Toch wordt het denk ik wel moeilijk om volgend seizoen een beter elftal te krijgen. Laten we hopen dat Kuyt nog een jaartje blijft en Kalou bijtekend anders krijgen we weeer! zo'n fijn "overgangsjaar"quote:
Geen probleem dat de jeugd een kans krijgt. Maar weet jij iemand in de jeugd die de plek van Ghaly over kan nemen? Je moet zeker de jeugd goed gaan gebruiken, maar er moet iemand komen die er meteen staat.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:27 schreef Butra het volgende:
[..]
We spelen (in tegenstelling tot de meeste andere clubs) nooit 2 wedstrijden in de week. Waar lullen we nou over man?
Krijgt de jeugd een kans, is het weer niet goed. Zo simpel word je van dat geouwehoer.
Er is er geeneen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:28 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik heb soms het gevoel dat er twéé Loeks zijn nu
Jij ook al.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:28 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik heb soms het gevoel dat er twéé Loeks zijn nu
Nu weet ik het zeker.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:29 schreef Fok_you het volgende:
[..]
Het beleid is zeker beter, dat is iedereen denk ik wel met je eens, en inderdaad Castelen had al voor Gullit een wachtend contract klaarliggen. Toch wordt het denk ik wel moeilijk om volgend seizoen een beter elftal te krijgen. Laten we hopen dat Kuyt nog een jaartje blijft en Kalou bijtekend anders krijgen we weeer! zo'n fijn "overgangsjaar"![]()
Zou mooi zijn, maar die had toch bijgetekend bij Inter?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:27 schreef jorienvdherik het volgende:
in de zomer komt cruz toch terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |