Ik veronderstelde het niet, ik vroeg het gewoon.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Das gewoon een regelrechte belediging.

is dat een verkapte doodverwensingquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, je weet wie het daadwerkelijk is? Maikuuul?

Ja. Zo van. Koop een scooter en maak een hendig sjieke slip zodat je onder een trein terecht komt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
is dat een verkapte doodverwensing

Of zo van: Maikuuul wordt een deze dagen vast door een fok!er vermoord, dus als ze maikuuuul zou zijn zou ze vermoord worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Zo van. Koop een scooter en maak een hendig sjieke slip zodat je onder een trein terecht komt.

foei!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Zo van. Koop een scooter en maak een hendig sjieke slip zodat je onder een trein terecht komt.

bobster-pc-fr34k.nl says:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:16 schreef Bizznitch het volgende:
over vikingen gesproken.... wat is VM er de laatste tijd weinig

Gelieve op station Maastricht Randwyck, dan kan ik wijzen en lachen..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:29 schreef Chowi het volgende:
[..]

maar dan wel voor de trein die net de andere kant op gaat natuurlijk!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gelieve op station Maastricht Randwyck, dan kan ik wijzen en lachen..

Ja precies.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of zo van: Maikuuul wordt een deze dagen vast door een fok!er vermoord, dus als ze maikuuuul zou zijn zou ze vermoord worden.

En daarna een scooter kopen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:35 schreef clumsy_clown het volgende:
ff douchen.

dé kans om te bewijzen dat je geen kloon bent!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:35 schreef clumsy_clown het volgende:
ff douchen.

Wil ik wel doen.. ik weet waar ie werkt, en ik heb hem er al eens gezien..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of zo van: Maikuuul wordt een deze dagen vast door een fok!er vermoord, dus als ze maikuuuul zou zijn zou ze vermoord worden.

Uzi kopuh?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wil ik wel doen.. ik weet waar ie werkt, en ik hem er al eens gezien..
*evil grimas trekt

Speciaal voor c.: taalverloedering.quote:

Serieus? Ik zou me echt kapot lachen als ik hem irl tegen kwam. 'Hey boh gek, nog sjieke slippen gemaakt?' Kijkt hij op: 'Oh, weer een fok!er' en dan een pistool trekken en je magazijn leegschieten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wil ik wel doen.. ik weet waar ie werkt, en ik hem er al eens gezien..
*evil grimas trekt

Serieusquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Serieus? Ik zou me echt kapot lachen als ik hem irl tegen kwam. 'Hey boh gek, nog sjieke slippen gemaakt?' Kijkt hij op: 'Oh, weer een fok!er' en dan een pistool trekken en je magazijn leegschieten..
.

Dat heb ik vannacht gedroomd!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Serieus? Ik zou me echt kapot lachen als ik hem irl tegen kwam. 'Hey boh gek, nog sjieke slippen gemaakt?' Kijkt hij op: 'Oh, weer een fok!er' en dan een pistool trekken en je magazijn leegschieten..
.

Foto's!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:35 schreef clumsy_clown het volgende:
ff douchen.

Wel oppassen wat je zegt, straks krijg je zo'nquote:

Oei, dat is waar.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wel oppassen wat je zegt, straks krijg je zo'nsararaats
foto.

of een behaarde neger van 1m90quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
foto.

Fijn.. bedankt voor de visual...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
foto.

Dat nog liever dan zo'n beavershot.quote:

Woef!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
bobster-pc-fr34k.nl says:
Je wordt trouwens verwacht in BeF.

Viel me op zich nog mee dat je gister niet vroeg of ik met mn tieten zou willen zwaaien voor de cam. Als bewijs.quote:

quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Viel me op zich nog mee dat je gister niet vroeg of ik met mn tieten zou willen zwaaien voor de cam. Als bewijs..

Lees eerst eens waar ik antwoord op gaf.quote:

Ben heel druk bezig met de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen. en omdat ik weer aan het werk ben via een uitzendbureau moet alles in de avonduren... En momenteel ben ik goed ziekquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:16 schreef Bizznitch het volgende:
over vikingen gesproken.... wat is VM er de laatste tijd weinig

deed ik mên!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lees eerst eens waar ik antwoord op gaf.

Inderdaad nogal raar gezien ik wel bier ophad...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Viel me op zich nog mee dat je gister niet vroeg of ik met mn tieten zou willen zwaaien voor de cam. Als bewijs..

Hondjes.quote:

óf homoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Inderdaad nogal raar gezien ik wel bier ophad...
Mmmm, misschien word ik wat milder...

Jij? Nee toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Inderdaad nogal raar gezien ik wel bier ophad...
Mmmm, misschien word ik wat milder...

Ook. Maar ik bedoelde meer dat hondjes lief zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Standjes??
ik ben het dus echt

niet eens meer een kusje.. uit het oog is bij jou zeker ook uit het hart??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:52 schreef Misstique het volgende:
VM.

Niet alle hondjes zijn lief!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ook. Maar ik bedoelde meer dat hondjes lief zijn..
Nu mis ik m'n hond..
Misschien vanavond maar weer eventjes langs m'n ma.

Mijn hond wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Niet alle hondjes zijn lief!

Zie de PI...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
niet eens meer een kusje.. uit het oog is bij jou zeker ook uit het hart??

Maar ze is ook echt lief. En ze luisterd heel goed. Kan een hoop trucjes enzo. En ze knuffelt ook zo lekker.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tuurlijk, zou ik ook zeggen als het mijn hond zou zijn...

Het moest van verre komen, maar dank je wel!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zie de PI...
Maar, alsnog een! voor jou!

quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:04 schreef pc-fr34k het volgende:
ze luisterd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |