Stoppen nu! Meer details wil ik niet meer!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar ze is ook echt lief. En ze luisterd heel goed. Kan een hoop trucjes enzo. En ze knuffelt ook zo lekker.,
je zegt zeker geen ieuw meer als die meisjes jou zoenen??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:05 schreef nyny83 het volgende:
ieuw zoenende meisjes
zoenen is iets anders dan kussenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:05 schreef nyny83 het volgende:
ieuw zoenende meisjes
Ik die kleine met die blow.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:09 schreef mcDavid het volgende:
[GELEKT] Foto van een crewmeeting
kunnen jullie ff aangeven wie wie is?
Wat vind dat bedrijf daarvan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:17 schreef Chowi het volgende:
Klooien met Adobe is fun.
Dat kan me weinig schelen.quote:
hangt ervan af welke meisjes natuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je zegt zeker geen ieuw meer als die meisjes jou zoenen??
ik wil sex... ik wil sex, sex en nog eens sex... ik denk elke 5 seconden aan sex... ik wil sex en het maakt niet uit met wie... ik wil sex en alleen maar sex... ik wil sex!!! ik ben een goor sexbeest... SEX, SEX, SEX!!! Maar ga nu eerst maar weer eens aan je werk!!quote:
Waarom kloot je met adobe?quote:
Ik ben té doorzichtigquote:
Vertel eens: welke meisjes hier hebben jouw voorkeur??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:19 schreef nyny83 het volgende:
[..]
hangt ervan af welke meisjes natuurlijk
Kom maar.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
ik wil sex... ik wil sex, sex en nog eens sex... ik denk elke 5 seconden aan sex... ik wil sex en het maakt niet uit met wie... ik wil sex en alleen maar sex... ik wil sex!!! ik ben een goor sexbeest... SEX, SEX, SEX!!! Maar ga nu eerst maar weer eens aan je werk!!
Uit verveling, mên.quote:
Je bent té voorspelbaar.quote:
meisjes hier? dr zijn dr niet zoveel he, alleen van jou heb ik een foto gezien in je fotoboekquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vertel eens: welke meisjes hier hebben jouw voorkeur??
Hallo?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:22 schreef nyny83 het volgende:
[..]
meisjes hier? dr zijn dr niet zoveel he, alleen van jou heb ik een foto gezien in je fotoboek
Er zijn hier anders genoeg hoor... Gewoon beter kijken!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:22 schreef nyny83 het volgende:
[..]
meisjes hier? dr zijn dr niet zoveel he, alleen van jou heb ik een foto gezien in je fotoboek
Ik bedoelde dus dat adobe geen programma is maar een bedrijf.quote:
Mijn tekst, wat doe jequote:
Photoshop?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat adobe geen programma is maar een bedrijf.. Welke software van hun zit je nou mee te kloten eigenlijk?
*stilquote:
From scratch of een zonsopgang-foto gesoept?quote:
sorry! Vond je nick zo mannelijkquote:
Ik heb een foto van een willekeurig iets opgezocht en die zwaar gesoept.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
From scratch of een zonsopgang-foto gesoept?
Doe dat.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:30 schreef nyny83 het volgende:
[..]
sorry! Vond je nick zo mannelijk
MAargoed, ik ga er nog even over nadenken, goed?![]()
IN JE REET, JA!!1quote:
quote:
Kloten met 3D studio max is trouwens ook erg vermakelijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb een foto van een willekeurig iets opgezocht en die zwaar gesoept.
Nietes!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:31 schreef Chowi het volgende:
Mijn kwartet wat doe je?
Ik had hem toch gekocht.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:31 schreef Chowi het volgende:
Mijn kwartet wat doe je?
Noh, ik vond dit niet echt vermakelijk. Maar okee.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kloten met 3D studio max is trouwens ook erg vermakelijk.
Waar is die 50 cent dan?quote:
Zodra je het doorhebt is het echt leuk om dingen te maken die een beetje echt lijken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Noh, ik vond dit niet echt vermakelijk. Maar okee.
quote:
Ik werkte eerst altijd met PSP maar die ben ik kwijt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zodra je het doorhebt is het echt leuk om dingen te maken die een beetje echt lijken.. Alleen erg frustrerend omdat het nogal ingewikkeld is.
.
Wat is omhooooog, nigger?quote:
Pics?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
De pakketdienst heeft af en toe leuke kerels in dienst!
psp vind ik echt kut werken. En je kan veel minder zelf doen, te hoop standaard dingen enzo.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik werkte eerst altijd met PSP maar die ben ik kwijt.. PSP is echt véél toffer.
Gee gee gee-eenheid!quote:[..]
Wat is omhooooog, nigger?
Hier tekenen aub.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar was ik net te laat voor...
Dan zal het wel gewoon aan mij liggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
psp vind ik echt kut werken. En je kan veel minder zelf doen, te hoop standaard dingen enzo.
[..]
Gee gee gee-eenheid!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar was ik net te laat voor...
Hij heeft mijn adres, dus misschien komt ie nog eens terug!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hier tekenen aub.
-Oke, even wachten. Eerst m'n camera halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |