Ik lust dat niet echt. Niet vies maar ook niet echt lekker. Smaakt naar van die hoestsiroop en die vind ik ook niet lekker.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:46 schreef mcDavid het volgende:
Jägermeister is ook beter!
Dreigementen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:51 schreef cerror het volgende:
Als bioslock vandaag nog niets heeft gedaan met het nummer maak ik hem zelf af.
Ik ben er wel mee bezig geweest. Moet 'ie vandaag af?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:51 schreef cerror het volgende:
ik welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik lust dat niet echt. Niet vies maar ook niet echt lekker. Smaakt naar van die hoestsiroop en die vind ik ook niet lekker.
ben benieuwd naar het eindresultaatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:51 schreef cerror het volgende:
Werken onder druk is moeilijk, hè?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:56 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
[..]
Ik ben er wel mee bezig geweest. Moet 'ie vandaag af?
Ah, "ueberhaupt".quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:01 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
[..]
Hoe dan ook, sowieso, ueberhaupt.
Je weet toch dat ik Duits weer. Dat woord komt niet voor in mijn vocabulaar.quote:
Vocabulaire.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik Duits weer. Dat woord komt niet voor in mijn vocabulaar.
Ie.quote:
no shit sherlockquote:
ben je mal, deze reeks is net als een soap; je kunt altijd binnenvallen en het is alsof je nooit bent weg geweest.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:18 schreef killswitch het volgende:
ik kom hier 2 dagen niet en ik volg het al niet meer![]()
iiiiiiiiiiiiiii-e, dude!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |