ik hoorde haar zeggen dat ze op ma-vr vanaf 2 uur open zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 10:22 schreef Subhuman het volgende:
Ik denk niet dat ze nu al open zijn... Maar moet er vanmiddag sowieso even langsgaan dan... Ik voel me zoooo stom nu!
Maargoed, heeft iemand nog meer foto's van gister?Ik vond het echt heel gezellig, wat mij betreft doen we het heel gauw nog een keertje over!
Ja, tuurlijk, maar ik trek dat wat slechter dan gemiddeldquote:Op maandag 30 januari 2006 09:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof me, iedereen heeft beroerde foto's, die van mij als toppunt
enneh t was gezellie hoort, jammer dat je niet daar was
of gewoon niets laten zien op de meetquote:Op maandag 30 januari 2006 10:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar ik trek dat wat slechter dan gemiddeld
Maar misschien een volgende keerOf alleen als begeleiding van mijn fotogenieke vriendje
Nee, wacht! Ik heb hem niet in Utrecht laten liggen! Toen had ik hem niet bij me.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik hoorde haar zeggen dat ze op ma-vr vanaf 2 uur open zijn
en idd, op kroegenweb staat dit
Openingstijden:
Maandag:14:00 tot 01:00
owwwquote:Op maandag 30 januari 2006 10:27 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee, wacht! Ik heb hem niet in Utrecht laten liggen! Toen had ik hem niet bij me.
Ik moest gisteravond nog de kroeg in, hier in Enschede; daar heb ik hem mee naartoe genomen, en toen is ie blijven liggen. En tsja, toen was ik wel op de fiets...
En toch ben ik benieuwd naar de peleng-foto's van de Domquote:Op maandag 30 januari 2006 10:30 schreef HMaster-II het volgende:
@Subje
Ja ik heb nog foto's van gisteren, maar die gooi ik vanavond pas op mijn server en door de soep. Ik heb niet veel bijzondere foto's (witbalans verkloot) hoor.![]()
Mijn grootste nachtmerriequote:Op maandag 30 januari 2006 10:27 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee, wacht! Ik heb hem niet in Utrecht laten liggen! Toen had ik hem niet bij me.
Ik moest gisteravond nog de kroeg in, hier in Enschede; daar heb ik hem mee naartoe genomen, en toen is ie blijven liggen. En tsja, toen was ik wel op de fiets...
Ik hoop het ook! De kroegbaas kent ons wel dus die zal hem wel bewaren denk ik, maar stel dat ik hem bij de shoarmatent verloren ben!quote:Op maandag 30 januari 2006 10:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn grootste nachtmerrie
Gelukkig heb ik 'm vorig jaar na carnaval teruggevonden onder de struiken in de tuin, maar een hele wijze les geleerd. Geen camera mee wanneer je gaat zuipen!
ik hoop echt voor je dat je 'm terugvind, dat het personeel / schoonmaakteam eerlijke mensen zijn etc.
Mannen compensatielenzen, Kleintje Compensatiehakkenquote:Op maandag 30 januari 2006 10:37 schreef Kleintje het volgende:
Jemig de pemig, als je zo graag van je camera afwilde dan had ik me wel willen opofferen hoor.
Dat is echt fucking zonde. Ik hoop voor je dat ze hem hebben gevonden.
HMII, schoenen met hakken kunnen een hoop doen om je net wat groter te laten lijken
Wie ben jij op de foto's?quote:Op maandag 30 januari 2006 10:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mannen compensatielenzen, Kleintje Compensatiehakken![]()
Met dit verschil dat die hakken ook echt werkenquote:Op maandag 30 januari 2006 10:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mannen compensatielenzen, Kleintje Compensatiehakken![]()
Volgens mij had Pea nog een foto van mij geschoten, of heeft ze mijn kop alleen misbruikt voor iso/sluitertijden??quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 10:50 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Met dit verschil dat die hakken ook echt werken
nou wees maar niet bang echt veel korter dan dit zal het niet worden, daar wordt ook wel voor gezorgd dat dat niet gebeurdquote:Op maandag 30 januari 2006 10:28 schreef Icicle het volgende:
Re, ik vind je haar (nu nog) mooi zitten ja! Maar ik weet ook hoe dat gaat he.. eerst een stukje.. dan nog een stukje.. en bij de volgende meet heb je gemilimeterd haar :p
En dát zou ik dan weer minder vinden
ik had er een stel met jouw peleng van mijn positie gemaakt...waar zijn die?quote:
Misschien vanavondquote:Op maandag 30 januari 2006 11:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik had er een stel met jouw peleng van mijn positie gemaakt...waar zijn die?
verkapte tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |