Da's alleen op Vrijdagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:45 schreef nyny83 het volgende:
Waarom niet werken EN bieren?
dit is lastig zoeken!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:47 schreef Intxaurraga het volgende:
Waarom is dat BEF in de titel eigenlijk nodig? Dit is mooi, zo, zo leeg.
STOMME HOERRRRRRRRquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:44 schreef Misstique het volgende:
BeF vergeten ervoor te zetten, fuck!!
wordt dit topic islamitisch [BeF]?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:51 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik voorspel een scheiding der kerken.
Nu dus niet meer.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:04 schreef nyny83 het volgende:
oh... topictitel is aangepastNu hebben we 2x een #374, misschien ff samenvoegen?
Donequote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:03 schreef cerror het volgende:
Pubers met hun zelfverzonnen klotetaaltjes.
Klaag even mee willen jullie.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet slapen 's nachts, ipv domme gedichtjes verzinnnen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet slapen 's nachts, ipv domme gedichtjes verzinnnen.
Bloemkoolquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:24 schreef mcDavid het volgende:
mensen ik ben naar de C1000
moet ik nog wat meenemen voor iemand?
Keelpastilles.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:24 schreef mcDavid het volgende:
Sigaretten!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:24 schreef mcDavid het volgende:
Sokielaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:24 schreef mcDavid het volgende:
Bier.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:24 schreef mcDavid het volgende:
Bij zoetwaren uiteraard.quote:
Het zij u vergeven.quote:
*Longen naar binnen propt...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme.
Wie helpt me m'n longen weer terug te stoppen?.
Vergeet je thermo ondergoed niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:51 schreef DeLeider het volgende:
[..]
*Longen naar binnen propt...
Ojah en ik ga weer werken, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Was je toch bijna vergeten hè!quote:
Welkom!quote:
Nu kun je slapen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:55 schreef Janetje het volgende:
Zo.. eindelijk thuis..
Héhéhé.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens!
Wil het aanwezige volk cerror even melden dat ik geen, ik herhaal géén, kloon ben?!
c_c is géén opvallende kloon.quote:
En wat doe jij hier?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:01 schreef Mr-Z het volgende:
bewijs het maar...
Ok, dat klonk gay.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:02 schreef Mr-Z het volgende:
janetje ik kan uren naar jou avatar kijken.. heb je er ook nog een vervolg van?![]()
Pluto geilt op een kloon, gaat meeten, staat er een behaarde neger van 1.90.quote:
*keelpastilles aangeeftquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme.
Wie helpt me m'n longen weer terug te stoppen?.
O.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:03 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Je bent kloon tot het tegendeel bewezen is![]()
Hahaha.. ik heb er nog 4 uur vervolg van.. maar niet in dit formaatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:02 schreef Mr-Z het volgende:
Janetje ik kan uren naar jou avatar kijken.. heb je er ook nog een vervolg van?![]()
Richard Simmons-gay..quote:
Pluto is ook een kloon.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Pluto geilt op een kloon, gaat meeten, staat er een behaarde neger van 1.90.!
Gaan we schelden?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Pluto geilt op een kloon, gaat meeten, staat er een behaarde neger van 1.90.!
Je zou maar 4 uur op 60x60 kijken, dan krijg je toch pijn aan je ogen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahaha.. ik heb er nog 4 uur vervolg van.. maar niet in dit formaat
quote:
quote:
wat is het?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahaha.. ik heb er nog 4 uur vervolg van.. maar niet in dit formaat
Jeejquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:07 schreef Misstique het volgende:
Ik kan bevestigen dat C_C géén kloon is.
Het is een onbetamelijk grappige amerikaanse serie.. Soort lama's maar dan leukerquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is een onbetamelijk grappige amerikaanse serie.. Soort lama's maar dan leuker
Jazeker. Huilen-van-het-lachen leuk.quote:
Ach ik zat je te pesten gister muts.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jeej. Ik hoopte al dat je langs zou komen
.
Eat this, cerror.
We hebben een paar delen op campzone gekeken snachts, geweldig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is een onbetamelijk grappige amerikaanse serie.. Soort lama's maar dan leuker
Ze hebben bij alle afleveringen terugkerende onderdelen. Dat met die hoeden doen ze idd vaakquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We hebben een paar delen op campzone gekeken snachts, geweldig..
Er is toch ook zo'n aflevering waarin ze hoeden opzetten.
Die ene gast met zo'n vikinghoed op: I'm horny.!
.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We hebben een paar delen op campzone gekeken snachts, geweldig..
Er is toch ook zo'n aflevering waarin ze hoeden opzetten.
Die ene gast met zo'n vikinghoed op: I'm horny.!
.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach ik zat je te pesten gister muts.
Druk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:16 schreef Bizznitch het volgende:
over vikingen gesproken.... wat is VM er de laatste tijd weinig
You are falling to your death!quote:
Hoe flauw.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:19 schreef Janetje het volgende:
Overigens, c, de titel van deze BeF spreekt je vast aan?
Ik twijfel nog.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens!
Wil het aanwezige volk cerror even melden dat ik geen, ik herhaal géén, kloon ben?!
Ik ook, maar om hem maar een plezier te doen......quote:
Ik bén flauw..quote:
Oh, je weet wie het daadwerkelijk is? Maikuuul?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ook, maar om hem maar een plezier te doen......
Das gewoon een regelrechte beledigingquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, je weet wie het daadwerkelijk is? Maikuuul?
Ik veronderstelde het niet, ik vroeg het gewoon.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Das gewoon een regelrechte belediging.
is dat een verkapte doodverwensingquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, je weet wie het daadwerkelijk is? Maikuuul?
Ja. Zo van. Koop een scooter en maak een hendig sjieke slip zodat je onder een trein terecht komt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
is dat een verkapte doodverwensing
Of zo van: Maikuuul wordt een deze dagen vast door een fok!er vermoord, dus als ze maikuuuul zou zijn zou ze vermoord worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Zo van. Koop een scooter en maak een hendig sjieke slip zodat je onder een trein terecht komt.
foei!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Zo van. Koop een scooter en maak een hendig sjieke slip zodat je onder een trein terecht komt.
bobster-pc-fr34k.nl says:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:16 schreef Bizznitch het volgende:
Gelieve op station Maastricht Randwyck, dan kan ik wijzen en lachen..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
maar dan wel voor de trein die net de andere kant op gaat natuurlijk!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gelieve op station Maastricht Randwyck, dan kan ik wijzen en lachen..
Ja precies.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of zo van: Maikuuul wordt een deze dagen vast door een fok!er vermoord, dus als ze maikuuuul zou zijn zou ze vermoord worden.
En daarna een scooter kopen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:35 schreef clumsy_clown het volgende:
ff douchen.
dé kans om te bewijzen dat je geen kloon bent!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:35 schreef clumsy_clown het volgende:
ff douchen.
Wil ik wel doen.. ik weet waar ie werkt, en ik heb hem er al eens gezien..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of zo van: Maikuuul wordt een deze dagen vast door een fok!er vermoord, dus als ze maikuuuul zou zijn zou ze vermoord worden.
Uzi kopuh?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wil ik wel doen.. ik weet waar ie werkt, en ik hem er al eens gezien..
*evil grimas trekt
Speciaal voor c.: taalverloedering.quote:
Serieus? Ik zou me echt kapot lachen als ik hem irl tegen kwam. 'Hey boh gek, nog sjieke slippen gemaakt?' Kijkt hij op: 'Oh, weer een fok!er' en dan een pistool trekken en je magazijn leegschieten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wil ik wel doen.. ik weet waar ie werkt, en ik hem er al eens gezien..
*evil grimas trekt
Serieusquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Serieus? Ik zou me echt kapot lachen als ik hem irl tegen kwam. 'Hey boh gek, nog sjieke slippen gemaakt?' Kijkt hij op: 'Oh, weer een fok!er' en dan een pistool trekken en je magazijn leegschieten..
.
Dat heb ik vannacht gedroomd!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Serieus? Ik zou me echt kapot lachen als ik hem irl tegen kwam. 'Hey boh gek, nog sjieke slippen gemaakt?' Kijkt hij op: 'Oh, weer een fok!er' en dan een pistool trekken en je magazijn leegschieten..
.
Foto's!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:35 schreef clumsy_clown het volgende:
ff douchen.
Wel oppassen wat je zegt, straks krijg je zo'nquote:
Oei, dat is waar.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wel oppassen wat je zegt, straks krijg je zo'nsararaats
foto.
of een behaarde neger van 1m90quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
foto.
Fijn.. bedankt voor de visual...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
foto.
Dat nog liever dan zo'n beavershot.quote:
Woef!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
bobster-pc-fr34k.nl says:
Je wordt trouwens verwacht in BeF.
Viel me op zich nog mee dat je gister niet vroeg of ik met mn tieten zou willen zwaaien voor de cam. Als bewijs.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Viel me op zich nog mee dat je gister niet vroeg of ik met mn tieten zou willen zwaaien voor de cam. Als bewijs..
Lees eerst eens waar ik antwoord op gaf.quote:
Ben heel druk bezig met de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen. en omdat ik weer aan het werk ben via een uitzendbureau moet alles in de avonduren... En momenteel ben ik goed ziekquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:16 schreef Bizznitch het volgende:
deed ik mên!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lees eerst eens waar ik antwoord op gaf.
Inderdaad nogal raar gezien ik wel bier ophad...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Viel me op zich nog mee dat je gister niet vroeg of ik met mn tieten zou willen zwaaien voor de cam. Als bewijs..
Hondjes.quote:
óf homoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Inderdaad nogal raar gezien ik wel bier ophad...
Mmmm, misschien word ik wat milder...
Jij? Nee toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Inderdaad nogal raar gezien ik wel bier ophad...
Mmmm, misschien word ik wat milder...
Ook. Maar ik bedoelde meer dat hondjes lief zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Standjes??
ik ben het dus echt
niet eens meer een kusje.. uit het oog is bij jou zeker ook uit het hart??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:52 schreef Misstique het volgende:
VM.
Niet alle hondjes zijn lief!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ook. Maar ik bedoelde meer dat hondjes lief zijn..
Nu mis ik m'n hond..
Misschien vanavond maar weer eventjes langs m'n ma.
Mijn hond wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Niet alle hondjes zijn lief!
Zie de PI...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
niet eens meer een kusje.. uit het oog is bij jou zeker ook uit het hart??
Maar ze is ook echt lief. En ze luisterd heel goed. Kan een hoop trucjes enzo. En ze knuffelt ook zo lekker.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tuurlijk, zou ik ook zeggen als het mijn hond zou zijn...
Het moest van verre komen, maar dank je wel!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zie de PI...
Maar, alsnog een! voor jou!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:04 schreef pc-fr34k het volgende:
ze luisterd
Stoppen nu! Meer details wil ik niet meer!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar ze is ook echt lief. En ze luisterd heel goed. Kan een hoop trucjes enzo. En ze knuffelt ook zo lekker.,
je zegt zeker geen ieuw meer als die meisjes jou zoenen??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:05 schreef nyny83 het volgende:
ieuw zoenende meisjes
zoenen is iets anders dan kussenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:05 schreef nyny83 het volgende:
ieuw zoenende meisjes
Ik die kleine met die blow.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:09 schreef mcDavid het volgende:
[GELEKT] Foto van een crewmeeting
kunnen jullie ff aangeven wie wie is?
Wat vind dat bedrijf daarvan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:17 schreef Chowi het volgende:
Klooien met Adobe is fun.
Dat kan me weinig schelen.quote:
hangt ervan af welke meisjes natuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je zegt zeker geen ieuw meer als die meisjes jou zoenen??
ik wil sex... ik wil sex, sex en nog eens sex... ik denk elke 5 seconden aan sex... ik wil sex en het maakt niet uit met wie... ik wil sex en alleen maar sex... ik wil sex!!! ik ben een goor sexbeest... SEX, SEX, SEX!!! Maar ga nu eerst maar weer eens aan je werk!!quote:
Waarom kloot je met adobe?quote:
Ik ben té doorzichtigquote:
Vertel eens: welke meisjes hier hebben jouw voorkeur??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:19 schreef nyny83 het volgende:
[..]
hangt ervan af welke meisjes natuurlijk
Kom maar.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
ik wil sex... ik wil sex, sex en nog eens sex... ik denk elke 5 seconden aan sex... ik wil sex en het maakt niet uit met wie... ik wil sex en alleen maar sex... ik wil sex!!! ik ben een goor sexbeest... SEX, SEX, SEX!!! Maar ga nu eerst maar weer eens aan je werk!!
Uit verveling, mên.quote:
Je bent té voorspelbaar.quote:
meisjes hier? dr zijn dr niet zoveel he, alleen van jou heb ik een foto gezien in je fotoboekquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vertel eens: welke meisjes hier hebben jouw voorkeur??
Hallo?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:22 schreef nyny83 het volgende:
[..]
meisjes hier? dr zijn dr niet zoveel he, alleen van jou heb ik een foto gezien in je fotoboek
Er zijn hier anders genoeg hoor... Gewoon beter kijken!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:22 schreef nyny83 het volgende:
[..]
meisjes hier? dr zijn dr niet zoveel he, alleen van jou heb ik een foto gezien in je fotoboek
Ik bedoelde dus dat adobe geen programma is maar een bedrijf.quote:
Mijn tekst, wat doe jequote:
Photoshop?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat adobe geen programma is maar een bedrijf.. Welke software van hun zit je nou mee te kloten eigenlijk?
*stilquote:
From scratch of een zonsopgang-foto gesoept?quote:
sorry! Vond je nick zo mannelijkquote:
Ik heb een foto van een willekeurig iets opgezocht en die zwaar gesoept.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
From scratch of een zonsopgang-foto gesoept?
Doe dat.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:30 schreef nyny83 het volgende:
[..]
sorry! Vond je nick zo mannelijk
MAargoed, ik ga er nog even over nadenken, goed?![]()
IN JE REET, JA!!1quote:
quote:
Kloten met 3D studio max is trouwens ook erg vermakelijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb een foto van een willekeurig iets opgezocht en die zwaar gesoept.
Nietes!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:31 schreef Chowi het volgende:
Mijn kwartet wat doe je?
Ik had hem toch gekocht.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:31 schreef Chowi het volgende:
Mijn kwartet wat doe je?
Noh, ik vond dit niet echt vermakelijk. Maar okee.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kloten met 3D studio max is trouwens ook erg vermakelijk.
Waar is die 50 cent dan?quote:
Zodra je het doorhebt is het echt leuk om dingen te maken die een beetje echt lijken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Noh, ik vond dit niet echt vermakelijk. Maar okee.
quote:
Ik werkte eerst altijd met PSP maar die ben ik kwijt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zodra je het doorhebt is het echt leuk om dingen te maken die een beetje echt lijken.. Alleen erg frustrerend omdat het nogal ingewikkeld is.
.
Wat is omhooooog, nigger?quote:
Pics?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
De pakketdienst heeft af en toe leuke kerels in dienst!
psp vind ik echt kut werken. En je kan veel minder zelf doen, te hoop standaard dingen enzo.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik werkte eerst altijd met PSP maar die ben ik kwijt.. PSP is echt véél toffer.
Gee gee gee-eenheid!quote:[..]
Wat is omhooooog, nigger?
Hier tekenen aub.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar was ik net te laat voor...
Dan zal het wel gewoon aan mij liggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
psp vind ik echt kut werken. En je kan veel minder zelf doen, te hoop standaard dingen enzo.
[..]
Gee gee gee-eenheid!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar was ik net te laat voor...
Hij heeft mijn adres, dus misschien komt ie nog eens terug!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hier tekenen aub.
-Oke, even wachten. Eerst m'n camera halen.
ps is dacht ik ouder dan psp.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:41 schreef nyny83 het volgende:
psp vond ik zelf ook lekker makkelijk. Al die nieuwe tekenprogramma's snap ik niet
WChZ.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:42 schreef Chowi het volgende:
Maar genoeg over photoshop programma's. Bier en tieten!
ChHAG.quote:
Mag het voor mij dan Bier en Bifi's zijn?? Zit de hele dag al tegen mijn eigen tieten aan te kijken...quote:
Stomme kooi!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:43 schreef mcDavid het volgende:
napalm ziet er anders uit idd.
[afbeelding]
TZIDIMPF.quote:
Ultra push-up BH's zijn okay.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mag het voor mij dan Bier en Bifi's zijn?? Zit de hele dag al tegen mijn eigen tieten aan te kijken...
ZD!quote:
Lol.quote:
Is het omdat ik tieten heb?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:46 schreef nyny83 het volgende:
Eensch met Chowi
Maar je bent dan ook jood.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:46 schreef nyny83 het volgende:
Eensch met Chowi
Ga jij nog een keer PI's gebruiken?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:46 schreef nyny83 het volgende:
Eensch met Chowi
Mijn hondje.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die hond daarachter is nog steeds hartverscheurend....
quote:[16 uur, 47 min 29 sec ] Fayola (8: het gaat je maar om 1
ding...
[16 uur, 47 min 39 sec ] Fayola (8: kan eigenlijk beter niet met
jou praten:(:'(
[16 uur, 48 min 03 sec ] bobster-pc-f: Idd! Niet praten maar
zuigen!
You said it!quote:
misschien heeftie zich onder het bed verstoptquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
Okay genoeg gelachen. Waar is Tal?
ik ben een vrouw achterlijk stuk vretenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
misschien heeftie zich onder het bed verstopt
Hierquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
Okay genoeg gelachen. Waar is Tal?
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:13 schreef Chowi het volgende:
WBZ!!11
dat had ik dr nou niet vanaf gezienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik ben een vrouw achterlijk stuk vreten
om te snijden!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Spannend hier.
doe hem de groeten!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga zo maar 's donner halen.
Ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:03 schreef Misstique het volgende:
Koud. Tot op het bot.
Wodka.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:03 schreef Misstique het volgende:
Koud. Tot op het bot.
Prima tip.quote:
Het komt dan ook van mij.quote:
Dat zegt genoeg.quote:
quote:
Ik lust dat niet echt. Niet vies maar ook niet echt lekker. Smaakt naar van die hoestsiroop en die vind ik ook niet lekker.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:46 schreef mcDavid het volgende:
Jägermeister is ook beter!
Dreigementen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:51 schreef cerror het volgende:
Als bioslock vandaag nog niets heeft gedaan met het nummer maak ik hem zelf af.
Ik ben er wel mee bezig geweest. Moet 'ie vandaag af?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:51 schreef cerror het volgende:
ik welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik lust dat niet echt. Niet vies maar ook niet echt lekker. Smaakt naar van die hoestsiroop en die vind ik ook niet lekker.
ben benieuwd naar het eindresultaatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:51 schreef cerror het volgende:
Werken onder druk is moeilijk, hè?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:56 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
[..]
Ik ben er wel mee bezig geweest. Moet 'ie vandaag af?
Ah, "ueberhaupt".quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:01 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
[..]
Hoe dan ook, sowieso, ueberhaupt.
Je weet toch dat ik Duits weer. Dat woord komt niet voor in mijn vocabulaar.quote:
Vocabulaire.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik Duits weer. Dat woord komt niet voor in mijn vocabulaar.
Ie.quote:
no shit sherlockquote:
ben je mal, deze reeks is net als een soap; je kunt altijd binnenvallen en het is alsof je nooit bent weg geweest.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:18 schreef killswitch het volgende:
ik kom hier 2 dagen niet en ik volg het al niet meer![]()
iiiiiiiiiiiiiii-e, dude!quote:
Ik heb gister een aflevering zitten kijken. Pikkie(!!!) de Ekster heeft het gedaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
waarom moest ie dan de gevangenis in, hè hè hè
Snoop....quote:
Dat was een complot!! Een complot zeg ik je!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
waarom moest ie dan de gevangenis in, hè hè hè
En hij had een Nazipakje aan!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:33 schreef Chowi het volgende:
Je had bij AJ Kwak altijd zo'n kraai, en die heette Dolf. Dat was gewoon een verkapte parodie op Adolf Hitler! Hij ging ook een eigen dictatische partij oprichten, dat weet ik nog!
die hele tekenfilm was dus gewoon een soort van indoctrinatie?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:33 schreef Chowi het volgende:
Je had bij AJ Kwak altijd zo'n kraai, en die heette Dolf. Dat was gewoon een verkapte parodie op Adolf Hitler! Hij ging ook een eigen dictatische partij oprichten, dat weet ik nog!
Duh!! zo'n anti fascistisch stuk indoctrinatie door zo'n vogel als slecht persoon af te beelden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
die hele tekenfilm was dus gewoon een soort van indoctrinatie?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:33 schreef Chowi het volgende:
Ze wisten van de dominomus! Het was allemaal voorbereid!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:37 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Duh!! zo'n anti fascistisch stuk indoctrinatie door zo'n vogel als slecht persoon af te beelden.
In uniform hadden zijn partijgenoten altijd een rode band om, met een witte cirkel, met daarop een zwarte kraaienpoot....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze wisten van de dominomus! Het was allemaal voorbereid!
al moet ik zeggen dat ie ook wel wat van napoleon weg heeftquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:38 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Die snor ook!!1 0mgtehpwnz0rx, geheime boodschappen in A.J. Kwak!
Ze wisten niet wie ze moesten kiezen, dus maakten ze maak iets wat er tussen in was.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
al moet ik zeggen dat ie ook wel wat van napoleon weg heeft
0mfg pwneeeedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
In uniform hadden zijn partijgenoten altijd een rode band om, met een witte cirkel, met daarop een zwarte kraaienpoot....
En natuurlijk alle zwarte eenden terug naar het moederland! Smerige zwarte eendenquote:
Dolf!! Een man met daadkracht!! SIEG KWEK!@!@!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:46 schreef Chowi het volgende:
Voortaan krijg ik angstaanvallen als ik A. J. Kwak zie.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:47 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dolf!! Een man met daadkracht!! SIEG KWEK!@!@!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
En natuurlijk alle zwarte eenden terug naar het moederland! Smerige zwarte eenden
zuucht lees je inquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
al moet ik zeggen dat ie ook wel wat van napoleon weg heeft
Jij bent gewoon een ziek misselijk mensquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok. Ben ik de enige die Herman van Veen een vies menneke vind?
Ik bedoel, met "spetter, spieter, spaaaater, lekker in het waaater" is niets mis. Maar "hij kwekt voor jou en hij kwakt voor haar" is al een stuk dubieuzer. Daarnaast "komt hij een drupje later". En hij heeft een negervriendin. AJ Kwak dus hè, niet Herman.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:48 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
zuucht lees je inAdolf heeft zich ook gedragen als napoleon
Adolf stond ook op foto's met zn hand in zn jasje
en de zogenaamde "hitlergroet" werd vroeger ook gebruikt door napoleon én door caesar
zoals met rusland overnemen.... ze probeerden het allebeien ze werden dik verslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |