Geschokt dat Cart_man over voetbaltechnische zaken praat of snap je het gewoon niet?quote:
een beetje van beidenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Geschokt dat Cart_man over voetbaltechnische zaken praat of snap je het gewoon niet?![]()
Denk je dat een technisch manager alleen van buitenlandse contacten afhankelijk is ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:08 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Het gaat hier toch niet over van Geel?
Denk jij dat je over alles bij je eigen club geweldig moet vinden ofzo![]()
Sterker nog, Vlaar is niets man op manquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:25 schreef Erasmusch het volgende:
Ik snap het verhaal inmiddels wel, maa zie zelf nooit direct of bv Vlaar een zone verdediger is.
nee, jij wel?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:25 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Denk je dat een technisch manager alleen van buitenlandse contacten afhankelijk is ofzo
Je haalt de woorden uit m'n mond.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hey dikneus oprotten naar je eigen plek
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:28 schreef Erasmusch het volgende:
Hij heeft wel een punt. Kijk maar welke toppers we hebben weten binnen te halen mede dankzij het international netwerk van Ruud.
Hij heet Dikke Theo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:39 schreef Kang-He het volgende:
Is bolle Theo nou niks voor jullie middenveld? Lijkt me goede schoffelaar als je met de punt naar achteren speelt.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sterker nog, Vlaar is niets man op man![]()
Je hebt er zeker ervaring mee.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:25 schreef PyTh het volgende:
Niet zoveel [afbeelding] jullie, dan gaat dat wat makkelijker
Kneusjequote:Op donderdag 2 februari 2006 08:25 schreef PyTh het volgende:
Niet zoveel [afbeelding] jullie, dan gaat dat wat makkelijker
Wouw wat orgineelquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:43 schreef F1908 het volgende:
Zondag heel de gele zijde: Het is koud, maak wat vuur, gooi wat joden op het vuur
Tuurlijk mag zondag alles, maar verzin dan iets beters dan dit....quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Maakt het uit? Zondag mag alles.
[..]
Waarom?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:37 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Tuurlijk mag zondag alles, maar verzin dan iets beters dan dit....
Omdat hier jongels als sneijder niet snel van over de toeren rakenquote:
Bier, aanstekers en wat gekanker bij een corner die hij moet nemen helpt denk ik welquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Omdat hier jongels als sneijder niet snel van over de toeren raken
Jongens als Sneijder raken al over de toeren, als er iemand lelijk kijkt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Omdat hier jongels als sneijder niet snel van over de toeren raken
iedereen een klein spiegeltje meequote:Op donderdag 2 februari 2006 14:56 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Jongens als Sneijder raken al over de toeren, als er iemand lelijk kijkt.
quote:Meespelen Greene tegen Ajax twaijfelachtig
2/2/2006 14:58
Feyenoord moet nog afwachten of het zondag in de klassieker tegen Ajax kan beschikken over Serginho Greene. De verdediger kampt met een blessure aan zijn linkerlies.
Greene raakte zondag geblesseerd in het uitduel met Heracles Almelo. Een half uur voor tijd verliet hij het veld en kwam Pieter Collen de geboren Amsterdammer aflossen.
Donderdag keerde Greene terug op het trainingsveld. 'We bekijken het van dag tot dag', verklaarde clubarts Robbart van Linschoten op de website van Feyenoord.
Greene is dit seizoen een vaste waarde in de defensie van Feyenoord, al is hij sinds de komst van Ron Vlaar verhuisd naar de rechterkant van de Rotterdamse verdedigingslinie. Hij kwam tot nu toe twintig duels in actie.
Kut,ik moet weer op m'n woorden lettenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:34 schreef TC03 het volgende:
Je mag eindelijk weer posten en het eerste woord dat je typt is 'kanker'.
Zondag niet hoor, dan zien ze alles door de vingersquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:37 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Kut,ik moet weer op m'n woorden letten![]()
Hahaha, welkom terug in de wondere wereld van Fok.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:33 schreef footbal_lad het volgende:
Kanker zeg.Mag eindelijk weer posten....![]()
![]()
Ik dacht bijna dat ik 'n 3-jarig Fok-verbod had gekregen vanwege mijn "kwetsende uitspraken"quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hahaha, welkom terug in de wondere wereld van Fok.
Viel zeker mee. Hier zijn ze echter al snel op hun teentjes getrapt...quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:42 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Ik dacht bijna dat ik 'n 3-jarig Fok-verbod had gekregen vanwege mijn "kwetsende uitspraken"![]()
Viel toch allemaal wel mee![]()
Waarom werden alleen feyenoorders gestraft en van die neuzen niemandquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Viel zeker mee. Hier zijn ze echter al snel op hun teentjes getrapt...![]()
Dat is standaard.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:50 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Waarom werden alleen feyenoorders gestraft en van die neuzen niemand![]()
Ik kreeg ook een ban, terwijl er net zoveel dikneuzen ook oftopic gingen. Maarja je kent de mods hier he. Word tijd dat er eens wat Rotterdamse inbreng komt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:50 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Waarom werden alleen feyenoorders gestraft en van die neuzen niemand![]()
Om de een of andere redenen nemen ze mijn sollicitaties nooit zo serieus, begrijp dat niet?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een ban, terwijl er net zoveel dikneuzen ook oftopic gingen. Maarja je kent de mods hier he. Word tijd dat er eens wat Rotterdamse inbreng komt.
Echt heel raar jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:00 schreef Cart_man het volgende:
Jommetjes?
[..]
Om de een of andere redenen nemen ze mijn sollicitaties nooit zo serieus, begrijp dat niet?![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:57 schreef sugarnieuws het volgende:
jommetjes!
Ah daarom wilde ze dat iedereen om half 11 in het stadion was.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:06 schreef jorienvdherik het volgende:
tussen 9
40-45 gaat de trein uit 020 geloof
11 uur komen ze
joden ze komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |