Ik lust dat niet echt. Niet vies maar ook niet echt lekker. Smaakt naar van die hoestsiroop en die vind ik ook niet lekker.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:46 schreef mcDavid het volgende:
Jägermeister is ook beter!
Dreigementen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:51 schreef cerror het volgende:
Als bioslock vandaag nog niets heeft gedaan met het nummer maak ik hem zelf af.
Ik ben er wel mee bezig geweest. Moet 'ie vandaag af?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:51 schreef cerror het volgende:
ik welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik lust dat niet echt. Niet vies maar ook niet echt lekker. Smaakt naar van die hoestsiroop en die vind ik ook niet lekker.
ben benieuwd naar het eindresultaatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:51 schreef cerror het volgende:
Werken onder druk is moeilijk, hè?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:56 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
[..]
Ik ben er wel mee bezig geweest. Moet 'ie vandaag af?
Ah, "ueberhaupt".quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:01 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
[..]
Hoe dan ook, sowieso, ueberhaupt.
Je weet toch dat ik Duits weer. Dat woord komt niet voor in mijn vocabulaar.quote:
Vocabulaire.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik Duits weer. Dat woord komt niet voor in mijn vocabulaar.
Ie.quote:
no shit sherlockquote:
ben je mal, deze reeks is net als een soap; je kunt altijd binnenvallen en het is alsof je nooit bent weg geweest.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:18 schreef killswitch het volgende:
ik kom hier 2 dagen niet en ik volg het al niet meer![]()
iiiiiiiiiiiiiii-e, dude!quote:
Ik heb gister een aflevering zitten kijken. Pikkie(!!!) de Ekster heeft het gedaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
waarom moest ie dan de gevangenis in, hè hè hè
Snoop....quote:
Dat was een complot!! Een complot zeg ik je!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
waarom moest ie dan de gevangenis in, hè hè hè
En hij had een Nazipakje aan!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:33 schreef Chowi het volgende:
Je had bij AJ Kwak altijd zo'n kraai, en die heette Dolf. Dat was gewoon een verkapte parodie op Adolf Hitler! Hij ging ook een eigen dictatische partij oprichten, dat weet ik nog!
die hele tekenfilm was dus gewoon een soort van indoctrinatie?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:33 schreef Chowi het volgende:
Je had bij AJ Kwak altijd zo'n kraai, en die heette Dolf. Dat was gewoon een verkapte parodie op Adolf Hitler! Hij ging ook een eigen dictatische partij oprichten, dat weet ik nog!
Duh!! zo'n anti fascistisch stuk indoctrinatie door zo'n vogel als slecht persoon af te beelden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
die hele tekenfilm was dus gewoon een soort van indoctrinatie?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:33 schreef Chowi het volgende:
Ze wisten van de dominomus! Het was allemaal voorbereid!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:37 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Duh!! zo'n anti fascistisch stuk indoctrinatie door zo'n vogel als slecht persoon af te beelden.
In uniform hadden zijn partijgenoten altijd een rode band om, met een witte cirkel, met daarop een zwarte kraaienpoot....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze wisten van de dominomus! Het was allemaal voorbereid!
al moet ik zeggen dat ie ook wel wat van napoleon weg heeftquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:38 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Die snor ook!!1 0mgtehpwnz0rx, geheime boodschappen in A.J. Kwak!
Ze wisten niet wie ze moesten kiezen, dus maakten ze maak iets wat er tussen in was.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
al moet ik zeggen dat ie ook wel wat van napoleon weg heeft
0mfg pwneeeedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
In uniform hadden zijn partijgenoten altijd een rode band om, met een witte cirkel, met daarop een zwarte kraaienpoot....
En natuurlijk alle zwarte eenden terug naar het moederland! Smerige zwarte eendenquote:
Dolf!! Een man met daadkracht!! SIEG KWEK!@!@!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:46 schreef Chowi het volgende:
Voortaan krijg ik angstaanvallen als ik A. J. Kwak zie.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:47 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dolf!! Een man met daadkracht!! SIEG KWEK!@!@!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
En natuurlijk alle zwarte eenden terug naar het moederland! Smerige zwarte eenden
zuucht lees je inquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
al moet ik zeggen dat ie ook wel wat van napoleon weg heeft
Jij bent gewoon een ziek misselijk mensquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok. Ben ik de enige die Herman van Veen een vies menneke vind?
Ik bedoel, met "spetter, spieter, spaaaater, lekker in het waaater" is niets mis. Maar "hij kwekt voor jou en hij kwakt voor haar" is al een stuk dubieuzer. Daarnaast "komt hij een drupje later". En hij heeft een negervriendin. AJ Kwak dus hè, niet Herman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |