quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:00 schreef het.ismij het volgende:
Ik ken wel delletjes met een zalfje, dat zalfje heet vaseline, en die delletjes kan je het best op doen.
Idd, wanneer je vaseline nodig hebt...quote:
hongarije. (siofok)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:01 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
waar ga je naar toe met vakantie?
kom me hele leven al in hotels/apartementen en daar bak ik altijd dellekes.... (alleen in canada want ivm mkz mocht ik toen geen dellekes importeren)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:01 schreef Bigs het volgende:
Hotel-n00b
zo groot is texel helemaal nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:02 schreef Quarks het volgende:
Frietpan in een hotel![]()
Je bent bang dat er in een straal van 25 km geen restaurant of bar te vinden is?
Ik klaag tog man.;.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:07 schreef Overlast het volgende:
Schopje Pub.
Daarnaast wordt de kamer ook 1 vet hol.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:03 schreef Lucille het volgende:
Die dingen zijn een brandgevaar, misschien iets om over na te denken. Die regels hebben ze niet voor niets, een hotelbrand is niet echt jofel. Een paar mensen heb je op die manier snel dood, wil je dat risico nemen?
gast, we wilde daar onze frietpan achterlaten. Om onze cultuur over te dragen aan de volgende bezoekers. En ze ook een hemelse vakantie met frietpan toewensen...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:11 schreef SuperBosch het volgende:
Vind je het gek man.
Al de gasten die na jullie komen ruiken dan de hele tijd 'dellekes' terwijl ze zelf vergeten zijn om hun friteuse mee te nemen.
Denk eens aan die arme mensen. Die worden spontaan suïcidaal en ze spingen uit het raam van de 10de verdieping.
Geen goede reclame voor het hotel dus.
wàt? Ken je dialecten ofzo. als jij dit onder limburgs schaart ben je echt een toellie kop.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Is het in de mode ofzo om lomp plat limburgs te typen?
Nou geweldig, ik noem het klagen om het klagenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:09 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Ik klaag tog man.;.....
ben jij geen echte friet-piet ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |