Vergeet je thermo ondergoed niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:51 schreef DeLeider het volgende:
[..]
*Longen naar binnen propt...
Ojah en ik ga weer werken, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Was je toch bijna vergeten hè!quote:
Welkom!quote:
Nu kun je slapen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:55 schreef Janetje het volgende:
Zo.. eindelijk thuis..
Héhéhé.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens!
Wil het aanwezige volk cerror even melden dat ik geen, ik herhaal géén, kloon ben?!
c_c is géén opvallende kloon.quote:
En wat doe jij hier?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:01 schreef Mr-Z het volgende:
bewijs het maar...
Ok, dat klonk gay.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:02 schreef Mr-Z het volgende:
janetje ik kan uren naar jou avatar kijken.. heb je er ook nog een vervolg van?![]()
Pluto geilt op een kloon, gaat meeten, staat er een behaarde neger van 1.90.quote:
*keelpastilles aangeeftquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme.
Wie helpt me m'n longen weer terug te stoppen?.
O.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:03 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Je bent kloon tot het tegendeel bewezen is![]()
Hahaha.. ik heb er nog 4 uur vervolg van.. maar niet in dit formaatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:02 schreef Mr-Z het volgende:
Janetje ik kan uren naar jou avatar kijken.. heb je er ook nog een vervolg van?![]()
Richard Simmons-gay..quote:
Pluto is ook een kloon.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Pluto geilt op een kloon, gaat meeten, staat er een behaarde neger van 1.90.!
Gaan we schelden?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Pluto geilt op een kloon, gaat meeten, staat er een behaarde neger van 1.90.!
Je zou maar 4 uur op 60x60 kijken, dan krijg je toch pijn aan je ogen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahaha.. ik heb er nog 4 uur vervolg van.. maar niet in dit formaat
quote:
quote:
wat is het?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahaha.. ik heb er nog 4 uur vervolg van.. maar niet in dit formaat
Jeejquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:07 schreef Misstique het volgende:
Ik kan bevestigen dat C_C géén kloon is.
Het is een onbetamelijk grappige amerikaanse serie.. Soort lama's maar dan leukerquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is een onbetamelijk grappige amerikaanse serie.. Soort lama's maar dan leuker
Jazeker. Huilen-van-het-lachen leuk.quote:
Ach ik zat je te pesten gister muts.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jeej. Ik hoopte al dat je langs zou komen
.
Eat this, cerror.
We hebben een paar delen op campzone gekeken snachts, geweldig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is een onbetamelijk grappige amerikaanse serie.. Soort lama's maar dan leuker
Ze hebben bij alle afleveringen terugkerende onderdelen. Dat met die hoeden doen ze idd vaakquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We hebben een paar delen op campzone gekeken snachts, geweldig..
Er is toch ook zo'n aflevering waarin ze hoeden opzetten.
Die ene gast met zo'n vikinghoed op: I'm horny.!
.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We hebben een paar delen op campzone gekeken snachts, geweldig..
Er is toch ook zo'n aflevering waarin ze hoeden opzetten.
Die ene gast met zo'n vikinghoed op: I'm horny.!
.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach ik zat je te pesten gister muts.
Druk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:16 schreef Bizznitch het volgende:
over vikingen gesproken.... wat is VM er de laatste tijd weinig
You are falling to your death!quote:
Hoe flauw.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:19 schreef Janetje het volgende:
Overigens, c, de titel van deze BeF spreekt je vast aan?
Ik twijfel nog.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens!
Wil het aanwezige volk cerror even melden dat ik geen, ik herhaal géén, kloon ben?!
Ik ook, maar om hem maar een plezier te doen......quote:
Ik bén flauw..quote:
Oh, je weet wie het daadwerkelijk is? Maikuuul?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ook, maar om hem maar een plezier te doen......
Das gewoon een regelrechte beledigingquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, je weet wie het daadwerkelijk is? Maikuuul?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |