Jezus Christus wat is dat voor diarree?quote:Mênnus kut, baasje...
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:02 schreef cerror het volgende:
Echt strontziek wordt ik van die taalverkrachters.
Iemand nog meer voorbeelden van dit soort crap?
Ach ja, in ieder geval beter dan hendig onsjiek of iets dergelijks.quote:
Dit is arabisch voor mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:03 schreef YellowLedbetter het volgende:
swa man, je moet weten dat is de straatlevuh...Op da strate boek ik je d'r uit met een hendig sjieke slip op mijn nieuwe patta's. Mijn nieuwe patta's waren vette dure shizzle, kostte een boel doekoe's
Dat is belgisch voor hoeren met aambeien ofzo?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:04 schreef Chowi het volgende:
Maar dellekes met zalf zijn wel geil, hoor.
quote:(L) SaNdRa (L) LieFVt Mi SchaTJe (L) zegt:
hoew issiew?
[Biznitch] zegt:
Of drie 'H''s of 'U''s achter hun naam.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:04 schreef Sjoem het volgende:
Overal -iej of -juh achter plakken.
Aap -> Aapiej
Mens -> Mensjuh
Paard -> Paardjuh
Ik -> Ikkieh/Ikkuh
Me/Mij -> Miej
En ook woorden als izzz worden veel gebruik.
Ik gok op een frikandel speciaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is belgisch voor hoeren met aambeien ofzo?
Mayonaise en curry zijn geen typen zalf, dus waar slaat het op in hemelsnaam?quote:
Creativiteit op? Ik denk dat er teveel is en dat er daarom een eigen taal onstaat.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Of drie 'H''s of 'U''s achter hun naam.
Is de creativiteit op ofzo?
het slaat helemaal nergens op. net als die andere woordenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Mayonaise en curry zijn geen typen zalf, dus waar slaat het op in hemelsnaam?
Ze jatten dat patta-gedoe van die Antillianen en/of surinamers of iets dergelijks...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:07 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Creativiteit op? Ik denk dat er teveel is en dat er daarom een eigen taal onstaat.
Zo van "kijk mij creabea zijn, kijk mij hip en apart zijn"
Dan ben ik liever gewoon.
aight check me nieuwe patta's dangzquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze jatten dat patta-gedoe van die Antillianen en/of surinamers of iets dergelijks...
En dat hendig gedoe is vaak verbasterd dialect.
En dan nog, ik kan ook heel creatief doen en een liedje maken met maar één toon en een toffe beat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |