Warm??? lauw!!!quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:13 schreef HMaster-II het volgende:
Aansteker en ....
Subje is afgefikt!!![]()
pea4fun vind je het goed als ik deze foto van mij in het userfoto topic (US) gooi? Even pimpen natuurlijk want ik vind het een toffe fotoquote:Op maandag 30 januari 2006 19:13 schreef pea4fun het volgende:
deze heb ik ingestuurd voor de wedstrijd
[afbeelding]
Ze heet Ellen.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eensch. En de derde foto ook trouwens. Fraubitch, hoe heette je vriendin ook al weer?
tuurlijk...ga je gang...wil je de grote ook hebben? zet ik hier ff een linkje neerquote:Op maandag 30 januari 2006 22:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
pea4fun vind je het goed als ik deze foto van mij in het userfoto topic (US) gooi? Even pimpen natuurlijk want ik vind het een toffe foto
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:13 schreef HMaster-II het volgende:
Aansteker en ....
Subje is afgefikt!!![]()
Oeh ja graag! Dankjewelquote:Op maandag 30 januari 2006 22:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
tuurlijk...ga je gang...wil je de grote ook hebben? zet ik hier ff een linkje neer
Dat heb jij best goed opgemerktquote:Op maandag 30 januari 2006 22:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ze heet Ellen.
Wat een mooie foto's allemaal hey, en Ellen is erg fotogeniek merk ik
En de combinatie van jullie twee is helemaal fotogeniekquote:Op maandag 30 januari 2006 22:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ze heet Ellen.
Wat een mooie foto's allemaal hey, en Ellen is erg fotogeniek merk ik
Wat denk jij danquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:30 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
En de combinatie van jullie twee is helemaal fotogeniek![]()
Nee, de brownies zijn cool! Koffie minder en het onaardse tijdsrip al helemaalquote:Op maandag 30 januari 2006 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat denk jij danBeetje klagen over die brownies en de koffie he
![]()
Brownies van -Marjo- waren lekkerquote:Op maandag 30 januari 2006 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat denk jij danBeetje klagen over die brownies en de koffie he
![]()
hoe doet ze het toch ..quote:
Braafquote:
quote:
te lekker, heb er te veel van opgegetenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Brownies van -Marjo- waren lekker![]()
![]()
Jij kunt het ook. Alleen niet zo lang achter elkaarquote:Op maandag 30 januari 2006 22:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hoe doet ze het toch ..
ik wil dat ook kunnen![]()
ik heb niks gehadquote:Op maandag 30 januari 2006 22:35 schreef fraubitch het volgende:
te lekker, heb er te veel van opgegeten![]()
![]()
wat jij wilquote:Op maandag 30 januari 2006 22:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jij kunt het ook. Alleen niet zo lang achter elkaar
was jij dat?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, de brownies zijn cool! Koffie minder en het onaardse tijdsrip al helemaal
Jij was ook fotogeniek gister hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 22:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hoe doet ze het toch ..
ik wil dat ook kunnen![]()
nee die andere... die zwarte...of zoquote:
Uiteraard, naast jou is iedereen fotogeniekquote:Op maandag 30 januari 2006 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij was ook fotogeniek gister hoor![]()
vooral naast mij natuurlijk
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Uiteraard, naast jou is iedereen fotogeniek![]()
![]()
Jajaquote:grapje he![]()
AAAAWWWWquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
AAAAWWWW![]()
![]()
Ik voelde me vereerd om naast jou te mogen zitten
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:12 schreef pea4fun het volgende:
een boel thee en een glaasje fanta...volgende keer ga ik met de trein!
Mijn verbinding is supertraag vandaag, dus ff geduld, maar hij komt echt hoor...quote:
-Marjo-quote:Op maandag 30 januari 2006 22:55 schreef fraubitch het volgende:
wie had er ook alweer dezelefde schoenen als ik? maar dan geel
morgen zetten ze een stream neer, kan je het naluisteren...quote:Op maandag 30 januari 2006 22:55 schreef Kleintje het volgende:
Is fok!radio nog ergens te luisteren, wordt het online gepleurd?
Ben ook wel benieuwd.
http://actionradio.nl/programmas.php?programmaid=3quote:Op maandag 30 januari 2006 22:55 schreef Kleintje het volgende:
Is fok!radio nog ergens te luisteren, wordt het online gepleurd?
Ben ook wel benieuwd.
5 maart in Olmen van Fok! Fot.quote:
jaaaaaaaaaaaaa!quote:
Dan kom ik met het OV, kan ik een biertje met je drinkenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa!
Neem ik ook een camera mee
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa!
Jij wil alleen maar foto's van een bezopen Subje om hem nog eens af te fikken.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa!
Ik kom!quote:Op maandag 30 januari 2006 23:18 schreef fraubitch het volgende:
ooww dan sleep ik jullie allemaal ook mee naar limburg!!!
thorn ofzo!!![]()
![]()
Afstand houdt mij niet tegenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:18 schreef fraubitch het volgende:
thorn ofzo!!![]()
![]()
1?quote:
Weer eens een andere kijk op mezelfquote:Op maandag 30 januari 2006 23:28 schreef Shark.Bait het volgende:
Leuke snaps Xil
Rubberduckey met de fisheye
M2 kijkt alsof ze skaai betovert
owhja! die zou ik ook wegsoepenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:50 schreef Skaai het volgende:
OMG die lippenstift van yvonne zat er echt heel erg duidelijk op![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die is licht bewerkt
Ik mis iets namelijk
FOUT antwoord!quote:
Niet hoor!quote:Op maandag 30 januari 2006 23:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
FOUT antwoord!
"Welke onderkinnen?"
deze?quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:58 schreef Mauro het volgende:
[..]
deze?
Ik ben er niet helemaal zeker van maar ik denk dat jij het bent.
[afbeelding]
Opgegeten? Waarom vond ik ze dan in mijn gezicht?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
![]()
Uhhuhquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:47 schreef Subhuman het volgende:
Oh en ik ben lang niet zo'n zuipschuit als yvonne jullie wil doen geloven hoor, stiekem ben ik gewoon een braaf jongetje!
Te laatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:47 schreef Subhuman het volgende:
Oh en ik ben lang niet zo'n zuipschuit als yvonne jullie wil doen geloven hoor, stiekem ben ik gewoon een braaf jongetje!
Jaquote:Op maandag 30 januari 2006 23:18 schreef fraubitch het volgende:
thorn ofzo!!![]()
![]()
En vraag effe of een van de goed gevormde serveersters een blauwe string aan doet met strikjequote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En vraag effe of een van de goed gevormde serveersters een blauwe string aan doet met strikje![]()
Wat hebben we nou geleerd uit onze ervaring van zondagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:19 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Is dat dorpje zo klein dat je moet reserveren als je met meer dan 10 man naar binnen wilt?
Ik vind nog steeds dat ze blij moesten zijn met de extra omzet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat hebben we nou geleerd uit onze ervaring van zondagNeem het zekere voor het onzekere
Man...het is gewoon eigenlijk niet sociaal om met 30 man ergens te gaan zitten zonder dat daarop gerekend wordtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:29 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat ze blij moesten zijn met de extra omzet.Zelfs na onze fooi keken ze nog niet vrolijk!
Ik heb het verder niet meegekregen Sub, maar heb je je camera al terug? (ik lees de SC niet meer)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:29 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat ze blij moesten zijn met de extra omzet.Zelfs na onze fooi keken ze nog niet vrolijk!
FOT SC - op naar de volgende meeting......quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb het verder niet meegekregen Sub, maar heb je je camera al terug? (ik lees de SC niet meer)
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FOT SC - op naar de volgende meeting......
Ik denk...ik zoek het maar vast voor je opquote:
Mijn imago, wat doe je!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk...ik zoek het maar vast voor je opEn waarom niet de SC lezen en wel hier posten, toch
![]()
Pssst... Pea4fun was haar Compactflash kaartje vergetenquote:
Welk imagoquote:
Dronken druppiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:29 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Na gisteravond is daar helemaal niks meer van over...
Voor gisteravond ook niet hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:29 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Zie je!!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Voor gisteravond ook niet hoor.![]()
Inderdaad!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:29 schreef Subhuman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ow, was zij degene met die vlammenwerper?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Inderdaad!
Een niet nader te noemen administrator van het Fok! forum (welke overigens direct onder je heeft gepost) heeft bijzonder vakkundig en live in de uitzending van FokRadio een lucifer bij je imago gehouden
Als jij " ducked" ben je even groot als ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:35 schreef RonaldV het volgende:
Als Pea sinds zondag "tante Pea" heet, hoe heet Yvonne dan wel?![]()
ducks and runs
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als jij " ducked" ben je even groot als ik
Zelfs de Fotters laten me vallen als een baksteen! Zie wat je hebt aangericht yvonne...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
yvonne heeft niks gedaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:53 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Zelfs de Fotters laten me vallen als een baksteen! Zie wat je hebt aangericht yvonne...
diverse redenen:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk...ik zoek het maar vast voor je opEn waarom niet de SC lezen en wel hier posten, toch
![]()
Volwassenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:54 schreef Subhuman het volgende:
En op de meet was ik nog aaibaar en "volwassen"!
Wiens woorden waren dit?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:54 schreef Subhuman het volgende:
En op de meet was ik nog aaibaar en "volwassen"!
Woorden van iemand die mij ook vertelde dat ze geen alcohol drinkt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:03 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Wiens woorden waren dit?
Iemand onder invloed zeker???
Ik deed niksquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:53 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Zelfs de Fotters laten me vallen als een baksteen! Zie wat je hebt aangericht yvonne...
gekke vraag misschienquote:
Dat is idd een gekke vraag.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
gekke vraag misschien
maar werk jij bij Netjes?
dr stond gister iemand achter de toonbank die echt veel op jou leek toen ik daar wasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat is idd een gekke vraag.
Maar nee.
Ik ben er wel klant
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:16 schreef RonaldV het volgende:
Afgezien van de dierentuin-meet in Olmen, is er al iemand die denkt aan een volgende meet? Een "model shoot-out", zo gezegd?
Jij leest echt selectief de topics he???quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:16 schreef RonaldV het volgende:
Afgezien van de dierentuin-meet in Olmen, is er al iemand die denkt aan een volgende meet? Een "model shoot-out", zo gezegd?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:16 schreef RonaldV het volgende:
het aankomendemeetingstopicquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
misschien brainstormen in een ander topic?
Ik vind model-meets erg leuk ja, vooral omdat je dan eens niet steeds met hetzelfde groepje op elkaar zit. Nofi voor alle regelmatige FOTters overigens, ik vind jullie allemaal leuke lui, maar ik hou ervan om nieuwe gezichten te zien. En het afgelopen half jaar zijn er uit de modelmeets ook nog een boel mini-meets voortgekomen, met geweldige resultaten die hier gepost werden. Ik zou die lijn graag willen voortbouwen, of in ieder geval niet willen laten inzakken. Misschien kunnen we het initiatief anders eens bij US leggen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je wil weer een grote meet opzetten
Zo ja, dan is een bos misschien wel een leuk plan dit keer
Ik ken dat soort vage gedachtenkronkels.Ik schrijf ze tegenwoordig opquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:23 schreef Kleintje het volgende:
Hmmm, is dit op dezelfde manier verstaan als dat 'macaroni'????
Grun...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jij leest echt selectief de topics he???![]()
Want anders wist je wel, dat er twee meets in de planing staan.
1) workshop-meet
2) Groningen-meet (Urban/Modellen/rest)
![]()
Je bedoelt....een US-meet waar wij FOT-ters de boel gaan stalkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik vind model-meets erg leuk ja, vooral omdat je dan eens niet steeds met hetzelfde groepje op elkaar zit. Nofi voor alle regelmatige FOTters overigens, ik vind jullie allemaal leuke lui, maar ik hou ervan om nieuwe gezichten te zien. En het afgelopen half jaar zijn er uit de modelmeets ook nog een boel mini-meets voortgekomen, met geweldige resultaten die hier gepost werden. Ik zou die lijn graag willen voortbouwen, of in ieder geval niet willen laten inzakken. Misschien kunnen we het initiatief anders eens bij US leggen?
Wordt aan gewerkt, maar wij fotografen zijn ook in voor mini-meets hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:29 schreef Kleintje het volgende:
hmmm, meet? Waar.. ik wil misschien ook wel
Nou ja, stalken... Tot nu toe hebben we een idee opgebracht, en gekeken wat de US-ers daarvan vonden. En alhoewel succesvol: veel US-ers zijn aanvankelijk enthousiast, maar daarna zakt het in (zie de ziek- en andere afmeldingen). Als we ze nou eens vragen om zelf met een idee te komen? (overigens heb ik dit topic al naar Skaai gestuurd)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bedoelt....een US-meet waar wij FOT-ters de boel gaan stalken![]()
ooow dus het was een "ze"quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:06 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Woorden van iemand die mij ook vertelde dat ze geen alcohol drinkt.
*geniet na van de meet*quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:32 schreef Shark.Bait het volgende:
kunnen we daar niet beter over discusieren in een ander topic? Hier nog even nagenieten over de meet?
Stille hint he Sharkiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:32 schreef Shark.Bait het volgende:
kunnen we daar niet beter over discusieren in een ander topic? Hier nog even nagenieten over de meet?
Tis ook altijd het zelfde met dat volk achter de de grens van Drenthe.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Grun...
ff serieus: Fotograferen in Groningen lijkt me leuk, maar dan wel in de provincie, en niet in de stad. En belangrijke voorwaarde: het moet laat lente-vroeg zomer zijn, dan is het daar op zijn mooist.
En natuurlijk zitten we dan nog met het vervoer: Groningen is best een aardige trip voor de meesten van ons.
Ik wil ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
@Kleintje... kom jij es een keer naar Drenthe om paard te rijden, knopen Mauro en ik er meteen een modelenshootmet jou aan vast.![]()
Ik had het niet over mezelf hoor, ik vind autorijden leuk, mits er een goeie aanleiding voor is. Maar er moeten ook mensen uit Noord-Brabant en Rotterdam komen. Dan is het best een aardige trip.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tis ook altijd het zelfde met dat volk achter de de grens van Drenthe.Tis zo ver!
![]()
![]()
En wij Noorderlingen draaien onze hand niet eens om voor 200 flutkilometers naar Amsterdam.. Kom maar eens naar het Noorden.![]()
@Kleintje... kom jij es een keer naar Drenthe om paard te rijden, knopen Mauro en ik er meteen een modelenshootmet jou aan vast.![]()
TIP: het Nationaal Park Dwingelderveld is mega mooi qua natuur voor een modelen shoot![]()
Je kunt meeliften vanaf het Dolfinariumquote:
Ik zit zo na te genieten dat ik meer wil. En geen betere plek dan hier IMHOquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Kwartet is zooooooooooooooo 2005quote:
Mag het ook zonder paardrijden? Ik ga er in mijn paardrijkleding niet eleganter uitzien.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:34 schreef HMaster-II het volgende:
heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:42 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Mag het ook zonder paardrijden? Ik ga er in mijn paardrijkleding niet eleganter uitzien.
Ik wil best een keer naar Groningen/Drente/Friesland komen hoor. Geen enkel probleem mee.
Ik heb eerst ehm, 12 februari een shoot met vliegvrager (en 2 reservedatums i.v.m. het weer), 15 februari een shoot met Rubberduckie, 20 februari een professionele fotoshoot voor een mannenblad en 4 maart een shoot met Puckzzz.
Dus maar een datum plannen voor maart of half april (ga begin april op vakantie).
Mei en juni ben ik niet beschikbaar, dan heb ik zwangerschapsverlof![]()
Ik trek Mauro effe aan zijn jasje vanaaf en dan valt er wel iets te plannen denk ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:42 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Mag het ook zonder paardrijden? Ik ga er in mijn paardrijkleding niet eleganter uitzien.
Ik wil best een keer naar Groningen/Drente/Friesland komen hoor. Geen enkel probleem mee.
Ik heb eerst ehm, 12 februari een shoot met vliegvrager (en 2 reservedatums i.v.m. het weer), 15 februari een shoot met Rubberduckie, 20 februari een professionele fotoshoot voor een mannenblad en 4 maart een shoot met Puckzzz.
Dus maar een datum plannen voor maart of half april (ga begin april op vakantie).
aaaaaaahquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:46 schreef Kleintje het volgende:
Ja, je hebt wat gemist!
Zie mijn onderschrift... paard is drachtig.
Ik ga dan hele dagen bij stal kijken of het er al uitvalt.
En daarna hele dagen gelukzallig zitten stralen van mijn kleinkind
Jaaa, met paard! Dan kom ik ook met mijn dochter. Ook al zo'n paardengek...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:42 schreef Kleintje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:00 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Jaaa, met paard! Dan kom ik ook met mijn dochter. Ook al zo'n paardengek...
Voor diegenen die niet weten waar/wat Montzen-Gare is. Montzen-Gare is een vervallen station dat niet meer gebruikt wordt in het Land van Herve, net onder Zuid-Limburg. Prima geschikt om modellen in een urban omgeving te fotograferen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:33 schreef PoseidonVS het volgende:
Over een nieuwe meet:
Ik heb het tijdens afgelopen meet met Ivo gehad om binnen kort eens naar Montzen Gare te gaan voor een Urban en/of Model shoot. Lijkt me erg tof om daar eens te gaan kijken.
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Was furore ook al voorbijgekomen dan?
[afbeelding]
Weg kwijt in Utreg dat je nu pas reageert?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:39 schreef furore het volgende:
Ja, was leuk. Gezellig. Etc.
Groeten aan m'n tafelgenoten van die middag, en anderen waarmee ik heb gebabbeld.
Jammer dat ik vervroegd weg moest. Sommigen van jullie gaan nog van me horen![]()
GAAATVERDAMME MEESquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:59 schreef Re het volgende:
[..]
, koekje erbij.. ow nee andere reclame
* PdeHoog schrikt wakkerquote:
te laat , is alweer opquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog schrikt wakker
Huh?...waar?....
quote:
na-aperquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog schrikt wakker
Huh?...waar?....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |